abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2007 @ 22:52:58 #176
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51474620
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Zo denk ik er ook ongeveer over.. groningen heeft ervoor gezorgd dat hij de komende jaren niet meer uit vuilniszakken hoeft te eten (bij wijze van) en dat meneer bovendien een mooie voetbalcarriere tegemoet kan zien. Vervolgens steekt ie je naar het eerste jaar direct met een dolk in de rug.. Onbegrijpelijk.
Nou nou. Het is ook geen liefdadigheid van Groningen natuurlijk.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 23:00:05 #177
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51474857
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Nou nou. Het is ook geen liefdadigheid van Groningen natuurlijk.
Nee, maar eerst in een interview aangeven nog een jaar te blijven en zeggen ''ik wil voetballen, scoren en met deze club vlammen in Europa, ik wil de held van FC Groningen zijn''.

Vervolgens gewoon doodleuk een rechtzaak beginnen. Hij heeft de interesse van Ajax aan Groningen te danken, dan steekt ie je toch gewoon in de rug..?
Volgend jaar zijn er ook nog genoeg clubs in hem geinteresseerd hoor, vast ook Ajax.
Beetje dankbaarheid zou wel op prijs worden gesteld.
laat ik me maar zachtjes uitdrukken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 14 juli 2007 @ 23:05:20 #178
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51475025
Ach ja, als ik hoor dat een Ger Lagendijk de speler Ronald Koeman destijds al flink onder druk zette om maar niet naar Groningen terug te keren wil ik niet weten wat voor fratsen die Fonseca en co. uithalen.

Ik ben het absoluut met je eens dat ie had moeten blijven. Maar ik denk dat Suarez van alle partijen (Groningen even buiten beschouwing gelaten) nog het minst staat te springen om een overgang naar Ajax.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 23:18:18 #179
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51475523
Wat Fonseca en co allemaal aan het doen zijn wil ik niet eens weten, die zijn de kop van Suarez gek aan het maken en die ruiken geld.
Maar ik voel me behoorlijk genaaid om eerlijk te zijn. Ik ben al de hele dag enorm frustie. ( )
Ik weet, zal af en toe vast puur op emotie reageren..
Op dit moment heb ik echt zoiets van: val dood Luis.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51475565
Dat vallen moet wel lukken.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 23:19:34 #181
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51475570
Nu is het dus zeker dat hij weg wilt en mag hij nu ook weg. Suarez bedankt voor wat je gedaan hebt maar als je het zo wilt spelen verdien je het niet om bij Groningen te spelen

Dit word helaas de nieuwe Buijs!
  zaterdag 14 juli 2007 @ 23:20:09 #182
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51475598
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef BB-boy het volgende:
Dat vallen moet wel lukken.
hehe
  zaterdag 14 juli 2007 @ 23:25:22 #183
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51475780
Mijn steun in Suarez zit ongeveer op 25 procent. Wilt hij die andere 75 procent terug moet hij (als hij blijft) wel heel iets goeds doen voor de FC om te beginnen zijn excuses bieden voor deze hele zaak in een volle euroborg. Suarez wat ben je diep gezonken
  zondag 15 juli 2007 @ 01:40:40 #184
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51479553
Ajax is inmiddels bezig met Touma mocht het niet lukken met Suarez.. ook lekker, beetje kop gek maken en dan een ander presenteren
  zondag 15 juli 2007 @ 01:46:17 #185
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51479636
quote:
Op zondag 15 juli 2007 01:40 schreef Prosac het volgende:
Ajax is inmiddels bezig met Touma mocht het niet lukken met Suarez.. ook lekker, beetje kop gek maken en dan een ander presenteren
Hoezo , Ajax is een speler kwijt geraakt en dan gaan ze kijken voor een vervanger , ik weet niet wat daar raar aan vind
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 15 juli 2007 @ 06:40:55 #186
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_51481497
FC Groningen wil strijd aan

Van onze Telesportredactie

GRONINGEN, zondag
FC Groningen is ontstemd over de beslissing van Luis Suárez om de gang naar de arbitragecommissie van de KNVB te maken en zo een transfer naar Ajax af te dwingen. „Dit vinden wij heel spijtig.
Maar we kijken er Luis niet zelf op aan, want we weten dat het niet uit zijn hoek komt. Die jongen weet zelf niet eens wat een arbitragezaak inhoudt. Dit wordt hem door anderen ingefluisterd”, aldus algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen.
Nijland baarde afgelopen week opzien door zijn felle reactie op de toenaderingspoging van Ajax en is nog onverminderd strijdlustig. „Het is niet onze keuze geweest om naar de arbitragecommissie te stappen. Maar nu die stap eenmaal is gezet, zullen we er alles aan doen om ons goed voor te bereiden.
Wij willen maar één ding: Luis Suárez behouden voor FC Groningen. Vorig jaar hebben we hem met veel moeite uit Uruguay gehaald.
Hij was nog totaal onbekend en bij geen enkele ploeg in beeld. Natuurlijk heeft hij het afgelopen seizoen geweldig gedaan. Dat is in eerste instantie zijn eigen verdienste, maar ook de club heeft daaraan bijgedragen. Dankzij een optie in zijn contract ligt hij nog tot 2011 bij ons vast en wij willen hem nog helemaal niet kwijt.”
De behandeling door de arbitragecommissie draagt ook een gevaar in zich voor FC Groningen. Mogelijk rolt er uiteindelijk een transferbedrag uit dat lager ligt dan Ajax nu heeft geboden. In het verleden zijn veel van deze zaken met de arbitragecommissie als stok achter de deur alsnog in der minne geschikt om een dergelijk gevaar te bezweren.
FC Groningen benadrukt echter dat hieraan niet wordt gedacht. „Wij denken een sterke zaak te hebben. In het verleden heeft Ajax toch ook de zaak van de gebroeders De Boer gewonnen en SC Heerenveen de zaak van Samaras. Wij zijn ook niet bang om met een ontevreden speler te blijven zitten. Natuurlijk is Luis vereerd met de belangstelling van Ajax, dat is normaal, maar hij kan niet overzien wat hier allemaal precies speelt.”

Ajax is er echter van overtuigd dat Suárez zijn zinnen heeft gezet op een transfer. „Op dit moment lijkt het me niet verstandig om inhoudelijk in te gaan op wat FC Groningen beweert”, aldus technisch directeur Martin van Geel. „Maar ik wil wel benadrukken dat alles volgens de reglementen is gegaan. Ajax heeft niks onoorbaars gedaan. En daarnaast wil ik aangeven dat Luis Suárez aan ons kenbaar heeft gemaakt, dat hij heel graag naar Ajax wil komen en voor ons is dat de reden om de zaak door te zetten.”
Nijland betreurt dat het contact met de Uruguayaanse spits de afgelopen periode uitsluitend telefonisch is verlopen. „Ik denk dat de situatie anders had kunnen zijn als we persoonlijk met Luis hadden kunnen spreken. Buiten een kort telefoongesprek is er echter geen contact met hem zelf geweest. Hij heeft het jeugd-WK in Canada gespeeld en is vrijdag voor een korte vakantie naar Uruguay vertrokken. Pas op 21 juli meldt hij zich weer in Groningen en wij willen dan direct met hem om de tafel. Voor ons telt alleen dat we bij het begin van de competitie tegen NAC met Luis in de basis starten.”

Bron: Telegraaf
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_51481756
quote:
Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Hoezo , Ajax is een speler kwijt geraakt en dan gaan ze kijken voor een vervanger , ik weet niet wat daar raar aan vind
Mensen met oogkleppen Only in de Randstad.
Hoi.
  zondag 15 juli 2007 @ 09:05:06 #188
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51481823
quote:
Op zondag 15 juli 2007 01:40 schreef Prosac het volgende:
Dat is gewoon één of ander vaag gerucht man.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 15 juli 2007 @ 09:27:42 #189
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51481926
Zo, ben geloof ik na een nachtje slapen nu wel over de ergste frustratie heen..
Ik zie het allemaal wel. Je kan er nu toch niets aan doen, gewoon afwachten..

Maaruh, wordt wel tijd om een spits te gaan halen nu. Transfermarkt is nog anderhalve maand open en ik wil graag een fantsoenlijke spits, niet één of andere pannekoek.
Ik heb vertrouwen in de TS, hebben uitstekend werk verricht de laatste jaren. Ook als dit hele gedoe met Suarez niet was ontstaan zou er nog een spits bij moeten komen, eentje die de concurentie aan moest gaan met Suarez en Nevland zo zei Jans een poos geleden..
Mocht Groningen die Arbitragezaak verliezen dan moeten er dus 2 nieuwe spitsen bij..
Als het aan mij ligt komt er trouwens ook nog een verdediger bij, maargoed..

WE GAAN EUROPA IN
  zondag 15 juli 2007 @ 10:24:09 #190
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51482470
ik kwam deze tegen op het unofficial forum.
quote:
de kans is groot dat de arbitrage in ons voordeel uitvalt. Niet alleen omdat hij net een jaar van zijn contract heeft uitgezeten, maar vooral omdat het in dit geval er zo dik opligt datg het gewoon een streek is. Zelfs op andere voetbalfora zijn ze er niet over te spreken. De gevolgen van een gunstige uitspraak zijn echt enorm, geen contract bij een subtopper (of lager) is dan ook maar een stuiver waard. Een vastgestelde transfersom zal momenteel ongetwijfeld fors lager zijn dan wat de markt ervoor geeft, dat heeft ook enorme gevolgen voor investeringsfondsen. Feyenoord heeft nu leuk 2 talentpools lopen, als zich daar een club als Arsenal meldt voor een De Guzman en Drenthe en dat loopt via arbitrage zijn ze dan ook het haasje. Ik acht de kans groot dat de Arbitragecommissie in dit geval, waarin Suarez kort geleden aangaf het naar zijn zin te hebben in Groningen en waarbij hij net 20% van zijn contract uitgediend heeft in het voordeel van Groningen oordeelt. Zij zullen toch ook wel zien dat Groningen er, vergeleken bij een situatie waarin zonder stress naar een koper gezocht kan worden, er voor miljoenen bij inschiet. Samaras mocht voor fors meer geld niet naar het Premiership, dan is het verschil met deze situatie niet eens heel groot. Valt de arbitrage in het voordeel van Groningen uit, zet Suarez dan direct maar in de markt voor een bedrag van ruim boven de 10 miljoen.
  zondag 15 juli 2007 @ 11:21:59 #191
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51483610
welke speler was dat nou?

vorig seizoen of 2 seizoenen geleden? Die vertelde dat een bepaalde club interesse in hem had, maar dat FC Groningen dat resoluut afgewezen had, dat hij dat later hoorde, wel een beetje baalde, maar toch met frisse zin weer aan het trainen ging. (ik doel dus op: geen arbitrage)

zo kan het ook denk ik dan.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 juli 2007 @ 11:35:17 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51483947
van mij mag die komen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 15 juli 2007 @ 11:36:35 #193
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_51483979
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef Prosac het volgende:
Nelisse?
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  zondag 15 juli 2007 @ 11:49:47 #194
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51484325
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:36 schreef csar het volgende:

[..]

Nelisse?
Zat niet bij Groningen. Prosac geeft aan dat het een speler van binnen de FC was...
  zondag 15 juli 2007 @ 11:52:32 #195
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51484414
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef borisz het volgende:
van mij mag die komen
Bedankt voor je goed beargumenteerde inhoudelijke post..
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 juli 2007 @ 11:55:57 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51484514
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bedankt voor je goed beargumenteerde inhoudelijke post..
vooruit
1. Zeer goede speler
2. Ajax kan wel wat gebruiken aan die kant
3. de beste spelers kan je toch voor je eigen team hebben .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51484571
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef Prosac het volgende:

vorig seizoen of 2 seizoenen geleden? Die vertelde dat een bepaalde club interesse in hem had, maar dat FC Groningen dat resoluut afgewezen had, dat hij dat later hoorde, wel een beetje baalde, maar toch met frisse zin weer aan het trainen ging. (ik doel dus op: geen arbitrage)

zo kan het ook denk ik dan.
Volgens mij was dat Kurt Elshot, heeft zijn contract netjes uitgediend en is daarna naar NAC overgestapt.
"That rug really tied the room together".
  zondag 15 juli 2007 @ 11:57:52 #198
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51484574
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef borisz het volgende:

[..]

vooruit
1. Zeer goede speler
4. Je vind het prima dat spelers (zaakwaarnemers) een arbitragezaak beginnen, dat zie je graag bij je club?
  zondag 15 juli 2007 @ 11:58:14 #199
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51484585
quote:
Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef borisz het volgende:

[..]

vooruit
1. Zeer goede speler
1. Hebbie gelijk
2. Huh? Hij rendeerd toch echt het beste als centrumspits. Zijn jullie daar iemand nodig? Je kon toch duidelijk op het wk-u20 zien, dat hij als buitenspeler echt niet uit zo goed uit de verf komt
3. Sneijder naar Groningen?
pi_51484672
quote:
Op zondag 15 juli 2007 08:48 schreef pekel het volgende:

[..]

Mensen met oogkleppen Only in de Randstad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')