Waarom zouden dat twee verschillende dingen moeten zijn?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Het wees jezelf zie en hoor ik vaker, maar hoe kan je bv spontaan zijn in een zin dat 't aantrekkelijk is ?
Heb dat ook nooit begrepen. Ik nam vroeger ook verschillende rollen aan en werd ook vaak als broertje gezien omdat ik te snel liet zien wat ik ze kon geven.. dat schrikt veel dames af bij wijze vanquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Mezelf leren kennen is inderdaad wel een goede ja, oppervlakkig? Hmm voor meiden ben ik vaak het broertje enzo. Maar het is niet zo dat ik verlegen ben , vaak gewerkt op grote dance events en in clubs . Maarja ik weet 't ook niet allemaal.
Het wees jezelf zie en hoor ik vaker, maar hoe kan je bv spontaan zijn in een zin dat 't aantrekkelijk is ?
hahaquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:48 schreef heiden6 het volgende:
Indruk willen maken op een vrouw.![]()
Veel succes.
GHB werkt toch niet altijd verdovend..? hoorde een tijdje terug zo'n verhaal dat ze er soms behoorljik opgewonden van rakenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef MasthaX het volgende:
tip:
1. Koop GHB
2. Rij met je auto richting een discotheek
3. Spot één of andere breezah die je leuk vindt.
4. als ze even niet kijkt gooi wat van dat GHB in der drinken
5. zeg dat je bij haar hoort
6. draag haar in je auto
7. rij naar huis
8. vul zelf maar in wat je hier wilt
Maar even serieus. Ga eens gewoon lekker uit en praat wat met vrouwen. Niet teveel patsen over je opleiding dit enzo laat haar maar vertellen wat ze doet enz. Dat vinden ze vaak veel leuker dan jou gepats te horen.
Das inderdaad wel een goede tip, meer tevreden zijn met mezelf, ik zal 't proberenquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:56 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Heb dat ook nooit begrepen. Ik nam vroeger ook verschillende rollen aan en werd ook vaak als broertje gezien omdat ik te snel liet zien wat ik ze kon geven.. dat schrikt veel dames af bij wijze van
Wees eerst afstandelijk en geheimzinnig en laat aan het eind pas zien wat je kan geven
Maarja ik wat ouder ben heb ik meer zelfvertrouwen en de laatste tijd lijkt het echt alsof de aandacht van beide kanten kom.. ik hoef minder moeite te doen zeg maar. Misschien een tip? wees tevreden met jezelf![]()
Misschien moet je dat Golfje ook inruilen voor een echte auto, dan kun je wat meer tevreden zijn over jezelf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Das inderdaad wel een goede tip, meer tevreden zijn met mezelf, ik zal 't proberen
Het probleem is dat het helemaal geen zin heeft om een rol te gaan spelen. Al prikken vrouwen daar in eerste instantie niet door heen dan val je vroeg of later toch door de mand.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
.
Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef schaakkipje het volgende:
Ik zou als ik jou was niet proberen erg goed te worden in golf, want daar gaat veel tijd in steken
die tijd wil je gebruiken om meisjes te versieren
mijn advies is dus:
wees jezelf - desnoods met alle merkkleding, vrienden en auto
en probeer niet alle aandacht te vestigen op wat je hebt maar wie je bent
dus haal dat sociale aspect meer naar voren. Je begint je op niet voor niets daar mee, maar het lijkt alsof je dat onvoldoende vindt. Het zou in ieder geval voor een meisje genoeg moeten zijn
Laat, zoals eerder aangeven in dit topic, los dat je indruk moet maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...
Het aangaan van een gesprek vind ik niet eens lastig, het is meer dat ik niet weet welke zinnen ik moet gebruiken om indruk te maken enzo. Dus als er hier nog mannen met een vriendin zijn, dan is mijn vraag uiteraard hoe en met welke zinnen je haar "veroverd" hebt. Of versierd, of dermate de indruk/ status gemaakt dat ze je aantrekkelijk vind![]()
wat heeft verlegen zijn en werken op grote festivals met elkaar te maken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Mezelf leren kennen is inderdaad wel een goede ja, oppervlakkig? Hmm voor meiden ben ik vaak het broertje enzo. Maar het is niet zo dat ik verlegen ben , vaak gewerkt op grote dance events en in clubs . Maarja ik weet 't ook niet allemaal.
Nou, me vorige 2 vriendinnen kwamen naar mij toe dus ik heb ze echt niet veroverd...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm ja maar waar moet ik dan indruk mee maken tijdens een gesprek ? Als ik niet uitmunt in een bepaalde sport ? Ja ik kan ooka ardig tenissen en skiën , maar het is niet zo dat ik daarmee iedereen versla ofzo. Vrouwen willen toch een man die ergens goed in is of iets om tegen op te kijken. ...
Het aangaan van een gesprek vind ik niet eens lastig, het is meer dat ik niet weet welke zinnen ik moet gebruiken om indruk te maken enzo. Dus als er hier nog mannen met een vriendin zijn, dan is mijn vraag uiteraard hoe en met welke zinnen je haar "veroverd" hebt. Of versierd, of dermate de indruk/ status gemaakt dat ze je aantrekkelijk vind![]()
Vol van mezelf ? Ik moet zeggen dat ik blij ben die indruk te wekken want het omgekeerde is waar, dat zou je zelf toch ook moeten zien. De kleding, de hobbies, het noemen van de opleiding etc, das ergens toch duidelijk compensatie materiaal voor niet genoeg zelfvertrouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:12 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
wat heeft verlegen zijn en werken op grote festivals met elkaar te maken?
maar ik vind het niet raar dat je single bent! je klinkt een beetje als iemand die vol van zichzelf is
En wie niet vol van zichzelf is, voelt zichzelf minderwaardig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:12 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
maar ik vind het niet raar dat je single bent! je klinkt een beetje als iemand die vol van zichzelf is
Nou je hebt jezelf zijn en je hebt jezelf zijn.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
het punt is dat je niet indruk hoeft te maken met dat soort dingen. natuurlijk is het leuk dat je kan golfen en die opleiding doet, maar je kan ook indruk maken met humor enzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Interessante reactie, en dan heb ik vooral positief commentaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:17 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Nou je hebt jezelf zijn en je hebt jezelf zijn.....
Je kunt er voor kiezen om boerend en ruftend, neuspeuterend onderuit gezakt te zitten.
Is een vorm van "jezelf zijn" maar niet echt uhm...aantrekkelijk, sommige dingen moet je gewoon niet willen delen zeg maar.
Je hebt ook het opsommen van je kwaliteiten en je voorkomen,
Ook niet echt aantrekkelijk dus, sterker nog pochers zijn in mijn ogen nog grotere afknappers dan de "Al Bundy`s".
Er zijn ook heus wel vrouwen die een sjieke auto, golf en merkkleding geil vinden, maar de gewone 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' vrouwen zal het aan de kont oxideren welk merk shirtje jij aan hebt.
Ik zou inderdaad eerst maar eens kijken wie je zelf bent en wanneer je een rol speelt.
Als je met een meidje een relatie krijgt zou je anders sowieso snel door de mand vallen.
Vraag anders je ouders hoe zij jou zien en kijk een beetje hoe je bent/doet bij familie?
De meesten vrouwen letten bij mannen op:
ogen, schoon verzorgd gebit en schone handen/nagels. Kleding komt daarna pas en dan niet eens of het merk is, maar of het totaal plaatje gewoon leuk is. Ow, en als je je handen wast als je van het toilet komt maak je helemaal een frisse indruk, is een absolute aanrader!
Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
het punt is dat je niet indruk hoeft te maken met dat soort dingen. natuurlijk is het leuk dat je kan golfen en die opleiding doet, maar je kan ook indruk maken met humor enzo.
vrouwen / meisjes zijn heel verschillend van elkaar. de een valt juist voor iemand die erg goed is in sport, maar vaker zullen ze vallen voor iemand met goede karaktereigenschappen of gedrag - al is het laatste afgeleid van de eigenschappen natuurlijk.
als je tijdens een gesprek indruk probeert te maken met alles wat je doet en hebt omdat je denkt dat dit de enige manier is om iemand te versieren zal je niet ver komen. het gesprek gaat dan alleen over jouzelf.
TS komt bij mij over als iemand die een beetje vol vanzichzelf is, dus dan snap ik best dat die single is! Vrouwen houden daar niet van! Maar goed misschien is die in het echte leven anders!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef Xeanor het volgende:
[..]
En wie niet vol van zichzelf is, voelt zichzelf minderwaardig.Het ligt er helemaal aan hoe erg je dit laat merken aan anderen. Er zit ook een enorm verschil tussen "duidelijk vol van jezelf zijn" en "duidelijk veel zelfvetrouwen".
zeg ik ook niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:25 schreef MasthaX het volgende:
Je hoeft je helemaal niet anders voor te doen, als een meisje op je afknapt kwa gedrag oid , move on zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |