Niet beregoed, maar H'veen had niks in te brengenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:24 schreef Eilanden het volgende:
Ik kan begrijpen dat jullie er niet super objectief naar kijken, maar het was niet echt dat Groningen zo beregoed speelde, maar meer dat Heerenveen ontzettend matig speelde. Winst was overigens verdiend!
Heerenveen was slecht Noca. Zelfs zo slecht, dat Groningen nog redelijk slordig met de kansen kon omspringen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Niet beregoed, maar H'veen had niks in te brengen
Dan kun je zeggen dat zij slecht waren, maar ze werden gewoon vroeg vastgezet en opgejaagd, heerlijk
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
wat ik zeg: verdiende overwinning voor de FC...
en die 3 punten moeten jullie na 34 wedstrijden nog maar eens zien te hebben... dan telt het pas
in ieder geval gefeliciteerd voor nu (zo sportief ben ik wel)
Helemaal waar, maar ik geniet van het momentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
en die 3 punten moeten jullie na 34 wedstrijden nog maar eens zien te hebben...
Dankje.quote:in ieder geval gefeliciteerd voor nu (zo sportief ben ik wel)
Je bedoelt die fanfarequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Die trompetters en de wave vond ik maar een beetje sneu eigenlijk...
Maar niet als men even daarvoor nog Thialfpubliek naar het uitvak zingt. Ik word sowieso een beetje ziek van elke thuiswedstrijd de wave (Willem II, NEC en nu Heerenveen).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Noca het volgende:
Wave kan me niet zoveel schelen, leuk om te zien.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:50 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Maar niet als men even daarvoor nog Thialfpubliek naar het uitvak zingt. Ik word sowieso een beetje ziek van elke thuiswedstrijd de wave (Willem II, NEC en nu Heerenveen).
Als je het nog niet gehost hebt kun je het wel naar douwe.terpstra @ gmail.com sturenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:29 schreef Jaytonism het volgende:
Heerlijke avond. Ik zal ff filmpje van die lasershow uploaden, moment.
Hmm, weet iemand een site die .3gp accepteert of 1,4 MB over heeft om te hosten?
Ik ook. Lev was ook weer heel sterk, die voelt zich geloof ik goed thuis hier.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:57 schreef mordradead het volgende:
Ik vond Sankoh overigens ook goed spelen
Hopen idd, al denk ik dat het niet zal gebeuren, zondagavond nog steeds 4e...maar goed, ik heb allang Prt Scr-opslaan als gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Sankoh prima gespeeld ondanks een paar kleine slippertjes. Nevland en Buijs met leuke doelpunten.
Grunn knokte voor elke bal en geheel verdiend gewonnen.
Goed nu een 4e plek, na zondag hopelijk nog steeds.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
ik heb echt doodsangst uitgestaan toen er vuurwerk was en rookontwikkeling.
Klopt, ik was er gisteravond voor het eerst, om het euroborg heen is heet een puinhoop, parkeren,lopen etc. Maar binnenin het stadion is het wel redelijk/goed voorelkaar, de trappen naar de bovenste ring zijn wat nauw, op de bovenste ring is er geen gelegenheid voor toilletbezoek of een (warme)snack, maar het voor de rest is stadion helemaal topquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben het wel met SCH eens dat die gangen nogal nauw zijn. De eigen supporters vinden de trappen/gangen van de tweede naar de eerste ring ook nauw.
Ja, daar kun je meewarig over doen maar ik dacht dat we wel wat hadden geleerd van Volendam en risico's zoveel mogelijk zouden uitsluiten en daarom vind ik dit echt onvoorstelbaar. Het zullen nog wel aanvangsproblemen zijn maar er waren gisteren wel 1000 mensen waarvan honderden opgepropt in die smalle gang.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:54 schreef Cruoninga het volgende:
Nog even last-minute een zwaaivlag in elkaar zetten en dan in de vroege avond naar het zuidoosten der stad. Straks te zien achter het doel.
Dat is wel een beetje overtrokken natuurlijk. De overwinning was terecht maar beide goals werden gescoord uit enorme fouten (of pech) van de Heerenveendefensie. Je mag je eerder afvragen waarom je niet meer en betere kansen creeert als alles zo meezit op een avond (ambiance, scheidsrechter en de bal die een soort Groningen-magneet had)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef Cruoninga het volgende:
Nog een goaltje of twee erbij, was ook mogelijk geweest, maar hier doen we het natuurlijk al graag mee.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:44 schreef SCH het volgende:
d en het laatste half uur hielden veel supporters zich meer bezig met het gooien van bier ("doesje, doesje") dan met de wedstrijd waardoor een gedeelte van het vak eronder van hun plaatsen werden verdreven.
Halve liters evenementenbier... was okee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]Volgens mij gelijk ook de laatste keer dat er iets te drinken wordt geschonken aan de uit-supporters
Zul je nooit worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
p.s.: over 2 wedstrijden zijn wij dus de trots van het noorden, dit seizoen![]()
Ik krijg buikpijn van calimero'squote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:05 schreef Noca het volgende:
Poep je kuikens?
Ik wilde ff een rondje doen door het uitvak, maar dat ging niet zo makkelijk als bij RKC-uit...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:06 schreef SCH het volgende:
Stom dat je me niet hebt opgezocht gisteren![]()
Whehe, wie is er nou eigenlijk de calimeroquote:
Niet stom, allemaal leukquote:Stom dat je me niet hebt opgezocht gisteren![]()
Stom dat je de scheids had omgekocht![]()
Stom dat je moest winnen![]()
Jullie want jullie hangen zo aan die term 'trots van het noorden' - wij staan daar allang bovenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:10 schreef Noca het volgende:
Whehe, wie is er nou eigenlijk de calimero
Nee helemaal niet, jullie willen hem zo graag hebben dat het gewoon zielig wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Jullie want jullie hangen zo aan die term 'trots van het noorden' - wij staan daar allang boven![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, jullie willen hem zo graag hebben dat het gewoon zielig wordt.
Dat bedoel ik, dat maakt het zo grappig om er telkens weer over te beginnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef mordradead het volgende:
De heerenveeners willen de naam afpakken terwijl dit historisch toebehoort aan FC Groningen.
Whehe, je moet me niet zo serieus nemen SCH.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik geef er in het geheel niet om heur. Maar je hapt wel lekker
![]()
Is veel mooier man, maar eigen stadion eerst hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel een leuk stadion maar toch lang niet zo mooi als het ALS of de Galgenwaard.
Hey gejatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Is veel mooier man, maar eigen stadion eerst he
Ach, ik heb op tv al twee alternatieve scoreborden gezien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey gejat![]()
Die omloop is wel mooi hoor.
Blijf het wel een ongelooflijk verhaal vinden van het score bord![]()
En idd.. Kampioen van het noorden mag je zijn.. meer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |