Suarez en Kennedy.. okquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die hebben daar nog niet de kans voor gehad. Lovre is mijns inziens gewoon mislukt in Brussel.
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:56 schreef Zipportal het volgende:
@venomsnake: Jij hebt zeker zojuist naar Radio Noord geluisterd.
haha, dan dachten ze hetzelfde als ik..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:01 schreef Zipportal het volgende:
Dacht ik, want ik luisterde zojuist naar Radio Noord, en daar zeiden ze ook Poot stijf houden.
pas updaten als de transferperiode is afgelopen.quote:
Fragment was vanochtend al op de radio. Ik weet niet wat ik er van moet denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:25 schreef venomsnake het volgende:
interview met Nijland over de kwestie Suarez
Gewoon een goede instelling van iemand die de hoofdprijs wil voor een speler en anders niet. Alleen moet Suarez wel heel erg bijzondere dingen doen komend seizoen bij Groningen, wil hij de interesse wekken van een veel grotere club dan Ajax.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Fragment was vanochtend al op de radio. Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Slechte tvp, I know...
Tsja, dat zegt Martin van Geel ook over Sneijder, en Ajacieden hebben absoluut geen fijn gevoel over een eventueel vertrek van hem wat nog gewoon als een zwaard van Damocles boven de club hangt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:41 schreef Magno het volgende:
Lastig idd...
Dat hij zegt:
'Wij hebben geen bedrag in onze hoofd. Want wij willen hem niet verkopen.'
geeft wel een fijn gevoel!
Ah, daar hebben we de alwetende twi weer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een goede instelling van iemand die de hoofdprijs wil voor een speler en anders niet. Alleen moet Suarez wel heel erg bijzondere dingen doen komend seizoen bij Groningen, wil hij de interesse wekken van een veel grotere club dan Ajax.
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:46 schreef The_Verve het volgende:
Ah, daar hebben we de alwetende twi weer.
Moet dat dan? Groningen is ook blij met het geld van Zaragoza, Stuttgart, Monaco of Aston Villa hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.
Nijland zegt in het interview dat Suarez als hij nog zo'n jaar speelt als dit jaar naar een club kan die veel groter is dan Ajax. De clubs die je noemt vind ik dat niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet dat dan? Groningen is ook blij met het geld van Zaragoza, Stuttgart, Monaco of Aston Villa hoor.
Financieel gezien zijn ze dat wel. En dat is denk ik ook zijn eindstation. Bij een Real Madrid, Chelsea, Manchester United of AC Milan zal ie nooit gaan spelen, tenzij als 5e aanvaller of zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Nijland zegt in het interview dat Suarez als hij nog zo'n jaar speelt als dit jaar naar een club kan die veel groter is dan Ajax. De clubs die je noemt vind ik dat niet.
Wat dacht je van geld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef Garudo het volgende:
Suarez zal zelf wel nadenken nu over blijven en weggaan. Bij Groningen weet hij in ieder geval dat hij zeker een basisplek krijgt. Bij Ajax is dat nog niet duidelijk. Ook kan je beter nog een jaar spelen in Groningen en dan wachten op echte topclubs uit Zuid-Europa![]()
Ik denk niet dat Suarez iemand is die het voor de poen voetbalt, okey misschien voor zijn familie (of zijn zakenwaarnemer) Maar als hij echt poen wilt verdienen kan je beter nog een jaar wachten en nog bij Groningen voetballen zodat de buitenlandse topclub hem dan volgend jaar kan kopen. Maar dan moet je niet na een succesjaar naar Ajax gaan. Onze Luis is wel slimquote:
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef Garudo het volgende:
[..]
okey misschien voor zijn familie (of zijn zakenwaarnemer)
Maar waarom zou hij dan nu voor 5 Miljoen naar Ajax gaan als hij waarschijnlijk volgend jaar (of in de winterstop) voor misschien meer geld kan vertrekken naar het buitenland. Suarez zal dit zelf ook in zien.quote:
quote:Maandag al maakte Ajax via technisch directeur Martin van Geel kenbaar dat het Suarez naar Amsterdam wil halen. Nijland: 'Van Geel gaf aan dat Ajax een bod wilde uitbrengen. Ik heb meteen aangegeven dat dat zinloos was omdat wij Suarez niet wilden verkopen. Vijf minuten later ontvingen wij niettemin een fax van Ajax met daarin een bod op Suarez. Wij hebben direct gereageerd met een fax waarin wij aangaven niet in onderhandeling te willen treden.'
Nog dezelfde dag werd Nijland gebeld door Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein. 'Hij vroeg of wij het bod dat Ajax had uitgebracht te weinig vonden. Ook hem heb ik daarop aangegeven dat een verkoop van Luis Suarez voor ons volstrekt onbespreekbaar is.'
Op dinsdag rode opnieuw een fax van Ajax binnen bij FC Groningen. 'Daarin deed Ajax het verzoek met Suarez te mogen praten. Onze reactie daarop is geweest dat wij niets aan onze vorige fax hebben toe te voegen endat wij Ajax geen toestemming gaven met Luis in gesprek te gaan. Voor ons was daarmee de kous af.'
Voor Ajax niet. Gistermorgen kreeg FC Groningen opnieuw een fax. Nijland:'Daarin staat dat Ajax contact gaat zoeken met het management van de speler.'
Vanaf zijn vakantieadres op Rhodos, waar hij gistermorgen arriveerde, heeft Nijland opnieuw contact gehad met Van Geel en Fontein. 'Als je bij herhaling laat weten dat je een speler niet kwijt wilt maar de andere partij trekt zich daar niets van aan, dan vinden wij dat geen prettige manier van zakendoen. Ik heb ze dat ook laten weten. Ajax speelt het vrij hard, wij gaan dat ook doen.'
Met Suarez, die met Uruguay is uitgeschakeld op het WK onder 20 jaar in Canada, heeft FC Groningen nog geen contact gehad.
Heerenveen wilde Sterchele toch ook hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Als het goed is beslist Sterchele maandag over zijn toekomst. Feyenoord, Brugge of Groningen. Belangstelling voor Sterchele staat los van wat Suarez gaat doen.
Ik heb nog een ander opmerkelijk gerucht gehoord. Maar dat kan ik beter nog even voor me houden.
Tipje van de sluier?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Maar dat kan ik beter nog even voor me houden.
Yep.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heerenveen wilde Sterchele toch ook hebben?
Tell us, we want to knowquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Als het goed is beslist Sterchele maandag over zijn toekomst. Feyenoord, Brugge of Groningen. Belangstelling voor Sterchele staat los van wat Suarez gaat doen.
Ik heb nog een ander opmerkelijk gerucht gehoord. Maar dat kan ik beter nog even voor me houden.
Ja, want als de partijen het lezen blazen ze het direct af natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, want als de partijen het lezen blazen ze het direct af natuurlijk
Gooi het er dan gelijk uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Je krijgt in ieder geval een hoop nieuwsgierige reacties op deze manier. Vertel nou maar gewoon dat Patrick Kluivert komtquote:
Tou eem zeg..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vertel nou maar gewoon dat Patrick Kluivert komt![]()
Beetje domme actie van me om dat te plaatsen misschien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval een hoop nieuwsgierige reacties op deze manier. Vertel nou maar gewoon dat Patrick Kluivert komt![]()
Gaat het om een aankoop, of om een verkoop. ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Beetje domme actie van me om dat te plaatsen misschien.
Staat los van elkaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef venomsnake het volgende:
Als Sterchele komt ben ik bang dat Suarez vertrekt.
Dat was ook de reden waarom hij niet naar Anderlecht is gegaan volgens mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen wilde afgelopen maandag weten wat hij zou doen. Hij wilde nog wachten en toen hoefde het van Koos niet meer.
Hij voelde zich door Anderlecht ondankbaar behandeld, die stelden ze zich teveel op als "het grote Anderlecht" waar het uberhaupt een eer was als ze interesse in je hadden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom hij niet naar Anderlecht is gegaan volgens mij.
Correct. Die jongen weet gewoon niet wat hij wil. Bij Anderlecht heeft hij een contract van 750.000 euro per jaar afgeslagen. Nou, dat krijgt hij bij Groningen en Heerenveen nooit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom hij niet naar Anderlecht is gegaan volgens mij.
Dat is minder..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:25 schreef MaxPower het volgende:
Volgens de laatste berichten is zijn moeder trouwens ziek en zou hij dus liever in Belgie blijven.
Nee hoor, hij kreeg een vet contract, maar moest direct tekenen. Dat wilde hij niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij voelde zich door Anderlecht ondankbaar behandeld, die stelden ze zich teveel op als "het grote Anderlecht" waar het uberhaupt een eer was als ze interesse in je hadden.
Het grote Martin van Geel fantopicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is die v. Geel toch een misselijkmakend mannetje
Beetje zoals ajax onder o.a. beenhakker te werk ging?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef twi het volgende:
die stelden ze zich teveel op als "het grote Anderlecht" waar het uberhaupt een eer was als ze interesse in je hadden.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:27 schreef detulp050 het volgende:
. We zullen wel zien wat er gebeurt. Ten eerste is Ajax nou ook niet echt een stap omhoog,
Wat kan Ajax eraan doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:29 schreef Sloggi het volgende:
Jullie worden flink genaaid door Ajax...
Ajax heeft de advocaat gezocht en Suarez op de regeltjes gewezen, dat weet je toch? Het is allemaal een grote boze vooropgezette duivelsactie van Van Geel!quote:
Dan is Valencia ook maar een heel klein stapje omhoog van Ajax en hoeven we Sneijder dus helemaal niet te verkopenquote:
Een gereformeerde Jood, die weten inderdaad helemaal nooit van ietsquote:
Dit zal vast een leuke grap zijn, ik snap hem alleen niet, maar goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:37 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een gereformeerde Jood, die weten inderdaad helemaal nooit van iets
Impliceer je hiermee dat Ajax de schuldige is omdat ze hun interessse kenbaar maakten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:37 schreef detulp050 het volgende:
Ajax heeft hier niets mee te maken. Suarez heeft aangegeven dat hij per sé weg wil -opeens- en of dat nou naar Ajax is of dat hij misschien gaat buurten bij VVV of RKC, dat maakt hém ook niet uit
Want? Tijdens het toernooi van afgelopen weken is het Suarez dit, Suarez dat. Weer een goal voor Suarez, weer miljoenen meer waard en nu wil hij weg naar het vieze Ajax (iewquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:53 schreef venomsnake het volgende:
Ook niet niet erg netjes van Ajax allemaal zullen we maar zeggen ..............
Maargoed, spelers die naar de rechter gaan of daarachter staan terwijl ze net een langdurig contract hebben getekend zijn wmb niet welkom. Suarez kan van mij dus oprotten hoe graag ik hem ook zie spelen. Bij Ajax gaat ie het trouwens nooit redden volgens mij, maar dat is weer heel wat anders..
Onvervangbaar voor Groningen, maar niet redden bij Ajax?quote:Enorm triest, ik zou niet weten wie hem moet gaan vervangen.
In de wedstrijden dat Suarez 4-3-3 speelde op het WK u 20 en hij op de vleugel stond maakte hij niets klaar (zie wedstrijd topics), hij werd zelfs gewisseld en mocht de volgende wedstrijd op de bank beginnen. Toe hij weer centraal kwam te spelen in de laatste wedstrijd was hij weer levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want?
Suarez heeft de kwaliteiten voor Ajax hoor, in 433 en 442.
Ik kots letterlijk op figuren zoals jij. Wat een schijnheilige kutreactie is dit zeg, niet normaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want? Tijdens het toernooi van afgelopen weken is het Suarez dit, Suarez dat. Weer een goal voor Suarez, weer miljoenen meer waard en nu wil hij weg naar het vieze Ajax (iew) en dan is het weer huilen geblazen en gaat meneer het niet meer redden? Maar bij Sevilla, Barcelona etc zie je het wel gebeuren wanneer hij er niet via Ajax zou komen?
Suarez heeft de kwaliteiten voor Ajax hoor, in 433 en 442.
[..]
Onvervangbaar voor Groningen, maar niet redden bij Ajax?.
iddquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:29 schreef Sloggi het volgende:
Jullie worden flink genaaid door Ajax...
Ik weet niet hoor, maar ik heb het over het hele verhaal van alle Groningen supporters die nu ineens lopen roepen dat hij het bij Ajax niet gaat redden.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Flikt ie dit bij Groningen, flikt ie hetzelfde bij Ajax over een jaar wanneer Real oid op de stoep staat. Voor mij hoeft het ook niet op deze manier.
Ik denk dat wanneer je als Ajax met Leonardo - Huntelaar - Suarez speelt je echt vrij ver kan komen. Misschien kan ie ook wel achter Huntelaar met een hangende rechtsbuiten of linksbuiten. Suarez heeft de kwaliteiten, de techniek, de snelheid en de behendigheid om uit te groeien tot een fantastische speler. Ik denk dat hij bij Ajax echt wel uit de verf komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In de wedstrijden dat Suarez 4-3-3 speelde op het WK u 20 en hij op de vleugel stond maakte hij niets klaar (zie wedstrijd topics), hij werd zelfs gewisseld en mocht de volgende wedstrijd op de bank beginnen. Toe hij weer centraal kwam te spelen in de laatste wedstrijd was hij weer levensgevaarlijk.
Suarez moet 4-4-2 spelen en een vrije rol krijgen, heb ik in de Ajax topics ook al eens gezegd. Dat is de reden waarom ik denk dat het hem niet gaat lukken daar. En de druk, hij kon hier fouten maken en deed dat ook nog in zijn leerproces.
quote:Dit heeft niets met Ajax haat te maken.. Ja Ajax is even niet mijn favoriet zullen we maar zeggen, gek he als ze je beste speler proberen weg te kapen.?
Ik vind dat ik nog vrij redelijk ben, maar jij zal er wel weer iets achter zoeken....
Sterchele dus blijkbaar niet meer haalbaar. Hopelijk heeft Groningen nog een lijst met potentiele aanvallers als suarez toch weggaat.quote:Club wacht niet meer op Balaban voor Sterchele
De soap rond François Sterchele zou wel eens stilletjes aan tot zijn einde kunnen komen. De spits liet aan zijn ploegmaats weten dat hij zijn laatste training bij Germinal Beerschot afwerkte.
"Club Brugge ligt duidelijk in polepositie voor Sterchele", zegt ondervoorzitter van Germinal Beerschot Herman Kesters aan Gazet van Antwerpen. "Ze hebben zich netjes gemeld en we zullen daarmee ook rekening houden als ze een bod doen."
Dat bod ligt volgens Het Laatste Nieuws rond de drie miljoen euro. Club Brugge lijkt er alvast geen gras te laten over groeien. Eerder deze week kondigde sportleider Luc Devroe aan dat het vertrek van Bosko Balaban een noodzaak was voor het afronden van de transfer van Sterchele. Nu lijkt die zorg van de baan.
Ik ben het helemaal eens met Venom. Kijk maar naar Deze nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:50 schreef venomsnake het volgende:
Bliksem gozer, je kan toch wel begrijpen dat mensen hier teleurgesteld zijn en met enige emotie reageren?
Ik zou het Ajax topic wel eens willen zien als Huntelaar vertrekt. Laat die emotie gewoon man, ipv te stoken.
En de reden dat ik denk dat ie het niet bij Ajax gaat redden is deze, heeft niets met ajax haat te maken, zo dacht ik er een paar dagen geleden ook al over en heb dat ook in het ajax topic gepost op een reactie van MONTANA..
Dat hij de kwalieten heeft om een grote te worden daar twijfel ik ook niet aan, maar wat ik van hem heb gezien als hij op de vleugel speelde was het niet veel soeps. met de juiste begeleiding kan dat natuurlijk verbeteren maar ik vraag het me af. Een vrije rol om de spits is hem op het lijf geschreven, is toch zonde als je hem dan anders gaat gebruiken?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je als Ajax met Leonardo - Huntelaar - Suarez speelt je echt vrij ver kan komen. Misschien kan ie ook wel achter Huntelaar met een hangende rechtsbuiten of linksbuiten. Suarez heeft de kwaliteiten, de techniek, de snelheid en de behendigheid om uit te groeien tot een fantastische speler. Ik denk dat hij bij Ajax echt wel uit de verf komt.
[..].
Volgens mij ben je inderdaad de weg kwijt. Er wordt overal zo overdreven gereageerd. De arbitragezaak is nog niet gestart, volgens mij is Suarez nog niet eens in Nederland. Er is ongetwijfeld een advocaat die het geweldig vindt om op de voorpagina van de Telegraaf te staan voor z'n minute of fame en uiteindelijk zorgt dit er alleen voor dat Nijland een prijs gaat noemen bij Ajax. Daarna komen de clubs er wel of niet uit. Komen ze er niet uit, haakt Ajax gewoon af want een speler via een arbitragezaak binnenhalen is not done.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:10 schreef venomsnake het volgende:
Echt veel geld zullen we niet vangen na zo'n rechtzaak ben ik bang. Dus op een dure spits hoef je volgens mij niet te rekenen.. Of ben ik nu helemaal de weg kwijt?
Ja, ik zit hier echt te koken man. (serieus)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je inderdaad de weg kwijt. Er wordt overal zo overdreven gereageerd.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:10 schreef Prosac het volgende:
op een ander (ajax) forum roepen de joden dat dit normaal is, voetbal is een bedrijfs en als je in het bedrijfsleven een betere baan kunt krijgen ben je ook weg.
mja.. in het bedrijfsleven heb je slechts te maken met een opzegtermijn, verder niks.
Nevlandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Het enige wat jammer is, is dat de illusie dat Suarez echt veel om Groningen geeft uit het raam geflikkerd kan worden. Maar dat geldt evengoed voor elke willekeurige andere speler.
Nevland zit natuurlijk in een wat andere situatie. Die is al flink op leeftijd en heeft zich neergelegd bij het pad wat z'n carriere heeft gevolgd. Hij is nu enorm gelukkig bij Groningen en wordt daar toch redelijk op handen gedragen.quote:
En hoeveel potjes van Suarez heb jij gezien en hoeveel hebben seizoenskaarthouders van de FC gezien? Nu zijn de seizoenskaart ietwat geemotioneerd maar ik denk dat zij een betere mening kunnen vormen over de kwaliteiten van Suarezquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je als Ajax met Leonardo - Huntelaar - Suarez speelt je echt vrij ver kan komen. Misschien kan ie ook wel achter Huntelaar met een hangende rechtsbuiten of linksbuiten. Suarez heeft de kwaliteiten, de techniek, de snelheid en de behendigheid om uit te groeien tot een fantastische speler. Ik denk dat hij bij Ajax echt wel uit de verf komt.
[..].
Dat is helemaal een joke, zeg dan gewoon dat je hem niet verkoopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:10 schreef Garudo het volgende:
Ajax 2 Miljoen vroeg voor een jeudspeler die nog geen enkele ervaring heeft.
Dat zijn bedragen waarvan Ajax weet dat Groningen ze niet gaat betalen. Aan Groningen om een bedrag te noemen waarvan ze niet verwachten dat Ajax het gaat betalen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:10 schreef Garudo het volgende:
Ik herriner me nog dat Groningen Slijngard wou kopen en dat Ajax 2 Miljoen vroeg voor een jeudspeler die nog geen enkele ervaring heeft. Dat zijn bedragen die echt niet kunnen
Hans Nijland had idd in het begin een startbod moeten geven van 15/20 miljoen. Dan was Ajax idd niet bereid om te betalen en was de soap korter dan hij nu is. Maar dat is Hans Nijlandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn bedragen waarvan Ajax weet dat Groningen ze niet gaat betalen. Aan Groningen om een bedrag te noemen waarvan ze niet verwachten dat Ajax het gaat betalen.
Zie Afonso Alves. Dat is serieus geen optie wanneer Heerenveen vasthoudt aan de vraagprijs.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Precies. Moet er nou een vraagprijs genoemd worden als het duidelijk is dat die jongen niet mag vertrekken.
Als Hans Nijland met een Alves-bedrag was gekomen, dan had van Geel echt niet gezegd: "Ah, die is te duur voor ons, jammer." Hij is geen Stan Valckx.
Tuurlijk wel. Elke speler heeft zijn prijs. Als Valencia 25 milj biedt op Sneijder is er geen mogelijkheid meer dat Sneijder blijft bij Ajax hoor. Als Groningen 15 miljoen voor Suarez vraagt en Ajax zegt nee, dan is het klaar. Dan heeft een arbitragezaak ook weinig zin. Nu heeft het wel zin, omdat Groningen überhaupt niet wil onderhandelen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:16 schreef Prosac het volgende:
ik vind dat je als club ook moet kunnen weigeren. Maar mijn inziens had een hoge vraagprijs van Groningen ook geen zak uitgemaakt. Uiteindelijk was van Geel dan wel weer naar Fonseca gestapt met het verhaal dat Groningen belachelijke bedragen vraagt voor meneer Suarez en dat in NL dan een arbitrage zaak aangespannen kan worden om toch die transfer af te dwingen.
nu heeft het ook geen zin. Niet echt handig voor de beeldvorming van speler en club. Als Groningen vast zou blijven houden aan de vraagprijs van 15 miljoen, hadden ze in 020 ook wel eventjes iets ingefluisterd bij meneer fonseca en hun huisadvocaat aangeboden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als Groningen 15 miljoen voor Suarez vraagt en Ajax zegt nee, dan is het klaar. Dan heeft een arbitragezaak ook weinig zin. Nu heeft het wel zin, omdat Groningen überhaupt niet wil onderhandelen.
quote:Namens Luis Suárez heeft mr. Jan Kabalt bij de KNVB een verzoek om spoedarbitrage ingediend. De aanvaller van FC Groningen wil koste wat het kost naar Ajax. De beoogde opvolger van Ryan Babel mag van zijn club echter niet weg. Erger nog, de Groningers willen er zelfs niet over praten. Vandaar dat de 20-jarige Uruguayaan, gesteund door Ajax, middels spoedarbitrage onder zijn contract wil uitkomen. Iets dat volgens mr Berry Bertels, specialist op het gebied van sportrecht, geen eenvoudige zaak zal worden. “Even afhankelijk van wie de arbitragecommissie gaat voorzitten, mr Wubs of Van Staveren, lijkt de uitslag al bij voorbaat vast te staan. De commissie is vrij behoudend in dit soort zaken en zal waarschijnlijk tot het oordeel komen dat het contract gewoon tot 2009 uitgediend moet worden. Overigens net als in de Trabelsi zaak. Toen was het Ajax dat aan een tussentijdse beëindiging geen medewerking wilde verlenen. Maar belangrijker is dat dit soort kwesties zelden tot een uitspraak komen. Aannemelijker is dat beide partijen voor die tijd met elkaar tot een akkoord komen. Het gaat namelijk maar om één ding en dat is de hoogte van de transfersom. De rest is allemaal roering”, aldus Bertels hoofdredacteur van Sportecht. (wordt vervolgd)
Niet? Ze spelen op Machlas na bij respectievelijk Werder, Spurs en Inter. Toch niet slecht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Prosac het volgende:
Rosenberg, Machlas, Mido, Zladan.. niet echt voorgangers waardoor je blij bent naar Ajax te kunnen, pas daarna of ervoor verging het ze beter
Bron: FCUpdatequote:Salmon heeft aanbieding uit Griekenland in beraad
14 juli 2007
Glenn Salmon gaat mogelijk voetballen in Griekenland. De Zuid-Afrikaanse spits heeft een aanbieding gekregen van PAOK Saloniki, die hij in beraad neemt. Dinsdag stapt de voormalig speler van onder meer Groningen en NAC op het vliegtuig naar Griekenland. Daar gaat hij praten met PAOK, vorig jaar de nummer zes in de Griekse competitie.
"Vorig jaar hadden ze veel financiële problemen. Nu willen ze salarissen aanbieden die ze ook echt kunnen betalen. We moeten dus vooral garanties hebben over het geld", vertelt Salmon, die nu nog in Zuid-Afrika verblijft. "Maar ik heb er een goed gevoel over."
Salmon kon ook bij NAC tekenen of naar Heerenveen vertrekken, maar weigerde die aanbiedingen. Mocht een vertrek naar PAOK niet doorgaan, dan loopt de speler dus het risico volgend seizoen zonder club te zitten. Maar met het motto: geduld loont, wacht de speler rustig af. "Ik kan altijd nog in Zuid-Afrika gaan spelen voor goed geld. Het gaat mij er vooral om dat ik over tien jaar niet hoef te roepen: als ik in 2007 iets meer geduld had gehad, was er misschien een prachtige club voorbij gekomen..."
Precies, bij Ajax zijn ze allemaal mislukt. Ze mogen het bijvoorbeeld wel bij andere clubs nu beter doen, maar dit komt zeker niet door Ajax.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:43 schreef Prosac het volgende:
Rosenberg, Machlas, Mido, Zladan.. niet echt voorgangers waardoor je blij bent naar Ajax te kunnen, pas daarna of ervoor verging het ze beter
Hij heeft het nogal verprutst bij de fans met zijn lompe uitspraken in de pers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:11 schreef El-Salvador het volgende:
Even iets anders, vinden jullie Salmon een slechte spits ofzo?
Ik heb de beste man wel redelijk hoog zitten qua niveau, of gunnen jullie het hem niet?
Opzich geen slechte spits, maar Salmon als persoon is niet meer welkom zullen we maar zeggen..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:11 schreef El-Salvador het volgende:
Ik heb de beste man wel redelijk hoog zitten qua niveau, of gunnen jullie het hem niet?
Na zijn uitspraken vorig seizoen riching de supporters gun ik Salmon niks nee. Clubverrader nummer 1. Niet alleen bij Groningen maar ook bij NAC! Salmonquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:11 schreef El-Salvador het volgende:
Interview:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:41 schreef venomsnake het volgende:
Kan me niet herinneren dat hij dat heeft gezegd. Zal ik dan wel overheen gelezen hebben....![]()
Ok, het zal er wel in staan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Interview:
Het Grote Luis Suarez Topic #1: Wonderkind van FC Groningen
Die tattoo was een geitnje orquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:35 schreef MaxPower het volgende:
Nee dan Suarez, die wil een FCG tattoo, maar spant 2 weken later een rechtszaak aan.
Hele goede spits, jammer dat ei zo uitgekotst wordt doro het publiek maar eerlijk is eerlijk: dat heeft ie aan zichzelf te danken. Ik ben altijd groot fan geweest van Salmon en verklaar me voor gek, ik vond hem altijd beter dan Nevlandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:11 schreef El-Salvador het volgende:
Ik denk dat hij nu zelfs transfervrij rondloopt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:41 schreef El-Salvador het volgende:
Ik wou al zeggen, het is een leuke speler voor FC Groningen. Maar ik wist dus niet dat hij 'verkeerde' uitspraken heeft gedaan! Hij is einde contract dit jaar, toch?
Wil je even die discussie in het ajax-topic voeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:01 schreef BonJovi het volgende:
Daar noem je ook een aantal namen opSonck Soetaers
Ik zeg dat je die discussie maar in het ajax-topic moet voeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik reageer alleen dat iemand zei dat Ajax spitsen verneuken.
Hij is nu gelukkig wel stil.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zeg dat je die discussie maar in het ajax-topic moet voeren.
Heeft toch niks te maken met FC Groningen, of wel?
Robbin K was ook niet een goede vervanger...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is nu gelukkig wel stil.
FC Groningen mag nu helemaal wel opschieten met het halen van een aanvaller. Helemaal als Suarez uiteindelijk (zo'n arbitragezaak zal ff in beslag nemen) ook nog weg blijkt te gaan. En Robbin K. is ook al weg...
20 Miljoen is ongeveer ¤ 500.000 voor Grunn. (2.5%) Altijd leuk wat extra geld in de pocketquote:'Transfer Robben naar Real kwestie van uren'
Gepubliceerd op 14-07-07 om 16:14 door Kirsten Harleman
Het is volgens de Spaanse krant Marca vrijwel zeker dat Arjen Robben naar Real Madrid gaat. De voorzitter van Real zou gezegd hebben dat de transfer nog maar een kwestie van uren is. Het lijkt erop dat de Spaanse club 20 miljoen euro voor de Groninger wil betalen.
Robben kwam dit seizoen weinig aan spelen toe bij zijn huidige club Chelsea. Ook heeft Chelsea Florent Malouda aangetrokken, dit betekent voor de Nederlander meer concurrentie. José Mourinho beweert echter dat de komst van Malouda niet wil zeggen dat Robben zomaar weg kan.
Sorry ik wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:31 schreef Magno het volgende:
[..]
Robbin K was ook niet een goede vervanger...
Vooral Silva... Silva heeft hem wegwijs gemaakt in Nederland en was zijn vaste maatje. Dat Suarez Silva nu zo laat vallen, valt mij wel tegen van Suarez. Als die 2 nou even contact met elkaar zouden kunnen krijgen en erover zouden praten. Zou het me nog niet eens verbazen als hij wel wil blijven.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:35 schreef Garudo het volgende:
Ik heb ook zo'n gevoel dat Suarez zelf niet wilt naar Ajax maar dat Van Geel en Foncesca hem zo gek hebben gemaakt dat hij gewoon nu rare sprongen maakt. Hopelijk blijft hij bij Groningen. Silva of Nevland moeten met hem praten
Hopelijk komt die club snel. Dan zwaaien we Luis met z'n allen uit en kunnen wie met die flinke zak geld een nieuwe spits halen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:53 schreef Tommeke het volgende:
Op een gegeven moment kan je een speler niet houden als een grotere en rijkere club komt. Je kan je poot wel stijf houden maar dat houdt ook wel op na een tijdje. Dat geldt hetzelfde voor Ajax met Sneijder. Ze kunnen hem wel proberen te houden maar als er op een gegeven moment een internationale topclub komt met een zak geld ben je hem kwijt.
Maar het gaat er ook om dat Suarez eerder zelf heeft aangegeven ("PSV komt te vroeg") bij de FC te willen blijven. De club waaraan hij dit succes voor een groot deel te danken heeft, dan is een arbitragezaak niet echt een dankbare manier.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:53 schreef Tommeke het volgende:
Op een gegeven moment kan je een speler niet houden als een grotere en rijkere club komt. Je kan je poot wel stijf houden maar dat houdt ook wel op na een tijdje. Dat geldt hetzelfde voor Ajax met Sneijder. Ze kunnen hem wel proberen te houden maar als er op een gegeven moment een internationale topclub komt met een zak geld ben je hem kwijt.
Ik denk ook niet dat die jongen het goed doordacht heeft. Net 2 of 3 dagen geleden ofzo speelde hij nog een WK-u20. Zit nu vakantie te vieren bij zijn ouders. Geloof me maar, zijn kop is gewoon ff kort (maar krachtig) gek gemaakt door zijn zaakwaarnemer en heeft er gewoon ondoordacht mee ingestemd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar het gaat er ook om dat Suarez eerder zelf heeft aangegeven ("PSV komt te vroeg") bij de FC te willen blijven. De club waaraan hij dit succes voor een groot deel te danken heeft, dan is een arbitragezaak niet echt een dankbare manier.
Dat hij dat gezegd heeft wist ik niet, dan is het niet stijlvol van em!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar het gaat er ook om dat Suarez eerder zelf heeft aangegeven ("PSV komt te vroeg") bij de FC te willen blijven. De club waaraan hij dit succes voor een groot deel te danken heeft, dan is een arbitragezaak niet echt een dankbare manier.
Bij Ajax wordt ie aangetrokken als basisspeler lijkt me.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar het gaat er ook om dat Suarez eerder zelf heeft aangegeven ("PSV komt te vroeg, mede vanwege de grote concurrentie") bij de FC te willen blijven. De club waaraan hij dit succes voor een groot deel te danken heeft, dan is een arbitragezaak niet echt een dankbare manier.
Nop.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef venomsnake het volgende:
geen 0-15?![]()
Weet je ook wie er in de goal stond?
Van Loo.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef venomsnake het volgende:
geen 0-15?![]()
Weet je ook wie er in de goal stond?
quote:FC Groningen heeft zaterdagmiddag in Westerbork ook de eerste serieuze test in winst omgezet. FC Emmen werd met 3-1 verslagen. Lindgren, Van de Laak en Nijland scoorden voor Groningen.
Na een zeer moeizaam begin waarin FC Emmen brutaal de leiding nam en bovendien nog eens de lat trof, vond FC Groningen tweemaal over links een opening. Via een vrije trap van Meerdink die laag over het veld genomen werd, scoorde Lindgren. Een minuut later werd een bal van de flank door anevland doorgekopt en door Koen van de Laak met het hoofd tot goal gepromoveerd. Na de pauze voerde Stefan Nijland de score op naar 3-1 en had hij ook nog bijna de vierde treffer op zijn naam kunnen schrijven. Groningen had het aan uitstekend keeperswerk van Van Loo te danken dat de Emmenaren niet op gelijke hoogte waren gekomen.
Opstelling FC Groningen: Van Loo; Silva, Sankoh, Svejdik, Stenman (62' Metaj); Lindgren (46' Matthijs), Meerdink (62' Rozema), Fledderus (46' Levchenko), Lovre; Nevland (46' Ozturk), Van de Laak (46' Nijland).
Scoreverloop: 6' Verweij 0-1, 35' Lindgren (Meerdink) 1-1, 36' Van de Laak (Nevland) 2-1; 71' Nijland 3-1.
Scheidsrechter: Haverkort
Toeschouwers: 2.500
Bron: FC Groningen
quote:Suárez wil via arbitrage naar Ajax
14 juli, 21:51 uur
Luis Suárez wil naar Ajax. De Uruguayaanse spits heeft hiertoe bij de arbitragecommissie van de KNVB een verzoekschrift ingediend. Hij vraagt daarin wegens “gewichtige redenen” om ontbinding van zijn arbeidsovereenkomst met de Trots van het Noorden.
Zoals bekend deed Ajax vorige week een bod op Suárez. FC Groningen antwoordde dat een overgang van de 20-jarige aanvaller onbespreekbaar is. Suárez heeft nu een Nederlandse advocaat in de arm genomen om via een juridische weg alsnog een transfer af te dwingen naar Amsterdam. FC Groningen heeft gisteren (vrijdag - red.) van de betreffende advocaat een fax ontvangen waarin de arbitragezaak werd aangekondigd.
Positieverbetering
Suárez beroept zich middels zijn advocaat op positieverbetering, zowel sportief als financieel. De spits heeft bij de geschillencommissie om spoedarbitrage verzocht omdat hij zo snel mogelijk wil aansluiten bij de voorbereiding van de Ajax-selectie op het nieuwe seizoen én omdat hij begin augustus namens Ajax wil deelnemen aan het Amsterdam Tournament.
Aangezien FC Groningen vasthoudt aan het standpunt dat het Suárez voor de club wil behouden, zal de FC-leiding de komende periode een verweerschrift moeten opstellen. Hierin zal FC Groningen duidelijk maken dat de club Suárez aan diens contract wil houden. Daarna zal in Zeist een mondelinge behandeling van de zaak plaatsvinden.
De KNVB zal naar verwachting binnen tien dagen een agenda opstellen. Wanneer de zaak daadwerkelijk zal dienen is nog onduidelijk, aangezien de arbitragecommissie eerst tot een uitspraak moet komen over de vraag of van “spoedarbitrage” gesproken kan worden. Zo niet, dan zal de arbitragezaak enkele dagen langer op zich laten wachten.
bindend
De arbitragecommissie zal zich buigen over de vraag óf Suárez FC Groningen mag verlaten, ondanks een tot medio 2011 doorlopend contract. En zo ja, welke vergoeding hier dan tegenover moet staan. De uitspraak van de arbitragecommissie is voor alle partijen bindend. Hoger beroep is niet mogelijk. Het is wel degelijk denkbaar dat de arbitragecommissie beslist dat Suárez aan zijn contract met FC Groningen wordt gehouden.
De spits verblijft momenteel nog in zijn vaderland Uruguay om uit te rusten van het WK onder-20 dat hij vanaf begin juli in Canada speelde. De ploeg van Suárez werd tijdens dit toernooi in de achtste finales uitgeschakeld door de Verenigde Staten.
OMG He's backquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:38 schreef Noca het volgende:
Bah, suarez...oprotten wmb..
Het Grote Luis Suarez Topic #2: De Suarez-Soap in volle gang <-- hoefik het hier niet weer te herhalen..
Niet zo netjes, neequote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Zo denk ik er ook ongeveer over.. groningen heeft ervoor gezorgd dat hij de komende jaren niet meer uit vuilniszakken hoeft te eten (bij wijze van) en dat meneer bovendien een mooie voetbalcarriere tegemoet kan zien. Vervolgens steekt ie je naar het eerste jaar direct met een dolk in de rug.. Onbegrijpelijk.![]()
Nou nou. Het is ook geen liefdadigheid van Groningen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Zo denk ik er ook ongeveer over.. groningen heeft ervoor gezorgd dat hij de komende jaren niet meer uit vuilniszakken hoeft te eten (bij wijze van) en dat meneer bovendien een mooie voetbalcarriere tegemoet kan zien. Vervolgens steekt ie je naar het eerste jaar direct met een dolk in de rug.. Onbegrijpelijk.![]()
Nee, maar eerst in een interview aangeven nog een jaar te blijven en zeggen ''ik wil voetballen, scoren en met deze club vlammen in Europa, ik wil de held van FC Groningen zijn''.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nou nou. Het is ook geen liefdadigheid van Groningen natuurlijk.
hehequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef BB-boy het volgende:
Dat vallen moet wel lukken.
Hoezo , Ajax is een speler kwijt geraakt en dan gaan ze kijken voor een vervanger , ik weet niet wat daar raar aan vindquote:Op zondag 15 juli 2007 01:40 schreef Prosac het volgende:
Ajax is inmiddels bezig met Touma mocht het niet lukken met Suarez.. ook lekker, beetje kop gek maken en dan een ander presenteren
Mensen met oogkleppenquote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoezo , Ajax is een speler kwijt geraakt en dan gaan ze kijken voor een vervanger , ik weet niet wat daar raar aan vind![]()
Dat is gewoon één of ander vaag gerucht man.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:40 schreef Prosac het volgende:
Ajax is inmiddels bezig met Touma mocht het niet lukken met Suarez.. ook lekker, beetje kop gek maken en dan een ander presenteren
quote:de kans is groot dat de arbitrage in ons voordeel uitvalt. Niet alleen omdat hij net een jaar van zijn contract heeft uitgezeten, maar vooral omdat het in dit geval er zo dik opligt datg het gewoon een streek is. Zelfs op andere voetbalfora zijn ze er niet over te spreken. De gevolgen van een gunstige uitspraak zijn echt enorm, geen contract bij een subtopper (of lager) is dan ook maar een stuiver waard. Een vastgestelde transfersom zal momenteel ongetwijfeld fors lager zijn dan wat de markt ervoor geeft, dat heeft ook enorme gevolgen voor investeringsfondsen. Feyenoord heeft nu leuk 2 talentpools lopen, als zich daar een club als Arsenal meldt voor een De Guzman en Drenthe en dat loopt via arbitrage zijn ze dan ook het haasje. Ik acht de kans groot dat de Arbitragecommissie in dit geval, waarin Suarez kort geleden aangaf het naar zijn zin te hebben in Groningen en waarbij hij net 20% van zijn contract uitgediend heeft in het voordeel van Groningen oordeelt. Zij zullen toch ook wel zien dat Groningen er, vergeleken bij een situatie waarin zonder stress naar een koper gezocht kan worden, er voor miljoenen bij inschiet. Samaras mocht voor fors meer geld niet naar het Premiership, dan is het verschil met deze situatie niet eens heel groot. Valt de arbitrage in het voordeel van Groningen uit, zet Suarez dan direct maar in de markt voor een bedrag van ruim boven de 10 miljoen.
Nelisse?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef Prosac het volgende:
welke speler was dat nou?
Bedankt voor je goed beargumenteerde inhoudelijke post..quote:
vooruitquote:Op zondag 15 juli 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bedankt voor je goed beargumenteerde inhoudelijke post..![]()
Volgens mij was dat Kurt Elshot, heeft zijn contract netjes uitgediend en is daarna naar NAC overgestapt.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef Prosac het volgende:
welke speler was dat nou?
vorig seizoen of 2 seizoenen geleden? Die vertelde dat een bepaalde club interesse in hem had, maar dat FC Groningen dat resoluut afgewezen had, dat hij dat later hoorde, wel een beetje baalde, maar toch met frisse zin weer aan het trainen ging. (ik doel dus op: geen arbitrage)
zo kan het ook denk ik dan.
4. Je vind het prima dat spelers (zaakwaarnemers) een arbitragezaak beginnen, dat zie je graag bij je club?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
vooruit
1. Zeer goede speler
2. Ajax kan wel wat gebruiken aan die kant
3. de beste spelers kan je toch voor je eigen team hebben.
1. Hebbie gelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
vooruit
1. Zeer goede speler
2. Ajax kan wel wat gebruiken aan die kant
3. de beste spelers kan je toch voor je eigen team hebben.
quote:Op zondag 15 juli 2007 08:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Mensen met oogkleppenOnly in de Randstad.
2. ten cate zorgt er wel voor dat het luktquote:Op zondag 15 juli 2007 11:58 schreef Magno het volgende:
[..]
1. Hebbie gelijk
2. Huh? Hij rendeerd toch echt het beste als centrumspits. Zijn jullie daar iemand nodig? Je kon toch duidelijk op het wk-u20 zien, dat hij als buitenspeler echt niet uit zo goed uit de verf komt
3. Sneijder naar Groningen?![]()
2.waarom zou ten cate wel iets lukken, wat anderen niet lukt. Suarez is een egoistje die het best rendeerd met veel ruimte vanuit het centrum. Daar moet je geen back tegenover hebben. Maar een hele verdediging...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:16 schreef borisz het volgende:
[..]
2. ten cate zorgt er wel voor dat het lukt
3. als jullie 20 miljoen willen betalen![]()
Touma is toch ook veul beterquote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoezo , Ajax is een speler kwijt geraakt en dan gaan ze kijken voor een vervanger , ik weet niet wat daar raar aan vind![]()
Jans.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Alsof er ook maar één iemand in Groningen op Sneijder zit te wachten..![]()
Nou vooruit, één iemand dan.quote:
Jahoor, prima voor de breedte.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Alsof er ook maar één iemand in Groningen op Sneijder zit te wachten..![]()
Zal ik em inkoppen...quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef venomsnake het volgende:
oh, nu we toch bezig zijn, koop dit ventje ook maar alvast, die is nu al beter dan Sneijder..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=kiUA_JriWMs&mode=related&search=
Heeft Barca dit Turkse wonderkind niet al aan de haak geslagen?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik bedoel. als we dan toch van die onhaalbare ''talenten'' spelers gaan posten, doe mij deze turk dan maar.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iTjd8KphBQ8
Ilhan Mansiz
Eraren goede speler is dat.
Maar MARCEL ROMAN moet gekocht worden, hup Nijland, waar wacht je op?
Wanneer begint die zaak tegen Suarez trouwens?
Duurt me weer allemaal veel te lang..![]()
oh, nu we toch bezig zijn, koop dit ventje ook maar alvast, die is nu al beter dan Sneijder..![]()
Grappig man dan is hij al beter dan heel Groningenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik bedoel. als we dan toch van die onhaalbare ''talenten'' spelers gaan posten, doe mij deze turk dan maar.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iTjd8KphBQ8
Ilhan Mansiz
Eraren goede speler is dat.
Maar MARCEL ROMAN moet gekocht worden, hup Nijland, waar wacht je op?
Wanneer begint die zaak tegen Suarez trouwens?
Duurt me weer allemaal veel te lang..![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:41 schreef clauwheee het volgende:
Ik blijf het een vieze flikkerstreek vinden.
En Suarez, dikke ondankbare hond, je valt me vies tegen. Hij weet heus wel wat zo'n zaak inhoudt, dus bij mij is ie zn krediet kwijt.
Ik denk dat Zuid-Amerika PSV toch echt een grotere naam heeftquote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
![]()
Vraag een Zuid Amerikaan naar Nederlands voetbal en het eerste wat hij zegt is: Ajax.
Je weet toch hoe opportunistich de voetballerij is. In principe wil Suarez natuurlijk altijd blijven, maar als een club als Ajax voor hem langskomt is het natuurlijk begrijpelijk dat hij daar naartoe wil!
Ja, daarom wordt er ook een transfersom betaald, hetzelfde geld voor Ajax dat Babel kwijtraakt bv.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik denk dat Zuid-Amerika PSV toch echt een grotere naam heeft. Maar goed daar gaat het niet om.
Het punt is als Suarez op deze manier na 1 jaar kan vertrekken omdat een financieel sterkere club hem wil hebben, de voetballerij op z'n kop staat. Welke waarde heeft een contract dan immers?
Suarez was echt met de volle 100% erbij toen hij voor 5 jaar een contract tekende, natuurlijk is het niet realistisch dat hij die zou uitdienen, maar om na 1 jaar al op zo'n manier te willen vertrekken is absurd.
Wat nu als hij naar ajax gaat en een contract tekent voor 4 jaar, het komende seizoen weer geweldige dingen laat zien op het voertbal veld. Dan zul je zien dat Barca op de stoep staat bijvoorbeeld na 1 seizoen en zou in principe hij gewoon weer weg gaan wandelen omdat hij daar weer 4x zo veel kan verdienen.
Zeg nou zelf, 5 miljoen is een lachwekkend bod. Had ajax onlangs niet een gelijk geval met Sneijder waar enkele miljoenen voor werd geboden en Van Geel zei: "Schandelijk laag bod."?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, daarom wordt er ook een transfersom betaald, hetzelfde geld voor Ajax dat Babel kwijtraakt bv.
Het nadeel van Nederland als klein voetballandje, er zijn altijd wel grotere clubs. Natuurlijk is het wel lullig voor de club die zijn speler kwijtraakt maar zo zit de voetballerij gewoon in elkaar. Misschien dat Suarez Groningen gewoon echt als een opstapje gebruikt, voor de fans is zoiets natuurlijk zuur.
Beetje wat Twi zegt
Heb je gelijk in! Ajax heeft geld genoeg op het moment, die mogen heus wel wat hoger bieden!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, 5 miljoen is een lachwekkend bod. Had Ajax onlangs niet een gelijk geval met Sneijder waar enkele miljoenen voor werd geboden en Van Geel zei: "Schandelijk laag bod."?
Als Ajax nu gewoon weer een bod doet, maar dan eentje van acceptabel niveau, dan kan er gepraat worden. Nijland ziet nu ook wel in dat het nu niet gaat zoals hij wil.
Zo werkt het gewoon niet in voetbal. Grotere clubs zullen bij kleinere clubs altijd moeilijk doen over een "nee". En zeker een subtopper als Ajax die het zelf mee moet maken met talentvolle spelers. Als Liverpool een goed openingsbod neerlegt, zullen onderhandelingen beginnen. Wanneer Ajax een bod van pakweg 5 miljoen neerlegt bij Groningen moet dat toch een opening zijn om te beginnen met onderhandelen. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er minder dan dat is geboden. Clubs als Groningen kunnen wel zeggen dat zo'n speler niet te koop is, maar elke speler is simpelweg te koop.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:33 schreef venomsnake het volgende:
Het gaat erom dat ze geen NEE accepteren
Daar ben ik zelf ook niet blij om, al is het ook niet chique van Nijland om Ajax dan maar de zwarte piet toe te schuiven door te zeggen dat deze arbitragezaak het idee van Ajax was. Daarmee speel je ook niet echt de good-will kaart.quote:nog erger, dat ze deze arbitragezaak niet afkeuren..
Ik vind dat er gewoon duidelijk gezegd is dat het openingsbod schandalig laag is. Dat is toch een teken voor ajax dat zij met heel wat meer moeten aankomen. Ik geloof dat Valencia nadat van Geel het lage bod op Sneijder had afgewezen ook niks te zeuren had. Zij komen nu ook met een acceptabeler bod.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon niet in voetbal. Grotere clubs zullen bij kleinere clubs altijd moeilijk doen over een "nee". En zeker een subtopper als Ajax die het zelf mee moet maken met talentvolle spelers. Als Liverpool een goed openingsbod neerlegt, zullen onderhandelingen beginnen. Wanneer Ajax een bod van pakweg 5 miljoen neerlegt bij Groningen moet dat toch een opening zijn om te beginnen met onderhandelen. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er minder dan dat is geboden. Clubs als Groningen kunnen wel zeggen dat zo'n speler niet te koop is, maar elke speler is simpelweg te koop.
[..]
Daar ben ik zelf ook niet blij om, al is het ook niet chique van Nijland om Ajax dan maar de zwarte piet toe te schuiven door te zeggen dat deze arbitragezaak het idee van Ajax was. Daarmee speel je ook niet echt de good-will kaart.
Bovendien, heeft Standard nu ook ineens een slechte naam omdat Defour daar nu speelt? Of Manchester City?
Wat een enorm slechte vergelijking zeg. Sneijder staat toch wel even een paar niveau's boven Suarez. Hij heeft meer gescoord op een minder aanvallende positie en is vaste international van Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zeg nou zelf, 5 miljoen is een lachwekkend bod. Had ajax onlangs niet een gelijk geval met Sneijder waar enkele miljoenen voor werd geboden en Van Geel zei: "Schandelijk laag bod."?
Het gaat mij puur om de vergelijking op de onderhandeling, niet tussen de beide spelers. Als Groningen een 'nee'verkoopt aan ajax is het aan hen om met een beter bod te komen, want iedere speler heeft een prijs. Nu stappen zij naar de zaakwaarnemer van Suarez en deze maakt Suarez daarop lekker voor ajax.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat een enorm slechte vergelijking zeg. Sneijder staat toch wel even een paar niveau's boven Suarez. Hij heeft meer gescoord op een minder aanvallende positie en is vaste international van Nederland.
Bovendien, hoe lullig het voor Groningen ook is, is de prijs ook afhankelijk van wie er bij je aan de tafel willen schuiven. Als Liverpool interesse zou hebben gehad in Suarez, dan weet je dat je een hoofdprijs kunt vragen. Maar er is een reden waarom zulke clubs niet bij Groningen aan willen schuiven: simpelweg omdat de stap van Groningen naar Liverpool veel te groot is voor 99,9% van de spelers.
Respect voor Groningen, maar Nederlandse subtoppers moeten gewoon niet denken dat ze aan Nederlandse topclubs hetzelfde bedrag kunnen vragen wat Nederlandse topclubs met veel moeite van de rijkste clubs ter wereld kunnen krijgen voor hun beste spelers.
Tot de tijd dat zulke clubs bij Groningen op de tribune zitten blijven de visjes van Groningen kleiner dan die van Ajax. En als je een beetje realistisch kijkt naar het verleden dan zal je zien da de voetbalwereld al sinds de eeuwigheid zo in elkaar zit. Groningen is een opstapje in de richting van de top, zoals Ajax slechts een hoger opstapje is. Hoe hoger het opstapje, hoe meer spelers waard worden.
Wat denk je dat Nijland kan doen als Ajax met 12 miljoen voor de deur staat?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:05 schreef Chivu het volgende:
Volgens de berichten heeft Ajax tot 2 keer toe een bericht gekregen dat Groningen uberhaupt niet wilde verkopen en zijn ze niet op een bod ingegaan. Dat is iets anders dan zeggen dat het bod te laag is. Wat de hoogte van die voorstellen waren dat weten alleen Ajax en Groningen vermoed ik.
Ajax moet gewoon zeggen dat een arbitragezaak niet wenselijk is en slecht voor het voetbal is.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef Chivu het volgende:
Het enige wat Ajax hoeft te doen om de kop van Suarez gek te maken is interesse tonen. Als dat tegenwoordig al niet meer mag, dan weet ik het niet meer. Ajax is er niet bij gebaat het brein te zijn achter een arbitragezaak.
Maar hij heeft toch volkomen gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:00 schreef venomsnake het volgende:
Ga Ten Cate lekker in je eigen topic lopen eren zeg..![]()
hij had noot bij Barcelona weg moeten gaan, daar gedroeg ie zich tenminste normaal
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef BigFire het volgende:
Ten Cate![]()
"Een grote club meldt zich voor een speler. Dan doen ze een bod en dan ben je hem kwijt. Dat is nou eenmaal de voetbalwereld", zegt Ten Cate over de kwestie-Suarez Sneijder tegen Highlow Communications. "Dat is al sinds jaar en dag zo en dan kun je je wel verschuilen voor de realiteit, maar dat heeft zo weinig zin. Ik begrijp de reactie bij Groningen Ajax, maar het is niet realistisch, want de speler wil graag en volgens mij heeft Ajax Valencia wel een hoger niveau dan Groningen Ajax."
Nope, het lage bod van Ajax is afgewezen.. Bovendien is de arbitragezaak nog niet gewonnen door Ajax.quote:
Daar heeft hij het niet over. Hij zegt dat je spelers niet kan behouden als er een grotere club aan komt kakken met meer geld dan jij. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. het enige wat je dan als club kan proberen is om e rzoveel mogelijk geld uit te slepenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nope, het lage bod van Ajax is afgewezen.. Bovendien is de arbitragezaak nog niet gewonnen door Ajax.
Hij heeft gelijk, mits die club voldoende centen op tafel legt. Zoals V Geel al zei laat je je beste spelers niet voor een appel en een ei vertrekken.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar heeft hij het niet over. Hij zegt dat je spelers niet kan behouden als er een grotere club aan komt kakken met meer geld dan jij.
Als Ajax de arbitragezaak (quote:Hij zegt dat je spelers niet kan behouden als er een grotere club aan komt kakken
Hij speelt dan ook niet happy in Groningen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, mits die club voldoende centen op tafel legt. Zoals V Geel al zei laat je je beste spelers niet voor een appel en een ei vertrekken.
[..]
Als Ajax de arbitragezaak () verliest speelt Suarez volgend jaar niet in Amsterdam.
Dat is een ander verhaal..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook niet happy in Groningen.
Suarez heeft het hier naar zijn zin dus als die transfer niet doorgaat zal hij gemotiveerd genoeg zijn om nog beter zijn best te doen. Nevland en Silva helpen hem hierbij welquote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij speelt dan ook niet happy in Groningen.
Gequote van een mr in arbeidsrecht,naar aanleiding van de ev. overgang van Kalou naar psv.Deze zaak is ook vergelijkbaar met Samaras,en die werd verloren.Ging later toch weg,maar wel voor de hoofdprijs(Heerenveen wou 10 miljoen toen geloof ik).quote:Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd kan tussentijds beëindigd worden als deze mogelijkheid schriftelijk is vastgelegd. De werknemer kan dan met inachtneming van de opzegtermijn de arbeidsovereenkomst beëindigen.
Als de mogelijkheid van tussentijdse opzegging niet schriftelijk is vastgelegd, dan kan je de arbeidsovereenkomst alleen tussentijds beëindigen als je werkgever geen bezwaar heeft. In onderling overleg kan dan worden afgesproken wanneer je ophoudt met werken.
Gezien de overeenkomsten in eerdere zaken,zal het hier dan wel niet anders lopen.Dus,geen ontbinding en Ajax betaalt de hoofdprijs.quote:Het is echter de vraag of Kalou 50% kans van slagen heeft dat zijn contract wordt ontbonden. Het is niet zonder reden dat een voetbalclub een tijdelijk contract afsluit zonder de mogelijkheid van tussentijdse opzegging. Het afsluiten van een tijdelijk contract brengt voor beide partijen de verplichting met zich mee om het contract voor de overeengekomen tijd ook volledig uit te dienen.
De voetballer legt zich vast om een bepaalde periode tegen een overeengekomen honorarium te spelen voor een club. De club kan niet zo maar tussentijds het contract beëindigen als de voetballer niet voldoet aan de gestelde verwachtingen.
Maar voor de voetballer zelf geldt dat hij niet zonder meer het contract kan laten ontbinden zodra hij een beter aanbod krijgt.
Een soortgelijke kwestie deed zich voor met Trabelsi die tussentijds bij Ajax wilde vertrekken omdat hij een beter aanbod elders had gekregen. Hij legde de zaak voor bij de Arbitragecommissie maar hij werd in het ongelijk gesteld.
Als Kalou geen andere argumenten kan aanvoeren dan een positieverbetering, dan is de kans naar mijn mening klein dat de kantonrechter de arbeidsovereenkomst zal ontbinden.
Ajax zal de arbitragezaak niet verliezen, simpelweg omdat nie Ajax maar Suarez de zaak heeft aangespannen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef venomsnake het volgende:
Als Ajax de arbitragezaak () verliest speelt Suarez volgend jaar niet in Amsterdam.
Mag ik je Glazen bol even lenen. Kan handig zijn voor weddenschappen!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ajax zal de arbitragezaak niet verliezen, simpelweg omdat nie Ajax maar Suarez de zaak heeft aangespannen.
Als Suarez de Arbitragezaak (quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ajax zal de arbitragezaak niet verliezen, simpelweg omdat nie Ajax maar Suarez de zaak heeft aangespannen.
Snap je nou niet wat hij zegt?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Garudo het volgende:
[..]
Mag ik je Glazen bol even lenen. Kan handig zijn voor weddenschappen!![]()
Lezen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Garudo het volgende:
[..]
Mag ik je Glazen bol even lenen. Kan handig zijn voor weddenschappen!![]()
quote:Jans: "Suárez is niet degene die een zaak aanspant"
FC Groningen-trainer Ron Jans houdt er rekening mee dat Luis Suárez vertrekt naar Ajax. De 48-jarige oefenmeester wil er, samen met de clubleiding, echter alles aan doen om de spits te behouden.
Verrast door de recente gang van zaken is Jans niet, zo liet hij zaterdag weten tegenover RTV Noord: "Ik ben 48 en loop dus al een tijdje mee. Voor goede spelers komt altijd belangstelling. Natuurlijk ben ik daar niet blij mee, want wij willen Suárez graag behouden."
"Ik ben echter trots op de instelling van FC Groningen, waarbij de financiën niet belangrijker zijn dan de sportieve belangen. We willen ons graag doorontwikkelen en daarom willen we één van onze beste spelers graag behouden."
Onlangs nog sprak Jans met de veelbesproken hoofdrolspeler. "We hebben echter nauwelijks over de zaak gesproken. Luis zei wel open te staan voor Ajax. Maar laat wel duidelijk zijn dat het niet Luis Suárez is die arbitragezaken aanspant", besloot de Groningen-coach veelzeggend. Eerder drukte algemeen directeur Hans Nijland zich al in soortgelijke bewoordingen uit.
Of bedoelde je deze?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef venomsnake het volgende:
14.gif
quote:
Gaat nog wel even duren dus..quote:Arbitragezaak Suarez op 30 juli in Zeist
Groningen - De spoedarbitrage die Luis Suárez heeft aangespannen tegen FC Groningen is vastgesteld op maandagavond 30 juli in het KNVB-sportcentrum in Zeist. De Uruguayaan wil langs die weg een overgang naar Ajax proberen af te dwingen.¶
De arbitragecommissie die zich buigt over de zaak Suárez bestaat uit drie personen. De uitspraak van de commissie is bindend. Hoger beroep is niet
mogelijk.
Bij elke beslissing is er een club die in aller haast alsnog een nieuwe speler moet zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
Die kunnen er natuurlijk weinig tegen doen, of ze moeten akkoord gaan met een naar hun idee te laag bod.
Maar ik bekijk het ook als Ajacied
Dan kan hij dus nog meespelen in de oefenwedstrijden tegen Dordrecht en Veendam. Dan zal ie vast de nodige verwensingen naar zijn hoofd geslingerd krijgen. En terecht natuurlijk!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Anyway,
[..]
Gaat nog wel even duren dus..![]()
Zal wel leuk worden op de training.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:08 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat.. Hij zal zich gewoon moeten melden neem ik aan want hij staat nog gewoon onder contract..
Ze zullen wel direct met hem om de tafel gaan zitten om even bij te praten, Bruno en Nevland er gezellig bij.![]()
Ben benieuwd of hij die oefenpotjes gaat spelen..![]()
Hij is helaas geblesseerd, dus dit eeuwige talent is voorlopig niet inzetbaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik snap het hele probleem niet. verkoop suarez lekker, we hebben kolder toch? die is veel beter =]
suarez weet niet wat overspelen is
quote:Kolder geholpen aan liesklachten
16 juli, 16:27 uur
Marnix Kolder herstelt thuis van de operatie aan de buikwand. De 26-jarige spits moet het de komende anderhalve week nog rustig aan doen. Daarna mag Kolder voorzichtig weer in training. Over de herstelperiode is nu nog weinig te zeggen.
Kolder ging vorige week woensdag naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Een dag later werd de aanvaller geholpen aan de liesklachten die al sinds eind vorig seizoen opspeelden. “Donderdagmiddag werd ik geopereerd. De ingreep duurde zo’n anderhalf uur. Om half acht lag ik weer op de kamer en toen heb ik twee broodjes gegeten. Daarna werd ik misselijk. Ik denk van de narcose. Vrijdag ging het redelijk, al voelde ik me toch nog tamelijk beroerd. Niettemin mocht ik vrijdagmiddag naar huis”, zegt Kolder over zijn verblijf in het ziekenhuis.
“Nu heb ik vooral nog pijn van de hechtingen in mijn buik”, vertelt Kolder. “Er zijn zogenaamde matjes aangebracht om de buikwand te verstevigen. Links was al een liesbreuk geconstateerd, maar rechts had ik inmiddels ook last gekregen. Dat heb ik aangegeven. Toen is er voor gekozen direct alles in één keer goed aan te pakken. Ik kan me momenteel slechts stapvoets verplaatsen, maar moet vooral rust houden. Het is heel belangrijk dat de matjes goed gaan verkleven.”
Het gevoel dat bij Kolder overheerst, is opluchting. “Ik ben blij dat ik geopereerd ben. Ik heb drie maanden met pijn rondgelopen. Dat ging niet meer. Ik ben blij en opgelucht dat die periode nu voorbij is. Ik kijk er naar uit om weer fit en pijnvrij te kunnen voetballen en mijn waarde voor FC Groningen te gaan bewijzen.”
quote:Leandro Castan da Silva
05/11/1986
Zagueiro
1,84 m / 80 kg
Jaú - SP
Carreira
Chegou ao Galo em 26/6/2003
Títulos
Campeão Brasileiro Série B (Atlético) - 2006
Op Google vooral resultaten met betrekking tot Football Manager 2006quote:Vanaf donderdag zal Leandro Castan een week lang meetrainen met de selectie van FC Groningen. De 20-jarige Braziliaan is een linksbenige verdediger. Leandro Castan is interessant voor ons omdat hij al een paar seizoenen op het hoogste niveau in Brazilië heeft gevoetbald, de transfervrije status geniet én in aanmerking komt voor een Italiaans paspoort, waardoor hij als EU-speler aangemerkt kan worden. Leandro Castan stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Atlético Mineiro. Uiterlijk volgende week zullen we zijn prestaties evalueren.”
We kunnen er voor de breedte best een verdediger bij hebben..quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik denk juist dat kolder zich goed zal ontwikkelen bij de fc.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik denk juist dat kolder zich goed zal ontwikkelen bij de fc. wedje? ik zeg > 10 doelpunten komend seizoen.
wedje durf ik aan te gaan, aangezien hij geblesseerd is (wellicht tot winterstop)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik denk juist dat kolder zich goed zal ontwikkelen bij de fc. wedje? ik zeg > 10 doelpunten komend seizoen.
Volgens mij wordt die 5% verdeeld tussen de amateurclub (weet zo de naam niet) waar hij vandaan kwam, FC Groningen en PSV.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:15 schreef Art_Core het volgende:
Zoo.. Arjen Robben naar Real Madrid, dat gaat ons weer een slordig half miljoen opleveren! (2.5 % regel)
Bron??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef Prosac het volgende:
Wesley Sneijder denkt aan een arbitragezaak om bij Ajax weg te kunnen![]()
![]()
soccerbrainquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bron??
Als het waar is mag je mij opvegen..![]()
quote:Sneijder sluit arbitrage niet uit
Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Amsterdammers.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor de club te behouden.
15 juli 2007 - 10:51
bron: RTV Noord-Holland
Moest al een stuk minder hard lachen toen ik zag dat het bericht 2 dagen oud was..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
* borisz heeft alle stukjes venomsnake netjes opgeraapt
Oh nee?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef venomsnake het volgende:
Maar wat kan mij Sneijder eigenlijk ook schelen.. Nait veul..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bron??
Als het waar is mag je mij opvegen..![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef venomsnake het volgende:
![]()
![]()
Alleen is dat volgens mij een verzonnen bericht, helaas..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef venomsnake het volgende:
verrek, het staat er echt...
raap me op..![]()
http://www.rtvnh.nl/sport/club/index.asp?clubid=1&newsid=74552
quote:
Dacht even dat er leedvermaak aan zat te komen, helaas..quote:
Zou DAM bemiddeld hebben tussen Castan en Groningenquote:"Leandro Castan is interessant voor ons omdat hij al een paar seizoenen op het hoogste niveau in Brazilië heeft gevoetbald, de transfervrije status geniet én in aanmerking komt voor een Italiaans paspoort, waardoor hij als EU-speler aangemerkt kan worden",
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |