Correct. Die jongen weet gewoon niet wat hij wil. Bij Anderlecht heeft hij een contract van 750.000 euro per jaar afgeslagen. Nou, dat krijgt hij bij Groningen en Heerenveen nooit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom hij niet naar Anderlecht is gegaan volgens mij.
Dat is minder..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:25 schreef MaxPower het volgende:
Volgens de laatste berichten is zijn moeder trouwens ziek en zou hij dus liever in Belgie blijven.
Nee hoor, hij kreeg een vet contract, maar moest direct tekenen. Dat wilde hij niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hij voelde zich door Anderlecht ondankbaar behandeld, die stelden ze zich teveel op als "het grote Anderlecht" waar het uberhaupt een eer was als ze interesse in je hadden.
Het grote Martin van Geel fantopicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat is die v. Geel toch een misselijkmakend mannetje
Beetje zoals ajax onder o.a. beenhakker te werk ging?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:29 schreef twi het volgende:
die stelden ze zich teveel op als "het grote Anderlecht" waar het uberhaupt een eer was als ze interesse in je hadden.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:27 schreef detulp050 het volgende:
. We zullen wel zien wat er gebeurt. Ten eerste is Ajax nou ook niet echt een stap omhoog,
Wat kan Ajax eraan doen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:29 schreef Sloggi het volgende:
Jullie worden flink genaaid door Ajax...
Ajax heeft de advocaat gezocht en Suarez op de regeltjes gewezen, dat weet je toch? Het is allemaal een grote boze vooropgezette duivelsactie van Van Geel!quote:
Dan is Valencia ook maar een heel klein stapje omhoog van Ajax en hoeven we Sneijder dus helemaal niet te verkopenquote:
Een gereformeerde Jood, die weten inderdaad helemaal nooit van ietsquote:
Dit zal vast een leuke grap zijn, ik snap hem alleen niet, maar goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:37 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Een gereformeerde Jood, die weten inderdaad helemaal nooit van iets
Impliceer je hiermee dat Ajax de schuldige is omdat ze hun interessse kenbaar maakten?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:37 schreef detulp050 het volgende:
Ajax heeft hier niets mee te maken. Suarez heeft aangegeven dat hij per sé weg wil -opeens- en of dat nou naar Ajax is of dat hij misschien gaat buurten bij VVV of RKC, dat maakt hém ook niet uit
Want? Tijdens het toernooi van afgelopen weken is het Suarez dit, Suarez dat. Weer een goal voor Suarez, weer miljoenen meer waard en nu wil hij weg naar het vieze Ajax (iewquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:53 schreef venomsnake het volgende:
Ook niet niet erg netjes van Ajax allemaal zullen we maar zeggen ..............
Maargoed, spelers die naar de rechter gaan of daarachter staan terwijl ze net een langdurig contract hebben getekend zijn wmb niet welkom. Suarez kan van mij dus oprotten hoe graag ik hem ook zie spelen. Bij Ajax gaat ie het trouwens nooit redden volgens mij, maar dat is weer heel wat anders..
Onvervangbaar voor Groningen, maar niet redden bij Ajax?quote:Enorm triest, ik zou niet weten wie hem moet gaan vervangen.
In de wedstrijden dat Suarez 4-3-3 speelde op het WK u 20 en hij op de vleugel stond maakte hij niets klaar (zie wedstrijd topics), hij werd zelfs gewisseld en mocht de volgende wedstrijd op de bank beginnen. Toe hij weer centraal kwam te spelen in de laatste wedstrijd was hij weer levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want?
Suarez heeft de kwaliteiten voor Ajax hoor, in 433 en 442.
Ik kots letterlijk op figuren zoals jij. Wat een schijnheilige kutreactie is dit zeg, niet normaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Want? Tijdens het toernooi van afgelopen weken is het Suarez dit, Suarez dat. Weer een goal voor Suarez, weer miljoenen meer waard en nu wil hij weg naar het vieze Ajax (iew) en dan is het weer huilen geblazen en gaat meneer het niet meer redden? Maar bij Sevilla, Barcelona etc zie je het wel gebeuren wanneer hij er niet via Ajax zou komen?
Suarez heeft de kwaliteiten voor Ajax hoor, in 433 en 442.
[..]
Onvervangbaar voor Groningen, maar niet redden bij Ajax?.
iddquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:29 schreef Sloggi het volgende:
Jullie worden flink genaaid door Ajax...
Ik weet niet hoor, maar ik heb het over het hele verhaal van alle Groningen supporters die nu ineens lopen roepen dat hij het bij Ajax niet gaat redden.quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad. Flikt ie dit bij Groningen, flikt ie hetzelfde bij Ajax over een jaar wanneer Real oid op de stoep staat. Voor mij hoeft het ook niet op deze manier.
Ik denk dat wanneer je als Ajax met Leonardo - Huntelaar - Suarez speelt je echt vrij ver kan komen. Misschien kan ie ook wel achter Huntelaar met een hangende rechtsbuiten of linksbuiten. Suarez heeft de kwaliteiten, de techniek, de snelheid en de behendigheid om uit te groeien tot een fantastische speler. Ik denk dat hij bij Ajax echt wel uit de verf komt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
In de wedstrijden dat Suarez 4-3-3 speelde op het WK u 20 en hij op de vleugel stond maakte hij niets klaar (zie wedstrijd topics), hij werd zelfs gewisseld en mocht de volgende wedstrijd op de bank beginnen. Toe hij weer centraal kwam te spelen in de laatste wedstrijd was hij weer levensgevaarlijk.
Suarez moet 4-4-2 spelen en een vrije rol krijgen, heb ik in de Ajax topics ook al eens gezegd. Dat is de reden waarom ik denk dat het hem niet gaat lukken daar. En de druk, hij kon hier fouten maken en deed dat ook nog in zijn leerproces.
quote:Dit heeft niets met Ajax haat te maken.. Ja Ajax is even niet mijn favoriet zullen we maar zeggen, gek he als ze je beste speler proberen weg te kapen.?
Ik vind dat ik nog vrij redelijk ben, maar jij zal er wel weer iets achter zoeken....
Sterchele dus blijkbaar niet meer haalbaar. Hopelijk heeft Groningen nog een lijst met potentiele aanvallers als suarez toch weggaat.quote:Club wacht niet meer op Balaban voor Sterchele
De soap rond François Sterchele zou wel eens stilletjes aan tot zijn einde kunnen komen. De spits liet aan zijn ploegmaats weten dat hij zijn laatste training bij Germinal Beerschot afwerkte.
"Club Brugge ligt duidelijk in polepositie voor Sterchele", zegt ondervoorzitter van Germinal Beerschot Herman Kesters aan Gazet van Antwerpen. "Ze hebben zich netjes gemeld en we zullen daarmee ook rekening houden als ze een bod doen."
Dat bod ligt volgens Het Laatste Nieuws rond de drie miljoen euro. Club Brugge lijkt er alvast geen gras te laten over groeien. Eerder deze week kondigde sportleider Luc Devroe aan dat het vertrek van Bosko Balaban een noodzaak was voor het afronden van de transfer van Sterchele. Nu lijkt die zorg van de baan.
Ik ben het helemaal eens met Venom. Kijk maar naar Deze nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:50 schreef venomsnake het volgende:
Bliksem gozer, je kan toch wel begrijpen dat mensen hier teleurgesteld zijn en met enige emotie reageren?
Ik zou het Ajax topic wel eens willen zien als Huntelaar vertrekt. Laat die emotie gewoon man, ipv te stoken.
En de reden dat ik denk dat ie het niet bij Ajax gaat redden is deze, heeft niets met ajax haat te maken, zo dacht ik er een paar dagen geleden ook al over en heb dat ook in het ajax topic gepost op een reactie van MONTANA..
Dat hij de kwalieten heeft om een grote te worden daar twijfel ik ook niet aan, maar wat ik van hem heb gezien als hij op de vleugel speelde was het niet veel soeps. met de juiste begeleiding kan dat natuurlijk verbeteren maar ik vraag het me af. Een vrije rol om de spits is hem op het lijf geschreven, is toch zonde als je hem dan anders gaat gebruiken?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je als Ajax met Leonardo - Huntelaar - Suarez speelt je echt vrij ver kan komen. Misschien kan ie ook wel achter Huntelaar met een hangende rechtsbuiten of linksbuiten. Suarez heeft de kwaliteiten, de techniek, de snelheid en de behendigheid om uit te groeien tot een fantastische speler. Ik denk dat hij bij Ajax echt wel uit de verf komt.
[..].
Volgens mij ben je inderdaad de weg kwijt. Er wordt overal zo overdreven gereageerd. De arbitragezaak is nog niet gestart, volgens mij is Suarez nog niet eens in Nederland. Er is ongetwijfeld een advocaat die het geweldig vindt om op de voorpagina van de Telegraaf te staan voor z'n minute of fame en uiteindelijk zorgt dit er alleen voor dat Nijland een prijs gaat noemen bij Ajax. Daarna komen de clubs er wel of niet uit. Komen ze er niet uit, haakt Ajax gewoon af want een speler via een arbitragezaak binnenhalen is not done.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:10 schreef venomsnake het volgende:
Echt veel geld zullen we niet vangen na zo'n rechtzaak ben ik bang. Dus op een dure spits hoef je volgens mij niet te rekenen.. Of ben ik nu helemaal de weg kwijt?
Ja, ik zit hier echt te koken man. (serieus)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je inderdaad de weg kwijt. Er wordt overal zo overdreven gereageerd.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:10 schreef Prosac het volgende:
op een ander (ajax) forum roepen de joden dat dit normaal is, voetbal is een bedrijfs en als je in het bedrijfsleven een betere baan kunt krijgen ben je ook weg.
mja.. in het bedrijfsleven heb je slechts te maken met een opzegtermijn, verder niks.
Nevlandquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Het enige wat jammer is, is dat de illusie dat Suarez echt veel om Groningen geeft uit het raam geflikkerd kan worden. Maar dat geldt evengoed voor elke willekeurige andere speler.
Nevland zit natuurlijk in een wat andere situatie. Die is al flink op leeftijd en heeft zich neergelegd bij het pad wat z'n carriere heeft gevolgd. Hij is nu enorm gelukkig bij Groningen en wordt daar toch redelijk op handen gedragen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |