Mag toch hopen van niet. Of bedoelde je geen eigen doelpunt?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:48 schreef mordradead het volgende:
Matthijs maakt vandaag de winnende treffer.
Hij herstelt zich inderdaad aardig. Maar man man, wat had ie een balverlies de eerste minuten.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Prosac het volgende:
Matthijs haalde anders wel die verschrikkelijke vrije trap van Kruiswijk voor Castelen weg.
Ja, dat wou ik net zeggen..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Prosac het volgende:
Op Planet gaat het uitvak nog lekker tekeer
Volgens mij ging die voor speelminuten en speelkansen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:43 schreef Prosac het volgende:
grappig dat vrijwel geen enkele speler die bij Groningen vertrekt om "het hogerop te zoeken" het daadwerkelijk redt.
Buijs, Kurt, van Gessel, Salmon
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:15 schreef savelkoul het volgende:
Geen gifje?
Idd. Heb de wedstrijd donderdag niet gezien, maar het was vandaag iig verdiend.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef The_Verve het volgende:
Verdiend!!!
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:52 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ok, zeg het maar jongens, wanneer gaan die kaarten in de verkoop?
quote:GRONINGEN - De kaartverkoop voor de wedstrijd FC Groningen-FC Utrecht gaat maandag van start.
Tot en met woensdag kunnen seizoenkaarthouders via Ticketbox hun plaats in de Euroborg kopen.
Vrijdag en zaterdag gaan de overgebleven kaarten in de vrije verkoop.
Aldus RTV Noord.
Hele goede speler met een goede techniek en een neusje voor de goal..quote:Op zondag 13 mei 2007 23:51 schreef clauwheee het volgende:
Lovre is voor mij dit seizoen echt een positief punt. Hij bewijst zich goed, is echt gegroeid.
Partizan!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:01 schreef Grunner het volgende:
Nu nog Utrecht en dan...
En voor Sankoh blijft natuurlijk interesse, van bijvoorbeeld Ajax. Ik denk dat die zich in de zomerstop voor hem gaan melden.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:20 schreef venomsnake het volgende:
Ben bang dat de jacht geopend is op spelers als Suarez, Lindgren, Lovre, Kruiswijk..
Hoop dat ze blijven.
Klopt, Matthijs terug naar AZ.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Partizan!![]()
[..]
En voor Sankoh blijft natuurlijk interesse, van bijvoorbeeld Ajax. Ik denk dat die zich in de zomerstop voor hem gaan melden.
Verder schijnt er nog een verrassende transfer van een Groningen-speler aan te komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |