Nou nou. Het is ook geen liefdadigheid van Groningen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef venomsnake het volgende:
Zo denk ik er ook ongeveer over.. groningen heeft ervoor gezorgd dat hij de komende jaren niet meer uit vuilniszakken hoeft te eten (bij wijze van) en dat meneer bovendien een mooie voetbalcarriere tegemoet kan zien. Vervolgens steekt ie je naar het eerste jaar direct met een dolk in de rug.. Onbegrijpelijk.![]()
Nee, maar eerst in een interview aangeven nog een jaar te blijven en zeggen ''ik wil voetballen, scoren en met deze club vlammen in Europa, ik wil de held van FC Groningen zijn''.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:52 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nou nou. Het is ook geen liefdadigheid van Groningen natuurlijk.
hehequote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef BB-boy het volgende:
Dat vallen moet wel lukken.
Hoezo , Ajax is een speler kwijt geraakt en dan gaan ze kijken voor een vervanger , ik weet niet wat daar raar aan vindquote:Op zondag 15 juli 2007 01:40 schreef Prosac het volgende:
Ajax is inmiddels bezig met Touma mocht het niet lukken met Suarez.. ook lekker, beetje kop gek maken en dan een ander presenteren
Mensen met oogkleppenquote:Op zondag 15 juli 2007 01:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoezo , Ajax is een speler kwijt geraakt en dan gaan ze kijken voor een vervanger , ik weet niet wat daar raar aan vind![]()
Dat is gewoon één of ander vaag gerucht man.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:40 schreef Prosac het volgende:
Ajax is inmiddels bezig met Touma mocht het niet lukken met Suarez.. ook lekker, beetje kop gek maken en dan een ander presenteren
quote:de kans is groot dat de arbitrage in ons voordeel uitvalt. Niet alleen omdat hij net een jaar van zijn contract heeft uitgezeten, maar vooral omdat het in dit geval er zo dik opligt datg het gewoon een streek is. Zelfs op andere voetbalfora zijn ze er niet over te spreken. De gevolgen van een gunstige uitspraak zijn echt enorm, geen contract bij een subtopper (of lager) is dan ook maar een stuiver waard. Een vastgestelde transfersom zal momenteel ongetwijfeld fors lager zijn dan wat de markt ervoor geeft, dat heeft ook enorme gevolgen voor investeringsfondsen. Feyenoord heeft nu leuk 2 talentpools lopen, als zich daar een club als Arsenal meldt voor een De Guzman en Drenthe en dat loopt via arbitrage zijn ze dan ook het haasje. Ik acht de kans groot dat de Arbitragecommissie in dit geval, waarin Suarez kort geleden aangaf het naar zijn zin te hebben in Groningen en waarbij hij net 20% van zijn contract uitgediend heeft in het voordeel van Groningen oordeelt. Zij zullen toch ook wel zien dat Groningen er, vergeleken bij een situatie waarin zonder stress naar een koper gezocht kan worden, er voor miljoenen bij inschiet. Samaras mocht voor fors meer geld niet naar het Premiership, dan is het verschil met deze situatie niet eens heel groot. Valt de arbitrage in het voordeel van Groningen uit, zet Suarez dan direct maar in de markt voor een bedrag van ruim boven de 10 miljoen.
Nelisse?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef Prosac het volgende:
welke speler was dat nou?
Bedankt voor je goed beargumenteerde inhoudelijke post..quote:
vooruitquote:Op zondag 15 juli 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bedankt voor je goed beargumenteerde inhoudelijke post..![]()
Volgens mij was dat Kurt Elshot, heeft zijn contract netjes uitgediend en is daarna naar NAC overgestapt.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:21 schreef Prosac het volgende:
welke speler was dat nou?
vorig seizoen of 2 seizoenen geleden? Die vertelde dat een bepaalde club interesse in hem had, maar dat FC Groningen dat resoluut afgewezen had, dat hij dat later hoorde, wel een beetje baalde, maar toch met frisse zin weer aan het trainen ging. (ik doel dus op: geen arbitrage)
zo kan het ook denk ik dan.
4. Je vind het prima dat spelers (zaakwaarnemers) een arbitragezaak beginnen, dat zie je graag bij je club?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
vooruit
1. Zeer goede speler
2. Ajax kan wel wat gebruiken aan die kant
3. de beste spelers kan je toch voor je eigen team hebben.
1. Hebbie gelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef borisz het volgende:
[..]
vooruit
1. Zeer goede speler
2. Ajax kan wel wat gebruiken aan die kant
3. de beste spelers kan je toch voor je eigen team hebben.
quote:Op zondag 15 juli 2007 08:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Mensen met oogkleppenOnly in de Randstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |