abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52512521
Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden, ik doe nu een opleiding international management ( hbo) en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...

In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding , en ik doe aan golf. Rijbewijs, en een royale vrienden groep. Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo. Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet

Vraag is dus, hoe moet ik nou indruk maken op een potentiële vriendin ? Wat moet je in huis hebben ? Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ? Enfin, ik zou graag wat advies willen hebben.

Ik speel Golf, dus ik rijd niet in een golf en ik speel geen WoW

[ Bericht 4% gewijzigd door MetalSonic op 19-08-2007 22:35:24 ]
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:06:59 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52512586
Je maakt de meeste indruk door geen indruk te willen maken. Echt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_52512637
OMG... merkkleding maken voor mij als vrouw echt niks uit hoor! zolang je maar verzorgd ben! en golf: dat is zoo bekakt!
pi_52512639
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Je maakt de meeste indruk door geen indruk te willen maken. Echt.
Dat dus. De ironie van het leven

Waarom wil je per se indruk maken?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:11:56 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52512766
alsof als je merkkleding draagt de vrouwen meteen een supergoede indruk van je krijgen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52512786
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef katerwater het volgende:

[..]

Dat dus. De ironie van het leven

Waarom wil je per se indruk maken?
Omdat ik al veels te lang single ben , en een vriendin het enige is dat nog ontbreekt in mijn leven maar tevens is het ook iets wat wel een grote leegte zal vullen ... Geld (alleen) maakt helaas al niet meer echt gelukkig
pi_52512792
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die een Golf rijden
Misschien wordt hij wel heel goed in Golf rijden.
pi_52512830
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Omdat ik al veels te lang solo ben
Je bent zelfs vergeten dat dat single heet? Tering, dat moet wel héél lang zijn!
pi_52512840
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ik rijd zelf overwegend in een Citroën C5, ja het is geen BMW ofzo, maar hij heeft een heerlijke vering, maar deze topic gaat niet over autos
pi_52512848
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:

Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ?
hahaha
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52513061
quote:

Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden, ik doe nu een opleiding international management ( hbo) en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...

In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding , en ik doe aan golf. Rijbewijs, en een royale vrienden groep. Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo. Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet

Vraag is dus, hoe moet ik nou indruk maken op een potentiële vriendin ? Wat moet je in huis hebben ? Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ? Enfin, ik zou graag wat advies willen hebben.
Waarom zou je indruk moeten maken?
Laat haar maar eens indruk op jou maken.
pi_52513145
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:19 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Waarom zou je indruk moeten maken?
Laat haar maar eens indruk op jou maken.
Ontzettend sterke reply!
Ehm... ok
pi_52513283
Een WoWer die aan golf doet en boeren polo's aantrekt omdat er een tommy merkje op zit. En dan op Fok! om tips vragen hoe je een meisje moet versieren.....

Priceless.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_52513284
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef MetalSonic het volgende:

[..]
maar tevens is het ook iets wat wel een grote leegte zal vullen ... Geld (alleen) maakt helaas al niet meer echt gelukkig
Newsflash: Een vrouw kun je niet gebruiken om een leegte te vullen. als je dat probeert zul je alleen maar in slechte relaties terechtkomen. vul de leegte en de vrouwen komen vanzelf.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:25:38 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52513303
Door d'r als een stuk vuil te behandelen.
Ik ga naar huis.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:27:36 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52513386
quote:

Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden,
Afknapper. Zoiets zeg je niet.
quote:
ik doe nu een opleiding international management ( hbo)
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
quote:
en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...
Afknapper. Pretentieus
quote:

In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding ,
Afknapper. Alsof dat boeiend is.
quote:
en ik doe aan golf.
Afknapper.
quote:
Rijbewijs, en een royale vrienden groep.
Afknapper. Woordgebruik.
quote:
Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo.
Zelfkennis
quote:
Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet

Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
pi_52513422
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef nietzman het volgende:
Door d'r als een stuk vuil te behandelen.
volgens mij werkt dat zelfs nog beter dan goed worden in golf

verder:
je hebt geen vriendin omdat je jezelf teveel profileert; de meeste meisjes houden daar niet zo van
en voor de meisjes die al dat geprofileer wel leuk vinden heb je de verkeerde auto
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52513521
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Een WoWer die aan golf doet en boeren polo's aantrekt omdat er een tommy merkje op zit. En dan op Fok! om tips vragen hoe je een meisje moet versieren.....

Priceless.
Ik speel geen eens Wow dus hoe je daarop komt, ik vind de avatar gewoon leuk...
pi_52513535
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

[..]

[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
Biatch
pi_52513606
Maar even ontopic. Hoe serieus ben je dat je hier goed in wilt worden?
pi_52513617
quote:

[..]

[..]

[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

Golf VW, damn dit gaat nergens over, Golf is een sport en ik heb het niet over de auto ... Damn
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:34:54 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52513688
Maar kom op man, HBO. Op welk VMBO schoolplein denk je in hemelsnaam dat dat indruk maakt? . En dan ook nog eens eentje met zo'n lamme Engelse term als naam, zo'n opleiding die je waarschijnlijk opleid om werk te doen wat 90% van de bevolking ook zou kunnen doen.
Ik ga naar huis.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:35:46 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52513733
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Golf VW, damn dit gaat nergens over, Golf is een sport en ik heb het niet over de auto ... Damn
Ja, duh. Waarom denk je dat ik er er VW achterzet.

Echt, je profileert je teveel. Denk je nu echt dat succesvol zijn in sporten ervoor zorgt dat je succes krijgt in de liefde? Dat het werkelijk gaat om het juiste polo'tje? Dat een HBO-opleiding per definitie scoort?

Het gaat om het totaalplaatje.
pi_52513780
quote:

Je doet teveel je best.. denk je nou echt dat door al die dingen vrouwen je leuker gaan vinden? Misschien een 16 jarige kutslet die een pauper wil met een golfje en een gevulde portomonnee zodat ze veel 'kudos' krijgt en waarbij ze indruk kan maken op d'r vriendinnen, maar een echte relatie kan je niet 'kopen' door vrouwen een indruk te geven dat je aardig wat geld hebt.. vriendschappen en relaties kun je simpelweg niet kopen

Ga niet naar een relatie op zoek, maar laat het op je af komen.. echt.. de jongens die steeds wanhopiger worden en steeds meer op zoek gaan worden vinden het telkens niet

PS: golf is indd een 'kakkersport' .. voor sommige ook een grote afkeer
oh en het is btw het totaal plaatje.. met alles wat je tot nu toe gezegt hebt geef je echt een indruk dat je een semi-kakker bent

[ Bericht 3% gewijzigd door Spacemonkeh op 19-08-2007 22:48:24 ]
pi_52513785
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op man, HBO. Op welk VMBO schoolplein denk je in hemelsnaam dat dat indruk maakt? . En dan ook nog eens eentje met zo'n lamme Engelse term als naam, zo'n opleiding die je waarschijnlijk opleid om werk te doen wat 90% van de bevolking ook zou kunnen doen.
Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n master , verder kan niet 90 % van de bevolking mijn opleiding doen. Het is een afstudeer variant van commerciële economie en dat dan op de hoge economische school. Niet echt wat je zegt een eitje
pi_52513791
Je moet gaan rappen, dat maakt indruk!
Iemand Fien soms gezien?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:39:41 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52513890
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n master , verder kan niet 90 % van de bevolking mijn opleiding doen. Het is een afstudeer variant van commerciële economie en dat dan op de hoge economische school. Niet echt wat je zegt een eitje
Nou stoer hoor. Ga eerst maar eens werken na je studie.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:40:08 #28
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52513907
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef MetalSonic het volgende:
Mjah, en zolang je het alleen zelf zo verdomde interessant vind kun je poontang wel vergeten. .
Ik ga naar huis.
pi_52513922
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou stoer hoor. Ga eerst maar eens werken na je studie.
Zie niet wat er stoer aan is ?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:42:46 #30
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52514004
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Nee, je snapt het niet.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_52514015
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, duh. Waarom denk je dat ik er er VW achterzet.

Echt, je profileert je teveel. Denk je nu echt dat succesvol zijn in sporten ervoor zorgt dat je succes krijgt in de liefde? Dat het werkelijk gaat om het juiste polo'tje? Dat een HBO-opleiding per definitie scoort?

Het gaat om het totaalplaatje.
Maar goed, die dingen vormen toch wel een onderdeel van het totaalplaatje. Overigens ben ik het met je eens dat TS zich teveel profileert. En ach, is een relatie nou echt zo belangrijk?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:44:02 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52514054
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Niets. Weet je wat zo jammer is, ik wou je in het begin echt duidelijk maken dat gewoon jezelf zijn goed genoeg is. Je bent leuk genoeg als je gewoon jezelf bent, dacht ik.
Helaas ben je vreselijk zelfingenomen, dus helaas moet ik mijn woorden terugnemen. Jezelf zijn is in jouw geval inderdaad niet goed genoeg.

Mijn tip: probeer je wat bescheidener op te stellen en niet zo veel pretenties te etaleren. Misschien dat het dan goedkomt.
pi_52514073
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Maar goed, die dingen vormen toch wel een onderdeel van het totaalplaatje. Overigens ben ik het met je eens dat TS zich teveel profileert. En ach, is een relatie nou echt zo belangrijk?
Ik probeer me alleen maar zo aantrekklijk mogelijk te maken als potentiële vriend, ik hoor daar veel gebash over, wat tips wat wel de goede aanpak is zouden handig zijn. Daar is dit hok toch voor ?
pi_52514115
Je zal met je merk kleding en je taalgebruik (royale en nog meer) niet egt indruk maken..
Het gaat erom dat je gewoon leuk en spontaan praatje kan houden zonder ook maar iets te zeggen over hoe goed je niet bent met golf of dat je hbo makkelijk haalt.
Dat komt erg ego over...
Dus gedraag je "normaal" en wees spontaan..
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_52514125
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Ik probeer me alleen maar zo aantrekklijk mogelijk te maken als potentiële vriend, ik hoor daar veel gebash over, wat tips wat wel de goede aanpak is zouden handig zijn. Daar is dit hok toch voor ?
Ik bash je niet hoor
pi_52514135
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niets. Weet je wat zo jammer is, ik wou je in het begin echt duidelijk maken dat gewoon jezelf zijn goed genoeg is. Je bent leuk genoeg als je gewoon jezelf bent, dacht ik.
Helaas ben je vreselijk zelfingenomen, dus helaas moet ik mijn woorden terugnemen. Jezelf zijn is in jouw geval inderdaad niet goed genoeg.

Mijn tip: probeer je wat bescheidener op te stellen en niet zo veel pretenties te etaleren. Misschien dat het dan goedkomt.
Houd er rekening mee dat dit online is, en dat je offline weer anders kan overkomen. Ik kan verschillende persoonlijkheden aannemen, iemand die bescheiden is maar ook iemand die heel verdedigend/ aanvallend is. Zelf weet ik gewoon niet wat nou het beste is enzo.

En dat ik het over dingen als merk kleding heb etc, das niet iets waar ik trots op ben, ik vind 't eerder tragisch dat ik mede op die manier probeer indruk te maken ...
pi_52514141
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef mhr-zip het volgende:

Tevens nutteloos topic: voor een lange relatie aan te gaan (waar TS toch wel naar op zoek is) moet je geen indruk maken met materialistische dingen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:46:36 #38
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_52514148
je moet vrouwen bashen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:47:03 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52514164
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:45 schreef bhm het volgende:
Je zal met je merk kleding en je taalgebruik (royale en nog meer) niet egt indruk maken..
Het gaat erom dat je gewoon leuk en spontaan praatje kan houden zonder ook maar iets te zeggen over hoe goed je niet bent met golf of dat je hbo makkelijk haalt.
Dat komt erg ego over...
Dus gedraag je "normaal" en wees spontaan..
Dat is het: Don't tell it. Show it.
pi_52514170
All men talk but don't please.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:47:32 #41
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52514179
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Houd er rekening mee dat dit online is, en dat je offline weer anders kan overkomen. Ik kan verschillende persoonlijkheden aannemen, iemand die bescheiden is maar ook iemand die heel verdedigend/ aanvallend is. Zelf weet ik gewoon niet wat nou het beste is enzo.

En dat ik het over dingen als merk kleding heb etc, das niet iets waar ik trots op ben, ik vind 't eerder tragisch dat ik mede op die manier probeer indruk te maken ...
Je zou ook gewoon eens kunnen kijken naar wie je nu werkelijk bent in plaats van allerlei rolletjes spelen.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:47:48 #42
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_52514185
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef mhr-zip het volgende:
Dus geef em die rhyms dan doet ie het goed/vrouwen palen voor het leven zoals het moet

YO
Die zoute stokjes...
pi_52514202
Indruk willen maken op een vrouw.

Veel succes.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52514230
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Je maskert jezelf dus. Wie ben je eigenlijk? Daar draait het om, juist voor de dames in kwestie.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:50:10 #45
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52514265
aan de andere kant zou je met deze houding op je opleiding genoeg dames moeten kunnen vinden.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_52514272
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:47 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon eens kunnen kijken naar wie je nu werkelijk bent in plaats van allerlei rolletjes spelen.
Precies... wees eens gewoon jezelf in plaats van telkens van rol te veranderen.. dan lijkt het net alsof je niet tevreden bent met jezelf en telkens verandert aan de mensen die je om je heen hebt., .. dat doen ze in de brugklas man

en bovendien.. denk niet dat een dame op iemand zit te wachten die telkens iemand anders is
pi_52514283
Volgens mij ben je iemand die denkt dat hij heel veel is, maar kom je nooit verder dan oppervlakkig zijn... leer eerst jezelf kennen, in plaats van je uiterlijk, je uitstraling en je praatjes...
pi_52514375
Sla de potentiële kandidaten knock-out met je golfstickjes.
pi_52514379
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef CasB het volgende:
Volgens mij ben je iemand die denkt dat hij heel veel is, maar kom je nooit verder dan oppervlakkig zijn... leer eerst jezelf kennen, in plaats van je uiterlijk, je uitstraling en je praatjes...
Mezelf leren kennen is inderdaad wel een goede ja, oppervlakkig? Hmm voor meiden ben ik vaak het broertje enzo. Maar het is niet zo dat ik verlegen ben , vaak gewerkt op grote dance events en in clubs . Maarja ik weet 't ook niet allemaal.

Het wees jezelf zie en hoor ik vaker, maar hoe kan je bv spontaan zijn in een zin dat 't aantrekkelijk is ?
pi_52514407
quote:

[..]

[..]

[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

en dan vind TS het nog raar dat die solo/ single is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')