abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 februari 2007 @ 21:24:53 #1
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_45954316

[centraal] FC Groningen - topic
Centrale FC Groningen - topic deel 2 , richting linkerrijtje
Centrale FC Groningen Topic #3, wat valt er nog te halen?
[Centraal] FC Groningen #4
[Centraal] FC Groningen #5 Een goed begin is het halve werk!
[Centraal] FC Groningen #6 3x op rij winnen in de Kuip
[Centraal]FC Groningen #7 Goodbye Oosterpark O+
[Centraal]FC Groningen #8 Op naar de Euroborg!
[Centraal]FC Groningen #9: De 2e seizoenshelft gaat beginnen
[Centraal]FC Groningen #10: Op weg richting playoffs?
[Centraal]FC Groningen #11: De maand van de waarheid
[Centraal]FC Groningen #12: Playoffs binnen handbereik
[Centraal]FC Groningen #13: Sankoh, topper in spé!
[Centraal] FC Groningen #14: Nevland is back!
[Centraal] FC Groningen #15: We Gaan europa in.
[Centraal]FC Groningen deel 16:Zwaaien naar van Gaal!
[Centraal] FC Groningen deel 17: Buijs moet blijven!
[Centraal] FC Groningen deel 18: Nevland toch naar Curacao
[Centraal]FC Groningen #19 We gaan weer beginnen!
[Centraal] FC Groningen #20: Sterker dan vorig seizoen!
[Centraal] FC Groningen #21: De start van een nieuw seizoen!
[Centraal] FC Groningen deel #22: Bye Bye Buijs
[Centraal] FC Groningen deel #23: Nait soezen, moar doun!
[Centraal] FC Groningen deel 24: Met Luis Suarez!!
[Centraal] FC Groningen deel 25: Met blunderende keepert!!
[Centraal] FC Groningen deel #26: Un, Dos, Tres, Suarez!
[Centraal] FC Groningen deel 27: Met een tovenaar in het team
[Centraal] FC Groningen deel: #28 Stunten tegen de lampjes!
[Centraal] FC Groningen deel: #29 Kerst in het uitvak!
[Centraal] FC Groningen deel: #30 Op naar de play-offs ;)

Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak H
Noca : vak H
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E

• Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner

[X] Geen nieuws...

Download hier de OP!
  • De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 3 februari 2007 @ 21:30:58 #2
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_45954575
    quote:
    Op zaterdag 3 februari 2007 @ 21:07 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Als ie was omgevallen misschien. Ik vind Roorda ook niet veel, maar toch...
    Alves schoot hem letterlijk tegen Roorda aan. Was van achter de goal goed te zien.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_45954581
    Vrijdag zou het toch wel heel lekker zijn als we weer eens winnen..
    En doe V.Loo eens onder de lat Ron, geef hem die kans eens.

tvp
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_45959038
    Vrijdag idd eindelijk weer eens die 3 punten pakken...
    pi_45959053
    quote:
    Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Alves schoot hem letterlijk tegen Roorda aan. Was van achter de goal goed te zien.
    Onzin, Roorda had die bal uitstekend - ik vind het nogal triest hoe jullie over die keeper praten maar zelf weten als je mensen zo wilt laten vallen.
    pi_45963240
    alves pernambucano
      zondag 4 februari 2007 @ 10:33:02 #7
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_45964414
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 00:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin, Roorda had die bal uitstekend - ik vind het nogal triest hoe jullie over die keeper praten maar zelf weten als je mensen zo wilt laten vallen.
    Roorda had die bal inderdaad. Maar dat wil nog niet zeggen dat Alves hem goed inschoot.

Heb je daar niet nog een gifje van, Venom?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_45964507
    Nope, helaas..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 4 februari 2007 @ 10:44:44 #9
    42658 Noca
    Voetbalt O+
    pi_45964561
    Volgens mij stond Roorda gewoon verkeerd opgesteld..

Een speler wordt na een aantal slechte wedstrijden ook eens een keer op de bank gezet. Ik snap dat het bij een keeper wat anders is, maar daar is de koek ook eens op.

Baggerwedstrijd was het trouwens, niet om aan te zien. Een typische 0-0 wedstrijd die dan toevallig 1-1 wordt. We hebben er geen kloot aan in ieder geval...
    pi_45965408
    Nou, ik zat vrijdag ook in het stadion, vak H overigens, en het was niet veel moet ik zeggen. Slechte wedstrijd, Roorda mijns inziens weer niet vrijuit bij de goal van Alves.

Er ging bij Groningen enorm veel hoog door het midden, en Nevland won weinig kopduels. Ook al had hij ze wel gewonnen trouwens, dan was hij daar nog weinig mee opgeschoten.
      zondag 4 februari 2007 @ 12:15:07 #11
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_45966117
    Nevland viel toch uit met een blessure? Ernstig of kan die vrijdag wel weer gewoon spelen? Scheelt iig dat Suarez vrijdag wel weer mee kan doen.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      zondag 4 februari 2007 @ 13:15:08 #12
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_45968182
    Vrijdag MOETEN we 3 punten pakken. De afstand wordt anders veel te groot en plek 9 of hoger is toch echt onze doelstelling.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_45969770
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 10:40 schreef venomsnake het volgende:
    Nope, helaas..
    Teleurstellend
    Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
    Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
      zondag 4 februari 2007 @ 14:37:48 #14
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_45971226
    Mooi gifje van Ajax - Feyenoord

Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_45971581
    Buijs komt lichtelijk gefrustreerd over
      zondag 4 februari 2007 @ 14:58:09 #16
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_45971921
    Ik noem het temperamentvol .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_45971961
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 00:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Uhuh, hoezo? Hij is gewoon niet goed (meer). Het hele stadion is de adem aan het inhouden als die kerel een bal krijgt. Lijnkeepen kan ie wel, maar voor de rest haalt ie het bloed onder mn nagels vandaan met zn getwijfel bij het uitkomen, hoge ballen en blunders bij het uittrappen. Hij heeft ons dit seizoen al wat punten gekost, dat vinnik echt, dus dan mag je best kritiek uiten. Dat heeft niks te maken met laten vallen of wat.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_45971990
    Ah, Buijs met vriend Leonardo. Davids zal ook zijn slag wel niet zijn. Dat hoofd, haha.
    pi_45972270

pi_45972787
    Heb je al gebeld Clauwheee?
    pi_45975544
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Uhuh, hoezo? Hij is gewoon niet goed (meer). Het hele stadion is de adem aan het inhouden als die kerel een bal krijgt. Lijnkeepen kan ie wel, maar voor de rest haalt ie het bloed onder mn nagels vandaan met zn getwijfel bij het uitkomen, hoge ballen en blunders bij het uittrappen. Hij heeft ons dit seizoen al wat punten gekost, dat vinnik echt, dus dan mag je best kritiek uiten. Dat heeft niks te maken met laten vallen of wat.
    Ik zie dat anders. Die keeper heeft veel voor juliie betekend en hij is echt niet ineens zo slecht. Het is typisch een voorbeeld van gefrustreerde supporters die een zondebok zoeken en dan is de keeper wel een heel erg makkelijk en voor de hand liggend slachtoffer. Ik had gewoon iets meer respect en loyaliteit verwacht. Hij heeft jullie vrijdag juist weer punten opgeleverd want die bal van Alves was er bij 90 procent van de andere keepers gewoon ingegaan en 98 procent had die vrije trap ook niet gehad.
    pi_45977909
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 16:48 schreef SCH het volgende:

want die bal van Alves was er bij 90 procent van de andere keepers gewoon ingegaan en 98 procent had die vrije trap ook niet gehad.
    Hoe kom je aan die cijfers? CBS?
    pi_45978633
    Hahaha die SCH

Ik denk niet dat die misleidingtrucs gaan werken bij Grunners, want daar ze veel te nuchter voor.

[Quote] SCH - zondag 4 februari 2007 @ 16:48

Ik zie dat anders. Die keeper heeft veel voor juliie betekend en hij is echt niet ineens zo slecht. Het is typisch een voorbeeld van gefrustreerde supporters die een zondebok zoeken en dan is de keeper wel een heel erg makkelijk en voor de hand liggend slachtoffer. Ik had gewoon iets meer respect en loyaliteit verwacht. Hij heeft jullie vrijdag juist weer punten opgeleverd want die bal van Alves was er bij 90 procent van de andere keepers gewoon ingegaan en 98 procent had die vrije trap ook niet gehad.

[Quote]

Logisch dat het tegen SCH een zeer moeizame wedstrijd was aangezien dat Nevland in feite alleen in de spits stond, hij heeft zich zoals bijna altijd wel volledig uit de naad gewerkt vond ik.

Over Kolder heeft Freek… al in de Veendam topic in 1994 zonder er te veel doekjes omheen te winden gezegd dat Kolder qua snelheid, een zeer trage voetballer is.

[Quote] Op woensdag 21 juli 2004 14:27 schreef PogueMahone het volgende:
    Zit Marnix Kolder er nog bij? Dat was toch ook een behoorlijk talent...]

[ HeyFreak - woensdag 21 juli 2004 @ 16:49

maar ook niet er ver boven. Hij heeft een goed schot, kan goed de bal vasthouden maar het ontbreekt hem ontzettend aan snelheid (grof gezegd, hij is zo traag als dikke stront) [Quote]

Helaas naar mijn mening is hij niet eredivisiewaardig, voor Veendam 1ste divisie zeer bruikbaar en zelfs belangrijk.

Ik vind het scouting/aankoop beleid van de FCG zeer goed, voor kwaliteit in plaats van kwantiteit te kiezen, want natuurlijk wel enige risico’s ten aanzien van blessures en oververmooeidheid in kan houden.
    Getuige de aankoop van natuurlijk Suarez de groeibriljant, met fantastisch potentieel kan een hele grote worden. En zeker ook Lovre de spelmaker die de FCG van heel wat creativiteit vanuit het middenveld kan voorzien en die vanuit zijn rol als aanvallende middenvelder tussen de harde werkers zeer goed uit de verf komt.
    Als derde wil ik hier ook zeker niet vergeten Svejdik die een ijzersterk duo aan het vormen is met Kruiswijk. Svejdik heeft inzicht, overzicht, goede timing, goed pass in de voeten, behoorlijke handelingssnelheid een klasse aankoop. By the way is het misschien een optie om Sankoh een linie door te gaan schuiven en hem naast Lindgren op het middenveld neer te zeeten, zodat natuurlijk het nieuwe perfect spelende centrale verdedigingsblok kan blijven staan, maar ook omdat Sankoh aan de bal van heel veel waarde kan zijn, hij heeft een zeer goede pass in de voeten, sterke overzicht en hij is behoorlijk balvast, kan ook duels winnen maar mist toch enige continuïteit in zijn spel en voornamelijk zijn timing maar ook inzicht wat zeer belangrijk is voor een centrale verdediger dat is vaak toch wel te zwak

En dan natuurlijk Meerdink die naar mijn gevoel, perfect de rol van Buys over kan nemen, hij brengt misschien iets minder passie dan Buys , maar is een wat slimmere voetballer die zowel vanuit de pressing kan spelen, alswel de rol van Silva kan over nemen als deze weer aan 1 van zijn indrukwekkende rushes begint.

De 2 laatste aankopen heb ik wat minder zicht op maar vanuit jullie positieve berichten zijn dit ook kwaliteitsaankoop/huurovereenkomst(en).

Alleen de aankoop van Van Loo kan ik niet begrijpen, want volgens mij is Roorda op dit moment als enige weinige keepers in Nederland in staat om elke verdediging dat voor hem staat nerveus te maken hoe goed of geroutineerd deze verdedigers nu ook zouden zijn. Hij kan naar mijn inziens niet goed organiseren, heeft te weinig inzicht, reactie vermogen en handelingssnelheid zijn te zwak om van een volwaardige eredivisie keeper te spreken, toont te weinig lef, heeft te weinig zelfkritiek.

Ten aanzien van de aankoop van Kolder ik weet dat Salmon zijn vertrek aanstaande was, maar was dit nu een serieuze aankoop of was hier wat ander aan de hand……?
    Volgens mij hadden ze beter een jeugdspeler met enige snelheid hier de kans kunnen geven .

Al met al denk ik dat zelfs met Roorda ook gezien de zwaarte van het programma en natuurlijk de kwaliteit van de selectie de FCG zich makkelijk bij de eerste kan weten te spelen . Al heb ik lieve dat ze het wat meer op safe spelen en toch ervoor kiezen om van Loo voortaan in het doel te zetten. En als hij voldoet als volwaardige 1ste keeper voor het volgend seizoen in te kunnen zetten en wanner niet, ze zich sterk op de transfermarkt moeten gaan bezig gaan houden om ofwel een talentvol ofwel een geroutineerde betrouwbare slimme keeper te kopen .

[ Bericht 0% gewijzigd door EuropeSantana op 04-02-2007 18:22:08 ]
    pi_45979195
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 17:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die cijfers? CBS?
    Maurice de Hond natuurlijk
    Wraaaaf
    pi_45980815
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 16:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie dat anders.
    Ik ook

Slaat als een lul op een drumstel wat je zegt, gefrustreerde supporters die een zondebok zoeken.

Ik zei ook niet dat ie die bal zonder meer kon hebben, want dat schot was gewoon prima. Maar hij stond in mijn ogen wél weer verkeerd opgesteld. Daarnaast reageerde ie inderdaad prima op die andere inzet, maar ik zei in mijn andere reactie al dat ie heus wel goed kan lijnkeepen. Hij is echt ineens wel zo slecht. Dat jij dat niet vind, ok, maar jij ziet hem iedere week maar 8 minuten en wij ietsjes langer.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')