Als Suarez de Arbitragezaak (quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ajax zal de arbitragezaak niet verliezen, simpelweg omdat nie Ajax maar Suarez de zaak heeft aangespannen.
Snap je nou niet wat hij zegt?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Garudo het volgende:
[..]
Mag ik je Glazen bol even lenen. Kan handig zijn voor weddenschappen!![]()
Lezen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:29 schreef Garudo het volgende:
[..]
Mag ik je Glazen bol even lenen. Kan handig zijn voor weddenschappen!![]()
quote:Jans: "Suárez is niet degene die een zaak aanspant"
FC Groningen-trainer Ron Jans houdt er rekening mee dat Luis Suárez vertrekt naar Ajax. De 48-jarige oefenmeester wil er, samen met de clubleiding, echter alles aan doen om de spits te behouden.
Verrast door de recente gang van zaken is Jans niet, zo liet hij zaterdag weten tegenover RTV Noord: "Ik ben 48 en loop dus al een tijdje mee. Voor goede spelers komt altijd belangstelling. Natuurlijk ben ik daar niet blij mee, want wij willen Suárez graag behouden."
"Ik ben echter trots op de instelling van FC Groningen, waarbij de financiën niet belangrijker zijn dan de sportieve belangen. We willen ons graag doorontwikkelen en daarom willen we één van onze beste spelers graag behouden."
Onlangs nog sprak Jans met de veelbesproken hoofdrolspeler. "We hebben echter nauwelijks over de zaak gesproken. Luis zei wel open te staan voor Ajax. Maar laat wel duidelijk zijn dat het niet Luis Suárez is die arbitragezaken aanspant", besloot de Groningen-coach veelzeggend. Eerder drukte algemeen directeur Hans Nijland zich al in soortgelijke bewoordingen uit.
Of bedoelde je deze?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef venomsnake het volgende:
14.gif
quote:
Gaat nog wel even duren dus..quote:Arbitragezaak Suarez op 30 juli in Zeist
Groningen - De spoedarbitrage die Luis Suárez heeft aangespannen tegen FC Groningen is vastgesteld op maandagavond 30 juli in het KNVB-sportcentrum in Zeist. De Uruguayaan wil langs die weg een overgang naar Ajax proberen af te dwingen.¶
De arbitragecommissie die zich buigt over de zaak Suárez bestaat uit drie personen. De uitspraak van de commissie is bindend. Hoger beroep is niet
mogelijk.
Bij elke beslissing is er een club die in aller haast alsnog een nieuwe speler moet zoeken.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef JeroenV het volgende:
Die kunnen er natuurlijk weinig tegen doen, of ze moeten akkoord gaan met een naar hun idee te laag bod.
Maar ik bekijk het ook als Ajacied
Dan kan hij dus nog meespelen in de oefenwedstrijden tegen Dordrecht en Veendam. Dan zal ie vast de nodige verwensingen naar zijn hoofd geslingerd krijgen. En terecht natuurlijk!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef venomsnake het volgende:
Anyway,
[..]
Gaat nog wel even duren dus..![]()
Zal wel leuk worden op de training.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:08 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat.. Hij zal zich gewoon moeten melden neem ik aan want hij staat nog gewoon onder contract..
Ze zullen wel direct met hem om de tafel gaan zitten om even bij te praten, Bruno en Nevland er gezellig bij.![]()
Ben benieuwd of hij die oefenpotjes gaat spelen..![]()
Hij is helaas geblesseerd, dus dit eeuwige talent is voorlopig niet inzetbaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik snap het hele probleem niet. verkoop suarez lekker, we hebben kolder toch? die is veel beter =]
suarez weet niet wat overspelen is
quote:Kolder geholpen aan liesklachten
16 juli, 16:27 uur
Marnix Kolder herstelt thuis van de operatie aan de buikwand. De 26-jarige spits moet het de komende anderhalve week nog rustig aan doen. Daarna mag Kolder voorzichtig weer in training. Over de herstelperiode is nu nog weinig te zeggen.
Kolder ging vorige week woensdag naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Een dag later werd de aanvaller geholpen aan de liesklachten die al sinds eind vorig seizoen opspeelden. “Donderdagmiddag werd ik geopereerd. De ingreep duurde zo’n anderhalf uur. Om half acht lag ik weer op de kamer en toen heb ik twee broodjes gegeten. Daarna werd ik misselijk. Ik denk van de narcose. Vrijdag ging het redelijk, al voelde ik me toch nog tamelijk beroerd. Niettemin mocht ik vrijdagmiddag naar huis”, zegt Kolder over zijn verblijf in het ziekenhuis.
“Nu heb ik vooral nog pijn van de hechtingen in mijn buik”, vertelt Kolder. “Er zijn zogenaamde matjes aangebracht om de buikwand te verstevigen. Links was al een liesbreuk geconstateerd, maar rechts had ik inmiddels ook last gekregen. Dat heb ik aangegeven. Toen is er voor gekozen direct alles in één keer goed aan te pakken. Ik kan me momenteel slechts stapvoets verplaatsen, maar moet vooral rust houden. Het is heel belangrijk dat de matjes goed gaan verkleven.”
Het gevoel dat bij Kolder overheerst, is opluchting. “Ik ben blij dat ik geopereerd ben. Ik heb drie maanden met pijn rondgelopen. Dat ging niet meer. Ik ben blij en opgelucht dat die periode nu voorbij is. Ik kijk er naar uit om weer fit en pijnvrij te kunnen voetballen en mijn waarde voor FC Groningen te gaan bewijzen.”
Bron: FC Groningen
quote:Leandro Castan da Silva
05/11/1986
Zagueiro
1,84 m / 80 kg
Jaú - SP
Carreira
Chegou ao Galo em 26/6/2003
Títulos
Campeăo Brasileiro Série B (Atlético) - 2006
Op Google vooral resultaten met betrekking tot Football Manager 2006quote:Vanaf donderdag zal Leandro Castan een week lang meetrainen met de selectie van FC Groningen. De 20-jarige Braziliaan is een linksbenige verdediger. Leandro Castan is interessant voor ons omdat hij al een paar seizoenen op het hoogste niveau in Brazilië heeft gevoetbald, de transfervrije status geniet én in aanmerking komt voor een Italiaans paspoort, waardoor hij als EU-speler aangemerkt kan worden. Leandro Castan stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij Atlético Mineiro. Uiterlijk volgende week zullen we zijn prestaties evalueren.”
We kunnen er voor de breedte best een verdediger bij hebben..quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik denk juist dat kolder zich goed zal ontwikkelen bij de fc.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik denk juist dat kolder zich goed zal ontwikkelen bij de fc. wedje? ik zeg > 10 doelpunten komend seizoen.
wedje durf ik aan te gaan, aangezien hij geblesseerd is (wellicht tot winterstop)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef bazkie_botsauto het volgende:
ik denk juist dat kolder zich goed zal ontwikkelen bij de fc. wedje? ik zeg > 10 doelpunten komend seizoen.
Volgens mij wordt die 5% verdeeld tussen de amateurclub (weet zo de naam niet) waar hij vandaan kwam, FC Groningen en PSV.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:15 schreef Art_Core het volgende:
Zoo.. Arjen Robben naar Real Madrid, dat gaat ons weer een slordig half miljoen opleveren! (2.5 % regel)
Bron??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:04 schreef Prosac het volgende:
Wesley Sneijder denkt aan een arbitragezaak om bij Ajax weg te kunnen![]()
![]()
soccerbrainquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bron??
Als het waar is mag je mij opvegen..![]()
quote:Sneijder sluit arbitrage niet uit
Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Amsterdammers.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor de club te behouden.
15 juli 2007 - 10:51
bron: RTV Noord-Holland
Moest al een stuk minder hard lachen toen ik zag dat het bericht 2 dagen oud was..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
* borisz heeft alle stukjes venomsnake netjes opgeraapt
Oh nee?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef venomsnake het volgende:
Maar wat kan mij Sneijder eigenlijk ook schelen.. Nait veul..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bron??
Als het waar is mag je mij opvegen..![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:11 schreef venomsnake het volgende:
![]()
![]()
Alleen is dat volgens mij een verzonnen bericht, helaas..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:14 schreef venomsnake het volgende:
verrek, het staat er echt...
raap me op..![]()
http://www.rtvnh.nl/sport/club/index.asp?clubid=1&newsid=74552
quote:
Dacht even dat er leedvermaak aan zat te komen, helaas..quote:
Zou DAM bemiddeld hebben tussen Castan en Groningenquote:"Leandro Castan is interessant voor ons omdat hij al een paar seizoenen op het hoogste niveau in Brazilië heeft gevoetbald, de transfervrije status geniet én in aanmerking komt voor een Italiaans paspoort, waardoor hij als EU-speler aangemerkt kan worden",
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |