abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 november 2006 @ 16:00:45 #1
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43719460
Topictitel vrij naar:

Welkom bij alweer het 26e deel van het centrale topic van dé Trots van het Noorden.

Links naar vorige topics:
[Centraal] FC Groningen deel 25: Met blunderende keepert!!
[Centraal] FC Groningen deel 24: Met Luis Suarez!!
[Centraal] FC Groningen deel #23: Nait soezen, moar doun!
[Centraal] FC Groningen deel #22: Bye Bye Buijs
[Centraal] FC Groningen #21: De start van een nieuw seizoen!
[Centraal] FC Groningen #20: Sterker dan vorig seizoen!
[Centraal]FC Groningen #19 We gaan weer beginnen!
[Centraal] FC Groningen deel 18: Nevland toch naar Curacao
[Centraal] FC Groningen deel 17: Buijs moet blijven!

Het mooiste stadion van Nederland:
De Euroborg!

FOK!-users in de Euroborg
Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak H
Noca : vak H
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
savelkoul: vak I
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P

Nieuwe spelers
Danny Holla (eigen gelederen)

Brian van Loo

Goran Lovre

Luis Suárez

Ondrej Svejdik

En per januari Marnix Kolder

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 20 november 2006 @ 16:05:10 #2
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43719584
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Zou jij uitgebreid staan juichen na de wanprestatie van de week ervoor, nota bene voor de vakken waar het grootste gedeelte van de mensen ook mee was naar Enschede?

De actie is verder goed verlopen. Het is geen actie die een meetbaar doel had. Het was een statement. Dus als je het nou eens of niet eens was met deze vreedzame actie, hij is sowieso prima verlopen. Het merendeel van de tegenstanders houdt zich verder alleen maar bezig met wat men er van vindt. Oei oei, we worden uitgelachen (op mijn vriendin na, heeft nog niemand mij uitgelachen vandaag, gister ook niet trouwens ), oei oei oei, er is kritiek! We gaan eraan! Ons mooie cluppie wordt uitgekotst!!! De voorbeeldige supporters zijn toch niet zo voorbeeldig! Oei oei oei, de supporterscurve kan eigenlijk gewoon beter opgedoekt worden!!

Ja, het is gedaan met FC Groningen!!

Natuurlijk zou ik juichen als ik vorige week een wanprestatie heb geleverd, maar nu aan de supporters kan laten zien hoe het wel moet. Ik doelde daarom ook op het feit dat Lev zo reageerde omdat het leek alsof hij het niet eens was met de actie.
De rest van jou reactie heeft volgens mij niets te maken met mijn post aangezien ik verder geen enkel probleem met de actie had en het zelfs volkomen begreep.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43719626

TVP
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43720314

TVP
pi_43720324
quote:
Nevland: fans Groningen 'kinderachtig'
20 november 2006

Anderhalf seizoen presteert FC Groningen boven alle verwachtingen, maar één uitglijder in Enschede (7-1) was voor een deel van de Groningse aanhang reden genoeg om te staken. De fans namen in het thuisduel tegen Willem II pas na zeven minuten plaats op de tribune, uit protest tegen de forse nederlaag.

"Kinderachtig", zegt topscorer Erik Nevland in het Algemeen Dagblad over de actie van de Groningse fans. Teamgenoot Jevgeni Levchenko deed er nog een schepje bovenop. "Ze staan voor ons te juichen als we winnen. Als supporter moet je ons steunen. Nu stonden we onder enorme druk", aldus de middenvelder.

FC Groningen won de thuiswedstrijd tegen Willem II overigens met 4-1.

fcupdate.nl
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 20 november 2006 @ 16:28:58 #6
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_43720333
Gewoon over de wedstrijd dan maar: ik vind dat Danny Holla het erg goed gedaan heeft gisteren. Een jongen van 18 die zich zo goed staande houdt, kan nog belangrijk gaan worden. Zoals Lev aangaf, het was alsof hij al 100 jaar in de eredivisie speelde. Het duo Nevland-Suarez begint toch ook echt te lopen, beter nog dan Nevland-Salmon. Salmon vond ik, ondanks zijn goal, wat slapjes. Maar kan ook zijn dat hij gewoon zo overkomt.
Ik snap echt niet waarom vd Linden in het centrum stond en Floren op links.. ik had Svejdik toch echt in de basis verwacht. Zal er wel mee te maken dat hij geen linkspoot is, maar dan nog: Floren kan in mijn ogen het niveau gewoon niet aan. Groningen is harder gegroeid dan hij.

Op naar volgende week waar we echt 3 punten moeten pakken tegen ADO. Daar ga ik dan ook gewoon vanuit.
  maandag 20 november 2006 @ 16:33:36 #7
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43720461
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:28 schreef BigFire het volgende:

[..]
Vandaar dus de reactie van Levchenko na zijn doelpunt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43720512
Suarez Ohooooo!

iets beters wist ik even niet

edit: O ja, toch wel. Credits idd voor onze nieuwe Danny! Binnen een paar seconden geel pakken en zich de rest van de wedstrijd goed staande houden. Prima gedaan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_43720637
Hij vloog er lekker in idd, een beetje flauw van de scheidsrechter om hem meteen geel te geven, had hem dan even aangesproken. Maar goed, een prima debuut van Holla idd. Hij moet nog een hoop leren maar ik denk dat die jongen er wel komt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43720749
  maandag 20 november 2006 @ 17:00:26 #11
82589 S-Two
barba macacu
pi_43721330
ADO moet een eitje zijn.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_43721364
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:35 schreef clauwheee het volgende:
Suarez Ohooooo!
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  maandag 20 november 2006 @ 17:03:32 #13
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_43721423
Dat interview met Nevland:

Interviewer: "Het was niet echt kat in het bakie he"
Nevland: "Wat zegt u?????" :-D
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_43721725
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:28 schreef Noca het volgende:
Salmon vond ik, ondanks zijn goal, wat slapjes. Maar kan ook zijn dat hij gewoon zo overkomt.
Ik snap echt niet waarom vd Linden in het centrum stond en Floren op links.. ik had Svejdik toch echt in de basis verwacht. Zal er wel mee te maken dat hij geen linkspoot is, maar dan nog: Floren kan in mijn ogen het niveau gewoon niet aan. Groningen is harder gegroeid dan hij.
Salmon komt altijd heel slapjes over, zeker in het begin van zijn optreden. En nu hij aldoor maar een paar minuten krijgt, heeft hij totaal de kans niet meer echt iets te betekenen. Suarez heeft hem nu toch echt uit de basis gespeeld en over het gevreesde duo Nevland/Salmon heeft niemand het meer. (want die combi was toch echt goed hoor!)

Floren, fantastische invalbeurt tegen Vitesse, drama in Enschede en gisteren ook maar zozo..
En dat terwijl hij toch degene was die vorige seizoen een geweldige pot speelde thuis tegen PSV en Farfan compleet wist te neutraliseren. DIE Floren wil ik zien.
pi_43721726
tvp
pi_43721889
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:13 schreef W2O het volgende:
tvp
pi_43723679
ADO is volgens mij ook al uitverkocht PSV ook al binnen een paar minuten; het wordt voor mensen die mijn seizoenskaart lenen steeds moeilijker om een keer mee te gaan
pi_43729026
actievoerder meldt zich ook weer voor dit topic.
pi_43731218
Even stemmen op de poll van www.vi.nl (Welke tiener maakt de meeste indruk in de Eredivisie?)

Antwoord lijkt me duidelijk
pi_43734226
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:22 schreef Jahike het volgende:
Even stemmen op de poll van www.vi.nl (Welke tiener maakt de meeste indruk in de Eredivisie?)

Antwoord lijkt me duidelijk
Je bent niet de enige...
quote:
15% Babel (19)

2% Bruins (19)

1% Biseswar (18)

20% Dembele (19)

15% De Guzman (19)

43% Suárez (19)

45788 antwoorden
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43735516
Ja Babel maakt ook echt ontzettend veel indruk..
Als Suarez er niet zou zijn, stemde ik op Bruins
pi_43737919
Laat ik mij ook even mengen in het gedoe rond de tifo actie.

Het gaat toch om voetbal? Door Vak D+E leeg te laten wordt alle aandacht daarop gericht, terwijl het toch echt om het goede voetbal van Fc Grunn moet gaan (ok, tegen twente was het bagger).

Ik vind het aandacht trekkerij!
De overige duizenden supporters stonden er wel gewoon! Zoals het hoort. Zij vragen geen aandacht op.
Ajaks publiek wil ik het niet noemen en zal ik het ook nooit noemen, want dat is wel een hele erge opmerking.
pi_43739115
Die overige duizenden supporters staan er niet gewoon als er een uitwedstrijd gespeeld moet worden. Er is een grote groep supporters die iedere uitwedstrijd ontzettend veel moeite en geld er tegenaan gooien om achter hun club aan te reizen (deze komen voornamelijk vanuit de supporterscurve), dat wordt naar mijn mening nogal eens vergeten. Het zijn niet alleen thuiswedstrijden die gespeeld worden.
En natuurlijk is het ook een vorm van aandacht trekkerij, het zou zuur zijn als de actie werd uitgevoerd en niemand had er iets van gemerkt. Als club mag je best wat meer respect tonen voor de groep supporters die er tijdens de thuiswedstrijden voor zorgen dat de euroborg kolkt maar die je ook naar de andere kant van nederland reizen om je daar naar een overwinning te schreeuwen. Ik als actievoerder zal er 3 december bij zijn in Utrecht, ik sta er dan ook weer.. en bij elke komende thuis en uitwedstrijd ook weer. Ik sta er, waar zijn dan al die duizenden 'mede'supporters die mij een nepsupporter noemen?

Ik vind het nog steeds een kwestie van mensen die te snel en te makkelijk oordelen. Maar ja, ik ben maar een domme boer en ook nog een ajacied, wat weet ik er nou van?!
pi_43739412
Jij oordeelt anders ook wel heel snel over al die 1000-en 'nepsupporters'. Veel van die mensen gingen al naar Twente - Groningen toen jij nog in de luiers liep, en komen al langer bij de club dan de hele curve bij elkaar. De tijd dat jij niet meer meegaat komt ook nog wel hoor. Ben jij dan ook een nepsupporter?

Verder doe je met je verhaal voorkomen alsof het een enorme opgave is om elke uitwedstrijd van Groningen te bezoeken. 'Geld en moeite"... ik neem aan dat je het ook gewoon leuk vindt om uitwedstrijden te bezoeken? Of zie je het als een verplichting?

[ Bericht 30% gewijzigd door MaxPower op 21-11-2006 09:31:08 ]
pi_43739729
Ik heb niemand van mijn medesupporters ooit nepsupporter genoemd (nu niet en eerder in deze discussie ook niet). Het zijn feiten waar ik het nu over heb, bij deze specifieke situatie. Leg mij geen woorden in de mond.. het is flauw dat je mijn verhaal zo een andere wending probeert te geven..
Ik wil alleen aangeven dat het een uiterst vreemde woordkeuze is om deze groep huidige fanatieke lui nepsupporters te noemen. het oneens zijn met de actie, ok, maar ongegeneerd roepen dat de vakken D/E vooral nepsupporters bevatten is te snel en te gemakkelijk oordelen op basis van deze ene actie. Mijn vorige post was een relativatie, ik weet dat het niet helpt.. want de tegenstanders van de actie zullen blijven roepen dat ze het vooral stom vinden en wij vooral nep zijn, en op basis van wat? Op basis van slechts 7 minuten.. slechts 7 minuten een andere mening, 7 minuten een andere visie dan de rest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')