quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:58 schreef clauwheee het volgende:
Als ze slim zijn laten ze Fledderus niet gaanVind het raar, dat zowel club als speler open staan voor een transfer
Dat snap ik echt niet. Doe hem een goed aanbod, ik denk echt dat we plezier aan Mark-Jan kunnen beleven.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:00 schreef MaxPower het volgende:
gezien het woordje 'zou' is dat pure speculaasie.
quote:
Daar heb je gelijk in, maar door zijn onuitputtelijke inzet is hij toch van grote waarde.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef Eilanden het volgende:
Is Fledderus dan zo goed? Van wat ik op TV heb gezien is het een aardige speler, maar ook weer niet een ultra-talent
Heeft menig wedstrijd doen kantelen met zijn inzet en doelpunten. Zijn handelingssnelheid is misschien niet top, maar elke trainer wil zo'n speler erbij hebben. (behalve Foppequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:52 schreef Eilanden het volgende:
Is Fledderus dan zo goed? Van wat ik op TV heb gezien is het een aardige speler, maar ook weer niet een ultra-talent
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wie wil Fledderus hebben dan, dat heb ik helemaal gemist.
Als hij naar Spanje kan is het een flitsende carriere!
Een Spaanse promovendus. Ik weet het niet. Als ik Mark-Jan was zou ik nog ff hier blijven...quote:Spaanse promovendus trekt aan Fledderus
30/6/2006 20:05
Mark-Jan Fledderus zou komend seizoen in de Primera División kunnen voetballen. Gimnástic de Tarragona heeft zich bij FC Groningen gemeld voor de aanvaller.
Fledderus staat bij FC Groningen nog tot de zomer van 2007 onder contract. Maar zowel de club als de 23-jarige speler zou open staan voor een transfer van de in Coevorden geboren speler.
Nástic eindigde afgelopen seizoen als tweede in de Primera División en dwong daarmee promotie af naar het hoogste niveau.
Fledderus beleefde de laatste competitie zijn doorbraak. Hij speelde 23 duels mee en scoorde daarin vier keer. Dat hij de mogelijkheid heeft in Spanje te gaan voetballen is des te opmerkelijker omdat hij twee jaar geleden nog als amateur aan de slag ging bij de Groningers.
Bron: VI.nl
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:44 schreef Grunner het volgende:
Nee, dit is echt een andere club. Heb er nog nooit van gehoord. Bericht was onder andere op TV en radio Noord. Maar ze spelen in dit stadion:
[afbeelding]
12.000 zitplaatsen
Allemaal een pot nat.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:45 schreef clauwheee het volgende:
Thomas: de bron staat onder het bericht hoor
Vaduz: Levante? In het bericht staat Gimnástic de Tarragona.
quote:Datum 3 juli 2006, 10:00 uur
Plaats Stadion Oosterpark
Shuttlerun-test
Hoppa, succes jongens met dit weerquote:Datum 3 juli 2006, 14:00 uur
Plaats Stadion Oosterpark
Training eerste selectie
Lijkt me een aanwinst, maar het is nog lang niet zeker dat hij komt. Pablo Lima had ook in het vliegtuig moeten zitten, afwachten dusquote:De spits van Nacional (kampioen 2005-2006 van Uruguay) en van het nationale team onder 21 van Uruguay, Suarez, speelt vanaf volgend seizoen voor FC Groningen volgens de Uruguayaanse pers (TV, radio en schrijvende pers). Genoeg reden om te weten te komen hoe hij speelt, waar hij vandaan komt en of de geruchten door hemzelf bevestigd worden.
Vanmiddag speelde Nacional tegen Central Español in de voorronde voor de Copa Sud Americana. Zoals een fan van Nacional vooraf verklaarde hadden de meeste spelers de Champagne van het kampioenschap nog in de benen en hadden de voorwaartsen hun hoofd al bij het aanstaande vertrek.
Central trok al snel het initiatief naar zich toe en de 1-0 viel niet uit de lucht in het redelijk gevulde Estadio Luiz Franzini (de wedstrijden in de poule worden op neutraal terrein gespeeld). Suarez speelde redelijk in het eerste bedrijf en bij één van zijn parseerbewegingen schopte zijn directe tegenstander na en werd met rood van het veld gestuurd op slag van rust.
Na rust speelde Nacional veel beter en liet Suarez zijn rijkelijk aanwezige techniek zien. Poorten, spelers passeren, achterlijn halen en zowaar achter het scheenbeen langs voorzetten. Het gaat genieten worden in de Euroborg!
Redelijk laat in de tweede helft wordt er hands gemaakt in het strafschopgebied van Central en komt Nacional op gelijke hoogte. Mede door het missen van een vrije bal op een gunstige plaats door Suarez blijft het bij deze stand.
Suarez speelt een belangrijke rol bij Nacional. Hij komt uit de moerassige binnenlanden van Uruguay (Pampas) en is als jeugdig talent aldaar gescout en wordt opgenomen in internaat van Nacional. Hij is rechtsbenig, een garantie voor goals (hij scoorde in de competitie 13 maal in 34 wedstrijden) en komt het liefst vanaf de rechterkant, maar switched gerust naar links of vanuit het midden. Met zijn 19 jaren jong eist hij al de corners van de rechterkant op en dirigeert hij de aanval van Nacional. De aanval zal volledig vertrekken a dit succesvolle seizoen. Castro gaat naar Paris St. Germain (1.6 mln dollar) en Albin gaat na ervaring opgedaan te hebben defintief naar Inter Milan. Suarez gaat naar eigen zeggen naar FC Groningen!
Drie weken geleden sprak FC Groningen persoonlijk met de spits. Vervolgens ging men rond de tafel zitten met Nacional en zijn zaakwaarnemer Fonseca (vm. juventusspeler). Met Suarez en Fonseca is men eruit meld de media. Een bedrag van 1 mln dollar wordt genoemd. Enige twistpunt lijkt nog de in Uruguay gebruikelijke provisie van 20-30% bij mogelijke doorverkoop. Maar volgens Suarez zelf is me eruit en zal Nacional binnenkort de knoop doorhakken. Suarez heeft er zin in en is al uitgebreid ingelicht door Bruno Silva over zijn nieuwe werkgever!
FC Groningen gaat veel plezier beleven van deze snelle en zeer technische speler. Hij zal nog wel iets meer aandacht moeten hebben voor de aanvallende backs in Nederland, maar hij heeft alles in zich om het te gaan maken!
bron trotsvanhetnoorden.nl
Klinkt goed..quote:Op maandag 3 juli 2006 10:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lijkt me een aanwinst, maar het is nog lang niet zeker dat hij komt. Pablo Lima had ook in het vliegtuig moeten zitten, afwachten dus.
quote:FC Groningen wil spits Luis Suarez
GRONINGEN - Luis Suarez uit Uruguay wordt waarschijnlijk de nieuwe spits van FC Groningen.
De FC heeft de 19-jarige spits in zijn thuisland bekeken. Suarez, die jeugdinternational is, speelt bij Nacional in Montevideo. Uruguayaanse media melden dat met de transfer zo’n achthonderdduizend euro is gemoeid.
Directeur Nijland van FC Groningen bevestigt de interesse; de onderhandelingen zouden volop gaande zijn.
Bron: RTV Noord.nl
Flinke investering voor FCG, aangezien hij dan ook een hoog salaris (buiten EU) moet gaan verdienen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:32 schreef clauwheee het volgende:
Hansie heeft de interesse nu wel bevestigd:
[..]
Preciesquote:
Nee, dat paspoort zou nog gehaald moeten worden. Men zou gaan bekijken of dat kon etc.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Bruno Silva had toch een Italiaanse pas geregeld aan de vooravond van afgelopen seizoen en kon dus juist daarom gehaald worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |