quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:58 schreef clauwheee het volgende:
Als ze slim zijn laten ze Fledderus niet gaanVind het raar, dat zowel club als speler open staan voor een transfer
Dat snap ik echt niet. Doe hem een goed aanbod, ik denk echt dat we plezier aan Mark-Jan kunnen beleven.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:00 schreef MaxPower het volgende:
gezien het woordje 'zou' is dat pure speculaasie.
quote:
Daar heb je gelijk in, maar door zijn onuitputtelijke inzet is hij toch van grote waarde.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef Eilanden het volgende:
Is Fledderus dan zo goed? Van wat ik op TV heb gezien is het een aardige speler, maar ook weer niet een ultra-talent
Heeft menig wedstrijd doen kantelen met zijn inzet en doelpunten. Zijn handelingssnelheid is misschien niet top, maar elke trainer wil zo'n speler erbij hebben. (behalve Foppequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef Eilanden het volgende:
Is Fledderus dan zo goed? Van wat ik op TV heb gezien is het een aardige speler, maar ook weer niet een ultra-talent
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie wil Fledderus hebben dan, dat heb ik helemaal gemist.
Als hij naar Spanje kan is het een flitsende carriere!
Een Spaanse promovendus. Ik weet het niet. Als ik Mark-Jan was zou ik nog ff hier blijven...quote:Spaanse promovendus trekt aan Fledderus
30/6/2006 20:05
Mark-Jan Fledderus zou komend seizoen in de Primera División kunnen voetballen. Gimnástic de Tarragona heeft zich bij FC Groningen gemeld voor de aanvaller.
Fledderus staat bij FC Groningen nog tot de zomer van 2007 onder contract. Maar zowel de club als de 23-jarige speler zou open staan voor een transfer van de in Coevorden geboren speler.
Nástic eindigde afgelopen seizoen als tweede in de Primera División en dwong daarmee promotie af naar het hoogste niveau.
Fledderus beleefde de laatste competitie zijn doorbraak. Hij speelde 23 duels mee en scoorde daarin vier keer. Dat hij de mogelijkheid heeft in Spanje te gaan voetballen is des te opmerkelijker omdat hij twee jaar geleden nog als amateur aan de slag ging bij de Groningers.
Bron: VI.nl
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef Grunner het volgende:
Nee, dit is echt een andere club. Heb er nog nooit van gehoord. Bericht was onder andere op TV en radio Noord. Maar ze spelen in dit stadion:
[afbeelding]
12.000 zitplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |