Dus de oplossing is niet meer zo goed luisteren en wat meer klootzakkerig zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....
je moet ook niet als het broertje luisteren hequote:Op zondag 19 augustus 2007 23:22 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm dat val wel mee hoor, ik kan goed luisteren. Ik kan ook goed luisteren maar vaak kom ik dan in de "het broertje valkuil " , en daar wil ik niet meerinvallen....
Was ook geen reactie op jou post maar gewoon voor de TS in het algemeen omdat hij allerlei rollen aanneemt.quote:
Hmm zit denk ik wel een kern van waarheid inquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:44 schreef Farenji het volgende:
TS moet eens wat minder bezig zijn met wat "men" van je verwacht, Dit komt heel erg op mij over als "men verwacht dit en dat van mij, dat heb ik niet, hoe kan ik voldoen aan die verwachting?" Doe dat nou gewoon niet, maak je leven nou niet moeilijker dan strict noodzakelijk....
oh okee, ikd acht al!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef MasthaX het volgende:
[..]
Was ook geen reactie op jou post maar gewoon voor de TS in het algemeen omdat hij allerlei rollen aanneemt.
WTF, waarom zou ik een meisje een cadeau moeten geven. Misschien wanneer ze een tijdje m'n vriendin is, maar dan op gelijkwaardige basis.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:52 schreef niekp het volgende:
wees jezelf is zo'n onzin uitspraak, moet je verlegen zijn als je dat van nature bent?
nee! je kan veranderen, geef het meisje aandacht, niet te wanhopig overkomen, wees romantisch maar niet met te dure cadeaus aankomen, dan lijkt het alsof je haar wilt kopen.
je klinkt trouwens beetje als iemand die denkt dat meisjes op golf en kleren vallen, miss zijn er meisjes die daarop vallen maar zijn dat de vrouwen die je wilt aantrekken? ik iig niet
ik heb verkeerde woord gebruikt,quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:53 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
WTF, waarom zou ik een meisje een cadeau moeten geven. Misschien wanneer ze een tijdje m'n vriendin is, maar dan op gelijkwaardige basis.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Afknapper. Zoiets zeg je niet.
[..]
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
Afknapper. Alsof dat boeiend is.
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
Mailtje sturen? Cadeau? Hmmkay...quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:56 schreef niekp het volgende:
[..]
ik heb verkeerde woord gebruikt,
ik bedoel dat als je meisje een mailtje stuurt of met een bloemetje komt je meer bereikt dan met patser gedoe.
waarom je een meisje een cadeau/teken van waardering moet geven?
je wilt een meisje of je wilt haar niet![]()
dit is het enige goede antwoord.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Afknapper. Zoiets zeg je niet.
[..]
Afknapper. Opscheppen over je opleiding is not-done.
[..]
Afknapper. Pretentieus
[..]
Afknapper. Alsof dat boeiend is.
[..]
Afknapper.![]()
[..]
Afknapper. Woordgebruik.
[..]
Zelfkennis
[..]
Nogmaals. Wees gewoon jezelf en probeer niet zo te patsen. Tenzij je op meisjes valt die voor "status" en "Golfjes" (VW) gaan. DAn moet je nog wat meer aan je arrogantielevel werken. En petjes dragen misschien.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Mailtje sturen? Cadeau? Hmmkay...
Bloemetje vind ik een beetje ouderwets, vraag me sowieso af of vrouwen een teken van waardering ontdekken in het ontvangen van een bloemetje.
Maar om on-topic te blijven, zonder de OP te lezen, adviseer ik geen cadeau's te geven of whatsoever.
Het is beter om een meisje mee te nemen naar iets leuks, gewoon samen iets beleven, uiteraard verzin en betaal jij het. Meisjes vinden het leuk om verrast te worden met een bepaald uitje.
En toen stond je hele huis vol met orchideeen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
![]()
ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch vond.
best lief vriendje was dat
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
En toen stond je hele huis vol met orchideeen?
Sorry hoor, vast lief bedoeld, maar komt een beetje lame op mij over om elke keer met hetzelfde aan te komen.
dat waren niet de orchideen die je bij de ah koopt, maar in zo'n buisje water. die blijven niet zo lang staanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
En toen stond je hele huis vol met orchideeen?
Sorry hoor, vast lief bedoeld, maar komt een beetje lame op mij over om elke keer met hetzelfde aan te komen.
foutquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Scorp[AM] het volgende:
het was ook een verkapte "kijk mij exotisch zijn" post
[..]
Idd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:17 schreef Scorp[AM] het volgende:
het was ook een verkapte "kijk mij exotisch zijn" post
[..]
Zoals ik al zei, ik kom met helemaal niets aan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:19 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
dat waren niet de orchideen die je bij de ah koopt, maar in zo'n buisje water. die blijven niet zo lang staan
en het wasook geen jaren lange relatie![]()
maar je hoeft niet elke keer met wat te komen en afwisseling is ook leuk
liever kwaliteit dan kwantiteit he![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
![]()
ik had ooit een vriendje die nam bij elke date een orchidee voor mij mee, omdat hij mij zo exotisch leuk vond.
best lief vriendje was dat
je hoeft niet altijd de rekening te betalen, maar iig de eerste keer welquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:23 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kom met helemaal niets aan.
Of het moet echt iets 'kleins' en 'passends' (bij haar persoonlijkheid) zijn. Als je alle meisjes die je date ook nog eens cadeautjes moet gaan geven, naast het, ondanks de emancipatie, de rekening betalende man-zijnde, mag ik mezelf wel gaan prostitueren aan oude mannen. Maar dat vinden ze dan ook weer minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |