Denk het ook wel ja. Of iig een mooi resultaat neerzetten en het dan thuis afmakenquote:Op maandag 14 mei 2007 16:47 schreef borisz het volgende:
moet grunn kunnen winnen
Dat dacht Roda ookquote:Op maandag 14 mei 2007 16:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja. Of iig een mooi resultaat neerzetten en het dan thuis afmaken.
Nu de de neuzen nog.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:05 schreef Corksterr het volgende:
Lekkah zeg, die Rotterdammers eruit.
valt wat te halen zeker?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef Grunner het volgende:
In één dag al 9 bussen vol voor Utrecht-Groningen![]()
Nog 17 te gaan!
Zit ik naast je he!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:28 schreef Magno het volgende:
Moet werken donderdag, maar ik ga proberen of ik dit kan verplaatsen. Zo ja, dan zit ik donderdag ook in een bus, op weg naar Utrecht!
Niet zo jammeren Noca gewoon mee gaan. Helaas kan ik je niet vergezellen. Als ik kon was ik zeker mee gegaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:18 schreef Noca het volgende:
Kaarten voor de thuiswedstrijd zijn binnen. Donderdag twijfel ik nog over...beslis ik morgen of ik meega. Heb dr wel weer zin in eigenlijk, gister was ook weer veel te mooi in de kuip
Dat dachten we idd. Maar we liggen eruit tegen de ploeg die ik dit seizoen het lafste voetbal heb zien spelen (ook met tegenstanders van KV meegeteld!)...quote:
Derksen meldt net in Voetbal Insite dat Levchenko naar Mönchengladbach kan.quote:Op maandag 14 mei 2007 @ 09:17 schreef The_Verve het volgende:
Verder schijnt er nog een verrassende transfer van een Groningen-speler aan te komen...
Juist daarom misschien wel zo verrassend...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:48 schreef venomsnake het volgende:
Die zijn ja net gedegradeerd.. Lijkt me sterk dat hij daar naartoe gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |