quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat bevestigt RTV Noord hier precies? De interesse? Ik zie geen quotes waaruit dat blijkt. Speculatie-journalisme
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:25 schreef venomsnake het volgende:
Gatver, wat geeft me dit weer een onrustig gevoel.![]()
Ik hoop toch echt datblijft, en anders echt de jackpot gaan vragen aub.
Het zit me niet lekker iig.![]()
quote:FC Groningen en Kuqi uit elkaar
FC Groningen heeft per direct afscheid genomen van Njazi Kuqi. De 23-jarige spits kreeg op amateurbasis de kans zich te bewijzen in de selectie van trainer Ron Jans.
Na een aantal incidenten is Kuqi te verstaan gegeven dat er een einde aan zijn verblijf in Euroborg is gekomen.
Kuqi – een speler met een Joegoslavische achtergrond, maar met de Finse nationaliteit – stond afgelopen seizoen onder contract bij Birmingham City, maar werd steeds uitgeleend. Om een nieuwe start te kunnen maken, liet hij zijn contract in Engeland ontbinden en deed hij FC Groningen het verzoek zich hier te mogen manifesteren. Na een proefperiode honoreerde de technische staf deze wens. Op amateurbasis zou Kuqi proberen een contract af te dwingen, zoals in het recente verleden ook Mark-Jan Fledderus in Groningen is gelukt.
Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen vond er de afgelopen weken echter een aantal voorvallen plaats. De beslissing van de club om met Kuqi te breken, was een nieuw incident bij de training van woensdag. FC Groningen wenst niet in te gaan op de details hetgeen er is gebeurd, maar vindt niet dat er nog langer sprake kan zijn van een situatie waarin Kuqi de kans krijgt zijn voornemen een contract af te dwingen in te vullen. Kuqi maakt derhalve geen deel meer uit van de selectie van FC Groningen.
Bron: FC Groningen
quote:Nevland wordt door Feyenoord medisch gekeurd
donderdag, 17 augustus 2006
Rotterdam - Uit enige bronnen hebben wij vernomen dat de Noor Erik Nevland vandaag of morgen medisch wordt gekeurd, de Groninger zou daarna een 3-jarig contract tekenen bij Feyenoord. De transfersom zou tussen de 2 en 3 miljoen liggen.
bron: www.fifaweb.nl
idd, dat zou echt belachelijk zijn. Ik geloof er dan ook niets van.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:18 schreef The_Verve het volgende:
3 miljoen zou schandalig laag zijn. Nevland is de enige speler bij Groningen die onmisbaar is...
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Iemand enig idee wat Kuqi uitgespookt heeft?
Zie je wel 3 mln, ik zie het zo gebeuren....
quote:GRONINGEN - FC Groningen heeft per direct afscheid genomen van Njazi Kuqi.
De 23-jarige spits kreeg op amateurbasis de kans om zich te bewijzen in de selectie van trainer Ron Jans. Na een aantal incidenten is Kuqi te verstaan gegeven dat er een eind is gekomen aan zijn verblijf in Groningen. Zo zou hij bijvoorbeeld slaande ruzie hebben gehad met Danny Buijs tijdens de training. bron: rtvnoord.nl
Als je niet verder dan drie kunt tellen wel ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:08 schreef VoreG het volgende:
3 miljoen, agh voor een middenmoter is dat een mooi bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |