Alves schoot hem letterlijk tegen Roorda aan. Was van achter de goal goed te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 @ 21:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als ie was omgevallen misschien. Ik vind Roorda ook niet veel, maar toch...
Onzin, Roorda had die bal uitstekend - ik vind het nogal triest hoe jullie over die keeper praten maar zelf weten als je mensen zo wilt laten vallen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Alves schoot hem letterlijk tegen Roorda aan. Was van achter de goal goed te zien.
Roorda had die bal inderdaad. Maar dat wil nog niet zeggen dat Alves hem goed inschoot.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, Roorda had die bal uitstekend - ik vind het nogal triest hoe jullie over die keeper praten maar zelf weten als je mensen zo wilt laten vallen.
Teleurstellendquote:Op zondag 4 februari 2007 10:40 schreef venomsnake het volgende:
Nope, helaas..
Uhuh, hoezo? Hij is gewoon niet goed (meer). Het hele stadion is de adem aan het inhouden als die kerel een bal krijgt. Lijnkeepen kan ie wel, maar voor de rest haalt ie het bloed onder mn nagels vandaan met zn getwijfel bij het uitkomen, hoge ballen en blunders bij het uittrappen. Hij heeft ons dit seizoen al wat punten gekost, dat vinnik echt, dus dan mag je best kritiek uiten. Dat heeft niks te maken met laten vallen of wat.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin, Roorda had die bal uitstekend - ik vind het nogal triest hoe jullie over die keeper praten maar zelf weten als je mensen zo wilt laten vallen.
Ik zie dat anders. Die keeper heeft veel voor juliie betekend en hij is echt niet ineens zo slecht. Het is typisch een voorbeeld van gefrustreerde supporters die een zondebok zoeken en dan is de keeper wel een heel erg makkelijk en voor de hand liggend slachtoffer. Ik had gewoon iets meer respect en loyaliteit verwacht. Hij heeft jullie vrijdag juist weer punten opgeleverd want die bal van Alves was er bij 90 procent van de andere keepers gewoon ingegaan en 98 procent had die vrije trap ook niet gehad.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Uhuh, hoezo? Hij is gewoon niet goed (meer). Het hele stadion is de adem aan het inhouden als die kerel een bal krijgt. Lijnkeepen kan ie wel, maar voor de rest haalt ie het bloed onder mn nagels vandaan met zn getwijfel bij het uitkomen, hoge ballen en blunders bij het uittrappen. Hij heeft ons dit seizoen al wat punten gekost, dat vinnik echt, dus dan mag je best kritiek uiten. Dat heeft niks te maken met laten vallen of wat.
Hoe kom je aan die cijfers? CBS?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:48 schreef SCH het volgende:
want die bal van Alves was er bij 90 procent van de andere keepers gewoon ingegaan en 98 procent had die vrije trap ook niet gehad.
Maurice de Hond natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 17:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die cijfers? CBS?![]()
Ik ookquote:
Onzin Clauw, wat weet jij nou wat ik zie?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Slaat als een lul op een drumstel wat je zegt, gefrustreerde supporters die een zondebok zoeken.
Ik zei ook niet dat ie die bal zonder meer kon hebben, want dat schot was gewoon prima. Maar hij stond in mijn ogen wél weer verkeerd opgesteld. Daarnaast reageerde ie inderdaad prima op die andere inzet, maar ik zei in mijn andere reactie al dat ie heus wel goed kan lijnkeepen. Hij is echt ineens wel zo slecht. Dat jij dat niet vind, ok, maar jij ziet hem iedere week maar 8 minuten en wij ietsjes langer.
quote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Roorda had gewoon ff een opleving vorig seizoen
Maar is de verdediging dan zo onzeker door Roorda? Heb jij niet het gevoel dat hij een beetje als pispaal van de supporters dient nu. Een keeper is wat dat betreft altijd een wel erg gemakkelijk slachtoffer en dat zit me niet zo lekker.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:10 schreef Noca het volgende:
Zoals iedereen vorig jaar profiteerde Roorda toen mee dat het goed liep met het team, want dat was het vorig jaar, een teamprestatie. Nu het wat moeilijker gaat komt het ook meer op de spelers zelf aan en helaas zakt Roorda iets te vaak door het ijs. Een verdediging voetbalt niet lekker met een onzekere factor als Roorda erachter. Daarbij heeft Roorda meer laten punten laten liggen dan gepakt dit seizoen.
Dit alles doet niks af aan zijn prestatie van vorig seizoen, maar in het voetbal gaat het om het hier en nu. Nu moet er gepresteerd worden en als je dat niet aan kan dan wordt het eens tijd om iemand anders in het doel te zetten. Kans voor van Loo dus wat mij betreft.
Tuurlijk is een een keeper een makkelijker slachtoffer dan bijv een spits. Als Suarez vorige week gescoord had wanneer hij dat moest doen dan hadden we van Ajax gewonnen. Toch blijft een fout van de keeper meer hangen en het is echt niet zo dat dit zijn eerste fout is. Bij corners of vrije ballen moet het 5-meter gebied van de keeper zijn, nou dat is bij Roorda absoluut niet het geval. Bij terugspeelballen waarbij hij de bal direct moet verwerken is het maar afwachten waar de bal terecht komt... dat hij een geweldige lijnkeeper is moet ook gezegd worden, maar het is niet genoeg als we echt om de playoffs mee willen strijden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar is de verdediging dan zo onzeker door Roorda? Heb jij niet het gevoel dat hij een beetje als pispaal van de supporters dient nu. Een keeper is wat dat betreft altijd een wel erg gemakkelijk slachtoffer en dat zit me niet zo lekker.
Ik vind het toch behoorlijk belangrijk wat de supporters vinden: daar is het spelletje uiteindelijk voor bedoeld en zij zullen er toch ook wel een beetje verstand van hebben. Anders kunnen we net zo goed dit forum sluiten.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef SCH het volgende:
Maar dan zeg je het wel goed: want uiteindelijk is het niet zo interessant wat de supporters vinden maar wat de trainer vindt en wat zijn medespelers vinden, blijkbaar heeft hij bij hen wel voldoende krediet of zijn de alternatieven te mager. Maar Roorda staat in ieder geval bij andere teams niet bekend als een jokerachtige keeper die gemakkelijk fouten maakt, dan moet je toch eerder bij Sinouh zijn.
Of met Noca, dat is de nieuwe voetbalheldquote:Op zondag 4 februari 2007 22:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Volgend jaar maar een andere keeper. Als hij in den lande zo'n goede naam heeft, moet ook dat voor hem geen probleem zijn (misschien een wissel met SC H).
quote:Jans in gesprek met Yuri Cornelisse
FC Grongingen-trainer Ron Jans gaat vandaag om de tafel zitten met aanvaller Yuri Cornelisse. De oefenmeester wil proberen om het conflict uit te praten dat afgelopen donderdag ontstond op het trainingsveld.
Jans wilde vrijdagavond voorafgaand aan de Derby van het Noorden tegen SC Heerenveen (1-1) weinig zeggen over de toedracht van het conflict en stelde eerst met Cornelisse zelf in gesprek te willen. Dat zal vandaag gaan gebeuren. Wel moest Cornelisse het duel tegen Heerenveen vanaf de tribune bekijken.
"Als we er met elkaar over gesproken hebben, zal er wel iets naar buiten komen. Eerder niet", aldus Jans. "We zijn het even niet met elkaar eens."
quote:Vrede tussen Cornelisse en Jans weer getekend
Bij FC Groningen is de kou uit de lucht tussen Yuri Cornelisse en trainer Ron Jans. De twee hebben hun ruzie na een 'verhelderend' gesprek bijgelegd.
Cornelisse kwam vorige week op de afsluitende training voor de derby van het Noorden in aanvaring met Jans, die daarop de aanvaller uit de selectie liet voor het duel met SC Heerenveen. Veel wilde de trainer van FC Groningen niet kwijt over de achtergronden van het conflict.
Maandag zaten Jans en Cornelisse aan tafel om de problemen uit de wereld te helpen. 'Na het open en verhelderende gesprek, waarbij wat oud zeer van beide kanten werd weggewerkt, kwamen de betrokkenen tot de conclusie dat er weer een normale en gezonde basis was om met elkaar verder te gaan', zo meldt FC Groningen op z'n website.
Met deze uitkomst is voor Cornelisse ook de weg vrij voor een terugkeer in de selectie. Dinsdag meldt de aanvaller zich dan ook gewoon voor de training.
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef Cruoninga het volgende:
Opvallend dat na Groningen - Heerenveen van vorig seizoen (die 2-0) de meningen over Roorda precies andersom lagen. In Groningen vond men hem toen wel een aardige keeper, maar SCH kwam er hier toen voor pleiten dat die toch echt een zwakke sluitpost was....
Ik herinnerde me het. Maar heb het even opgezocht vervolgens.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Herinner je je dat of heb je dat nagelezen? Kun je nagaan hoe wispelturig die Groningen fans zijn
Een seizoen later is dat ineens wel heel belangrijk voor je geworden?? Want dan zeg je ineens:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
Laten we niet zeiken over de supporters. De sfeer in het uitvak was kut, soms is het geweldig bij Heerenveen en soms is het gruwelijks - en gisteravond was het dus driemaal niks. Of Groningen wel zingt of het leuk heeft, dat boeit me niet, waarom houden wij ons daar zo mee bezig?
En over Roorda was het vorig jaar:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef SCH het volgende:
Petjeaf_O_ voor
het
Heerenveen
publiek
![]()
Heerlijk die Groningers van de sokken gezongen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem al maakte die keeper van jullie vrijdag ook weer geen sterke indruk.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon, niks te doen gehad?
Hij had best wat te doen en heeft veel rare onzekere doelpogingen gedaan met zijn vuisten.
Valt me tegen dat je soms niet echt objectief kan kijken of ligt dat aan je borstjes?
Maar toen waren wij dus wel positief over hem. Zijn geheel toevallig beide kanten 180 graden gedraaid of stel je je in dit topic graag tegendraads op?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zeker 3 x op nogal infantiele wijze met de vuisten de bal uit het doel gebokst maar als jullie dat een aparte Grunninger manier van keepen vinden dan houden jullie dat toch lekker zo
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:12 schreef Cruoninga het volgende:
Maar toen waren wij dus wel positief over hem. Zijn geheel toevallig beide kanten 180 graden gedraaid of ben je graag tegendradig in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |