Muaa het is dus niet voor collegasquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Inderdaad. Je wil een vriendin omdat veel van je collega's verwachten... Die vriendin moet je zelf als en tekort in je leven beschouwen, een plek die je opgevuld wil zien door een huisgenote waar je goed mee overeenkomt ed.
Wat je vrienden/collega's erover denken is hun probleem, gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Als je niet vindt dat je iets mist, dan moet je ook geen vriendin "zoeken". Verder, een vriendin "zoeken" levert vaak niets op, het enige wat je kan "zoeken" en op korte termijn resultaat opleveren zijn breezahsletten.
Gastquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Als ik m'n bachelor heb ga ik ook voor m'n master, verder kan niet 90 % van de bevolking mijn opleiding doen. Het is een afstudeer variant van commerciële economie en dat dan op de hoge economische school. Niet echt wat je zegt een eitje
![]()
Geniaal.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Je maakt de meeste indruk door geen indruk te willen maken. Echt.
Precies, door zo heel bestudeerd-nonchalant te doenquote:
Dudequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...
Das dus 't mooie, het boeit mij geen ene hoer wat voor kleding ze draagt of watvoor opleiding ze doet. Het gaat mij om hoe ze is in de omgang. Ik zou best wat kunnen beginnen met een meisje die ijsjes verkoopt of kapper is , het gaat mij om het innerlijk en hoe ze naar mij toe en de anderen is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Gast
-knip-
-Ten tweede: op wie wil je nou indruk maken met je studie? Ik neem toch aan dat je een meisje wilt dat ongeveer even slim is als jij? In dat geval zal je opleiding sowieso geen indruk op haar maken.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef MetalSonic het volgende:
Maarja toen had ik mijn propeduise ook nog niet![]()
![]()
Ik ben getrouwd met een hele aardige zorgzame man die graag taarten bakt. Dus.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:53 schreef AcidBurner het volgende:
Tinkepink oordeelt op zicht... tsk tsk tsk ... misschien is het wel een lieverd 1ste klas, en mis jij nu jou man op het witte paard
ja, maar TS doet aan golf, doet HBO opleiding, draagt merkleding en hij heeft een baan !quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een hele aardige zorgzame man die graag taarten bakt. Dus.
En je weet zeker dat hij niet met de buurman vreemdgaat?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan ben ik nu jaloers.....ik ben zelf een aaridige zorgzame man... maar taarten bakken dat kan ik nog niet...quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is onweerstaanbaar. Ik zal direct de scheidingspapieren tekenen en mijn kinderen vertellen dat ik ervandoor ga met een patsertje in een identiteitscrisis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:01 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
ja, maar TS doet aan golf, doet HBO opleiding, draagt merkleding en hij heeft een baan !
Die is 84 jaar oud, dus jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En je weet zeker dat hij niet met de buurman vreemdgaat?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hij is onweerstaanbaar. Ik zal direct de scheidingspapieren tekenen en mijn kinderen vertellen dat ik ervandoor ga met een patsertje in een identiteitscrisis.
Je kan zeggen wat je wil, maar wat hij/zij zegt is zeker waar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Precies, door zo heel bestudeerd-nonchalant te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |