Dat dus. De ironie van het levenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Je maakt de meeste indruk door geen indruk te willen maken. Echt.
Omdat ik al veels te lang single ben , en een vriendin het enige is dat nog ontbreekt in mijn leven maar tevens is het ook iets wat wel een grote leegte zal vullenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef katerwater het volgende:
[..]
Dat dus. De ironie van het leven![]()
Waarom wil je per se indruk maken?
Je bent zelfs vergeten dat dat single heet? Tering, dat moet wel héél lang zijn!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Omdat ik al veels te lang solo ben
Ik rijd zelf overwegend in een Citroën C5, ja het is geen BMW ofzo, maar hij heeft een heerlijke vering, maar deze topic gaat niet over autosquote:
hahahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ?
Waarom zou je indruk moeten maken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden, ik doe nu een opleiding international management ( hbo) en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...
In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding , en ik doe aan golf. Rijbewijs, en een royale vrienden groep. Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo. Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet
Vraag is dus, hoe moet ik nou indruk maken op een potentiële vriendin ? Wat moet je in huis hebben ? Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ? Enfin, ik zou graag wat advies willen hebben.
Ontzettend sterke reply!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:19 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Waarom zou je indruk moeten maken?
Laat haar maar eens indruk op jou maken.
Newsflash: Een vrouw kun je niet gebruiken om een leegte te vullen. als je dat probeert zul je alleen maar in slechte relaties terechtkomen. vul de leegte en de vrouwen komen vanzelf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
maar tevens is het ook iets wat wel een grote leegte zal vullen... Geld (alleen) maakt helaas al niet meer echt gelukkig
![]()
Afknapper. Zoiets zeg je niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden,
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.quote:ik doe nu een opleiding international management ( hbo)
Afknapper. Pretentieusquote:en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...
Afknapper. Alsof dat boeiend is.quote:
In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding ,
Afknapper.quote:en ik doe aan golf.
Afknapper. Woordgebruik.quote:Rijbewijs, en een royale vrienden groep.
quote:Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo.
Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.quote:Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet
Vraag is dus, hoe moet ik nou indruk maken op een potentiële vriendin ? Wat moet je in huis hebben ? Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ? Enfin, ik zou graag wat advies willen hebben.
volgens mij werkt dat zelfs nog beter dan goed worden in golfquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef nietzman het volgende:
Door d'r als een stuk vuil te behandelen.
Ik speel geen eens Wow dus hoe je daarop komt, ik vind de avatar gewoon leuk...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Een WoWer die aan golf doet en boeren polo's aantrekt omdat er een tommy merkje op zit. En dan op Fok! om tips vragen hoe je een meisje moet versieren.....
Priceless.![]()
Biatchquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Afknapper. Zoiets zeg je niet.
[..]
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
Afknapper. Alsof dat boeiend is.
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
Golf VW, damn dit gaat nergens over, Golf is een sport en ik heb het niet over de auto ... Damnquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
Ja, duh. Waarom denk je dat ik er er VW achterzet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Golf VW, damn dit gaat nergens over, Golf is een sport en ik heb het niet over de auto ... Damn![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden, ik doe nu een opleiding international management ( hbo) en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...
In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding , en ik doe aan golf. Rijbewijs, en een royale vrienden groep. Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo. Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet
Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n masterquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op man, HBO. Op welk VMBO schoolplein denk je in hemelsnaam dat dat indruk maakt?. En dan ook nog eens eentje met zo'n lamme Engelse term als naam, zo'n opleiding die je waarschijnlijk opleid om werk te doen wat 90% van de bevolking ook zou kunnen doen.
Nou stoer hoor. Ga eerst maar eens werken na je studie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n master, verder kan niet 90 % van de bevolking mijn opleiding doen. Het is een afstudeer variant van commerciële economie en dat dan op de hoge economische school. Niet echt wat je zegt een eitje
![]()
Mjah, en zolang je het alleen zelf zo verdomde interessant vind kun je poontang wel vergeten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef MetalSonic het volgende:
Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n master, verder kan niet 90 % van de bevolking mijn opleiding doen. Het is een afstudeer variant van commerciële economie en dat dan op de hoge economische school. Niet echt wat je zegt een eitje
![]()
Zie niet wat er stoer aan is ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou stoer hoor. Ga eerst maar eens werken na je studie.
Maar goed, die dingen vormen toch wel een onderdeel van het totaalplaatje. Overigens ben ik het met je eens dat TS zich teveel profileert. En ach, is een relatie nou echt zo belangrijk?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, duh. Waarom denk je dat ik er er VW achterzet.![]()
Echt, je profileert je teveel. Denk je nu echt dat succesvol zijn in sporten ervoor zorgt dat je succes krijgt in de liefde? Dat het werkelijk gaat om het juiste polo'tje? Dat een HBO-opleiding per definitie scoort?
Het gaat om het totaalplaatje.
Niets. Weet je wat zo jammer is, ik wou je in het begin echt duidelijk maken dat gewoon jezelf zijn goed genoeg is. Je bent leuk genoeg als je gewoon jezelf bent, dacht ik.quote:
Ik probeer me alleen maar zo aantrekklijk mogelijk te maken als potentiële vriend, ik hoor daar veel gebash over, wat tips wat wel de goede aanpak is zouden handig zijn. Daar is dit hok toch voor ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Maar goed, die dingen vormen toch wel een onderdeel van het totaalplaatje. Overigens ben ik het met je eens dat TS zich teveel profileert. En ach, is een relatie nou echt zo belangrijk?
Ik bash je niet hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik probeer me alleen maar zo aantrekklijk mogelijk te maken als potentiële vriend, ik hoor daar veel gebash over, wat tips wat wel de goede aanpak is zouden handig zijn. Daar is dit hok toch voor ?
Houd er rekening mee dat dit online is, en dat je offline weer anders kan overkomen. Ik kan verschillende persoonlijkheden aannemen, iemand die bescheiden is maar ook iemand die heel verdedigend/ aanvallend is. Zelf weet ik gewoon niet wat nou het beste is enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niets. Weet je wat zo jammer is, ik wou je in het begin echt duidelijk maken dat gewoon jezelf zijn goed genoeg is. Je bent leuk genoeg als je gewoon jezelf bent, dacht ik.
Helaas ben je vreselijk zelfingenomen, dus helaas moet ik mijn woorden terugnemen. Jezelf zijn is in jouw geval inderdaad niet goed genoeg.
Mijn tip: probeer je wat bescheidener op te stellen en niet zo veel pretenties te etaleren. Misschien dat het dan goedkomt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef mhr-zip het volgende:
Je moet gaan rappen, dat maakt indruk!
Dat is het: Don't tell it. Show it.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:45 schreef bhm het volgende:
Je zal met je merk kleding en je taalgebruik (royale en nog meer) niet egt indruk maken..
Het gaat erom dat je gewoon leuk en spontaan praatje kan houden zonder ook maar iets te zeggen over hoe goed je niet bent met golf of dat je hbo makkelijk haalt.
Dat komt erg ego over...
Dus gedraag je "normaal" en wees spontaan..
Je zou ook gewoon eens kunnen kijken naar wie je nu werkelijk bent in plaats van allerlei rolletjes spelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat dit online is, en dat je offline weer anders kan overkomen. Ik kan verschillende persoonlijkheden aannemen, iemand die bescheiden is maar ook iemand die heel verdedigend/ aanvallend is. Zelf weet ik gewoon niet wat nou het beste is enzo.
En dat ik het over dingen als merk kleding heb etc, das niet iets waar ik trots op ben, ik vind 't eerder tragisch dat ik mede op die manier probeer indruk te maken ...
Dus geef em die rhyms dan doet ie het goed/vrouwen palen voor het leven zoals het moetquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef mhr-zip het volgende:
Je moet gaan rappen, dat maakt indruk!
Je maskert jezelf dus. Wie ben je eigenlijk? Daar draait het om, juist voor de dames in kwestie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat dit online is, en dat je offline weer anders kan overkomen. Ik kan verschillende persoonlijkheden aannemen, iemand die bescheiden is maar ook iemand die heel verdedigend/ aanvallend is. Zelf weet ik gewoon niet wat nou het beste is enzo.
En dat ik het over dingen als merk kleding heb etc, das niet iets waar ik trots op ben, ik vind 't eerder tragisch dat ik mede op die manier probeer indruk te maken ...
Precies... wees eens gewoon jezelf in plaats van telkens van rol te veranderen.. dan lijkt het net alsof je niet tevreden bent met jezelf en telkens verandert aan de mensen die je om je heen hebt., .. dat doen ze in de brugklas manquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:47 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon eens kunnen kijken naar wie je nu werkelijk bent in plaats van allerlei rolletjes spelen.
Mezelf leren kennen is inderdaad wel een goede ja, oppervlakkig? Hmm voor meiden ben ik vaak het broertje enzo. Maar het is niet zo dat ik verlegen ben , vaak gewerkt op grote dance events en in clubs . Maarja ik weet 't ook niet allemaal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef CasB het volgende:
Volgens mij ben je iemand die denkt dat hij heel veel is, maar kom je nooit verder dan oppervlakkig zijn... leer eerst jezelf kennen, in plaats van je uiterlijk, je uitstraling en je praatjes...
en dan vind TS het nog raar dat die solo/ single isquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
Waarom zouden dat twee verschillende dingen moeten zijn?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Het wees jezelf zie en hoor ik vaker, maar hoe kan je bv spontaan zijn in een zin dat 't aantrekkelijk is ?
Heb dat ook nooit begrepen. Ik nam vroeger ook verschillende rollen aan en werd ook vaak als broertje gezien omdat ik te snel liet zien wat ik ze kon geven.. dat schrikt veel dames af bij wijze vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Mezelf leren kennen is inderdaad wel een goede ja, oppervlakkig? Hmm voor meiden ben ik vaak het broertje enzo. Maar het is niet zo dat ik verlegen ben , vaak gewerkt op grote dance events en in clubs . Maarja ik weet 't ook niet allemaal.
Het wees jezelf zie en hoor ik vaker, maar hoe kan je bv spontaan zijn in een zin dat 't aantrekkelijk is ?
hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef heiden6 het volgende:
Indruk willen maken op een vrouw.![]()
Veel succes.
GHB werkt toch niet altijd verdovend..? hoorde een tijdje terug zo'n verhaal dat ze er soms behoorljik opgewonden van rakenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef MasthaX het volgende:
tip:
1. Koop GHB
2. Rij met je auto richting een discotheek
3. Spot één of andere breezah die je leuk vindt.
4. als ze even niet kijkt gooi wat van dat GHB in der drinken
5. zeg dat je bij haar hoort
6. draag haar in je auto
7. rij naar huis
8. vul zelf maar in wat je hier wilt
Maar even serieus. Ga eens gewoon lekker uit en praat wat met vrouwen. Niet teveel patsen over je opleiding dit enzo laat haar maar vertellen wat ze doet enz. Dat vinden ze vaak veel leuker dan jou gepats te horen.
Das inderdaad wel een goede tip, meer tevreden zijn met mezelf, ik zal 't proberenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Heb dat ook nooit begrepen. Ik nam vroeger ook verschillende rollen aan en werd ook vaak als broertje gezien omdat ik te snel liet zien wat ik ze kon geven.. dat schrikt veel dames af bij wijze van
Wees eerst afstandelijk en geheimzinnig en laat aan het eind pas zien wat je kan geven
Maarja ik wat ouder ben heb ik meer zelfvertrouwen en de laatste tijd lijkt het echt alsof de aandacht van beide kanten kom.. ik hoef minder moeite te doen zeg maar. Misschien een tip? wees tevreden met jezelf![]()
Misschien moet je dat Golfje ook inruilen voor een echte auto, dan kun je wat meer tevreden zijn over jezelf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Das inderdaad wel een goede tip, meer tevreden zijn met mezelf, ik zal 't proberen
Het probleem is dat het helemaal geen zin heeft om een rol te gaan spelen. Al prikken vrouwen daar in eerste instantie niet door heen dan val je vroeg of later toch door de mand.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
.
Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef schaakkipje het volgende:
Ik zou als ik jou was niet proberen erg goed te worden in golf, want daar gaat veel tijd in steken
die tijd wil je gebruiken om meisjes te versieren
mijn advies is dus:
wees jezelf - desnoods met alle merkkleding, vrienden en auto
en probeer niet alle aandacht te vestigen op wat je hebt maar wie je bent
dus haal dat sociale aspect meer naar voren. Je begint je op niet voor niets daar mee, maar het lijkt alsof je dat onvoldoende vindt. Het zou in ieder geval voor een meisje genoeg moeten zijn
Laat, zoals eerder aangeven in dit topic, los dat je indruk moet maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...
Het aangaan van een gesprek vind ik niet eens lastig, het is meer dat ik niet weet welke zinnen ik moet gebruiken om indruk te maken enzo. Dus als er hier nog mannen met een vriendin zijn, dan is mijn vraag uiteraard hoe en met welke zinnen je haar "veroverd" hebt. Of versierd, of dermate de indruk/ status gemaakt dat ze je aantrekkelijk vind![]()
wat heeft verlegen zijn en werken op grote festivals met elkaar te maken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Mezelf leren kennen is inderdaad wel een goede ja, oppervlakkig? Hmm voor meiden ben ik vaak het broertje enzo. Maar het is niet zo dat ik verlegen ben , vaak gewerkt op grote dance events en in clubs . Maarja ik weet 't ook niet allemaal.
Nou, me vorige 2 vriendinnen kwamen naar mij toe dus ik heb ze echt niet veroverd...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...
Het aangaan van een gesprek vind ik niet eens lastig, het is meer dat ik niet weet welke zinnen ik moet gebruiken om indruk te maken enzo. Dus als er hier nog mannen met een vriendin zijn, dan is mijn vraag uiteraard hoe en met welke zinnen je haar "veroverd" hebt. Of versierd, of dermate de indruk/ status gemaakt dat ze je aantrekkelijk vind![]()
Vol van mezelf ? Ik moet zeggen dat ik blij ben die indruk te wekken want het omgekeerde is waar, dat zou je zelf toch ook moeten zien. De kleding, de hobbies, het noemen van de opleiding etc, das ergens toch duidelijk compensatie materiaal voor niet genoeg zelfvertrouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:12 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
wat heeft verlegen zijn en werken op grote festivals met elkaar te maken?
maar ik vind het niet raar dat je single bent! je klinkt een beetje als iemand die vol van zichzelf is
En wie niet vol van zichzelf is, voelt zichzelf minderwaardig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:12 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
maar ik vind het niet raar dat je single bent! je klinkt een beetje als iemand die vol van zichzelf is
Nou je hebt jezelf zijn en je hebt jezelf zijn.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
het punt is dat je niet indruk hoeft te maken met dat soort dingen. natuurlijk is het leuk dat je kan golfen en die opleiding doet, maar je kan ook indruk maken met humor enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Interessante reactie, en dan heb ik vooral positief commentaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nou je hebt jezelf zijn en je hebt jezelf zijn.....
Je kunt er voor kiezen om boerend en ruftend, neuspeuterend onderuit gezakt te zitten.
Is een vorm van "jezelf zijn" maar niet echt uhm...aantrekkelijk, sommige dingen moet je gewoon niet willen delen zeg maar.
Je hebt ook het opsommen van je kwaliteiten en je voorkomen,
Ook niet echt aantrekkelijk dus, sterker nog pochers zijn in mijn ogen nog grotere afknappers dan de "Al Bundy`s".
Er zijn ook heus wel vrouwen die een sjieke auto, golf en merkkleding geil vinden, maar de gewone 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' vrouwen zal het aan de kont oxideren welk merk shirtje jij aan hebt.
Ik zou inderdaad eerst maar eens kijken wie je zelf bent en wanneer je een rol speelt.
Als je met een meidje een relatie krijgt zou je anders sowieso snel door de mand vallen.
Vraag anders je ouders hoe zij jou zien en kijk een beetje hoe je bent/doet bij familie?
De meesten vrouwen letten bij mannen op:
ogen, schoon verzorgd gebit en schone handen/nagels. Kleding komt daarna pas en dan niet eens of het merk is, maar of het totaal plaatje gewoon leuk is. Ow, en als je je handen wast als je van het toilet komt maak je helemaal een frisse indruk, is een absolute aanrader!
Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
het punt is dat je niet indruk hoeft te maken met dat soort dingen. natuurlijk is het leuk dat je kan golfen en die opleiding doet, maar je kan ook indruk maken met humor enzo.
vrouwen / meisjes zijn heel verschillend van elkaar. de een valt juist voor iemand die erg goed is in sport, maar vaker zullen ze vallen voor iemand met goede karaktereigenschappen of gedrag - al is het laatste afgeleid van de eigenschappen natuurlijk.
als je tijdens een gesprek indruk probeert te maken met alles wat je doet en hebt omdat je denkt dat dit de enige manier is om iemand te versieren zal je niet ver komen. het gesprek gaat dan alleen over jouzelf.
TS komt bij mij over als iemand die een beetje vol vanzichzelf is, dus dan snap ik best dat die single is! Vrouwen houden daar niet van! Maar goed misschien is die in het echte leven anders!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef Xeanor het volgende:
[..]
En wie niet vol van zichzelf is, voelt zichzelf minderwaardig.Het ligt er helemaal aan hoe erg je dit laat merken aan anderen. Er zit ook een enorm verschil tussen "duidelijk vol van jezelf zijn" en "duidelijk veel zelfvetrouwen".
zeg ik ook niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef MasthaX het volgende:
Je hoeft je helemaal niet anders voor te doen, als een meisje op je afknapt kwa gedrag oid , move on zou ik zeggen.
Dus de oplossing is niet meer zo goed luisteren en wat meer klootzakkerig zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....
je moet ook niet als het broertje luisteren hequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....
Was ook geen reactie op jou post maar gewoon voor de TS in het algemeen omdat hij allerlei rollen aanneemt.quote:
Hmm zit denk ik wel een kern van waarheid inquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef Farenji het volgende:
TS moet eens wat minder bezig zijn met wat "men" van je verwacht, Dit komt heel erg op mij over als "men verwacht dit en dat van mij, dat heb ik niet, hoe kan ik voldoen aan die verwachting?" Doe dat nou gewoon niet, maak je leven nou niet moeilijker dan strict noodzakelijk....
oh okee, ikd acht al!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Was ook geen reactie op jou post maar gewoon voor de TS in het algemeen omdat hij allerlei rollen aanneemt.
WTF, waarom zou ik een meisje een cadeau moeten geven. Misschien wanneer ze een tijdje m'n vriendin is, maar dan op gelijkwaardige basis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef niekp het volgende:
wees jezelf is zo'n onzin uitspraak, moet je verlegen zijn als je dat van nature bent?
nee! je kan veranderen, geef het meisje aandacht, niet te wanhopig overkomen, wees romantisch maar niet met te dure cadeaus aankomen, dan lijkt het alsof je haar wilt kopen.
je klinkt trouwens beetje als iemand die denkt dat meisjes op golf en kleren vallen, miss zijn er meisjes die daarop vallen maar zijn dat de vrouwen die je wilt aantrekken? ik iig niet
ik heb verkeerde woord gebruikt,quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
WTF, waarom zou ik een meisje een cadeau moeten geven. Misschien wanneer ze een tijdje m'n vriendin is, maar dan op gelijkwaardige basis.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
Mailtje sturen? Cadeau? Hmmkay...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef niekp het volgende:
[..]
ik heb verkeerde woord gebruikt,
ik bedoel dat als je meisje een mailtje stuurt of met een bloemetje komt je meer bereikt dan met patser gedoe.
waarom je een meisje een cadeau/teken van waardering moet geven?
je wilt een meisje of je wilt haar niet![]()
dit is het enige goede antwoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Mailtje sturen? Cadeau? Hmmkay...
Bloemetje vind ik een beetje ouderwets, vraag me sowieso af of vrouwen een teken van waardering ontdekken in het ontvangen van een bloemetje.
Maar om on-topic te blijven, zonder de OP te lezen, adviseer ik geen cadeau's te geven of whatsoever.
Het is beter om een meisje mee te nemen naar iets leuks, gewoon samen iets beleven, uiteraard verzin en betaal jij het. Meisjes vinden het leuk om verrast te worden met een bepaald uitje.
En toen stond je hele huis vol met orchideeen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
![]()
ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch vond.
best lief vriendje was dat
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
En toen stond je hele huis vol met orchideeen?
Sorry hoor, vast lief bedoeld, maar komt een beetje lame op mij over om elke keer met hetzelfde aan te komen.
dat waren niet de orchideen die je bij de ah koopt, maar in zo'n buisje water. die blijven niet zo lang staanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
En toen stond je hele huis vol met orchideeen?
Sorry hoor, vast lief bedoeld, maar komt een beetje lame op mij over om elke keer met hetzelfde aan te komen.
foutquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Scorp[AM] het volgende:
het was ook een verkapte "kijk mij exotisch zijn" post
[..]
Idd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Scorp[AM] het volgende:
het was ook een verkapte "kijk mij exotisch zijn" post
[..]
Zoals ik al zei, ik kom met helemaal niets aan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:19 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
dat waren niet de orchideen die je bij de ah koopt, maar in zo'n buisje water. die blijven niet zo lang staan
en het wasook geen jaren lange relatie![]()
maar je hoeft niet elke keer met wat te komen en afwisseling is ook leuk
liever kwaliteit dan kwantiteit he![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
![]()
ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch leuk vond.
best lief vriendje was dat
je hoeft niet altijd de rekening te betalen, maar iig de eerste keer welquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:23 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kom met helemaal niets aan.
Of het moet echt iets 'kleins' en 'passends' (bij haar persoonlijkheid) zijn. Als je alle meisjes die je date ook nog eens cadeautjes moet gaan geven, naast het, ondanks de emancipatie, de rekening betalende man-zijnde, mag ik mezelf wel gaan prostitueren aan oude mannen. Maar dat vinden ze dan ook weer minder.
Als je nog in de date-fase (verkennende fase) zit, vind ik het wel zo netjes als je als man betaald. Maar daarin zal ik wel conservatief zijn. Ik heb overigens nog nooit gehoord van een meisje die iets op een date aan de jongen geeft, maar jij zal wel uit een progressief milieu komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd de rekening te betalen, maar iig de eerste keer wel
en een meisje kan jou ook iets geven
overigens is een brief schrijven ook wel aardig
in plaats van sms of mail
let op de woorden hoeft en kanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Als je nog in de date-fase (verkennende fase) zit, vind ik het wel zo netjes als je als man betaald. Maar daarin zal ik wel conservatief zijn. Ik heb overigens nog nooit gehoord van een meisje die iets op een date aan de jongen geeft, maar jij zal wel uit een progressief milieu komen.
Ik zie niet in waarom je een brief zou moeten schrijven wanneer je met elkaar fysiek kan afspreken.
Per brief laten weten hoe je de date vond?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
let op de woorden hoeft en kan
die houden namelijk een mogelijkheid tot in en geen verplichting of dwang zoals bij moet het geval is![]()
je kan een brief overwegen als je bijvoorbeeld iets wil zeggenvoor of nadat je hebt afgesproken en er geen tijdsdruk achter zit. bijvoorbeeld dat je niet per sms laat weten hoe je de date hebt gevonden maar dat je dat middels brief doet
![]()
Gelukkig komen er ook nog mensen op dit forum die wel in de echte wereld staan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef SuperMocio het volgende:
Kweet niet hoor, kadootjes en brieven sturen terwijl je nog alleen maar aan het daten bent. Lijkt me meer iets voor als de buit al binnen is en de indruk al gemaakt. De meeste vrouwen die ik ken zouden dat in de begin-fase alleen maar over-the-top en beklemmend vinden.
je kan met een kadootje of een brief toch indruk maken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef SuperMocio het volgende:
Kweet niet hoor, kadootjes en brieven sturen terwijl je nog alleen maar aan het daten bent. Lijkt me meer iets voor als de buit al binnen is en de indruk al gemaakt. De meeste vrouwen die ik ken zouden dat in de begin-fase alleen maar over-the-top en beklemmend vinden.
Bij jou wel dus? Ik probeer dates, zeker in het begin, altijd wat luchtig te houden. Een bos bloemen vind ik al too much. Onpersoonlijk ook. Ik heb ooit 1 keer een kadootje voor een date gekocht, maar dat was omdat ze toevallig pas jarig geweest was. En toen heb ik ook m'n best gedaan om iets te uit te zoeken dat inhaakte op iets wat in onze gesprekken langs was gekomen. Nogmaals, ik ken nauwelijks vrouwen die out-of-the-blue kado's geweldig vonden als ze de man in kwestie daarvoor al niet zagen zitten. Ik zou het daarom zelf niet snel gebruiken om indruk te maken op iemand. Dat moet mijn geweldige persoonlijkheid maar voor mij doen *kuch*quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:59 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
je kan met een kadootje of een brief toch indruk maken?
zolang je het maar niet overdrijft. een ring bij de eerste date lijkt me redelijk not done, maar een mooie bos bloemen kan erg goed werken.
nee bij mij ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:13 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Bij jou wel dus? Ik probeer dates, zeker in het begin, altijd wat luchtig te houden. Een bos bloemen vind ik al too much. Onpersoonlijk ook. Ik heb ooit 1 keer een kadootje voor een date gekocht, maar dat was omdat ze toevallig pas jarig geweest was. En toen heb ik ook m'n best gedaan om iets te uit te zoeken dat inhaakte op iets wat in onze gesprekken langs was gekomen. Nogmaals, ik ken nauwelijks vrouwen die out-of-the-blue kado's geweldig vonden als ze de man in kwestie daarvoor al niet zagen zitten. Ik zou het daarom zelf niet snel gebruiken om indruk te maken op iemand. Dat moet mijn geweldige persoonlijkheid maar voor mij doen *kuch*![]()
Een 'dame'. Wil je jezelf weer belachelijk maken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben jij het type 'vrouw' dat op Lowlands in de modder ligt of een dame?
Heel goed Casper vd B.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef CasB het volgende:
Volgens mij ben je iemand die denkt dat hij heel veel is, maar kom je nooit verder dan oppervlakkig zijn... leer eerst jezelf kennen, in plaats van je uiterlijk, je uitstraling en je praatjes...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Ik speel Golf, dus ik rijd niet in een golf en ik speel geen WoW
je bent al vrij lomp en het is gebleken dat dat niet werktquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef MetalSonic het volgende:
@ ACidBurner: Bedankt, dat zijn de beste tips tot nu toe, alhoewel ik vaak te aardig ben enzo zal ik proberen om me af en toe wat lomp te gedragen
Ik krijg bij jou sterk de indruk dat 'een vriendin' slechts een statussymbool is, eigenlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:
Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb.
Neuh niet echt een status symbool, maarhet is wel zo dat het nog ontbreekt in mijn lijstje jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou sterk de indruk dat 'een vriendin' slechts een statussymbool is, eigenlijk.
Iets dat nog ontbreekt in het 'Dingen die je moet hebben en doen om gerespecteerd te worden' - lijstje.
- Een rijbewijs
- Een goede baan
- Een royale vriendenclub
- Een vriendin
- Draag merkkleding
- Doe aan golf
- ...
Inderdaad. Je wil een vriendin omdat veel van je collega's verwachten... Die vriendin moet je zelf als en tekort in je leven beschouwen, een plek die je opgevuld wil zien door een huisgenote waar je goed mee overeenkomt ed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik krijg bij jou sterk de indruk dat 'een vriendin' slechts een statussymbool is, eigenlijk.
Iets dat nog ontbreekt in het 'Dingen die je moet hebben en doen om gerespecteerd te worden' - lijstje.
Muaa het is dus niet voor collegasquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wil een vriendin omdat veel van je collega's verwachten... Die vriendin moet je zelf als en tekort in je leven beschouwen, een plek die je opgevuld wil zien door een huisgenote waar je goed mee overeenkomt ed.
Wat je vrienden/collega's erover denken is hun probleem, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Als je niet vindt dat je iets mist, dan moet je ook geen vriendin "zoeken". Verder, een vriendin "zoeken" levert vaak niets op, het enige wat je kan "zoeken" en op korte termijn resultaat opleveren zijn breezahsletten.
Gastquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
![]()
Geniaal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Je maakt de meeste indruk door geen indruk te willen maken. Echt.
Precies, door zo heel bestudeerd-nonchalant te doenquote:
Dudequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Das dus 't mooie, het boeit mij geen ene hoer wat voor kleding ze draagt of watvoor opleiding ze doet. Het gaat mij om hoe ze is in de omgang. Ik zou best wat kunnen beginnen met een meisje die ijsjes verkoopt of kapper is , het gaat mij om het innerlijk en hoe ze naar mij toe en de anderen is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Gast
-knip-
-Ten tweede: op wie wil je nou indruk maken met je studie? Ik neem toch aan dat je een meisje wilt dat ongeveer even slim is als jij? In dat geval zal je opleiding sowieso geen indruk op haar maken.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef MetalSonic het volgende:
Maarja toen had ik mijn propeduise ook nog niet![]()
![]()
Ik ben getrouwd met een hele aardige zorgzame man die graag taarten bakt. Dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:53 schreef AcidBurner het volgende:
Tinkepink oordeelt op zicht... tsk tsk tsk ... misschien is het wel een lieverd 1ste klas, en mis jij nu jou man op het witte paard
ja, maar TS doet aan golf, doet HBO opleiding, draagt merkleding en hij heeft een baan !quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een hele aardige zorgzame man die graag taarten bakt. Dus.
En je weet zeker dat hij niet met de buurman vreemdgaat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben ik nu jaloers.....ik ben zelf een aaridige zorgzame man... maar taarten bakken dat kan ik nog niet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is onweerstaanbaar. Ik zal direct de scheidingspapieren tekenen en mijn kinderen vertellen dat ik ervandoor ga met een patsertje in een identiteitscrisis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:01 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ja, maar TS doet aan golf, doet HBO opleiding, draagt merkleding en hij heeft een baan !
Die is 84 jaar oud, dus jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En je weet zeker dat hij niet met de buurman vreemdgaat?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is onweerstaanbaar. Ik zal direct de scheidingspapieren tekenen en mijn kinderen vertellen dat ik ervandoor ga met een patsertje in een identiteitscrisis.
Je kan zeggen wat je wil, maar wat hij/zij zegt is zeker waar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Precies, door zo heel bestudeerd-nonchalant te doen
oh ja, ik was nog vergeten dat die een rijbewijs heeft!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is onweerstaanbaar. Ik zal direct de scheidingspapieren tekenen en mijn kinderen vertellen dat ik ervandoor ga met een patsertje in een identiteitscrisis.
Idd, het is wel zo. Dingen als uitstraling, goede smaak, humor, gezag etc heb je van jezelf, of niet*. Als je het niet hebt maar wel geforceerd gaat doen alsof kom je volslagen belachelijk over.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar wat hij/zij zegt is zeker waar.
Roooaaar!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Megumi het volgende:
Met een goed en schoon gebit.
[afbeelding]
De wat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef MetalSonic het volgende:
Heb ook een keer geprobeerd een date te plannen met een meisje van de pronto maar ze had geen interesse. Maarja toen had ik mijn propeduise ook nog niet![]()
![]()
winkelketen dacht ik, maar ik weet niet wat ze verkopen.quote:
Oh, oke. Nooit van gehoord.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef Athmozz het volgende:
[..]
winkelketen dacht ik, maar ik weet niet wat ze verkopen.
IJszaak toch?quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef Ici-Paris het volgende:
OMG... merkkleding maken voor mij als vrouw echt niks uit hoor! zolang je maar verzorgd ben! en golf: dat is zoo bekakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |