Suarez en Kennedy.. okquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die hebben daar nog niet de kans voor gehad. Lovre is mijns inziens gewoon mislukt in Brussel.
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:56 schreef Zipportal het volgende:
@venomsnake: Jij hebt zeker zojuist naar Radio Noord geluisterd.
haha, dan dachten ze hetzelfde als ik..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:01 schreef Zipportal het volgende:
Dacht ik, want ik luisterde zojuist naar Radio Noord, en daar zeiden ze ook Poot stijf houden.
pas updaten als de transferperiode is afgelopen.quote:
Fragment was vanochtend al op de radio. Ik weet niet wat ik er van moet denken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:25 schreef venomsnake het volgende:
interview met Nijland over de kwestie Suarez
Gewoon een goede instelling van iemand die de hoofdprijs wil voor een speler en anders niet. Alleen moet Suarez wel heel erg bijzondere dingen doen komend seizoen bij Groningen, wil hij de interesse wekken van een veel grotere club dan Ajax.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:37 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Fragment was vanochtend al op de radio. Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Slechte tvp, I know...
Tsja, dat zegt Martin van Geel ook over Sneijder, en Ajacieden hebben absoluut geen fijn gevoel over een eventueel vertrek van hem wat nog gewoon als een zwaard van Damocles boven de club hangt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:41 schreef Magno het volgende:
Lastig idd...
Dat hij zegt:
'Wij hebben geen bedrag in onze hoofd. Want wij willen hem niet verkopen.'
geeft wel een fijn gevoel!
Ah, daar hebben we de alwetende twi weer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon een goede instelling van iemand die de hoofdprijs wil voor een speler en anders niet. Alleen moet Suarez wel heel erg bijzondere dingen doen komend seizoen bij Groningen, wil hij de interesse wekken van een veel grotere club dan Ajax.
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:46 schreef The_Verve het volgende:
Ah, daar hebben we de alwetende twi weer.
Moet dat dan? Groningen is ook blij met het geld van Zaragoza, Stuttgart, Monaco of Aston Villa hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn excuses dat ik ontopic reageer op een interview met Nijland, accepeer alsjeblieft mijn nederige excuses. Hoe vaak heeft een echte topclub nu een speler weggeplukt bij een Nederlandse subtopper? En dan spreek ik niet over een Werder Bremen, want die mochten willen dat ze een Europese topploeg waren.
Nijland zegt in het interview dat Suarez als hij nog zo'n jaar speelt als dit jaar naar een club kan die veel groter is dan Ajax. De clubs die je noemt vind ik dat niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Moet dat dan? Groningen is ook blij met het geld van Zaragoza, Stuttgart, Monaco of Aston Villa hoor.
Financieel gezien zijn ze dat wel. En dat is denk ik ook zijn eindstation. Bij een Real Madrid, Chelsea, Manchester United of AC Milan zal ie nooit gaan spelen, tenzij als 5e aanvaller of zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Nijland zegt in het interview dat Suarez als hij nog zo'n jaar speelt als dit jaar naar een club kan die veel groter is dan Ajax. De clubs die je noemt vind ik dat niet.
Wat dacht je van geld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef Garudo het volgende:
Suarez zal zelf wel nadenken nu over blijven en weggaan. Bij Groningen weet hij in ieder geval dat hij zeker een basisplek krijgt. Bij Ajax is dat nog niet duidelijk. Ook kan je beter nog een jaar spelen in Groningen en dan wachten op echte topclubs uit Zuid-Europa![]()
Ik denk niet dat Suarez iemand is die het voor de poen voetbalt, okey misschien voor zijn familie (of zijn zakenwaarnemer) Maar als hij echt poen wilt verdienen kan je beter nog een jaar wachten en nog bij Groningen voetballen zodat de buitenlandse topclub hem dan volgend jaar kan kopen. Maar dan moet je niet na een succesjaar naar Ajax gaan. Onze Luis is wel slimquote:
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:30 schreef Garudo het volgende:
[..]
okey misschien voor zijn familie (of zijn zakenwaarnemer)
Maar waarom zou hij dan nu voor 5 Miljoen naar Ajax gaan als hij waarschijnlijk volgend jaar (of in de winterstop) voor misschien meer geld kan vertrekken naar het buitenland. Suarez zal dit zelf ook in zien.quote:
quote:Maandag al maakte Ajax via technisch directeur Martin van Geel kenbaar dat het Suarez naar Amsterdam wil halen. Nijland: 'Van Geel gaf aan dat Ajax een bod wilde uitbrengen. Ik heb meteen aangegeven dat dat zinloos was omdat wij Suarez niet wilden verkopen. Vijf minuten later ontvingen wij niettemin een fax van Ajax met daarin een bod op Suarez. Wij hebben direct gereageerd met een fax waarin wij aangaven niet in onderhandeling te willen treden.'
Nog dezelfde dag werd Nijland gebeld door Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein. 'Hij vroeg of wij het bod dat Ajax had uitgebracht te weinig vonden. Ook hem heb ik daarop aangegeven dat een verkoop van Luis Suarez voor ons volstrekt onbespreekbaar is.'
Op dinsdag rode opnieuw een fax van Ajax binnen bij FC Groningen. 'Daarin deed Ajax het verzoek met Suarez te mogen praten. Onze reactie daarop is geweest dat wij niets aan onze vorige fax hebben toe te voegen endat wij Ajax geen toestemming gaven met Luis in gesprek te gaan. Voor ons was daarmee de kous af.'
Voor Ajax niet. Gistermorgen kreeg FC Groningen opnieuw een fax. Nijland:'Daarin staat dat Ajax contact gaat zoeken met het management van de speler.'
Vanaf zijn vakantieadres op Rhodos, waar hij gistermorgen arriveerde, heeft Nijland opnieuw contact gehad met Van Geel en Fontein. 'Als je bij herhaling laat weten dat je een speler niet kwijt wilt maar de andere partij trekt zich daar niets van aan, dan vinden wij dat geen prettige manier van zakendoen. Ik heb ze dat ook laten weten. Ajax speelt het vrij hard, wij gaan dat ook doen.'
Met Suarez, die met Uruguay is uitgeschakeld op het WK onder 20 jaar in Canada, heeft FC Groningen nog geen contact gehad.
Heerenveen wilde Sterchele toch ook hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Als het goed is beslist Sterchele maandag over zijn toekomst. Feyenoord, Brugge of Groningen. Belangstelling voor Sterchele staat los van wat Suarez gaat doen.
Ik heb nog een ander opmerkelijk gerucht gehoord. Maar dat kan ik beter nog even voor me houden.
Tipje van de sluier?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Maar dat kan ik beter nog even voor me houden.
Yep.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heerenveen wilde Sterchele toch ook hebben?
Tell us, we want to knowquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Als het goed is beslist Sterchele maandag over zijn toekomst. Feyenoord, Brugge of Groningen. Belangstelling voor Sterchele staat los van wat Suarez gaat doen.
Ik heb nog een ander opmerkelijk gerucht gehoord. Maar dat kan ik beter nog even voor me houden.
Ja, want als de partijen het lezen blazen ze het direct af natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:48 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, want als de partijen het lezen blazen ze het direct af natuurlijk
Gooi het er dan gelijk uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Je krijgt in ieder geval een hoop nieuwsgierige reacties op deze manier. Vertel nou maar gewoon dat Patrick Kluivert komtquote:
Tou eem zeg..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vertel nou maar gewoon dat Patrick Kluivert komt![]()
Beetje domme actie van me om dat te plaatsen misschien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval een hoop nieuwsgierige reacties op deze manier. Vertel nou maar gewoon dat Patrick Kluivert komt![]()
Gaat het om een aankoop, of om een verkoop. ?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Beetje domme actie van me om dat te plaatsen misschien.
Staat los van elkaar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:12 schreef venomsnake het volgende:
Als Sterchele komt ben ik bang dat Suarez vertrekt.
Dat was ook de reden waarom hij niet naar Anderlecht is gegaan volgens mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:23 schreef MaxPower het volgende:
Heerenveen wilde afgelopen maandag weten wat hij zou doen. Hij wilde nog wachten en toen hoefde het van Koos niet meer.
Hij voelde zich door Anderlecht ondankbaar behandeld, die stelden ze zich teveel op als "het grote Anderlecht" waar het uberhaupt een eer was als ze interesse in je hadden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom hij niet naar Anderlecht is gegaan volgens mij.
Correct. Die jongen weet gewoon niet wat hij wil. Bij Anderlecht heeft hij een contract van 750.000 euro per jaar afgeslagen. Nou, dat krijgt hij bij Groningen en Heerenveen nooit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom hij niet naar Anderlecht is gegaan volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |