Niet als mensen pagina's volspammen met monologen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gok zomaar dat ik wel niet meer op 1 zal staan.
Nee, ik zou niet weten hoe ik de stats van alleen dit topic op moet vragenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de statistieken van de 100 delen
Heeft iemand al een PM naar Jera gestuurd?
Alex kennende is die hier al om 7 uur, dus 20:15 moet lukken! Wie gingen er nu ook alweer allemaal precies mee?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:22 schreef teigan het volgende:
Succes Bullet tooth..
Nog even voor de HP gangers, 20.15 bij de Pathé!
Huh ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alex kennende is die hier al om 7 uur, dus 20:15 moet lukken! Wie gingen er nu ook alweer allemaal precies mee?.
Wat niet?quote:
Groningen Stad #51 - Armin in stad morgenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik ook nog zeggen wat we allemaal willen weten? En zo ja, wat willen we weten dan?.
Nou, ik dácht dat het idee sowieso was dat Alex vooraf bij mij zou komen, en ook sowieso jou thuis zou brengen na afloop. Wat dacht jij?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat niet?
Huh?
Ik snap er niets meer van.
Ja dat kan best kloppen, maar ik wist niet dat hij nu vooraf naar jou zou gaan, omdat hij eerst van plan was vooraf mij op te halenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik dácht dat het idee sowieso was dat Alex vooraf bij mij zou komen, en ook sowieso jou thuis zou brengen na afloop. Wat dacht jij?.
Hoe ik het te horen had gekregen was dat hij jou op wilde halen, auto bij Ikea, en dan zoals altijd naar mij gaan. Maar jij wilde dat stukje niet lopen, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat kan best kloppen, maar ik wist niet dat hij nu vooraf naar jou zou gaan, omdat hij eerst van plan was vooraf mij op te halen![]()
Luck Wisht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga 't wel proberen. Stats opvragen. Wish me luck..
Ehhh....quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet ik ook nog zeggen wat we allemaal willen weten? En zo ja, wat willen we weten dan?.
Ohja, zoiets als dat ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Groningen Stad #51 - Armin in stad morgen
Deze hadden we de vorige keer![]()
Heb je de stats al aangevraagd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe ik het te horen had gekregen was dat hij jou op wilde halen, auto bij Ikea, en dan zoals altijd naar mij gaan. Maar jij wilde dat stukje niet lopen, toch?
Ik vind alles best trouwens hoor, ik zorg gewoon dat ik om 20:15 bij Pathé ben, al dan niet met Alex.
Oh zo bedoel ik het niet hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe ik het te horen had gekregen was dat hij jou op wilde halen, auto bij Ikea, en dan zoals altijd naar mij gaan. Maar jij wilde dat stukje niet lopen, toch?
Ik vind alles best trouwens hoor, ik zorg gewoon dat ik om 20:15 bij Pathé ben, al dan niet met Alex.
RUN RUN RUN!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb je de stats al aangevraagd?
Anders ren ik effe naar JeRa.
Ja doe jij maar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ren maar naar hem toequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigs altijd zoeen pijltje als PI?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz Rent.quote:
Al gepost, ook maar effe PM gedaan, just in case...quote:
*hijg* *puf*.quote:
Ik sms Alex wel even.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh zo bedoel ik het niet hoor
Ja ik wilde dat stukje idd niet lopen![]()
Maar hij zei toen wel dat we dan niet naar jou zouden gaan oid. (Hij zei namelijks dat hij de auto bij de ikea bij jou zou parkeren dan. Toen vroeg ik; Oh, haal je Tineke ook op? Maar toen was het van nee oid?)
Nouja laat ook maar![]()
You're the first to see!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigs altijd zoeen pijltje als PI?![]()
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Vind je dat je nu een ijsje hebt verdiend, jo0lz ?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu wil ik Forrest Gump kijken.
Het zit wel goed hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik sms Alex wel even.
En van de Ikea naar mij is misschien 300 meter, en dan nog eens 500 naar Pathé, of zo. Dat lijkt me toch te doen?
quote:Vanavond jou toch? En Astrid breng ik weer thuis. Probeer zo ff online te komen.
Ben ik srsly de 1e die dat ziet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
You're the first to see!
Ik gebruik de FullQuickReply FireFox extensie om te reageren.
Hij doet automatisch een pijltje (2.gif) als PI. [afbeelding] [afbeelding]
Oke. Neem je voor mij ook een ijsje meequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel..
Kreeg net wel een gratis Pistolet met KipKerrie aangeboden door iemand van de catering. Compleet met parasolletjes. Waar ik dat aan te danken heb...
[..]![]()
!
Ligt eraan wat je een end vindt natuurlijk. Ik loop ook zeer geregeld van mijn huis naar het station, dat is een kwartiertje. Dan kom ik langs Pathé. En om van de plek waar Alex parkeert bij mij huis te komen hoef je alleen de brug over, eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het zit wel goed hoor.
Ik ga alleen naar de pathé namelijks.
Hij brengt mij alleen terug.
Nou de Ikea die ik in gedachten heb (met een Mac erbij volgens Alex) ligt volgens mij niet dicht bij de pathé. Ik had het ook nog es gevraagd aan mn moeke, en die zei ook dat het best een eind lopen was![]()
Mooie filmquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu wil ik Forrest Gump kijken.
Ik moet elke keer weer janken met dat Jenny-stukje.quote:
Hij was laatst op tv, ik wou m zien, maar ik was het vergetenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet elke keer weer janken met dat Jenny-stukje..
We zijn er al uit. Jij gaat (waarschijnlijk veel te vroegquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef Dangel het volgende:
Ben er. Wat is er aan de hand?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij wil gewoon eerder bij je zijn, joh.
Jij gaat naar Tineke en gaat met haar naar de bios.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:49 schreef Dangel het volgende:
Ja nu snap ik er niks meer van
ik ga thuis gewoon snel ff mezlef wassen en schone t shirt aan, en rijd ik naar de McDrive in Goutum, en ga ik onderweg naar Groningen eten.
En wat ga ik vanaf daar doen?![]()
Dat hoop ik niet, anders is het voor niets.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben ik srsly de 1e die dat ziet?
Het was me al wel eens eerder opgevallen maarja![]()
Ik dacht dat je die vraag mss al 10 x had gehad oid![]()
Ze hebben geen ijsjes meer bij de Catering.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oke. Neem je voor mij ook een ijsje mee?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij gaat naar Tineke en gaat met haar naar de bios.
Enzo.
En je brengt mij weer naar huis.
Het oorspronkelijke plan dus gewoonquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, jij gaat rustig naar huis, rustig eten en omkleden, dan rij je rustig naar mij, dan ben je alsnog anderhalf uur te vroeg, dan lopen we samen naar Pathé, dan kijken we dan naar de film, en dan breng je dan Astrid thuis, terwijl ik nog de halve nacht doorlal. Zo.
Ally!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef ChipsZak. het volgende:
YAY
"i got your postcard yesterday.
rome? wow.
i love you + i really miss you.
i wish i could see you "
:]
Ruzie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
[..]
Het oorspronkelijke plan dus gewoon
Nou ja ik snap het in ieder geval weerLeuk hoor zo'n stress sms
![]()
Alhoewel ik het idee dat twee vrouwen ruzie om me hadden wel ok
Meestals is het zo dat er twee (of meer) vrouwen ruzie MET me hebben
Ik bracht het nog wel zo grappig!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik kan erg slecht over ruzie dus doe maar nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ruzie?Helaas. We snapten het gewoon beiden niet meer
![]()
Maar als het je pleziert wil ik wel even ruzie met dr maken om je hoor![]()
Ik ben net zo als mn vader wat dat betreft, zo blijkt, als mn planning ineens in gevaar komtquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik bracht het nog wel zo grappig!
Ik wil niet in de waddenzeequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik kan erg slecht over ruzie dus doe maar nietGa ik me schuldig voelen en alles
Maar als jullie willen modderworstelen geef ik julie wel ff een lift naar de waddenzee en ga ik foto's en filmpjes maken
ook goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil niet in de waddenzee
Dan maar gewoon een modderbad.
Welnee, dat ken je nu wel! Anders borden UMCG volgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:55 schreef Dangel het volgende:
ik hoop maar dat ik de routebeschrijving naar Tineke nog tegen kom als ik de achterbank straks neerklap btwAnders word het weerverdwalen ftw..
Kayquote:
Oh.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik pas, voor dat modderworstelen. Ik stoei alleen in bed.
We shall seequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat ik flink gestegen ben in de stats.
Bij je vriendje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog even en ik ben definitief nergens meer nummer 1.
Ik denk dat jij het lijstje van het Groningentopic nog wel aanvoert, met Alex op 2 en dan ...quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zou best kunnen. Die jongen post hier nooit meer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat Sebasje mss gezakt is?
Nou, dat weet ik wel bijna zeker.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik wel bijna zeker.
Maar ik vraag het toch maar even na..
hij post in een heleboel slowchat's.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Die jongen post hier nooit meer.
Is het glas half leeg?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:! Niemand houdt het meer hier
De spanning.
Idd. Bah bah..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef Dangel het volgende:
mja en modder in je bed is bah![]()
ik ga weer aan de bak!tot vanavond!
De klappppperrrrrrrrrrrrr.... etc.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:01 schreef Paulusssttt het volgende:
Dan ga ik voor de hoogste nieuwe binnenkomerrrrrr......
Whehehe, dan is dat eerste gewoon veeel beter geregeld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
[..]
![]()
Twee keer ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef Luco het volgende:
Zucht... Die topics gaan ook veel te hard tegenwoordig... Maar goed, er komt dus een meet aan vanavond?
En Dangel/Alex, is dat Alexxxx?
Gedaan en?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga maar eens op die foto staan met je muis.
Ik zie dat niet ofwa?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Dan zie je een beschrijving van die foto en daarbij staat 'viva paintball' (oid). Zie daar de verklaring van de rotzooi op z'n wang.
dat ligt dan aan jou, want ik zie het (en Sebasser kan het ook zien, aangezien hij ook de beschrijving van mijn foto's kan zien door er met z'n muis op te gaan staan).quote:
ja, wist ik veel over welk fobo het ging.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ligt dan aan jou, want ik zie het (en Sebasser kan het ook zien, aangezien hij ook de beschrijving van mijn foto's kan zien door er met z'n muis op te gaan staan)..
Aaahww, wat cutequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben zijn geluk, smst ie..
.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:21 schreef Luco het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga maar eens op die foto staan met je muis.
Dat is de naam van het plaatje, niet de omschrijving ^^.quote:
Viva Paintball.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Dan zie je een beschrijving van die foto en daarbij staat 'viva paintball' (oid). Zie daar de verklaring van de rotzooi op z'n wang.
Werkt alleen bij het kleine plaatje. Je moet hem dus niet eerst aanklikkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ligt dan aan jou, want ik zie het (en Sebasser kan het ook zien, aangezien hij ook de beschrijving van mijn foto's kan zien door er met z'n muis op te gaan staan)..
Dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Zou kunnen. Of het komt doordat je een andere Fok! template gebruikt. Ws hebben de meesten van jullie Fok!_silver, de standaard. Ik heb een andere.
Ik heb default. En zijn er meer templates voor het Fotoboek dan?!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Zou kunnen. Of het komt doordat je een andere Fok! template gebruikt. Ws hebben de meesten van jullie Fok!_silver, de standaard. Ik heb een andere.
Eh ja, die nieuwe layout voor 't fobo is echt kut.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb default. En zijn er meer templates voor het Fotoboek dan?!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik erop ga staan met m'n muis komt er 'userphoto' te staan. Geen omschrijving..
Dat zegt DaD net.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Ok, met IE7, verschijnt alleen "userphoto"
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik erop ga staan met m'n muis komt er 'userphoto' te staan. Geen omschrijving..
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, al voorbij.
Hoezo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, al voorbij.
Wat dan? Zeggen ze dat Pathe vanavond weer gaat instorten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen afraden om nu TV Noord aan te zetten.
I know. Daarom bedankte ik haar, gepast er voor.quote:
Zaal 8 was het de vorige keer toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:48 schreef maok het volgende:
[..]
Wat dan? Zeggen ze dat Pathe vanavond weer gaat instorten?
Of dat andere plaatje, met die opensperde anus.quote:
Nou veel niveau heeft dat programma dat daar nu draait niet in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen afraden om nu TV Noord aan te zetten.
Die opengesperde anus noemt men goatse.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Of dat andere plaatje, met die opensperde anus.![]()
.
Mên, gisteren was weer iemand die ergens een hotlink deed en dus dat plaatje + tubgirl te zien kreeg.
Mên, goor!
Je ziet een soppig hoofd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ineens allemaal geluiden tegen mn raam ed.
Kijk ik om.
Zie ik daar in een x een hoofd + sop
Ja, sla je badjas dan dicht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Glazenwasser dus.
Maar OMG ik schrok me de tering.
Ik zit hier nog in mijn badjasje
En nu kannie naar binnen kijken.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Die heb ik ook dichtgeslagen gek.
wtf denk je wel niet![]()
Maar hij wil niet helemaal tot boven dicht, dat vind ik iets minder![]()
Ha, tóch doen hè!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou veel niveau heeft dat programma dat daar nu draait niet in ieder geval niet.![]()
Ben mijn kamer aan het opruimen, dus af en toe wil je even een verzetje hequote:
Ah, thanks. Was niet zo bekend met die smerige troepquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die opengesperde anus noemt men goatse.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Glazenwasser dus.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Die heb ik ook dichtgeslagen gek.
wtf denk je wel niet![]()
Maar hij wil niet helemaal tot boven dicht, dat vind ik iets minder![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
@ j0olz
Nouja, niet helemaal open.
Maar die knoop blijft nooit goed zitten.En dan zakt het zoeen beetje uit en dan hangt het zo half en dus in dat geval vond ik die man niet zo tof.
.
Ik het idd niet helemaal goed opvatte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh volgens mij heeft iedereen 'en nu kannie naar binnen kijken' verkeerd begrepen
binnen, naar dit huis dus whaha.
Wahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat omdat:
[..]
Ik het idd niet helemaal goed opvatte.
nu moet ik trouwens nòg een highlight instellen... J0oLz.
.
Si seniorita.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga even eten.
Totstraks mijn rebell.;rebe;
Godverdomme.Wat is het meervoud van rebel
Rebellen?
Het meerendeel van den Nederlandsche taal klinkt achterlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh.
Mooi.
Totstraks mijn rebellen!Klinkt echt heel erg achterlijk maar oke
Er zijn ook knopen die wel blijven zittenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
@ j0olz
Nouja, niet helemaal open.
Maar die knoop blijft nooit goed zitten.En dan zakt het zoeen beetje uit en dan hangt het zo half en dus in dat geval vond ik die man niet zo tof.
.
quote:
Trust me, je hebt niets gemist. Tenzij, natuurlijk, je van achteruiteten houdt.quote:
Is dat zo? Ben je een padvinder? Kun je ChipsZak. helpen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:39 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Er zijn ook knopen die wel blijven zitten![]()
quote:
Ik ben niet zo goed in spaans, sowwy.quote:
Ach... Waarom maak je dan troep, in the first plaats...?quote:
Nou nee.. geen padvinderquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dat zo? Ben je een padvinder? Kun je ChipsZak. helpen?
Chipszak. heeft bij mij mijn posts roze ingesteld, en ik durf het niet terug te veranderen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef Mauro het volgende:
En verdomme, een wit plaatje op een groene achtergrond
Wel godverdomme.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef Mauro het volgende:
Oh en nee Sebasser.
Zaterdag ben ik nog niet in Groningen
Maak hem dan doorzichtig zoals een aantal van die snaailies dat hebben 14.gifquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chipszak. heeft bij mij mijn posts roze ingesteld, en ik durf het niet terug te veranderen.
En hij is niet wit btw, hij is gewoon de kleur van fok dinges.
Mja, dat had ik idd beter kunnen doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maak hem dan doorzichtig zoals een aantal van die snaailies dat hebben 14.gif
Volgens mij is die op vakantie ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de statistieken van de 100 delen
Heeft iemand al een PM naar Jera gestuurd?
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gok zomaar dat ik wel niet meer op 1 zal staan.
Hoe wat waar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
Hey alex?
Ik verwacht ernstig veel pics van Chipszak. he, zeker met de outfit die ze gaat dragen.![]()
Vanaaf bios ja, daar gaan een aantal mensen heen.quote:
Gewoon heengaan. Fautoows maken en postenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vanaaf bios ja, daar gaan een aantal mensen heen.
waaronder chipszak, in een ubersexy outfit.
Alleen, ik heb geen kaartje, dus ik kan niet mee.
Het heeft iets te maken met kousen, netpanty's (grote gaten ipv kleine) kousenbandjes & high heels.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gewoon heengaan. Fautoows maken en posten
Neuh, morgen komt ze hier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gewoon heengaan. Fautoows maken en posten
Sebasser..quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met kousen, netpanty's (grote gaten ipv kleine) kousenbandjes & high heels.![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Viking84 het volgende:
he, de mensen komen voor HP5 hoor, CZ., niet voor jou.
