Natuurlijk zou ik juichen als ik vorige week een wanprestatie heb geleverd, maar nu aan de supporters kan laten zien hoe het wel moet. Ik doelde daarom ook op het feit dat Lev zo reageerde omdat het leek alsof hij het niet eens was met de actie.quote:Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Zou jij uitgebreid staan juichen na de wanprestatie van de week ervoor, nota bene voor de vakken waar het grootste gedeelte van de mensen ook mee was naar Enschede?![]()
De actie is verder goed verlopen. Het is geen actie die een meetbaar doel had. Het was een statement. Dus als je het nou eens of niet eens was met deze vreedzame actie, hij is sowieso prima verlopen. Het merendeel van de tegenstanders houdt zich verder alleen maar bezig met wat men er van vindt. Oei oei, we worden uitgelachen (op mijn vriendin na, heeft nog niemand mij uitgelachen vandaag, gister ook niet trouwens), oei oei oei, er is kritiek! We gaan eraan! Ons mooie cluppie wordt uitgekotst!!! De voorbeeldige supporters zijn toch niet zo voorbeeldig! Oei oei oei, de supporterscurve kan eigenlijk gewoon beter opgedoekt worden!!
Ja, het is gedaan met FC Groningen!!![]()
quote:Nevland: fans Groningen 'kinderachtig'
20 november 2006
Anderhalf seizoen presteert FC Groningen boven alle verwachtingen, maar één uitglijder in Enschede (7-1) was voor een deel van de Groningse aanhang reden genoeg om te staken. De fans namen in het thuisduel tegen Willem II pas na zeven minuten plaats op de tribune, uit protest tegen de forse nederlaag.
"Kinderachtig", zegt topscorer Erik Nevland in het Algemeen Dagblad over de actie van de Groningse fans. Teamgenoot Jevgeni Levchenko deed er nog een schepje bovenop. "Ze staan voor ons te juichen als we winnen. Als supporter moet je ons steunen. Nu stonden we onder enorme druk", aldus de middenvelder.
FC Groningen won de thuiswedstrijd tegen Willem II overigens met 4-1.
fcupdate.nl
Vandaar dus de reactie van Levchenko na zijn doelpunt.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 16:35 schreef clauwheee het volgende:
Suarez Ohooooo!
Salmon komt altijd heel slapjes over, zeker in het begin van zijn optreden. En nu hij aldoor maar een paar minuten krijgt, heeft hij totaal de kans niet meer echt iets te betekenen. Suarez heeft hem nu toch echt uit de basis gespeeld en over het gevreesde duo Nevland/Salmon heeft niemand het meer. (want die combi was toch echt goed hoor!)quote:Op maandag 20 november 2006 16:28 schreef Noca het volgende:
Salmon vond ik, ondanks zijn goal, wat slapjes. Maar kan ook zijn dat hij gewoon zo overkomt.
Ik snap echt niet waarom vd Linden in het centrum stond en Floren op links.. ik had Svejdik toch echt in de basis verwacht. Zal er wel mee te maken dat hij geen linkspoot is, maar dan nog: Floren kan in mijn ogen het niveau gewoon niet aan. Groningen is harder gegroeid dan hij.
Je bent niet de enige...quote:Op maandag 20 november 2006 22:22 schreef Jahike het volgende:
Even stemmen op de poll van www.vi.nl (Welke tiener maakt de meeste indruk in de Eredivisie?)
Antwoord lijkt me duidelijk
quote:15% Babel (19)
2% Bruins (19)
1% Biseswar (18)
20% Dembele (19)
15% De Guzman (19)
43% Suárez (19)
45788 antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |