quote:Veelerveen met ruime cijfers verslagen
FC Groningen heeft dinsdagavond in Veelerveen met 0-16 gewonnen van de plaatselijk voetbalvereniging. De FC verdeelde de goals gelijk over de twee helften. Serdar Ozturk scoorde driemaal.
Opstelling FC Groningen: Koopmans; Matthijs, Svejdik, Kruiswijk (46' Sankoh), Stenman (46' Metaj); Lindgren (76' Rozema), Rozema (46' Meerdink), Levchenko, Fledderus; Ozturk (46' Nijland), Van de Laak (46' Lovre).
Scoreverloop: 6' Lindgren 0-1, 12' Levchenko 0-2, 17' Rozema 0-3, 20' Ozturk 0-4, 22' Van de Laak 0-5, 27' Stenman 0-6, 37' Ozturk 0-7, 40' Ozturk 0-8; 49' Lindgren 0-9, 51' Nijland 0-10, 64' Lovre 0-11, 69' Fledderus 0-12, 70' Metaj 0-13, 73' Zonneveldt (eigen doel) 0-14, 78' Rozema 0-15, 81' Nijland 0-16.
Scheidsrechter: Bakkelo
Toeschouwers: 1.700
Bron: FC Groningen
hoe hij speelde bij veendam. zielig trouwens voor ze, zonder hem zal t wel niet meer zo lekker gaan komend seizoenquote:
Waar is Nevland?quote:
Mjah, maar er zit toch wel een behoorlijk groot verschil nog tussen de eerste en de eredivisie.quote:hoe hij speelde bij veendam.
quote:Eerste helft:
Roorda 5: 1 corner 1 doelpunt. Deze had ie gewoon moeten hebben. Verder niks te doen.
Kromkamp 5: Voetballend komt hij echt tekort. Komt wel vaak op.
Addo 5,5: Wat Slordig en nonchalant.
Salcido 7: Gewoon goed.
Iets meer dan een half miljoen erbij is ook niet verkeerd natuurlijk..quote:VV Bedum profiteert opnieuw van transfer Robben
BEDUM/GRONINGEN - VV Bedum is erg gelukkig met de aanstaande transfer van Arjen Robben van Chelsea naar Real Madrid. Van de transfersom, die rond de 20 miljoen euro ligt, krijgt Bedum een solidariteitsbijdrage van 50.000 euro.
VV Bedum krijgt de bijdrage omdat het verantwoordelijk was voor een deel van de opleiding van Robben. Eerder kreeg Bedum al een bijdrage van 45.000 euro, toen de voetballer verhuisde van PSV naar Chelsea.
Ook FC Groningen profiteert van de transfer. De club krijgt een bedrag van rond de 550.000 euro.
Als Robben later in zijn carrière opnieuw een transfer maakt, dan profiteren Groningen en Bedum opnieuw. Hij moet dan wel overstappen naar een voetbalclub in een ander land dan Spanje.
Erg stil rondom Kruiwijk idd, een beetje te stil als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef Noca het volgende:
Je hoort ook helemaal niks over Kruiswijk.. stilte voor de storm of zal hij blijven?
quote:Persdag Groningen verplaatst door Suarez
De situatie rond Luis Suarez houdt FC Groningen nog altijd intensief bezig. De Noorderlingen willen de groeibriljant niet kwijt aan het geïnteresseerde Ajax. Hierdoor riep de Uruguyaan een arbitragezaak in het leven.
Deze zal dienen op 30 juli, de dag waarop ook de persdag van FC Groningen gepland stond. Daarop werd besloten de persdag te verplaatsen naar 1 augustus. Dit omdat een deel van de betrokken personen aanwezig moeten zijn op beide dagen.
Dat gaat dus over Drenthe... nou dan mag Suarez dus echt niet weg voor minder dan 10 miljoen hè..quote:Volgens The Independent hebben Chelsea en Feyenoord elkaar gevonden in een afkoopsom van tien miljoen euro. Toch is een overgang van de jeugdinternational allerminst in kannen en kruiken.
Maarja wat dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:26 schreef venomsnake het volgende:
Als ik allemaal lees hoe het in het verleden is gegaan met dit soort zaken dan vraag ik me af of Suarez deze zaak gaat winnen.
Volgens mij gaat ie hem keihard verliezen.![]()
Dan staat Suarez gewoon onder contract bij FC Groningen de komende jaren. en dus bepaald FC Groningen of Suarez verkocht gaat worden of niet en tegen welke prijs..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |