Hahaha die SCH
Ik denk niet dat die misleidingtrucs gaan werken bij Grunners, want daar ze veel te nuchter voor.
[Quote] SCH - zondag 4 februari 2007 @ 16:48
Ik zie dat anders. Die keeper heeft veel voor juliie betekend en hij is echt niet ineens zo slecht. Het is typisch een voorbeeld van gefrustreerde supporters die een zondebok zoeken en dan is de keeper wel een heel erg makkelijk en voor de hand liggend slachtoffer. Ik had gewoon iets meer respect en loyaliteit verwacht. Hij heeft jullie vrijdag juist weer punten opgeleverd want die bal van Alves was er bij 90 procent van de andere keepers gewoon ingegaan en 98 procent had die vrije trap ook niet gehad.
[Quote]
Logisch dat het tegen SCH een zeer moeizame wedstrijd was aangezien dat Nevland
![]()
in feite alleen in de spits stond, hij heeft zich zoals bijna altijd wel volledig uit de naad gewerkt vond ik.
Over Kolder heeft Freek… al in de Veendam topic in 1994 zonder er te veel doekjes omheen te winden gezegd dat Kolder qua snelheid, een zeer trage voetballer is.
[Quote] Op woensdag 21 juli 2004 14:27 schreef PogueMahone het volgende:
Zit Marnix Kolder er nog bij? Dat was toch ook een behoorlijk talent...]
[ HeyFreak - woensdag 21 juli 2004 @ 16:49
maar ook niet er ver boven. Hij heeft een goed schot, kan goed de bal vasthouden maar het ontbreekt hem ontzettend aan snelheid (grof gezegd, hij is zo traag als dikke stront) [Quote]
Helaas naar mijn mening is hij niet eredivisiewaardig, voor Veendam 1ste divisie zeer bruikbaar en zelfs belangrijk.
Ik vind het scouting/aankoop beleid van de FCG zeer goed, voor kwaliteit in plaats van kwantiteit te kiezen, want natuurlijk wel enige risico’s ten aanzien van blessures en oververmooeidheid in kan houden.
Getuige de aankoop van natuurlijk Suarez de groeibriljant, met fantastisch potentieel kan een hele grote worden. En zeker ook Lovre de spelmaker die de FCG van heel wat creativiteit vanuit het middenveld kan voorzien en die vanuit zijn rol als aanvallende middenvelder tussen de harde werkers zeer goed uit de verf komt.
Als derde wil ik hier ook zeker niet vergeten Svejdik die een ijzersterk duo aan het vormen is met Kruiswijk. Svejdik heeft inzicht, overzicht, goede timing, goed pass in de voeten, behoorlijke handelingssnelheid een klasse aankoop. By the way is het misschien een optie om Sankoh een linie door te gaan schuiven en hem naast Lindgren op het middenveld neer te zeeten, zodat natuurlijk het nieuwe perfect spelende centrale verdedigingsblok kan blijven staan, maar ook omdat Sankoh aan de bal van heel veel waarde kan zijn, hij heeft een zeer goede pass in de voeten, sterke overzicht en hij is behoorlijk balvast, kan ook duels winnen maar mist toch enige continuïteit in zijn spel en voornamelijk zijn timing maar ook inzicht wat zeer belangrijk is voor een centrale verdediger dat is vaak toch wel te zwak
En dan natuurlijk Meerdink die naar mijn gevoel, perfect de rol van Buys over kan nemen, hij brengt misschien iets minder passie dan Buys
![]()
, maar is een wat slimmere voetballer die zowel vanuit de pressing kan spelen, alswel de rol van Silva kan over nemen als deze weer aan 1 van zijn indrukwekkende rushes begint.
De 2 laatste aankopen heb ik wat minder zicht op maar vanuit jullie positieve berichten zijn dit ook kwaliteitsaankoop/huurovereenkomst(en).
Alleen de aankoop van Van Loo kan ik niet begrijpen, want volgens mij is Roorda
![]()
op dit moment als enige weinige keepers in Nederland in staat om elke verdediging dat voor hem staat nerveus te maken hoe goed of geroutineerd deze verdedigers nu ook zouden zijn. Hij kan naar mijn inziens niet goed organiseren, heeft te weinig inzicht, reactie vermogen en handelingssnelheid zijn te zwak om van een volwaardige eredivisie keeper te spreken, toont te weinig lef, heeft te weinig zelfkritiek.
Ten aanzien van de aankoop van Kolder ik weet dat Salmon zijn vertrek aanstaande was, maar was dit nu een serieuze aankoop of was hier wat ander aan de hand……?
Volgens mij hadden ze beter een jeugdspeler met enige snelheid hier de kans kunnen geven
![]()
.
Al met al denk ik dat zelfs met Roorda ook gezien de zwaarte van het programma en natuurlijk de kwaliteit van de selectie de FCG zich makkelijk bij de eerste kan weten te spelen
![]()
. Al heb ik lieve dat ze het wat meer op safe spelen en toch ervoor kiezen om van Loo voortaan in het doel te zetten. En als hij voldoet als volwaardige 1ste keeper voor het volgend seizoen in te kunnen zetten en wanner niet, ze zich sterk op de transfermarkt moeten gaan bezig gaan houden om ofwel een talentvol ofwel een geroutineerde betrouwbare slimme keeper te kopen
![]()
.
[ Bericht 0% gewijzigd door EuropeSantana op 04-02-2007 18:22:08 ]