quote:GRONINGEN - De Euroborg, het stadion van FC Groningen, moet groen geschilderd worden. Dat is de vurige wens van een aantal ondernemers uit Oude Pekela en omgeving. Ze hebben hun plan voorgelegd aan de gemeente Groningen.
De ondernemers vinden de huidige Euroborg – uitgevoerd in lichtgrijs beton – niet aantrekkelijk genoeg.
Ze hebben fondsen bij elkaar gebracht om een mogelijke schildersbeurt van het stadion te financieren. Ook zeggen ze garant te staan voor het bijhouden van de gevelwand. De gemeente Groningen heeft de initiatiefnemers verwezen naar de NV Euroborg, eigenaar van het stadion.
Bron: RTV Noord
Groen-wit met grote FC emblemen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben ook helemaal voor![]()
Of groen wit, misschien nog wel mooier. Maar ja, NV Euroborg kennende...die hebben al vaker moeilijk gedaan.
Er zijn natuurlijk veel mooiere kleurencombinaties denkbaar (quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:05 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb mijn twijfels of het er wel mooier van zou worden. Groene belichting lijkt me dan beter eigenlijk...
Ik wil het stadion ook nog kunnen zien als ze er allemaal gebouwen omheen gaan zetten.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef Noca het volgende:
Laat ze eerst maar eens wachten tot alles er omheen klaar is, wil het dan nog wel eens zien.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik wil het stadion ook nog kunnen zien als ze er allemaal gebouwen omheen gaan zetten.![]()
He fuck, was het Nederlands elftal net vergetenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef Noca het volgende:
[..]
maar een verdediger zal ook hard nodig zijn.
Whehequote:Op zondag 25 juni 2006 23:53 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
He fuck, was het Nederlands elftal net vergeten![]()
Pure mazzel? Volgens mij moeten wij Noca straks de eerste prijs overhandigen ipv jou!quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:40 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik verbaas mezelf ProsacAl een weekje ofzo sta ik 1e
Puur mazzel, of zal ik écht zoveel verstand van voetbal hebben
![]()
van de uefa-cup wel te verstaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:36 schreef Prosac het volgende:
ik zeg FCG kampioen
Hahaquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:15 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Pure mazzel? Volgens mij moeten wij Noca straks de eerste prijs overhandigen ipv jou!Jij moet wel 10 hulplijnen hebben
![]()
quote:Selectie in eerste twee weken met 25 spelers
29 juni, 15:36 uur
De eerste selectie van 21 spelers wordt in de eerste twee trainingsweken uitgebreid met een viertal spelers van Jong FC Groningen. Jeugdtrainer Erwin van de Looi zal in de eerste weken hoofdtrainer Ron Jans en zijn assistenten Henk de Jong en Raymond Libregts assisteren.
Van de negentienkoppige selectie die aan het einde van vorig seizoen Europees voetbal haalde, zijn Jeroen Lambers (BV Veendam) en Gijs Luirink (AZ) vertrokken. Naast de nieuwelingen Brian van Loo en Goran Lovré is middenvelder Danny Holla van Jong FC Groningen doorgestroomd naar de eerste selectie. Holla, afkomstig van FC Omniworld uit Almere, doorliep in de afgelopen vier seizoenen de bovenbouw van de jeugdopleiding.
Kuqi
Het eenentwintigste lid van de selectie is de Finse aanvaller Njazi Kuqi, die in de afgelopen twee seizoenen bij Birmingham City onder contract stond. De Fin, die na drie jaar in de hoogste Finse divisie bij FC Lahti in Engeland op een dood spoor was beland, zal een seizoen op amateurbasis voor FC Groningen gaan spelen.
Mark-Jan Fledderus begon ook op die manier aan zijn loopbaan bij FC Groningen. Kuqi, die bij degradant Birmingham City niet tot de eerste selectie behoorde, wil in Nederland weer aan voetballen toekomen en speelde in het voorjaar nog op huurbasis bij Engelse teams in lagere divisies: Blackpool en Peterborough United. In de twee A-interlands die hij voor Finland speelde, scoorde Kuqi liefst drie goals.
Bron: FC Groningen
quote:Eerste veldtraining maandagmiddag in Oosterpark
29 juni, 15:37 uur
Komende maandag start de eerste selectie van FC Groningen met de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen. Stadion Oosterpark is de plaats van handeling. Maandagochtend werkt de selectie een shuttlerun-test af. ’s Middags om 14.00 uur volgt de eerste veldtraining. Alle trainingen zijn vrij toegankelijk.
Op maandagochtend rond 10.30 uur start de selectie met een conditietest. ’s Middags na de lunch begint de groep van 25 spelers rond de klok van twee uur aan de eerste veldtraining van het seizoen 2006/2007. Op dinsdagochtend staat een krachttraining op het programma.
Woensdag wordt om 10.00 uur en 14.00 uur weer op het veld getraind. Op donderdagochtend vanaf 10.00 uur volgt een gecombineerde veld/kracht-training. Vrijdag staat de laatste training van de eerste week om 10.00 uur gepland. ’s Avonds speelt FC Groningen vanaf 19.00 uur de eerste oefenwedstrijd tegen Ter Apel ’96. Op zaterdagmiddag om 16.00 uur wordt afgetrapt in Alteveer. Zondag is een rustdag voor de spelersgroep.
Bron: FC Groningen
Klopt... dom foutje van Mark B, hij schijnt nu (pas) bezig te zijn om het op te lossen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Dolle, als je dit leest, jullie hebben volgens mij op de Groene Hel de wedstrijden van Engeland-Portugal (morgen) en Italie-Oekraine (vandaag) omgedraaid
quote:` De GGD waarschuwt voor risicovolle
seksfeesten voor homo's in Groningen,nu
blijkt dat enkele bezoekers zijn besmet
met hiv.De bezoekers van de feesten,die
worden georganiseerd op privé-adressen,
hebben veelal onbeschermde seks.
TT 120
Die Markie tochquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:11 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Klopt... dom foutje van Mark B, hij schijnt nu (pas) bezig te zijn om het op te lossen.![]()
wat het hartje vol van is stroomt de mond van over.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie dat de selectie van de FC ook weer in training is:
[..]
Er wordt gewerkt aan de teamspirit. Dat heeft ons afgelopen seizoen redelijk ver gebracht immers.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef MaxPower het volgende:
Ik zie dat de selectie van de FC ook weer in training is:
[..]
vind het juist nu logischer dat al die spelers van SC Heerenveen steeds in Groningen gesignaleerd wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:57 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Er wordt gewerkt aan de teamspirit. Dat heeft ons afgelopen seizoen redelijk ver gebracht immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |