abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52515460
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....
Dus de oplossing is niet meer zo goed luisteren en wat meer klootzakkerig zijn.

Alle vrienden van mij die niet goed met hun vriendin omgaan hebben altijd een dinnetje, alle andere vrienden die vrouwen respecteren en goed kunnen luisteren zijn de eeuwige vrijgezel.
pi_52515536
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....
je moet ook niet als het broertje luisteren he
behandel een vrouw gewoon galant. Dus als vrouw en niet als een maatje of potentieel neukobject. Ik denk dat als je een vrouw / meisje het gevoel kunt geven dat ze vrouwelijk is je meer succes zult hebben dan een opsomming geven van wat je hebt bereikt.
en het is heel simpel: deur open houden, jas aanpakken, complimenten maken ed.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52515546
Je moet overigens niet patsen met opleiding/werk....

...zodra dat wat te goed wordt, krijg je alleen maar nog van die golddiggers achter je aan. Als ik later echt flink geld zou verdienen en nog single zou zijn, zou ik echt niets daarover loslaten tot een bepaald punt, en vooral niet minstens 400 euro aan kleren aan hebben.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:30:46 #79
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_52515548
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:27 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

zeg ik ook niet!
Was ook geen reactie op jou post maar gewoon voor de TS in het algemeen omdat hij allerlei rollen aanneemt.
pi_52515915
TS moet eens wat minder bezig zijn met wat "men" van je verwacht, Dit komt heel erg op mij over als "men verwacht dit en dat van mij, dat heb ik niet, hoe kan ik voldoen aan die verwachting?" Doe dat nou gewoon niet, maak je leven nou niet moeilijker dan strict noodzakelijk....
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:47:31 #81
171974 niekp
liberale vrijdenker!
pi_52516001
toon interesse, probeer niet te interessant te zijn, geen patser gelul. maak oogcontact, geef gemeende complimentjes. neem initiatief. als je voor een meisje gaat twijfel niet aan jezelf, doe dat maar voordat je eraan begint. ruik lekker, mooie kleren, niet persee merkleding. zorg dat je haar leuk zit.

zo mijn advies als niet vrouw zijnde, klopt het beetje dames?:P
pi_52516002
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef Farenji het volgende:
TS moet eens wat minder bezig zijn met wat "men" van je verwacht, Dit komt heel erg op mij over als "men verwacht dit en dat van mij, dat heb ik niet, hoe kan ik voldoen aan die verwachting?" Doe dat nou gewoon niet, maak je leven nou niet moeilijker dan strict noodzakelijk....
Hmm zit denk ik wel een kern van waarheid in
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:52:02 #83
171974 niekp
liberale vrijdenker!
pi_52516131
wees jezelf is zo'n onzin uitspraak, moet je verlegen zijn als je dat van nature bent?

nee! je kan veranderen, geef het meisje aandacht, niet te wanhopig overkomen, wees romantisch maar niet met te dure cadeaus aankomen, dan lijkt het alsof je haar wilt kopen.

je klinkt trouwens beetje als iemand die denkt dat meisjes op golf en kleren vallen, miss zijn er meisjes die daarop vallen maar zijn dat de vrouwen die je wilt aantrekken? ik iig niet
pi_52516144
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef MasthaX het volgende:

[..]

Was ook geen reactie op jou post maar gewoon voor de TS in het algemeen omdat hij allerlei rollen aanneemt.
oh okee, ikd acht al!
pi_52516163
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef niekp het volgende:
wees jezelf is zo'n onzin uitspraak, moet je verlegen zijn als je dat van nature bent?

nee! je kan veranderen, geef het meisje aandacht, niet te wanhopig overkomen, wees romantisch maar niet met te dure cadeaus aankomen, dan lijkt het alsof je haar wilt kopen.

je klinkt trouwens beetje als iemand die denkt dat meisjes op golf en kleren vallen, miss zijn er meisjes die daarop vallen maar zijn dat de vrouwen die je wilt aantrekken? ik iig niet
WTF, waarom zou ik een meisje een cadeau moeten geven. Misschien wanneer ze een tijdje m'n vriendin is, maar dan op gelijkwaardige basis.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:56:35 #86
171974 niekp
liberale vrijdenker!
pi_52516248
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

WTF, waarom zou ik een meisje een cadeau moeten geven. Misschien wanneer ze een tijdje m'n vriendin is, maar dan op gelijkwaardige basis.
ik heb verkeerde woord gebruikt,

ik bedoel dat als je meisje een mailtje stuurt of met een bloemetje komt je meer bereikt dan met patser gedoe.

waarom je een meisje een cadeau/teken van waardering moet geven?

je wilt een meisje of je wilt haar niet
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:57:47 #87
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52516272
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Afknapper. Zoiets zeg je niet.
[..]

Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

Afknapper. Alsof dat boeiend is.
[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_52516361
Ferme lul hebben.
pi_52516374
Golf _!
pi_52516389
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef niekp het volgende:

[..]

ik heb verkeerde woord gebruikt,

ik bedoel dat als je meisje een mailtje stuurt of met een bloemetje komt je meer bereikt dan met patser gedoe.

waarom je een meisje een cadeau/teken van waardering moet geven?

je wilt een meisje of je wilt haar niet
Mailtje sturen? Cadeau? Hmmkay...

Bloemetje vind ik een beetje ouderwets, vraag me sowieso af of vrouwen een teken van waardering ontdekken in het ontvangen van een bloemetje.

Maar om on-topic te blijven, zonder de OP te lezen, adviseer ik geen cadeau's te geven of whatsoever.
Het is beter om een meisje mee te nemen naar iets leuks, gewoon samen iets beleven, uiteraard verzin en betaal jij het. Meisjes vinden het leuk om verrast te worden met een bepaald uitje.
pi_52516577
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Afknapper. Zoiets zeg je niet.
[..]

Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
[..]

Afknapper. Pretentieus
[..]

Afknapper. Alsof dat boeiend is.
[..]

Afknapper.
[..]

Afknapper. Woordgebruik.
[..]

Zelfkennis
[..]

Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
dit is het enige goede antwoord.
ik gokdat je geen persoonlijkheid hebt ts
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52516599
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Mailtje sturen? Cadeau? Hmmkay...

Bloemetje vind ik een beetje ouderwets, vraag me sowieso af of vrouwen een teken van waardering ontdekken in het ontvangen van een bloemetje.

Maar om on-topic te blijven, zonder de OP te lezen, adviseer ik geen cadeau's te geven of whatsoever.
Het is beter om een meisje mee te nemen naar iets leuks, gewoon samen iets beleven, uiteraard verzin en betaal jij het. Meisjes vinden het leuk om verrast te worden met een bepaald uitje.

ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch vond.
best lief vriendje was dat
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52516688
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch vond.
En toen stond je hele huis vol met orchideeen?

Sorry hoor, vast lief bedoeld, maar komt een beetje lame op mij over om elke keer met hetzelfde aan te komen.
pi_52516819
het was ook een verkapte "kijk mij exotisch zijn" post
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Sorry hoor, vast lief bedoeld, maar komt een beetje lame op mij over om elke keer met hetzelfde aan te komen.
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_52516856
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

dat waren niet de orchideen die je bij de ah koopt, maar in zo'n buisje water. die blijven niet zo lang staan
en het wasook geen jaren lange relatie
maar je hoeft niet elke keer met wat te komen en afwisseling is ook leuk
liever kwaliteit dan kwantiteit he
pi_52516874
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
fout
pi_52516876
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
Idd.

And let us be the judges of that...
pi_52516957
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:19 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

dat waren niet de orchideen die je bij de ah koopt, maar in zo'n buisje water. die blijven niet zo lang staan
en het wasook geen jaren lange relatie
maar je hoeft niet elke keer met wat te komen en afwisseling is ook leuk
liever kwaliteit dan kwantiteit he
Zoals ik al zei, ik kom met helemaal niets aan.

Of het moet echt iets 'kleins' en 'passends' (bij haar persoonlijkheid) zijn. Als je alle meisjes die je date ook nog eens cadeautjes moet gaan geven, naast het, ondanks de emancipatie, de rekening betalende man-zijnde, mag ik mezelf wel gaan prostitueren aan oude mannen. Maar dat vinden ze dan ook weer minder.
pi_52516995
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch leuk vond.

on topic maar weer
pi_52517028
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 00:23 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik kom met helemaal niets aan.

Of het moet echt iets 'kleins' en 'passends' (bij haar persoonlijkheid) zijn. Als je alle meisjes die je date ook nog eens cadeautjes moet gaan geven, naast het, ondanks de emancipatie, de rekening betalende man-zijnde, mag ik mezelf wel gaan prostitueren aan oude mannen. Maar dat vinden ze dan ook weer minder.
je hoeft niet altijd de rekening te betalen, maar iig de eerste keer wel
en een meisje kan jou ook iets geven

overigens is een brief schrijven ook wel aardig
in plaats van sms of mail
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')