abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52512521
Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden, ik doe nu een opleiding international management ( hbo) en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...

In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding , en ik doe aan golf. Rijbewijs, en een royale vrienden groep. Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo. Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet

Vraag is dus, hoe moet ik nou indruk maken op een potentiële vriendin ? Wat moet je in huis hebben ? Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ? Enfin, ik zou graag wat advies willen hebben.

Ik speel Golf, dus ik rijd niet in een golf en ik speel geen WoW

[ Bericht 4% gewijzigd door MetalSonic op 19-08-2007 22:35:24 ]
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:06:59 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52512586
Je maakt de meeste indruk door geen indruk te willen maken. Echt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_52512637
OMG... merkkleding maken voor mij als vrouw echt niks uit hoor! zolang je maar verzorgd ben! en golf: dat is zoo bekakt!
pi_52512639
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dat dus. De ironie van het leven

Waarom wil je per se indruk maken?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:11:56 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52512766
alsof als je merkkleding draagt de vrouwen meteen een supergoede indruk van je krijgen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52512786
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:08 schreef katerwater het volgende:

[..]

Dat dus. De ironie van het leven

Waarom wil je per se indruk maken?
Omdat ik al veels te lang single ben , en een vriendin het enige is dat nog ontbreekt in mijn leven maar tevens is het ook iets wat wel een grote leegte zal vullen ... Geld (alleen) maakt helaas al niet meer echt gelukkig
pi_52512792
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die een Golf rijden
Misschien wordt hij wel heel goed in Golf rijden.
pi_52512830
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Omdat ik al veels te lang solo ben
Je bent zelfs vergeten dat dat single heet? Tering, dat moet wel héél lang zijn!
pi_52512840
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ik rijd zelf overwegend in een Citroën C5, ja het is geen BMW ofzo, maar hij heeft een heerlijke vering, maar deze topic gaat niet over autos
pi_52512848
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:05 schreef MetalSonic het volgende:

Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ?
hahaha
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52513061
quote:

Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden, ik doe nu een opleiding international management ( hbo) en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...

In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding , en ik doe aan golf. Rijbewijs, en een royale vrienden groep. Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo. Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet

Vraag is dus, hoe moet ik nou indruk maken op een potentiële vriendin ? Wat moet je in huis hebben ? Ik heb mezelf voorgenomen om erg goed te worden in Golf om zo indruk te maken, maar werkt dat ook echt ? Enfin, ik zou graag wat advies willen hebben.
Waarom zou je indruk moeten maken?
Laat haar maar eens indruk op jou maken.
pi_52513145
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:19 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Waarom zou je indruk moeten maken?
Laat haar maar eens indruk op jou maken.
Ontzettend sterke reply!
Ehm... ok
pi_52513283
Een WoWer die aan golf doet en boeren polo's aantrekt omdat er een tommy merkje op zit. En dan op Fok! om tips vragen hoe je een meisje moet versieren.....

Priceless.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_52513284
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef MetalSonic het volgende:

[..]
maar tevens is het ook iets wat wel een grote leegte zal vullen ... Geld (alleen) maakt helaas al niet meer echt gelukkig
Newsflash: Een vrouw kun je niet gebruiken om een leegte te vullen. als je dat probeert zul je alleen maar in slechte relaties terechtkomen. vul de leegte en de vrouwen komen vanzelf.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:25:38 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52513303
Door d'r als een stuk vuil te behandelen.
Ik ga naar huis.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:27:36 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52513386
quote:

Ik zal eerlijk zijn, ik ben in de loop van de tijd al sociaal gezien een stuk sterker geworden,
Afknapper. Zoiets zeg je niet.
quote:
ik doe nu een opleiding international management ( hbo)
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
quote:
en daar zitten nogal veel haantjes in etc etc. Vorig jaar mijn P gehaald, straks zal ik ook wel mijn HBO halen...
Afknapper. Pretentieus
quote:

In het dagelijks leven draag ik goede merk kleding ,
Afknapper. Alsof dat boeiend is.
quote:
en ik doe aan golf.
Afknapper.
quote:
Rijbewijs, en een royale vrienden groep.
Afknapper. Woordgebruik.
quote:
Lijkt allemaal overdreven gepats, of compensatie praat ofzo.
Zelfkennis
quote:
Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb. Dus zo onaantrekkelijk ben ik dus ook weer niet

Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
pi_52513422
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef nietzman het volgende:
Door d'r als een stuk vuil te behandelen.
volgens mij werkt dat zelfs nog beter dan goed worden in golf

verder:
je hebt geen vriendin omdat je jezelf teveel profileert; de meeste meisjes houden daar niet zo van
en voor de meisjes die al dat geprofileer wel leuk vinden heb je de verkeerde auto
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52513521
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Een WoWer die aan golf doet en boeren polo's aantrekt omdat er een tommy merkje op zit. En dan op Fok! om tips vragen hoe je een meisje moet versieren.....

Priceless.
Ik speel geen eens Wow dus hoe je daarop komt, ik vind de avatar gewoon leuk...
pi_52513535
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

[..]

[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
Biatch
pi_52513606
Maar even ontopic. Hoe serieus ben je dat je hier goed in wilt worden?
pi_52513617
quote:

[..]

[..]

[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

Golf VW, damn dit gaat nergens over, Golf is een sport en ik heb het niet over de auto ... Damn
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:34:54 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52513688
Maar kom op man, HBO. Op welk VMBO schoolplein denk je in hemelsnaam dat dat indruk maakt? . En dan ook nog eens eentje met zo'n lamme Engelse term als naam, zo'n opleiding die je waarschijnlijk opleid om werk te doen wat 90% van de bevolking ook zou kunnen doen.
Ik ga naar huis.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:35:46 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52513733
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:33 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Golf VW, damn dit gaat nergens over, Golf is een sport en ik heb het niet over de auto ... Damn
Ja, duh. Waarom denk je dat ik er er VW achterzet.

Echt, je profileert je teveel. Denk je nu echt dat succesvol zijn in sporten ervoor zorgt dat je succes krijgt in de liefde? Dat het werkelijk gaat om het juiste polo'tje? Dat een HBO-opleiding per definitie scoort?

Het gaat om het totaalplaatje.
pi_52513780
quote:

Je doet teveel je best.. denk je nou echt dat door al die dingen vrouwen je leuker gaan vinden? Misschien een 16 jarige kutslet die een pauper wil met een golfje en een gevulde portomonnee zodat ze veel 'kudos' krijgt en waarbij ze indruk kan maken op d'r vriendinnen, maar een echte relatie kan je niet 'kopen' door vrouwen een indruk te geven dat je aardig wat geld hebt.. vriendschappen en relaties kun je simpelweg niet kopen

Ga niet naar een relatie op zoek, maar laat het op je af komen.. echt.. de jongens die steeds wanhopiger worden en steeds meer op zoek gaan worden vinden het telkens niet

PS: golf is indd een 'kakkersport' .. voor sommige ook een grote afkeer
oh en het is btw het totaal plaatje.. met alles wat je tot nu toe gezegt hebt geef je echt een indruk dat je een semi-kakker bent

[ Bericht 3% gewijzigd door Spacemonkeh op 19-08-2007 22:48:24 ]
pi_52513785
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:34 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op man, HBO. Op welk VMBO schoolplein denk je in hemelsnaam dat dat indruk maakt? . En dan ook nog eens eentje met zo'n lamme Engelse term als naam, zo'n opleiding die je waarschijnlijk opleid om werk te doen wat 90% van de bevolking ook zou kunnen doen.
Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n master , verder kan niet 90 % van de bevolking mijn opleiding doen. Het is een afstudeer variant van commerciële economie en dat dan op de hoge economische school. Niet echt wat je zegt een eitje
pi_52513791
Je moet gaan rappen, dat maakt indruk!
Iemand Fien soms gezien?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:39:41 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52513890
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n master , verder kan niet 90 % van de bevolking mijn opleiding doen. Het is een afstudeer variant van commerciële economie en dat dan op de hoge economische school. Niet echt wat je zegt een eitje
Nou stoer hoor. Ga eerst maar eens werken na je studie.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:40:08 #28
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52513907
quote:
Mjah, en zolang je het alleen zelf zo verdomde interessant vind kun je poontang wel vergeten. .
Ik ga naar huis.
pi_52513922
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou stoer hoor. Ga eerst maar eens werken na je studie.
Zie niet wat er stoer aan is ?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:42:46 #30
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52514004
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Nee, je snapt het niet.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_52514015
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, duh. Waarom denk je dat ik er er VW achterzet.

Echt, je profileert je teveel. Denk je nu echt dat succesvol zijn in sporten ervoor zorgt dat je succes krijgt in de liefde? Dat het werkelijk gaat om het juiste polo'tje? Dat een HBO-opleiding per definitie scoort?

Het gaat om het totaalplaatje.
Maar goed, die dingen vormen toch wel een onderdeel van het totaalplaatje. Overigens ben ik het met je eens dat TS zich teveel profileert. En ach, is een relatie nou echt zo belangrijk?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:44:02 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52514054
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:40 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Niets. Weet je wat zo jammer is, ik wou je in het begin echt duidelijk maken dat gewoon jezelf zijn goed genoeg is. Je bent leuk genoeg als je gewoon jezelf bent, dacht ik.
Helaas ben je vreselijk zelfingenomen, dus helaas moet ik mijn woorden terugnemen. Jezelf zijn is in jouw geval inderdaad niet goed genoeg.

Mijn tip: probeer je wat bescheidener op te stellen en niet zo veel pretenties te etaleren. Misschien dat het dan goedkomt.
pi_52514073
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Maar goed, die dingen vormen toch wel een onderdeel van het totaalplaatje. Overigens ben ik het met je eens dat TS zich teveel profileert. En ach, is een relatie nou echt zo belangrijk?
Ik probeer me alleen maar zo aantrekklijk mogelijk te maken als potentiële vriend, ik hoor daar veel gebash over, wat tips wat wel de goede aanpak is zouden handig zijn. Daar is dit hok toch voor ?
pi_52514115
Je zal met je merk kleding en je taalgebruik (royale en nog meer) niet egt indruk maken..
Het gaat erom dat je gewoon leuk en spontaan praatje kan houden zonder ook maar iets te zeggen over hoe goed je niet bent met golf of dat je hbo makkelijk haalt.
Dat komt erg ego over...
Dus gedraag je "normaal" en wees spontaan..
"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_52514125
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Ik probeer me alleen maar zo aantrekklijk mogelijk te maken als potentiële vriend, ik hoor daar veel gebash over, wat tips wat wel de goede aanpak is zouden handig zijn. Daar is dit hok toch voor ?
Ik bash je niet hoor
pi_52514135
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Niets. Weet je wat zo jammer is, ik wou je in het begin echt duidelijk maken dat gewoon jezelf zijn goed genoeg is. Je bent leuk genoeg als je gewoon jezelf bent, dacht ik.
Helaas ben je vreselijk zelfingenomen, dus helaas moet ik mijn woorden terugnemen. Jezelf zijn is in jouw geval inderdaad niet goed genoeg.

Mijn tip: probeer je wat bescheidener op te stellen en niet zo veel pretenties te etaleren. Misschien dat het dan goedkomt.
Houd er rekening mee dat dit online is, en dat je offline weer anders kan overkomen. Ik kan verschillende persoonlijkheden aannemen, iemand die bescheiden is maar ook iemand die heel verdedigend/ aanvallend is. Zelf weet ik gewoon niet wat nou het beste is enzo.

En dat ik het over dingen als merk kleding heb etc, das niet iets waar ik trots op ben, ik vind 't eerder tragisch dat ik mede op die manier probeer indruk te maken ...
pi_52514141
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef mhr-zip het volgende:

Tevens nutteloos topic: voor een lange relatie aan te gaan (waar TS toch wel naar op zoek is) moet je geen indruk maken met materialistische dingen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:46:36 #38
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_52514148
je moet vrouwen bashen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:47:03 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52514164
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:45 schreef bhm het volgende:
Je zal met je merk kleding en je taalgebruik (royale en nog meer) niet egt indruk maken..
Het gaat erom dat je gewoon leuk en spontaan praatje kan houden zonder ook maar iets te zeggen over hoe goed je niet bent met golf of dat je hbo makkelijk haalt.
Dat komt erg ego over...
Dus gedraag je "normaal" en wees spontaan..
Dat is het: Don't tell it. Show it.
pi_52514170
All men talk but don't please.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:47:32 #41
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52514179
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Houd er rekening mee dat dit online is, en dat je offline weer anders kan overkomen. Ik kan verschillende persoonlijkheden aannemen, iemand die bescheiden is maar ook iemand die heel verdedigend/ aanvallend is. Zelf weet ik gewoon niet wat nou het beste is enzo.

En dat ik het over dingen als merk kleding heb etc, das niet iets waar ik trots op ben, ik vind 't eerder tragisch dat ik mede op die manier probeer indruk te maken ...
Je zou ook gewoon eens kunnen kijken naar wie je nu werkelijk bent in plaats van allerlei rolletjes spelen.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:47:48 #42
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_52514185
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:37 schreef mhr-zip het volgende:
Dus geef em die rhyms dan doet ie het goed/vrouwen palen voor het leven zoals het moet

YO
Die zoute stokjes...
pi_52514202
Indruk willen maken op een vrouw.

Veel succes.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52514230
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:46 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Je maskert jezelf dus. Wie ben je eigenlijk? Daar draait het om, juist voor de dames in kwestie.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:50:10 #45
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52514265
aan de andere kant zou je met deze houding op je opleiding genoeg dames moeten kunnen vinden.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_52514272
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:47 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon eens kunnen kijken naar wie je nu werkelijk bent in plaats van allerlei rolletjes spelen.
Precies... wees eens gewoon jezelf in plaats van telkens van rol te veranderen.. dan lijkt het net alsof je niet tevreden bent met jezelf en telkens verandert aan de mensen die je om je heen hebt., .. dat doen ze in de brugklas man

en bovendien.. denk niet dat een dame op iemand zit te wachten die telkens iemand anders is
pi_52514283
Volgens mij ben je iemand die denkt dat hij heel veel is, maar kom je nooit verder dan oppervlakkig zijn... leer eerst jezelf kennen, in plaats van je uiterlijk, je uitstraling en je praatjes...
pi_52514375
Sla de potentiële kandidaten knock-out met je golfstickjes.
pi_52514379
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef CasB het volgende:
Volgens mij ben je iemand die denkt dat hij heel veel is, maar kom je nooit verder dan oppervlakkig zijn... leer eerst jezelf kennen, in plaats van je uiterlijk, je uitstraling en je praatjes...
Mezelf leren kennen is inderdaad wel een goede ja, oppervlakkig? Hmm voor meiden ben ik vaak het broertje enzo. Maar het is niet zo dat ik verlegen ben , vaak gewerkt op grote dance events en in clubs . Maarja ik weet 't ook niet allemaal.

Het wees jezelf zie en hoor ik vaker, maar hoe kan je bv spontaan zijn in een zin dat 't aantrekkelijk is ?
pi_52514407
quote:

[..]

[..]

[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

en dan vind TS het nog raar dat die solo/ single is
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:56:07 #51
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_52514467
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:

[..]
Het wees jezelf zie en hoor ik vaker, maar hoe kan je bv spontaan zijn in een zin dat 't aantrekkelijk is ?
Waarom zouden dat twee verschillende dingen moeten zijn?
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
pi_52514492
quote:

[..]

Mezelf leren kennen is inderdaad wel een goede ja, oppervlakkig? Hmm voor meiden ben ik vaak het broertje enzo. Maar het is niet zo dat ik verlegen ben , vaak gewerkt op grote dance events en in clubs . Maarja ik weet 't ook niet allemaal.

Heb dat ook nooit begrepen. Ik nam vroeger ook verschillende rollen aan en werd ook vaak als broertje gezien omdat ik te snel liet zien wat ik ze kon geven.. dat schrikt veel dames af bij wijze van
Wees eerst afstandelijk en geheimzinnig en laat aan het eind pas zien wat je kan geven

Maarja nu ik wat ouder ben heb ik meer zelfvertrouwen en de laatste tijd lijkt het echt alsof de aandacht van beide kanten kom.. ik hoef minder moeite te doen zeg maar. Misschien een tip? wees tevreden met jezelf
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:57:22 #53
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_52514520
tip:

1. Koop GHB
2. Rij met je auto richting een discotheek
3. Spot één of andere breezah die je leuk vindt.
4. als ze even niet kijkt gooi wat van dat GHB in der drinken
5. zeg dat je bij haar hoort
6. draag haar in je auto
7. rij naar huis
8. vul zelf maar in wat je hier wilt

Maar even serieus. Ga eens gewoon lekker uit en praat wat met vrouwen. Niet teveel patsen over je opleiding dit enzo laat haar maar vertellen wat ze doet enz. Dat vinden ze vaak veel leuker dan jou gepats te horen.
pi_52514573
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef heiden6 het volgende:
Indruk willen maken op een vrouw.

Veel succes.
haha
pi_52514575
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef MasthaX het volgende:
tip:

1. Koop GHB
2. Rij met je auto richting een discotheek
3. Spot één of andere breezah die je leuk vindt.
4. als ze even niet kijkt gooi wat van dat GHB in der drinken
5. zeg dat je bij haar hoort
6. draag haar in je auto
7. rij naar huis
8. vul zelf maar in wat je hier wilt

Maar even serieus. Ga eens gewoon lekker uit en praat wat met vrouwen. Niet teveel patsen over je opleiding dit enzo laat haar maar vertellen wat ze doet enz. Dat vinden ze vaak veel leuker dan jou gepats te horen.
GHB werkt toch niet altijd verdovend..? hoorde een tijdje terug zo'n verhaal dat ze er soms behoorljik opgewonden van raken
pi_52514605
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef Spacemonkeh het volgende:

[..]

Heb dat ook nooit begrepen. Ik nam vroeger ook verschillende rollen aan en werd ook vaak als broertje gezien omdat ik te snel liet zien wat ik ze kon geven.. dat schrikt veel dames af bij wijze van
Wees eerst afstandelijk en geheimzinnig en laat aan het eind pas zien wat je kan geven

Maarja ik wat ouder ben heb ik meer zelfvertrouwen en de laatste tijd lijkt het echt alsof de aandacht van beide kanten kom.. ik hoef minder moeite te doen zeg maar. Misschien een tip? wees tevreden met jezelf
Das inderdaad wel een goede tip, meer tevreden zijn met mezelf, ik zal 't proberen
pi_52514644
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Das inderdaad wel een goede tip, meer tevreden zijn met mezelf, ik zal 't proberen
Misschien moet je dat Golfje ook inruilen voor een echte auto, dan kun je wat meer tevreden zijn over jezelf.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:00:47 #58
132502 MasthaX
pi_52514645
Wrong topic sorry.
pi_52514655
quote:

[..]

.

Het probleem is dat het helemaal geen zin heeft om een rol te gaan spelen. Al prikken vrouwen daar in eerste instantie niet door heen dan val je vroeg of later toch door de mand.
pi_52514705
Ik zou als ik jou was niet proberen erg goed te worden in golf, want daar gaat veel tijd in steken
die tijd wil je gebruiken om meisjes te versieren

mijn advies is dus:
wees jezelf - desnoods met alle merkkleding, vrienden en auto
en probeer niet alle aandacht te vestigen op wat je hebt maar wie je bent
dus haal dat sociale aspect meer naar voren. Je begint je op niet voor niets daar mee, maar het lijkt alsof je dat onvoldoende vindt. Het zou in ieder geval voor een meisje genoeg moeten zijn
pi_52514746
Er is geen magische formule voor. Je doet wat je zelf leuk vindt, en iemand die dat wat jij doet leuk vindt kom je nog wel eens tegen.

Ja, je kunt zelfs gewoon WoW spelen. Ben er zelf inmiddels al lang geleden mee gestopt maar heb er vrienden aan overgehouden (die het ook speelden) die nog turbulenter leven dan 99% van de fokkers. Wat je doet in je vrije tijd, zij het golfen of voor de tv hangen, staat grotendeels los van je persoonlijkheid, uiterlijk, etc etc

Overigens las ik ergens dat uit een onderzoek bleek dat bijna alle vrouwen 100x meer onder de indruk zijn van heldenacties (iemand redden oid.) dan van stoerdoenerij zoals wheelies op een motor, een dure auto, etc etc.
pi_52514869
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef schaakkipje het volgende:
Ik zou als ik jou was niet proberen erg goed te worden in golf, want daar gaat veel tijd in steken
die tijd wil je gebruiken om meisjes te versieren

mijn advies is dus:
wees jezelf - desnoods met alle merkkleding, vrienden en auto
en probeer niet alle aandacht te vestigen op wat je hebt maar wie je bent
dus haal dat sociale aspect meer naar voren. Je begint je op niet voor niets daar mee, maar het lijkt alsof je dat onvoldoende vindt. Het zou in ieder geval voor een meisje genoeg moeten zijn
Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...

Het aangaan van een gesprek vind ik niet eens lastig, het is meer dat ik niet weet welke zinnen ik moet gebruiken om indruk te maken enzo. Dus als er hier nog mannen met een vriendin zijn, dan is mijn vraag uiteraard hoe en met welke zinnen je haar "veroverd" hebt. Of versierd, of dermate de indruk/ status gemaakt dat ze je aantrekkelijk vind
pi_52514945
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...

Het aangaan van een gesprek vind ik niet eens lastig, het is meer dat ik niet weet welke zinnen ik moet gebruiken om indruk te maken enzo. Dus als er hier nog mannen met een vriendin zijn, dan is mijn vraag uiteraard hoe en met welke zinnen je haar "veroverd" hebt. Of versierd, of dermate de indruk/ status gemaakt dat ze je aantrekkelijk vind
Laat, zoals eerder aangeven in dit topic, los dat je indruk moet maken.
pi_52514951
Sowiso aan de mede fokkers bedankt voor de tips ! dat is sowiso cool
pi_52514965
quote:

[..]

wat heeft verlegen zijn en werken op grote festivals met elkaar te maken?

maar ik vind het niet raar dat je single bent! je klinkt een beetje als iemand die vol van zichzelf is
pi_52514992
quote:

[..]

Nou, me vorige 2 vriendinnen kwamen naar mij toe dus ik heb ze echt niet veroverd...
ze vonden me gewoon aantrekkelijk... voor een man is zo'n situatie gewoon heel handig omdat je dat 'verover en versier' bullshit niet hebt... ze vertelt gewoon gelijk dat ze je leuk vind en als je haar ook leuk vind is het duidelijk... wordt je ook niet onzeker van. Ik heb daarnaast ook heel vaak meegemaakt dat ze wel met je zoent maar niet zegt dat ze verlieft op je is en dan wordt je 5 weken aan het lijntje gehouden en dan wordt ze ineens geneukt door een ander.. vrouwen die niet zeggen wat ze willen of het niet durfen te zeggen.. ermm, ik bedoel aandachtsgeile dames in het algemeen

en ik geloof niet zo in dat stukje van 'vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken' omdat ik het levende voorbeeld daarvan ben denk ik zo
pi_52515044
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:12 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

wat heeft verlegen zijn en werken op grote festivals met elkaar te maken?

maar ik vind het niet raar dat je single bent! je klinkt een beetje als iemand die vol van zichzelf is
Vol van mezelf ? Ik moet zeggen dat ik blij ben die indruk te wekken want het omgekeerde is waar, dat zou je zelf toch ook moeten zien. De kleding, de hobbies, het noemen van de opleiding etc, das ergens toch duidelijk compensatie materiaal voor niet genoeg zelfvertrouwen

Maarja er is een verschil tussen hoe je bent en hoe je overkomt... Dus opzich moet ik gewoon goed overkomen en dan kan ik mss al wat versieren
pi_52515070
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:12 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

En wie niet vol van zichzelf is, voelt zichzelf minderwaardig. Het ligt er helemaal aan hoe erg je dit laat merken aan anderen. Er zit ook een enorm verschil tussen "duidelijk vol van jezelf zijn" en "duidelijk veel zelfvetrouwen".
pi_52515126
quote:

[..]

Nou je hebt jezelf zijn en je hebt jezelf zijn.....
Je kunt er voor kiezen om boerend en ruftend, neuspeuterend onderuit gezakt te zitten.
Is een vorm van "jezelf zijn" maar niet echt uhm...aantrekkelijk, sommige dingen moet je gewoon niet willen delen zeg maar.
Je hebt ook het opsommen van je kwaliteiten en je voorkomen,
Ook niet echt aantrekkelijk dus, sterker nog pochers zijn in mijn ogen nog grotere afknappers dan de "Al Bundy`s".
Er zijn ook heus wel vrouwen die een sjieke auto, golf en merkkleding geil vinden, maar de gewone 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' vrouwen zal het aan de kont oxideren welk merk shirtje jij aan hebt.

Ik zou inderdaad eerst maar eens kijken wie je zelf bent en wanneer je een rol speelt.
Als je met een meidje een relatie krijgt zou je anders sowieso snel door de mand vallen.
Vraag anders je ouders hoe zij jou zien en kijk een beetje hoe je bent/doet bij familie?

De meesten vrouwen letten bij mannen op:
ogen, schoon verzorgd gebit en schone handen/nagels. Kleding komt daarna pas en dan niet eens of het merk is, maar of het totaal plaatje gewoon leuk is. Ow, en als je je handen wast als je van het toilet komt maak je helemaal een frisse indruk, is een absolute aanrader!
The waves you made will always be
pi_52515205
quote:

[..]

het punt is dat je niet indruk hoeft te maken met dat soort dingen. natuurlijk is het leuk dat je kan golfen en die opleiding doet, maar je kan ook indruk maken met humor enzo.
vrouwen / meisjes zijn heel verschillend van elkaar. de een valt juist voor iemand die erg goed is in sport, maar vaker zullen ze vallen voor iemand met goede karaktereigenschappen of gedrag - al is het laatste afgeleid van de eigenschappen natuurlijk.
als je tijdens een gesprek indruk probeert te maken met alles wat je doet en hebt omdat je denkt dat dit de enige manier is om iemand te versieren zal je niet ver komen. het gesprek gaat dan alleen over jouzelf.
pi_52515240
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Nou je hebt jezelf zijn en je hebt jezelf zijn.....
Je kunt er voor kiezen om boerend en ruftend, neuspeuterend onderuit gezakt te zitten.
Is een vorm van "jezelf zijn" maar niet echt uhm...aantrekkelijk, sommige dingen moet je gewoon niet willen delen zeg maar.
Je hebt ook het opsommen van je kwaliteiten en je voorkomen,
Ook niet echt aantrekkelijk dus, sterker nog pochers zijn in mijn ogen nog grotere afknappers dan de "Al Bundy`s".
Er zijn ook heus wel vrouwen die een sjieke auto, golf en merkkleding geil vinden, maar de gewone 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' vrouwen zal het aan de kont oxideren welk merk shirtje jij aan hebt.

Ik zou inderdaad eerst maar eens kijken wie je zelf bent en wanneer je een rol speelt.
Als je met een meidje een relatie krijgt zou je anders sowieso snel door de mand vallen.
Vraag anders je ouders hoe zij jou zien en kijk een beetje hoe je bent/doet bij familie?

De meesten vrouwen letten bij mannen op:
ogen, schoon verzorgd gebit en schone handen/nagels. Kleding komt daarna pas en dan niet eens of het merk is, maar of het totaal plaatje gewoon leuk is. Ow, en als je je handen wast als je van het toilet komt maak je helemaal een frisse indruk, is een absolute aanrader!
Interessante reactie, en dan heb ik vooral positief commentaar.
Familieleden snappen niet waarom ik nog geen vriendin heb , toen ik tegen me tante zei waarom ze het niet begreep zei ze dat ze me een mooie slanke jongen vond . Aan de andere kant, tja familie is onderling altijd aardig dus hoeveel zegt dat ?

Verder vinden de meeste mensen in de familie mij vooral gezellig in de omgang, maarja bij m'n familie voel ik me dan ook helemaal op m'n gemak ik kan gewoon mezelf zijn en hoef niet anders over te komen oid om meer indruk te maken
pi_52515319
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

het punt is dat je niet indruk hoeft te maken met dat soort dingen. natuurlijk is het leuk dat je kan golfen en die opleiding doet, maar je kan ook indruk maken met humor enzo.
vrouwen / meisjes zijn heel verschillend van elkaar. de een valt juist voor iemand die erg goed is in sport, maar vaker zullen ze vallen voor iemand met goede karaktereigenschappen of gedrag - al is het laatste afgeleid van de eigenschappen natuurlijk.
als je tijdens een gesprek indruk probeert te maken met alles wat je doet en hebt omdat je denkt dat dit de enige manier is om iemand te versieren zal je niet ver komen. het gesprek gaat dan alleen over jouzelf.
Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....
pi_52515379
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef Xeanor het volgende:

[..]

En wie niet vol van zichzelf is, voelt zichzelf minderwaardig. Het ligt er helemaal aan hoe erg je dit laat merken aan anderen. Er zit ook een enorm verschil tussen "duidelijk vol van jezelf zijn" en "duidelijk veel zelfvetrouwen".
TS komt bij mij over als iemand die een beetje vol vanzichzelf is, dus dan snap ik best dat die single is! Vrouwen houden daar niet van! Maar goed misschien is die in het echte leven anders!

foto TS? kan ik verder oordelen of het single zijn terecht is!
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:25:09 #74
132502 MasthaX
pi_52515385
Je hoeft je helemaal niet anders voor te doen, als een meisje op je afknapt kwa gedrag oid , move on zou ik zeggen.
pi_52515450
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef MasthaX het volgende:
Je hoeft je helemaal niet anders voor te doen, als een meisje op je afknapt kwa gedrag oid , move on zou ik zeggen.
zeg ik ook niet!
pi_52515460
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....
Dus de oplossing is niet meer zo goed luisteren en wat meer klootzakkerig zijn.

Alle vrienden van mij die niet goed met hun vriendin omgaan hebben altijd een dinnetje, alle andere vrienden die vrouwen respecteren en goed kunnen luisteren zijn de eeuwige vrijgezel.
pi_52515536
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

je moet ook niet als het broertje luisteren he
behandel een vrouw gewoon galant. Dus als vrouw en niet als een maatje of potentieel neukobject. Ik denk dat als je een vrouw / meisje het gevoel kunt geven dat ze vrouwelijk is je meer succes zult hebben dan een opsomming geven van wat je hebt bereikt.
en het is heel simpel: deur open houden, jas aanpakken, complimenten maken ed.
pi_52515546
Je moet overigens niet patsen met opleiding/werk....

...zodra dat wat te goed wordt, krijg je alleen maar nog van die golddiggers achter je aan. Als ik later echt flink geld zou verdienen en nog single zou zijn, zou ik echt niets daarover loslaten tot een bepaald punt, en vooral niet minstens 400 euro aan kleren aan hebben.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:30:46 #79
132502 MasthaX
pi_52515548
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:27 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

zeg ik ook niet!
Was ook geen reactie op jou post maar gewoon voor de TS in het algemeen omdat hij allerlei rollen aanneemt.
pi_52515915
TS moet eens wat minder bezig zijn met wat "men" van je verwacht, Dit komt heel erg op mij over als "men verwacht dit en dat van mij, dat heb ik niet, hoe kan ik voldoen aan die verwachting?" Doe dat nou gewoon niet, maak je leven nou niet moeilijker dan strict noodzakelijk....
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:47:31 #81
171974 niekp
liberale vrijdenker!
pi_52516001
toon interesse, probeer niet te interessant te zijn, geen patser gelul. maak oogcontact, geef gemeende complimentjes. neem initiatief. als je voor een meisje gaat twijfel niet aan jezelf, doe dat maar voordat je eraan begint. ruik lekker, mooie kleren, niet persee merkleding. zorg dat je haar leuk zit.

zo mijn advies als niet vrouw zijnde, klopt het beetje dames?:P
pi_52516002
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef Farenji het volgende:
TS moet eens wat minder bezig zijn met wat "men" van je verwacht, Dit komt heel erg op mij over als "men verwacht dit en dat van mij, dat heb ik niet, hoe kan ik voldoen aan die verwachting?" Doe dat nou gewoon niet, maak je leven nou niet moeilijker dan strict noodzakelijk....
Hmm zit denk ik wel een kern van waarheid in
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:52:02 #83
171974 niekp
liberale vrijdenker!
pi_52516131
wees jezelf is zo'n onzin uitspraak, moet je verlegen zijn als je dat van nature bent?

nee! je kan veranderen, geef het meisje aandacht, niet te wanhopig overkomen, wees romantisch maar niet met te dure cadeaus aankomen, dan lijkt het alsof je haar wilt kopen.

je klinkt trouwens beetje als iemand die denkt dat meisjes op golf en kleren vallen, miss zijn er meisjes die daarop vallen maar zijn dat de vrouwen die je wilt aantrekken? ik iig niet
pi_52516144
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef MasthaX het volgende:

[..]

Was ook geen reactie op jou post maar gewoon voor de TS in het algemeen omdat hij allerlei rollen aanneemt.
oh okee, ikd acht al!
pi_52516163
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef niekp het volgende:
wees jezelf is zo'n onzin uitspraak, moet je verlegen zijn als je dat van nature bent?

nee! je kan veranderen, geef het meisje aandacht, niet te wanhopig overkomen, wees romantisch maar niet met te dure cadeaus aankomen, dan lijkt het alsof je haar wilt kopen.

je klinkt trouwens beetje als iemand die denkt dat meisjes op golf en kleren vallen, miss zijn er meisjes die daarop vallen maar zijn dat de vrouwen die je wilt aantrekken? ik iig niet
WTF, waarom zou ik een meisje een cadeau moeten geven. Misschien wanneer ze een tijdje m'n vriendin is, maar dan op gelijkwaardige basis.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:56:35 #86
171974 niekp
liberale vrijdenker!
pi_52516248
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

WTF, waarom zou ik een meisje een cadeau moeten geven. Misschien wanneer ze een tijdje m'n vriendin is, maar dan op gelijkwaardige basis.
ik heb verkeerde woord gebruikt,

ik bedoel dat als je meisje een mailtje stuurt of met een bloemetje komt je meer bereikt dan met patser gedoe.

waarom je een meisje een cadeau/teken van waardering moet geven?

je wilt een meisje of je wilt haar niet
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:57:47 #87
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52516272
quote:

[..]

[..]

[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_52516361
Ferme lul hebben.
pi_52516374
Golf _!
pi_52516389
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef niekp het volgende:

[..]

ik heb verkeerde woord gebruikt,

ik bedoel dat als je meisje een mailtje stuurt of met een bloemetje komt je meer bereikt dan met patser gedoe.

waarom je een meisje een cadeau/teken van waardering moet geven?

je wilt een meisje of je wilt haar niet
Mailtje sturen? Cadeau? Hmmkay...

Bloemetje vind ik een beetje ouderwets, vraag me sowieso af of vrouwen een teken van waardering ontdekken in het ontvangen van een bloemetje.

Maar om on-topic te blijven, zonder de OP te lezen, adviseer ik geen cadeau's te geven of whatsoever.
Het is beter om een meisje mee te nemen naar iets leuks, gewoon samen iets beleven, uiteraard verzin en betaal jij het. Meisjes vinden het leuk om verrast te worden met een bepaald uitje.
pi_52516577
quote:

[..]

[..]

[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

dit is het enige goede antwoord.
ik gokdat je geen persoonlijkheid hebt ts
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52516599
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Mailtje sturen? Cadeau? Hmmkay...

Bloemetje vind ik een beetje ouderwets, vraag me sowieso af of vrouwen een teken van waardering ontdekken in het ontvangen van een bloemetje.

Maar om on-topic te blijven, zonder de OP te lezen, adviseer ik geen cadeau's te geven of whatsoever.
Het is beter om een meisje mee te nemen naar iets leuks, gewoon samen iets beleven, uiteraard verzin en betaal jij het. Meisjes vinden het leuk om verrast te worden met een bepaald uitje.

ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch vond.
best lief vriendje was dat
pi_52516688
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch vond.
En toen stond je hele huis vol met orchideeen?

Sorry hoor, vast lief bedoeld, maar komt een beetje lame op mij over om elke keer met hetzelfde aan te komen.
pi_52516819
het was ook een verkapte "kijk mij exotisch zijn" post
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Sorry hoor, vast lief bedoeld, maar komt een beetje lame op mij over om elke keer met hetzelfde aan te komen.
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_52516856
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

dat waren niet de orchideen die je bij de ah koopt, maar in zo'n buisje water. die blijven niet zo lang staan
en het wasook geen jaren lange relatie
maar je hoeft niet elke keer met wat te komen en afwisseling is ook leuk
liever kwaliteit dan kwantiteit he
pi_52516874
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
fout
pi_52516876
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
Idd.

And let us be the judges of that...
pi_52516957
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:19 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

dat waren niet de orchideen die je bij de ah koopt, maar in zo'n buisje water. die blijven niet zo lang staan
en het wasook geen jaren lange relatie
maar je hoeft niet elke keer met wat te komen en afwisseling is ook leuk
liever kwaliteit dan kwantiteit he
Zoals ik al zei, ik kom met helemaal niets aan.

Of het moet echt iets 'kleins' en 'passends' (bij haar persoonlijkheid) zijn. Als je alle meisjes die je date ook nog eens cadeautjes moet gaan geven, naast het, ondanks de emancipatie, de rekening betalende man-zijnde, mag ik mezelf wel gaan prostitueren aan oude mannen. Maar dat vinden ze dan ook weer minder.
pi_52516995
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch leuk vond.

on topic maar weer
pi_52517028
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:23 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik kom met helemaal niets aan.

Of het moet echt iets 'kleins' en 'passends' (bij haar persoonlijkheid) zijn. Als je alle meisjes die je date ook nog eens cadeautjes moet gaan geven, naast het, ondanks de emancipatie, de rekening betalende man-zijnde, mag ik mezelf wel gaan prostitueren aan oude mannen. Maar dat vinden ze dan ook weer minder.
je hoeft niet altijd de rekening te betalen, maar iig de eerste keer wel
en een meisje kan jou ook iets geven

overigens is een brief schrijven ook wel aardig
in plaats van sms of mail
pi_52517133
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:26 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

je hoeft niet altijd de rekening te betalen, maar iig de eerste keer wel
en een meisje kan jou ook iets geven

overigens is een brief schrijven ook wel aardig
in plaats van sms of mail
Als je nog in de date-fase (verkennende fase) zit, vind ik het wel zo netjes als je als man betaald. Maar daarin zal ik wel conservatief zijn. Ik heb overigens nog nooit gehoord van een meisje die iets op een date aan de jongen geeft, maar jij zal wel uit een progressief milieu komen.

Ik zie niet in waarom je een brief zou moeten schrijven wanneer je met elkaar fysiek kan afspreken.
pi_52517304
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:30 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Als je nog in de date-fase (verkennende fase) zit, vind ik het wel zo netjes als je als man betaald. Maar daarin zal ik wel conservatief zijn. Ik heb overigens nog nooit gehoord van een meisje die iets op een date aan de jongen geeft, maar jij zal wel uit een progressief milieu komen.

Ik zie niet in waarom je een brief zou moeten schrijven wanneer je met elkaar fysiek kan afspreken.
let op de woorden hoeft en kan
die houden namelijk een mogelijkheid tot in en geen verplichting of dwang zoals bij moet het geval is

je kan een brief overwegen als je bijvoorbeeld iets wil zeggenvoor of nadat je hebt afgesproken en er geen tijdsdruk achter zit. bijvoorbeeld dat je niet per sms laat weten hoe je de date hebt gevonden maar dat je dat middels brief doet

pi_52517503
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:38 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

let op de woorden hoeft en kan
die houden namelijk een mogelijkheid tot in en geen verplichting of dwang zoals bij moet het geval is

je kan een brief overwegen als je bijvoorbeeld iets wil zeggenvoor of nadat je hebt afgesproken en er geen tijdsdruk achter zit. bijvoorbeeld dat je niet per sms laat weten hoe je de date hebt gevonden maar dat je dat middels brief doet

Per brief laten weten hoe je de date vond?

Zullen we een keertje daten, lijkt me echt heel interessant met jou.
pi_52517661
Kweet niet hoor, kadootjes en brieven sturen terwijl je nog alleen maar aan het daten bent. Lijkt me meer iets voor als de buit al binnen is en de indruk al gemaakt. De meeste vrouwen die ik ken zouden dat in de begin-fase alleen maar over-the-top en beklemmend vinden.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52517716
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef SuperMocio het volgende:
Kweet niet hoor, kadootjes en brieven sturen terwijl je nog alleen maar aan het daten bent. Lijkt me meer iets voor als de buit al binnen is en de indruk al gemaakt. De meeste vrouwen die ik ken zouden dat in de begin-fase alleen maar over-the-top en beklemmend vinden.
Gelukkig komen er ook nog mensen op dit forum die wel in de echte wereld staan.
  maandag 20 augustus 2007 @ 00:57:01 #106
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_52517750
Kostelijk!
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_52517801
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:53 schreef SuperMocio het volgende:
je kan met een kadootje of een brief toch indruk maken?
zolang je het maar niet overdrijft. een ring bij de eerste date lijkt me redelijk not done, maar een mooie bos bloemen kan erg goed werken.
pi_52518080
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:59 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

je kan met een kadootje of een brief toch indruk maken?
zolang je het maar niet overdrijft. een ring bij de eerste date lijkt me redelijk not done, maar een mooie bos bloemen kan erg goed werken.
Bij jou wel dus? Ik probeer dates, zeker in het begin, altijd wat luchtig te houden. Een bos bloemen vind ik al too much. Onpersoonlijk ook. Ik heb ooit 1 keer een kadootje voor een date gekocht, maar dat was omdat ze toevallig pas jarig geweest was. En toen heb ik ook m'n best gedaan om iets te uit te zoeken dat inhaakte op iets wat in onze gesprekken langs was gekomen. Nogmaals, ik ken nauwelijks vrouwen die out-of-the-blue kado's geweldig vonden als ze de man in kwestie daarvoor al niet zagen zitten. Ik zou het daarom zelf niet snel gebruiken om indruk te maken op iemand. Dat moet mijn geweldige persoonlijkheid maar voor mij doen *kuch*

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMocio op 20-08-2007 01:19:53 ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_52518356
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 01:13 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Bij jou wel dus? Ik probeer dates, zeker in het begin, altijd wat luchtig te houden. Een bos bloemen vind ik al too much. Onpersoonlijk ook. Ik heb ooit 1 keer een kadootje voor een date gekocht, maar dat was omdat ze toevallig pas jarig geweest was. En toen heb ik ook m'n best gedaan om iets te uit te zoeken dat inhaakte op iets wat in onze gesprekken langs was gekomen. Nogmaals, ik ken nauwelijks vrouwen die out-of-the-blue kado's geweldig vonden als ze de man in kwestie daarvoor al niet zagen zitten. Ik zou het daarom zelf niet snel gebruiken om indruk te maken op iemand. Dat moet mijn geweldige persoonlijkheid maar voor mij doen *kuch*
nee bij mij ook niet
maar we hadden het over indruk maken op meisjes en er gingen wat tips over en weer
het zijn slechts suggesties.
ik hou het zelf meer op galant zijn en dat zit meer in gebaar dan in geste
pi_52518454
ik word misselijk van je..en koop aub een meisje ofzo
:) Als je maar bang bent
pi_52518624
Alles wat in de OP staat heeft met materiele zaken en status te maken; dat zijn dingen die leuk voor "erbij" zijn. Als je als persoon niet iets minder oppervlakkigs te bieden hebt dan dat, wordt het lastig een leuke vriendin te krijgen. Of ze hecht ook alleen maar waarden aan dat soort onzin; dan ben je beter af zònder vriendin...
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:59:11 #112
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_52518715
Haha, wat een grappig topic. Ik zet hier ff een post neer zodat ik hem morgen weer terug kan vinden
Succes in iedergeval
Respect to the man in the ice cream van !
  maandag 20 augustus 2007 @ 02:02:32 #113
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_52518754
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:59 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ben jij het type 'vrouw' dat op Lowlands in de modder ligt of een dame?
Een 'dame'. Wil je jezelf weer belachelijk maken?
Zyggie.
pi_52518886
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef CasB het volgende:
Heel goed Casper vd B.
pi_52521316
zozo veel reacties , alhoewel een gedeelte over plantjes gaat

Ik speel af en toe Warcraft TFT Acc: MetalSonic
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:59:24 #116
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52521533
MetalSonic, speel het correct, overdrijf niet, be yourself, en zeker niet teveel complimentjes, vrouwen zijn zoals kleine kindjes als je ze van dag 1 gaat verwennen dan is niks nog goed. Dus laat ze ook een beetje jagen. Als ze vraagt : Wanneer spreken we nog eens af? Niet direct een datum plakken... de onzekerheid en hard to get maakt ze gek ... en niet de "lieve broer" uithangen want dat zorgt bij de meesten voor een snelle afkeer. Speel hard to get, en hang niet constant rond in haar buurt. het klinkt stom maar de lomper je je gedraagt de liever ze het hebben. Vrouwen ...
pi_52521634
@ ACidBurner: Bedankt, dat zijn de beste tips tot nu toe, alhoewel ik vaak te aardig ben enzo zal ik proberen om me af en toe wat lomp te gedragen
pi_52522190
Misschien moet je eens beginnen om haar geen "meisje" te noemen.
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:44:37 #119
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_52522281
weet boeiende informatie over leuke onderwerpen, die ook vrouwen leuk vinden. Dat geeft wat afleiding voor de vrouwen naast alle verhalen over jezelf.
pi_52522785
quote:

Ik speel Golf, dus ik rijd niet in een golf en ik speel geen WoW
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef MetalSonic het volgende:
@ ACidBurner: Bedankt, dat zijn de beste tips tot nu toe, alhoewel ik vaak te aardig ben enzo zal ik proberen om me af en toe wat lomp te gedragen
je bent al vrij lomp en het is gebleken dat dat niet werkt
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:14:16 #121
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52522947
Door haar aan het lachen te maken.
My mama didn't raise no fool
  maandag 20 augustus 2007 @ 11:32:08 #122
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_52523394
quote:
Probleem is in elkgeval dat ik nog geen vriendin heb, en bij baantjes etc verwachten veel collegas vaak wel dat ik een vriendin heb.
Ik krijg bij jou sterk de indruk dat 'een vriendin' slechts een statussymbool is, eigenlijk.
Iets dat nog ontbreekt in het 'Dingen die je moet hebben en doen om gerespecteerd te worden' - lijstje.

- Een rijbewijs
- Een goede baan
- Een royale vriendenclub
- Een vriendin
- Draag merkkleding
- Doe aan golf
- ...
...dass wir fliegen.
pi_52523970
Indruk maak je door haar er te laten zijn. Pull, don't push.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
pi_52524025
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ik krijg bij jou sterk de indruk dat 'een vriendin' slechts een statussymbool is, eigenlijk.
Iets dat nog ontbreekt in het 'Dingen die je moet hebben en doen om gerespecteerd te worden' - lijstje.

- Een rijbewijs
- Een goede baan
- Een royale vriendenclub
- Een vriendin
- Draag merkkleding
- Doe aan golf
- ...
Neuh niet echt een status symbool, maarhet is wel zo dat het nog ontbreekt in mijn lijstje ja
pi_52524118
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Inderdaad. Je wil een vriendin omdat veel van je collega's verwachten... Die vriendin moet je zelf als en tekort in je leven beschouwen, een plek die je opgevuld wil zien door een huisgenote waar je goed mee overeenkomt ed.

Wat je vrienden/collega's erover denken is hun probleem, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Als je niet vindt dat je iets mist, dan moet je ook geen vriendin "zoeken". Verder, een vriendin "zoeken" levert vaak niets op, het enige wat je kan "zoeken" en op korte termijn resultaat opleveren zijn breezahsletten.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52524322
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Inderdaad. Je wil een vriendin omdat veel van je collega's verwachten... Die vriendin moet je zelf als en tekort in je leven beschouwen, een plek die je opgevuld wil zien door een huisgenote waar je goed mee overeenkomt ed.

Wat je vrienden/collega's erover denken is hun probleem, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Als je niet vindt dat je iets mist, dan moet je ook geen vriendin "zoeken". Verder, een vriendin "zoeken" levert vaak niets op, het enige wat je kan "zoeken" en op korte termijn resultaat opleveren zijn breezahsletten.
Muaa het is dus niet voor collegas het is echt voor mezelf dat er wat ontbreekt en dit merk je op een aantal momenten sterk. Als ik bv naar een feest zoals sensation ga en zie dat veel gasten een vriendin hebben, of als ik aan het skieën ben en snachts nog een wandeling door de bossen maak. Momenten dat je iets hebt van, hmm dit zou leuker zijn met een vriendin
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:07:49 #127
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52524494
quote:

[..]

Gast

-Ten eerste: bijna iedereen doet tegenwoordig een HBO-opleiding in de economische hoek Zo speciaal is het niet
-Ten tweede: op wie wil je nou indruk maken met je studie? Ik neem toch aan dat je een meisje wilt dat ongeveer even slim is als jij? In dat geval zal je opleiding sowieso geen indruk op haar maken.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52524522
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Geniaal.
Lambo of Rekt
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:11:07 #129
109065 sungaMsunitraM
pi_52524580
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Geniaal.
Precies, door zo heel bestudeerd-nonchalant te doen
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:24:46 #130
109065 sungaMsunitraM
pi_52524911
quote:

[..]

Dude
Als je het al per se met een meisje over sport wilt hebben, ga dan for f*ck sake niet opscheppen over hoe strak je laatst met je splinternieuwe Titleist houten 3 met 200 grams gietijzeren hoofd (met 15 graden tilt), carbon steel en titanium handvat die moeilijke bal in 1 keer uit die bunker swingde en vervolgens messcherp putte van 10 meter afstand waardoor je toch nog net 1 onder par scoorde waardoor je handicap weer met 0,1 punt gedaald is waardoor je 3 plaatsen ben gestegen op de Nederlandse ranglijst, want
a: het zegt haar niks
b: het interesseert haar geen reet
c: ze vindt je een nerd
Praat dan eerder over je gevoelens, beleving, drijfveren, waarom vind je golf zo leuk, waarom doe je het, in wat voor sociale context, met vrienden, leuk team etc etc etc

[ Bericht 0% gewijzigd door sungaMsunitraM op 20-08-2007 12:33:19 ]
pi_52524921
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Gast

-knip-
-Ten tweede: op wie wil je nou indruk maken met je studie? Ik neem toch aan dat je een meisje wilt dat ongeveer even slim is als jij? In dat geval zal je opleiding sowieso geen indruk op haar maken.
Das dus 't mooie, het boeit mij geen ene hoer wat voor kleding ze draagt of watvoor opleiding ze doet. Het gaat mij om hoe ze is in de omgang. Ik zou best wat kunnen beginnen met een meisje die ijsjes verkoopt of kapper is , het gaat mij om het innerlijk en hoe ze naar mij toe en de anderen is.

Heb ook een keer geprobeerd een date te plannen met een meisje van de pronto maar ze had geen interesse. Maarja toen had ik mijn propeduise ook nog niet
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:27:01 #132
109065 sungaMsunitraM
pi_52524963
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef MetalSonic het volgende:
Maarja toen had ik mijn propeduise ook nog niet
Wat heeft dat ermee te maken?
Like she gives a shit
(tenzij het een golddigger is, maar die wil je toch niet hebben. En als je haar wel wilt hebben moet je niet aankomen met inhoudelijke verhalen over hoe interessant je baan/studie wel niet is, want dat snapt ze toch niet, maar gewoon openlijk met je centen pronken )

[ Bericht 13% gewijzigd door sungaMsunitraM op 20-08-2007 12:38:01 ]
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:39:39 #133
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52525254
Als een meid je graga ziet he, dan maak je met alles indruk. Als ze je niet ziet zitten dan mag je nog zo cool, en opgeleid of whatever zijn... ze zal je niet zien staan. Als ze verliefd is, dan kan je je alles permitteren. En ja spijtijg maar een vrouw heeft liever een macho man die haar eigenlijk niet telt dan ee klein broertje waar ze alles tegen kan vertellen. Zo gaat het nu eenmaal. Momenteel ben ik single, en gedraag me er ook naar, ik word bijna belaagd door de vrouwen... en daarvoor was ik een echte romanticus, bloemetjes etc etc ... je kent dat wel... en dat had nauwelijks ooit succes. gedraag je sdus gewoon als een echte vent! En alles komt goed (als ze tenminste wil) anders forget bout it.
pi_52526223
TS: ik wacht op je foto!!
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:21:14 #135
109065 sungaMsunitraM
pi_52526303

http://img130.imageshack.us/img130/9430/mssv2.jpg

Niet klikken, want dan krijg je een gele kikker, maar link copieren en plakken
pi_52526453
Ts heeft wel gele tanden, bleken? !
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:50:08 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52526968
Nou, mijn type ben je iig al niet. Maar ik had ook niet anders verwacht op basis van je posts hier.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:53:53 #138
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52527050
Tinkepink oordeelt op zicht... tsk tsk tsk ... misschien is het wel een lieverd 1ste klas, en mis jij nu jou man op het witte paard
pi_52527093
Het boeit écht niet hoe goed je bent in je sport hoor, het gaat er om dat je het graag doet. het is meer 'o ja, hij is ook best goed geloof ik'. Idem voor opleiding.
Daarnaast, doe niet alsof je het helemaal gemaakt hebt, wat je allemaal verteteld heeft bijna iedereen wel bereikt.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:57:50 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52527149
Wat ik verder wou zeggen: je houding (hier op Fok!) strookt niet met je uiterlijk. Op de foto kom je over als een aardige, vriendelijke jongen. Je post als een patser.
Misschien als uitstraling en gedrag wat meer met elkaar in overeenstemming zijn je meer succes zult hebben.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:58:16 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52527162
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:53 schreef AcidBurner het volgende:
Tinkepink oordeelt op zicht... tsk tsk tsk ... misschien is het wel een lieverd 1ste klas, en mis jij nu jou man op het witte paard
Ik ben getrouwd met een hele aardige zorgzame man die graag taarten bakt. Dus.
pi_52527255
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

ja, maar TS doet aan golf, doet HBO opleiding, draagt merkleding en hij heeft een baan !
pi_52527285
quote:

[..]

En je weet zeker dat hij niet met de buurman vreemdgaat?
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:06:41 #144
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52527396
quote:

[..]

Dan ben ik nu jaloers.....ik ben zelf een aaridige zorgzame man... maar taarten bakken dat kan ik nog niet...

ik kan al wel confituur (jam) maken dat is ook al iets he
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:07:03 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52527409
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:01 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

ja, maar TS doet aan golf, doet HBO opleiding, draagt merkleding en hij heeft een baan !
Je hebt gelijk, hij is onweerstaanbaar. Ik zal direct de scheidingspapieren tekenen en mijn kinderen vertellen dat ik ervandoor ga met een patsertje in een identiteitscrisis.
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:07:31 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52527422
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:

[..]

En je weet zeker dat hij niet met de buurman vreemdgaat?
Die is 84 jaar oud, dus ja
pi_52527617
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, hij is onweerstaanbaar. Ik zal direct de scheidingspapieren tekenen en mijn kinderen vertellen dat ik ervandoor ga met een patsertje in een identiteitscrisis.
pi_52527633
synthol
pi_52527672
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Precies, door zo heel bestudeerd-nonchalant te doen
Je kan zeggen wat je wil, maar wat hij/zij zegt is zeker waar.
Lambo of Rekt
  maandag 20 augustus 2007 @ 14:28:34 #150
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_52528009
Zo kansloos als een dronken kalf in de slachterij, zeg ik.
Rescuer of the distressed damsel
pi_52528046
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

oh ja, ik was nog vergeten dat die een rijbewijs heeft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')