Dat dus. De ironie van het levenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Je maakt de meeste indruk door geen indruk te willen maken. Echt.
Omdat ik al veels te lang single ben , en een vriendin het enige is dat nog ontbreekt in mijn leven maar tevens is het ook iets wat wel een grote leegte zal vullenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef katerwater het volgende:
[..]
Dat dus. De ironie van het leven![]()
Waarom wil je per se indruk maken?
Je bent zelfs vergeten dat dat single heet? Tering, dat moet wel héél lang zijn!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Omdat ik al veels te lang solo ben
Ik rijd zelf overwegend in een Citroën C5, ja het is geen BMW ofzo, maar hij heeft een heerlijke vering, maar deze topic gaat niet over autosquote:
hahahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ?
Waarom zou je indruk moeten maken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden, ik doe nu een opleiding international management ( hbo) en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...
In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding , en ik doe aan golf. Rijbewijs, en een royale vrienden groep. Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo. Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet
Vraag is dus, hoe moet ik nou indruk maken op een potentiële vriendin ? Wat moet je in huis hebben ? Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ? Enfin, ik zou graag wat advies willen hebben.
Ontzettend sterke reply!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:19 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Waarom zou je indruk moeten maken?
Laat haar maar eens indruk op jou maken.
Newsflash: Een vrouw kun je niet gebruiken om een leegte te vullen. als je dat probeert zul je alleen maar in slechte relaties terechtkomen. vul de leegte en de vrouwen komen vanzelf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
maar tevens is het ook iets wat wel een grote leegte zal vullen... Geld (alleen) maakt helaas al niet meer echt gelukkig
![]()
Afknapper. Zoiets zeg je niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden,
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.quote:ik doe nu een opleiding international management ( hbo)
Afknapper. Pretentieusquote:en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...
Afknapper. Alsof dat boeiend is.quote:
In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding ,
Afknapper.quote:en ik doe aan golf.
Afknapper. Woordgebruik.quote:Rijbewijs, en een royale vrienden groep.
quote:Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo.
Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.quote:Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet
Vraag is dus, hoe moet ik nou indruk maken op een potentiële vriendin ? Wat moet je in huis hebben ? Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ? Enfin, ik zou graag wat advies willen hebben.
volgens mij werkt dat zelfs nog beter dan goed worden in golfquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef nietzman het volgende:
Door d'r als een stuk vuil te behandelen.
Ik speel geen eens Wow dus hoe je daarop komt, ik vind de avatar gewoon leuk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Een WoWer die aan golf doet en boeren polo's aantrekt omdat er een tommy merkje op zit. En dan op Fok! om tips vragen hoe je een meisje moet versieren.....
Priceless.![]()
Biatchquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Afknapper. Zoiets zeg je niet.
[..]
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
Afknapper. Alsof dat boeiend is.
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
Golf VW, damn dit gaat nergens over, Golf is een sport en ik heb het niet over de auto ... Damnquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Afknapper. Zoiets zeg je niet.
[..]
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
Afknapper. Alsof dat boeiend is.
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
Ja, duh. Waarom denk je dat ik er er VW achterzet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Golf VW, damn dit gaat nergens over, Golf is een sport en ik heb het niet over de auto ... Damn![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden, ik doe nu een opleiding international management ( hbo) en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...
In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding , en ik doe aan golf. Rijbewijs, en een royale vrienden groep. Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo. Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet
Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n masterquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op man, HBO. Op welk VMBO schoolplein denk je in hemelsnaam dat dat indruk maakt?. En dan ook nog eens eentje met zo'n lamme Engelse term als naam, zo'n opleiding die je waarschijnlijk opleid om werk te doen wat 90% van de bevolking ook zou kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |