Zei iemand bij Studio Voetbal volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:28 schreef Prosac het volgende:
Ik vind de Groene Hel beter
Ik snap overigens zelfs niet waar ze dat 'kathedraal' vandaan halen
Nou dat viel wel mee hoor. Vdb was gewoon knullig bezig. Niks meer en niks minder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
even terugkomen op de discussie omtrent goal 2: dat was inderdaad géén buitenspel, maar wel hinderlijk tov (aanvallen van) de keeper in z'n doelgebied (Buijs op Vandenbussche), en dat mag daar niet. daar had haverkort dus gewoon af moeten fluiten, deed 'ie echter niet (zoals er wel meer beslissingen onbegrijpelijk waren...). vervolgens kon buijs 2-0 maken... goal had dus wel moeten worden afgekeurd, fout van de scheidsrechter, maar doet verder niks af aan de dit keer terechte overwinning... 't zat er gewoon niet in afgelopen vrijdag...
just wondering, kunnen we met die 17 miljoen (als Sammie ook weggaat...) Nevland niet halen?![]()
't was echt wel aanvallen van de keeper (maar in 't omgekeerde geval zou ik waarschijnlijk dezelfde stelling als jij betrekken..., dus ik neem 't je niet kwalijk. alleen jammer dat je het niet durft toe te geven..)quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee hoor. Vdb was gewoon knullig bezig. Niks meer en niks minder.
Jullie blijven van nevvie af![]()
Ow als het wel zo was geweest had ik het best toe willen geven hoor, no problemo. Maar volgens mij viel het wel mee, niet afkeuringswaardig bedoel ik dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't was echt wel aanvallen van de keeper (maar in 't omgekeerde geval zou ik waarschijnlijk dezelfde stelling als jij betrekken..., dus ik neem 't je niet kwalijk. alleen jammer dat je het niet durft toe te geven..)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Was het geen buitenspel?
Wel iets meer maar van dat knullige klopt. Het is jammer dat Waterman weer geblesseerd is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee hoor. Vdb was gewoon knullig bezig. Niks meer en niks minder
Hoop ik wel ja, vind ik niet echt topniveau met alle respect .Beetje de Hristov van nu.quote:Jullie blijven van nevvie af![]()
Vond hem er inderdaad ook niet heel sterk uitzien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel iets meer maar van dat knullige klopt. Het is jammer dat Waterman weer geblesseerd is.
[..]
Iedereen blijquote:Hoop ik wel ja, vind ik niet echt topniveau met alle respect .Beetje de Hristov van nu.
Ik ben geen fan van hem al maakte die keeper van jullie vrijdag ook weer geen sterke indruk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vond hem er inderdaad ook niet heel sterk uitzien.
Hier ga ik maar niet op inquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem al maakte die keeper van jullie vrijdag ook weer geen sterke indruk.
Ja, Jans zei dat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zei iemand bij Studio Voetbal volgens mij.
Pardon, niks te doen gehad?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier ga ik maar niet op in![]()
Je snapt zelf ook wel dat dit een onzin opmerking is.
A. Hij heeft bijna niks te doen gehad.
B. Bassie doet het dit jaar goed.
Doe ik het toch![]()
Hoezo? Hij haalde de 2-1 eruit met een mooie vuist redding, daarnaast heb ik Roorda geen doelpoging zien doen met de vuisten, was hij er vast uitgestuurd met roodquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon, niks te doen gehad?
Hij had best wat te doen en heeft veel rare onzekere doelpogingen gedaan met zijn vuisten.
Denk dat je de beelden dan van achter naar voren hebt gezien. Buijs spron omhoog om de bal te kunnen koppen voordat VdB nog maar bij hem in de buurt was. Hierop spron VdB later dan Buijs omhoog en tegen hem aan. Dat hij dan volkomen de bal mist is zijn eigen schuld. Waar ik je dan wel gelijk in zal moeten geven is dat menis scheids dit ook afgefloten zal hebben maar Haverkort heeft dus geen bril van Specsavers nodigquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
even terugkomen op de discussie omtrent goal 2: dat was inderdaad géén buitenspel, maar wel hinderlijk tov (aanvallen van) de keeper in z'n doelgebied (Buijs op Vandenbussche), en dat mag daar niet. daar had haverkort dus gewoon af moeten fluiten, deed 'ie echter niet (zoals er wel meer beslissingen onbegrijpelijk waren...). vervolgens kon buijs 2-0 maken... goal had dus wel moeten worden afgekeurd, fout van de scheidsrechter, maar doet verder niks af aan de dit keer terechte overwinning... 't zat er gewoon niet in afgelopen vrijdag...
just wondering, kunnen we met die 17 miljoen (als Sammie ook weggaat...) Nevland niet halen?![]()
Je kan ze beter wegboksen dat totaal misspringen zoals jullie keep bij de 2e goal deed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef SCH het volgende:
Hij heeft zeker 3 x op nogal infantiele wijze met de vuisten de bal uit het doel gebokst maar als jullie dat een aparte Grunninger manier van keepen vinden dan houden jullie dat toch lekker zo
Precies, zou een mooie zijn zeg. Als keeper tegen iemand aanspringen en een vrije trap claimenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Buijs spron omhoog om de bal te kunnen koppen voordat VdB nog maar bij hem in de buurt was.
Iets met een knipoog nemen zou je ook niet misstaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
Beetje kritische zelfreflectie zou jullie niet misstaan.
Maar die 5e plek doet blijkbaar niet veel goeds op dat vlak.
Dat zal de sfeer in het ALs verklaren..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef MaxPower het volgende:
ach, als het goed gaat krijgt iedereen een beetje last van de ajaxziekte, is normaal.
Da's waar - kijk die Noca eens - hoe liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jullie friezen moeten gewoon niet zeuren, ja we zitten even met onze kop in de wolken. Laat ons gewoon.
gaat het zo goed dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zal de sfeer in het ALs verklaren..
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:40 schreef Prosac het volgende:
ik weet niet wat jullie verwachtingen zijn daar in Heerenveen.. maar na zoveel jaren bovenin zal het ajax syndroom dat benoemd wordt, er bij jullie al flink in moeten zitten.
maar nog wel met 1-0 voor door Landzaat... en waarschijnlijk gaat Opdam in beroep tegen de schorsing en moet er weer op de KNVB-zuchtcommissie worden gewacht, dus speelt 'ie alsnog tegen Groningenquote:Opdam rood bij AZ.. gunstig
neeee, we gaan gewoon voor 3 punten en zien wel waar het schip strandtquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's waar - kijk die Noca eens - hoe lief
[afbeelding]
In die discussie over Roorda zijn er twee partijen: SCH en wat FCG'ers. De ene mening tegen een andere. SCH voert aan dat wij zelfkritischer moeten zijn omdat we het niet met hem eens zijn. Nogal een dooddoener, want zelfs als we Roorda op objectieve gronde een goede keeper zouden vinden, wordt er al gesuggereerd dat het bij ons aan zelfkritiek ontbreekt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
Beetje kritische zelfreflectie zou jullie niet misstaan.
Maar die 5e plek doet blijkbaar niet veel goeds op dat vlak.
Hier baal ik van. Ik ben van mening dat de Technische Staf voet bij stuk had moeten houden, want ik neem aan dat we uiteindelijk gelijk gekregen hadden.quote:GRONINGEN - Pablo Lima komt niet naar FC Groningen. De tienvoudig international van Uruguay blijft bij zijn club Danubio.
FC Groningen had twee weken geleden overeenstemming met Lima bereikt over een contract voor 4,5 jaar.
Lima's contract met landskampioen Danubio liep op 31 december af, maar de leiding van die club wil niettemin een afkoopsom. Volgens allerlei instanties in Nederland is dat niet mogelijk, maar in Uruguay hield men voet bij stuk. Bovendien werd Lima door Danubio onder druk gezet.
FC Groningen heeft geen trek in een lange juridische route en daarom is besloten af te zien van de Uruguyaan.
Bron: fcgforum.com
ze hadden ongetwijfeld gelijk gekregen, maar pas ver na 31 januari.. het juridische traject via de FIFA duurt gewoon veel te lang (althans dat maak ik op van jullie eigen website. vraag is dus in hoeverre het dan nog nut heeft Lima op te halen, maar misschien kan 'ie alsnog in de zomer komen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hier baal ik van. Ik ben van mening dat de Technische Staf voet bij stuk had moeten houden, want ik neem aan dat we uiteindelijk gelijk gekregen hadden.
Jammer.
quote:Spelers Groningen willen op zaterdag voetballen
GRONINEGN - Het ziet er naar uit dat FC Groningen het volgend seizoen in de Euroborg op zaterdagavond gaat spelen. Trainer Ron Jans en z'n spelers zijn van mening dat de Euroborg bij uitstek geschikt is voor het spelen van lichtwedstrijden.
De leiding van de FC heeft het verzoek in beraad genomen. Overigens speelt FC Groningen dit seizoen nog 4 wedstrijden bij kunstlicht in de Euroborg.
Op woensdag 1 februari tegen PSV in het toernooi om de Gatorade Cup, op zaterdag 4 februari tegen Heracles, op zaterdag 18 februari tegen RKC en op woensdag 12 april tegen FC Utrecht.
Bron: RTV Noord
Wat klinkt dit slap zeg. Altijd maar weer de makkelijkste weg kiezen.quote:FC Groningen heeft geen trek in een lange juridische route en daarom is besloten af te zien van de Uruguyaan.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat klinkt dit slap zeg. Altijd maar weer de makkelijkste weg kiezen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat klinkt dit slap zeg. Altijd maar weer de makkelijkste weg kiezen.
Dat wilde ik vragen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef Nouk het volgende:
Is het bij thuiswedstrijden mogelijk om gewoon kaarten aan de kassa te kopen? Of moet ik dat vantevoren bij een ticketbox doen?
Wil die Euroborg wel eens van binnen zien. En dan het liefst als ze tegen Feyenoord moeten volgende maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |