abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51449699
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat was ook de reden waarom hij niet naar Anderlecht is gegaan volgens mij.
Correct. Die jongen weet gewoon niet wat hij wil. Bij Anderlecht heeft hij een contract van 750.000 euro per jaar afgeslagen. Nou, dat krijgt hij bij Groningen en Heerenveen nooit.
pi_51449721
Oh, ik dacht dat Sterchele er geen trek meer in had, maar het geduld van Heerenveen was dus op als ik het goed begrijp..
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:25 schreef MaxPower het volgende:
Volgens de laatste berichten is zijn moeder trouwens ziek en zou hij dus liever in Belgie blijven.
Dat is minder..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51449733
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef twi het volgende:

[..]

Hij voelde zich door Anderlecht ondankbaar behandeld, die stelden ze zich teveel op als "het grote Anderlecht" waar het uberhaupt een eer was als ze interesse in je hadden.
Nee hoor, hij kreeg een vet contract, maar moest direct tekenen. Dat wilde hij niet.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:49:52 #54
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51450459
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is die v. Geel toch een misselijkmakend mannetje
Het grote Martin van Geel fantopic
  zaterdag 14 juli 2007 @ 01:10:33 #55
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51451187
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef twi het volgende:
die stelden ze zich teveel op als "het grote Anderlecht" waar het uberhaupt een eer was als ze interesse in je hadden.
Beetje zoals ajax onder o.a. beenhakker te werk ging?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zaterdag 14 juli 2007 @ 05:58:24 #56
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_51454445
Suárez via de rechter naar Ajax

ZEIST, zaterdag
Luis Suárez (20) heeft zijn zinnen op Ajax gezet. En de aanvaller is bereid ver te gaan om zijn droomtransfer te realiseren. Omdat FC Groningen met de Amsterdammers weigert te onderhandelen over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis van de Uruguayaan, diende Suárez’ advocaat Jan Kabalt gisteren bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in. Suárez vraagt daarin om ontbinding van zijn contract. „Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven”, bevestigt Kabalt de stap van de Zuid-Amerikaan.
Er is Suárez zo veel aangelegen om in de Amsterdam ArenA de opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel te worden, dat hij frontaal in de aanval gaat tegen FC Groningen. Zijn huidige werkgever vindt een overgang naar Ajax op voorhand onbespreekbaar. Bij de bekerwinnaar kan Suárez een vijfjarig contract tekenen en drie tot vier keer zo veel verdienen als in het noorden. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een x-bedrag.

Bron: Telegraaf.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_51454462
Nu kun je Suarez maar beter op laten tiefen.
Hoi.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:55:35 #58
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51455308
Hans Nijland moet nu maar eens laten zien dat hij stalen ballen heeft en proberen Suarez nog te houden, desnoods op Van Geel's manier (Van Geel wil vuil spelen dan kan Nijland dat ook)
pi_51455616
Tsja, als een speler zo graag wil dar er rechtzaken moeten komen enzo dan moet ie maar snel opzouten natuurlijk.
Ben je als Ajax zijnde ook lekker klaar mee trouwens, staat er straks een andere grote club op de stoep dan flikt ie zo hetzelfde..

Wat een domper...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:27:40 #60
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_51455654
Suárez heeft echt niet zelf een advocaat in de arm genomen hoor. Dat heeft óf Ajax gedaan óf Fonseca. We zullen wel zien wat er gebeurt. Ten eerste is Ajax nou ook niet echt een stap omhoog, ten tweede past hij er niet in het systeem en tot slot: als hij over een jaar opeens naar een grotere club zou willen is hij zo weer weg. Er is in principe geen enkele partij die baat heeft bij de transfer, behalve Fonseca
pi_51455673
Jullie worden flink genaaid door Ajax...
pi_51455685
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:27 schreef detulp050 het volgende:
. We zullen wel zien wat er gebeurt. Ten eerste is Ajax nou ook niet echt een stap omhoog,
!!!!!
pi_51455726
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:29 schreef Sloggi het volgende:
Wat kan Ajax eraan doen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:35:27 #64
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_51455731
Het is een stapje omhoog, meer niet
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:36:30 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51455743
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:35 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat kan Ajax eraan doen?
Ajax heeft de advocaat gezocht en Suarez op de regeltjes gewezen, dat weet je toch? Het is allemaal een grote boze vooropgezette duivelsactie van Van Geel!
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:35 schreef detulp050 het volgende:
Het is een stapje omhoog, meer niet
Dan is Valencia ook maar een heel klein stapje omhoog van Ajax en hoeven we Sneijder dus helemaal niet te verkopen Kom op zeg, wees eens realistisch, Ajax is gewoon een grote stap omhoog, en ook een logische in een carriere richting de top.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:37:11 #66
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_51455755
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:35 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat kan Ajax eraan doen?
Een gereformeerde Jood, die weten inderdaad helemaal nooit van iets
Ajax heeft hier niets mee te maken. Suarez heeft aangegeven dat hij per sé weg wil -opeens- en of dat nou naar Ajax is of dat hij misschien gaat buurten bij VVV of RKC, dat maakt hém ook niet uit
pi_51455773
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:37 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Een gereformeerde Jood, die weten inderdaad helemaal nooit van iets
Dit zal vast een leuke grap zijn, ik snap hem alleen niet, maar goed.
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:37 schreef detulp050 het volgende:
Ajax heeft hier niets mee te maken. Suarez heeft aangegeven dat hij per sé weg wil -opeens- en of dat nou naar Ajax is of dat hij misschien gaat buurten bij VVV of RKC, dat maakt hém ook niet uit
Impliceer je hiermee dat Ajax de schuldige is omdat ze hun interessse kenbaar maakten?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:40:15 #68
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_51455792
Voor de schermen maken ze hun interesse kenbaar, achter de schermen gebeurt er echt wel meer dan 'hoi, we willen graag dat Luis bij Ajax komt voetballen, maar Groningen wil niet. Doei, groetjes Ajax'.
pi_51455890
Van Geel zei zelf al dat ze met Suarez zelf gingen praten. Dat hebben ze blijkbaar gedaan...
pi_51455962
Ook niet niet erg netjes van Ajax allemaal zullen we maar zeggen ..............

Maargoed, spelers die naar de rechter gaan of daarachter staan terwijl ze net een langdurig contract hebben getekend zijn wmb niet welkom. Suarez kan van mij dus oprotten hoe graag ik hem ook zie spelen. Bij Ajax gaat ie het trouwens nooit redden volgens mij, maar dat is weer heel wat anders..

Enorm triest, ik zou niet weten wie hem moet gaan vervangen.

Ik hoop dat Sneijder vertrekt bij Ajax, als een soort straf zeg maar..
pi_51456079
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:53 schreef venomsnake het volgende:
Ook niet niet erg netjes van Ajax allemaal zullen we maar zeggen ..............

Maargoed, spelers die naar de rechter gaan of daarachter staan terwijl ze net een langdurig contract hebben getekend zijn wmb niet welkom. Suarez kan van mij dus oprotten hoe graag ik hem ook zie spelen. Bij Ajax gaat ie het trouwens nooit redden volgens mij, maar dat is weer heel wat anders..
Want? Tijdens het toernooi van afgelopen weken is het Suarez dit, Suarez dat. Weer een goal voor Suarez, weer miljoenen meer waard en nu wil hij weg naar het vieze Ajax (iew ) en dan is het weer huilen geblazen en gaat meneer het niet meer redden? Maar bij Sevilla, Barcelona etc zie je het wel gebeuren wanneer hij er niet via Ajax zou komen?

Suarez heeft de kwaliteiten voor Ajax hoor, in 433 en 442.
quote:
Enorm triest, ik zou niet weten wie hem moet gaan vervangen.
Onvervangbaar voor Groningen, maar niet redden bij Ajax? .
pi_51456272
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Want?

In de wedstrijden dat Suarez 4-3-3 speelde op het WK u 20 en hij op de vleugel stond maakte hij niets klaar (zie wedstrijd topics), hij werd zelfs gewisseld en mocht de volgende wedstrijd op de bank beginnen. Toe hij weer centraal kwam te spelen in de laatste wedstrijd was hij weer levensgevaarlijk.

Suarez moet 4-4-2 spelen en een vrije rol krijgen, heb ik in de Ajax topics ook al eens gezegd. Dat is de reden waarom ik denk dat het hem niet gaat lukken daar. En de druk, hij kon hier fouten maken en deed dat ook nog in zijn leerproces.

Dit heeft niets met Ajax haat te maken..

Ja Ajax is even niet mijn favoriet zullen we maar zeggen, gek he als ze je beste speler proberen weg te kapen.?

Ik vind dat ik nog vrij redelijk ben, maar jij zal er wel weer iets achter zoeken....
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:17:43 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51456326
Nouja, ik baal ook dat Valencia aan Sneijder trekt, en ben nog wel zo reeel dat Ajax niet ineens de vraagprijs kan verhogen richting Sneijder. Ze vroegen eerst een miljoen of 18, schat ik. Wanneer ze nu ineens 25 gaan vragen zou ik daar als supporter "blij" mee zijn, maar ik kan het begrijpen wanneer Sneijder zich dan genaaid voelt en ook met dergelijke stappen gaat dreigen.

Het hangt allemaal een beetje samen met "een goed bod" natuurlijk. Betaalt Ajax 8 miljoen met wat clausules voor Suarez is dat een hoofdprijs voor Groningen, zoals 14,5 miljoen met wat clausules een aardige hoofdprijs is voor Babel.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:24:47 #74
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_51456445
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Want? Tijdens het toernooi van afgelopen weken is het Suarez dit, Suarez dat. Weer een goal voor Suarez, weer miljoenen meer waard en nu wil hij weg naar het vieze Ajax (iew ) en dan is het weer huilen geblazen en gaat meneer het niet meer redden? Maar bij Sevilla, Barcelona etc zie je het wel gebeuren wanneer hij er niet via Ajax zou komen?

[..]

Onvervangbaar voor Groningen, maar niet redden bij Ajax? .
Ik kots letterlijk op figuren zoals jij. Wat een schijnheilige kutreactie is dit zeg, niet normaal.
Natuurlijk is Suarez een speler die wij als Groningen fans zeer waarderen, maar zodra er beetje gesjoemeld wordt met de regels door van Geel. Met name het benaderen van een speler terwijl er vanuit de Technische Staf van Groningen wordt duidelijk gemaakt dat dit niet de bedoeling is en zelfs tegen de regels is.
Hierdoor krijg je dus dat zo'n speler te horen krijgt dat hij 4 keer zoveel kan verdienen en natuurlijk wordt het dan lastig voor zo'n speler uit een arm milieu om dit te weerstaan en te kiezen wat wellicht beter voor zijn sportieve toekomst is.
Nu neemt zijn zaakwaarnemer een advocaat in de arm om een transfer te forceren, dan is het duidelijk dat Suarez kenbaar heeft gemaakt dat hij opzich wel weg wil. Zodra het op deze manier moet dan is het logisch dat Groningen fans hem het liefst maar zien oprotten, want een speler die hier niet wil zijn mag gewoon vertrekken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:27:42 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51456507
Denk je nu echt dat Ajax niet aan de zaakwaarnemer kenbaar mag maken dat ze interesse hebben in een speler, ook al wil Groningen niet luisteren naar een bod? Ajax mag niet direct onderhandelen met Suarez, maar met interesse tonen is niets mis. Zou ik ook doen als een club niet eens wil luisteren naar wat Ajax te bieden heeft.
pi_51456574
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:29 schreef Sloggi het volgende:
idd
pi_51456761
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Geblaat.
Ik weet niet hoor, maar ik heb het over het hele verhaal van alle Groningen supporters die nu ineens lopen roepen dat hij het bij Ajax niet gaat redden.
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Inderdaad. Flikt ie dit bij Groningen, flikt ie hetzelfde bij Ajax over een jaar wanneer Real oid op de stoep staat. Voor mij hoeft het ook niet op deze manier .
pi_51456892
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

In de wedstrijden dat Suarez 4-3-3 speelde op het WK u 20 en hij op de vleugel stond maakte hij niets klaar (zie wedstrijd topics), hij werd zelfs gewisseld en mocht de volgende wedstrijd op de bank beginnen. Toe hij weer centraal kwam te spelen in de laatste wedstrijd was hij weer levensgevaarlijk.

Suarez moet 4-4-2 spelen en een vrije rol krijgen, heb ik in de Ajax topics ook al eens gezegd. Dat is de reden waarom ik denk dat het hem niet gaat lukken daar. En de druk, hij kon hier fouten maken en deed dat ook nog in zijn leerproces.
Ik denk dat wanneer je als Ajax met Leonardo - Huntelaar - Suarez speelt je echt vrij ver kan komen. Misschien kan ie ook wel achter Huntelaar met een hangende rechtsbuiten of linksbuiten. Suarez heeft de kwaliteiten, de techniek, de snelheid en de behendigheid om uit te groeien tot een fantastische speler. Ik denk dat hij bij Ajax echt wel uit de verf komt.
quote:
Dit heeft niets met Ajax haat te maken.. Ja Ajax is even niet mijn favoriet zullen we maar zeggen, gek he als ze je beste speler proberen weg te kapen.?

Ik vind dat ik nog vrij redelijk ben, maar jij zal er wel weer iets achter zoeken....
.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:47:35 #79
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51456911
quote:
Club wacht niet meer op Balaban voor Sterchele
De soap rond François Sterchele zou wel eens stilletjes aan tot zijn einde kunnen komen. De spits liet aan zijn ploegmaats weten dat hij zijn laatste training bij Germinal Beerschot afwerkte.

"Club Brugge ligt duidelijk in polepositie voor Sterchele", zegt ondervoorzitter van Germinal Beerschot Herman Kesters aan Gazet van Antwerpen. "Ze hebben zich netjes gemeld en we zullen daarmee ook rekening houden als ze een bod doen."

Dat bod ligt volgens Het Laatste Nieuws rond de drie miljoen euro. Club Brugge lijkt er alvast geen gras te laten over groeien. Eerder deze week kondigde sportleider Luc Devroe aan dat het vertrek van Bosko Balaban een noodzaak was voor het afronden van de transfer van Sterchele. Nu lijkt die zorg van de baan.
Sterchele dus blijkbaar niet meer haalbaar. Hopelijk heeft Groningen nog een lijst met potentiele aanvallers als suarez toch weggaat.
pi_51456978
Bliksem gozer, je kan toch wel begrijpen dat mensen hier teleurgesteld zijn en met enige emotie reageren?
Ik zou het Ajax topic wel eens willen zien als Huntelaar vertrekt. Laat die emotie gewoon man, ipv te stoken.

En de reden dat ik denk dat ie het niet bij Ajax gaat redden is deze, heeft niets met eventuele ajax haat te maken, zo dacht ik er een paar dagen geleden ook al over en heb dat ook in het ajax topic gepost op een reactie van MONTANA..
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:50:58 #81
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51456980
Gatverdamme wat een klotennieuws dit.

Oprotten Luis, dat je bij de eerste training je benen moge breken!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:54:20 #82
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51457039
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:50 schreef venomsnake het volgende:
Bliksem gozer, je kan toch wel begrijpen dat mensen hier teleurgesteld zijn en met enige emotie reageren?
Ik zou het Ajax topic wel eens willen zien als Huntelaar vertrekt. Laat die emotie gewoon man, ipv te stoken.

En de reden dat ik denk dat ie het niet bij Ajax gaat redden is deze, heeft niets met ajax haat te maken, zo dacht ik er een paar dagen geleden ook al over en heb dat ook in het ajax topic gepost op een reactie van MONTANA..
Ik ben het helemaal eens met Venom. Kijk maar naar Deze nieuwsbericht.
Voetbal=Emotie
pi_51457124
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik denk dat wanneer je als Ajax met Leonardo - Huntelaar - Suarez speelt je echt vrij ver kan komen. Misschien kan ie ook wel achter Huntelaar met een hangende rechtsbuiten of linksbuiten. Suarez heeft de kwaliteiten, de techniek, de snelheid en de behendigheid om uit te groeien tot een fantastische speler. Ik denk dat hij bij Ajax echt wel uit de verf komt.
[..]

.
Dat hij de kwalieten heeft om een grote te worden daar twijfel ik ook niet aan, maar wat ik van hem heb gezien als hij op de vleugel speelde was het niet veel soeps. met de juiste begeleiding kan dat natuurlijk verbeteren maar ik vraag het me af. Een vrije rol om de spits is hem op het lijf geschreven, is toch zonde als je hem dan anders gaat gebruiken?
Misschien zit ik er wel naast hoor....

Ik denk dat hij meer bij PSV had gepast.
We zullen zien wie er gelijk gaat krijgen .
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:03:36 #84
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51457214
Maar nu is de vraag: Als Suarez vertrekt, wie wordt dan zijn vervanger?

Sterchele? Is al (vrijwel) rond met Club Brugge!
Ozturk? Is denk ik nog te jong.
Roman? Lijkt me een goede maar heeft Groningen dat in de gaten.

Je kan beter nu een vervanger zoeken dan als hij weggaat. Geen risico nemen
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:10:52 #85
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51457375
op een ander (ajax) forum roepen de joden dat dit normaal is, voetbal is een bedrijfs en als je in het bedrijfsleven een betere baan kunt krijgen ben je ook weg.

mja.. in het bedrijfsleven heb je slechts te maken met een opzegtermijn, verder niks.
pi_51457376
Echt veel geld zullen we niet vangen na zo'n rechtzaak ben ik bang. Dus op een dure spits hoef je volgens mij niet te rekenen.. Of ben ik nu helemaal de weg kwijt?

Een contract zegt trouwens ook niets meer op deze manier zeg, ben je blij dat zo'n jongen voor 5 jaar tekent... Even naar de rechter en hopla, contract is niets meer waard.
Op deze manier zullen de kleinere clubs natuurlijk nooit grote sprongen kunnen maken..

Wie hem gaat opvolgen? ik weet het niet...
Huur Dos Santos maar..
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:13:49 #87
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51457441
Samaras heeft ook zo'n zaak verloren, ook hij kon sportief als financieel vooruit dus dat we gaan verliezen is nog niet zeker
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:16:53 #88
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51457496
Als Suarez een contract heeft tot 2011 dan zal ajax toch een aanzienlijk bedrag neer moeten tellen.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:19:26 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51457551
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:10 schreef venomsnake het volgende:
Echt veel geld zullen we niet vangen na zo'n rechtzaak ben ik bang. Dus op een dure spits hoef je volgens mij niet te rekenen.. Of ben ik nu helemaal de weg kwijt?
Volgens mij ben je inderdaad de weg kwijt. Er wordt overal zo overdreven gereageerd. De arbitragezaak is nog niet gestart, volgens mij is Suarez nog niet eens in Nederland. Er is ongetwijfeld een advocaat die het geweldig vindt om op de voorpagina van de Telegraaf te staan voor z'n minute of fame en uiteindelijk zorgt dit er alleen voor dat Nijland een prijs gaat noemen bij Ajax. Daarna komen de clubs er wel of niet uit. Komen ze er niet uit, haakt Ajax gewoon af want een speler via een arbitragezaak binnenhalen is not done.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:20:33 #90
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_51457573
Ik denk dat wij hier het fijne nog niet van weten. Naar wat ik begrepen heb is de advocaat die deze arbitrage zaak heeft aangespannen van ajax en niet van Suarez.
Aangezien deze advocaat ook de zaak Delorge heeft afgehandeld voor ajax.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_51457601
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:19 schreef twi het volgende:

[..]

Volgens mij ben je inderdaad de weg kwijt. Er wordt overal zo overdreven gereageerd.
Ja, ik zit hier echt te koken man. (serieus)
Allemaal doemscenario's vliegen door mijn hoofd.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:23:37 #92
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_51457636
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:10 schreef Prosac het volgende:
op een ander (ajax) forum roepen de joden dat dit normaal is, voetbal is een bedrijfs en als je in het bedrijfsleven een betere baan kunt krijgen ben je ook weg.

mja.. in het bedrijfsleven heb je slechts te maken met een opzegtermijn, verder niks.

En een concurrentiebeding. Bij een doorlopend contract tot 2011 gaat het Ajax zo'n 2,5 a 3 miljoen per jaar kosten.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:25:44 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51457680
Dat moet je gewoon niet doen. Groningen krijgt of een uitstekende prijs, of Suarez blijft gewoon in Groningen. Zoals Ajax een goede prijs voor Sneijder krijgt, of hij blijft gewoon in Amsterdam. Het enige wat jammer is, is dat de illusie dat Suarez echt veel om Groningen geeft uit het raam geflikkerd kan worden. Maar dat geldt evengoed voor elke willekeurige andere speler.

Het is daarbij een trend in voetballand om maar te dreigen met een arbitragezaak wanneer de clubleiding weigert te onderhandelen met een club die een stap hoger is.
pi_51457734
Mja, wat is een langjarig contract dan nog waard... Als de grotere clubs toch altijd de spelers van de 'kleintjes' kunnen kopen, wat er ook in het contract staat, kan je net zo goed op uitzendbasis gaan werken. Mocht de rechter nu beslissen dat Suarez voor 3 a 4 miljoen weg moet staat denk ik heel voetballand op z'n achterste poten. Behalve de KNVB uiteraard, het is immers slechts FCG.
pi_51457767
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Het enige wat jammer is, is dat de illusie dat Suarez echt veel om Groningen geeft uit het raam geflikkerd kan worden. Maar dat geldt evengoed voor elke willekeurige andere speler.
Nevland
pi_51457784
tvp maar even vanwege de Suarez-soap.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:33:00 #97
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_51457827
Ik hoop zo dat het allemaal slechts opgeklopte bluf is. Aan de andere kant ben ik me er van bewust dat dit tegenwoordig de realiteit is.
Wil je je zakkenvullen dan kan dat, even een zaakje aanspannen en toedeloe...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_51457939
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef Grunner het volgende:

[..]

Nevland
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:38:31 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51457945
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:29 schreef Grunner het volgende:

[..]

Nevland
Nevland zit natuurlijk in een wat andere situatie. Die is al flink op leeftijd en heeft zich neergelegd bij het pad wat z'n carriere heeft gevolgd. Hij is nu enorm gelukkig bij Groningen en wordt daar toch redelijk op handen gedragen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:41:26 #100
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51458009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')