Denk je dat ik afgelopen zaterdag die marathon heb gekeken voor HP?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Viking84 het volgende:
je hoeft het kennelijk niet te zeggen om het toch zo te laten zijn (zie reactie van Sebasser)quote:
Ja, maar dat ligt dus niet aan mij, maar aan Sebassers denkpatroonquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hoeft het kennelijk niet te zeggen om het toch zo te laten zijn (zie reactie van Sebasser).
Niet schieten, hoor!.
oh, dus als ik in m'n nakie naar de film ga en iedereen kijkt naar mij, ligt dat niet aan mij maar aan het denkpatroon van die anderen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt dus niet aan mij, maar aan Sebassers denkpatroon
Ik draag zulks wel vaker dus meh.
Ja maar ik ga niet naakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, dus als ik in m'n nakie naar de film ga en iedereen kijkt naar mij, ligt dat niet aan mij maar aan het denkpatroon van die anderen?.
Ik stel voor dit proefondervindelijk te onderzoeken...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, dus als ik in m'n nakie naar de film ga en iedereen kijkt naar mij, ligt dat niet aan mij maar aan het denkpatroon van die anderen?.
Ja, want wie wil er nou vrijwillig naar jou kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel bijnaquote:
ja, topic changequote:Bovendien hadden we het niet over kijken, maar over heen gaan voor.
Kan nu nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
PfftGa es de pa uithangen ofzo
![]()
Alsof jij vroegah nooit een keer troep had.
Nee, maag niet. Gewoon me even volgestopt![]()
Een schizofreen, is nooit alleen!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zal zo de laatste spullen pakken en dan ben ik voor een paar weekjes lekker offline![]()
Lekker rustig
hij wijkt wel iets af hoor, die kleur.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chipszak. heeft bij mij mijn posts roze ingesteld, en ik durf het niet terug te veranderen.
En hij is niet wit btw, hij is gewoon de kleur van fok dinges.
ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
Hey alex?
Ik verwacht ernstig veel pics van Chipszak. he, zeker met de outfit die ze gaat dragen.![]()
Ik heb ook geen kaartje, kan ook niet, want ik moet thuis blijven met de kids. Dinnetje gaat uit eten met haar zusje en zus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vanaaf bios ja, daar gaan een aantal mensen heen.
waaronder chipszak, in een ubersexy outfit.
Alleen, ik heb geen kaartje, dus ik kan niet mee.
daar heb jij niks aan, aangezien je niet mee gaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:59 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik stel voor dit proefondervindelijk te onderzoeken...![]()
Er voor overheen gaan?!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet naakt.
Bovendien hadden we het niet over kijken, maar over heen gaan voor.
Alex neemt vast wel zijn foto toestel mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb jij niks aan, aangezien je niet mee gaat.
Tuurlijk niet bijnaquote:
schiet je niks mee op, want ik meen me te herinneren dat de site waar hij zijn foto's host geen naaktfoto's toe staatquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alex neemt vast wel zijn foto toestel mee.
you go girl!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:Nee maar srsly.
Ik houd van mn kleding
En ik draag het lekker zo als ik het wil
Ooh jawel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schiet je niks mee op, want ik meen me te herinneren dat de site waar hij zijn foto's host geen naaktfoto's toe staat.
Neh neh neh.
Nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
you go girl!!.
(en lekker wél bijna naakt)
.
Wrijf het er nog maar eens in..quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb jij niks aan, aangezien je niet mee gaat.
Hij heeft zijn eigen host, buzzybeeforum.nlquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schiet je niks mee op, want ik meen me te herinneren dat de site waar hij zijn foto's host geen naaktfoto's toe staat.
Neh neh neh.
Och germquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in..![]()
je wil alleen maar vriendjes zijn omdat je anders die cd-rom niet meer krijgtquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet
Geeft niet hoor
Zullen we weer vriendjes zijn?
gelukkig gaat het nergens over, dus hoef je niks bij te lezen. He, dat scheelt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef freecell het volgende:
Gaat wel weer heeeeel erg hard hier
Ik zit achter mn computer de hele dag en zelfs ik houd het niet meer bij
Daar had ik niet eens nog aangedacht eigsquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je wil alleen maar vriendjes zijn omdat je anders die cd-rom niet meer krijgt. Ik ben hem kwijt trouwens
.
I COMMAND YOU!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens nog aangedacht eigs! OMGOHNOEZ!
Het was een belofte, ga zoeken!
Snel
![]()
Ja, maar wel met smeekbede poppetjes erom heen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef Viking84 het volgende:
Er zit wel een bevel in de zin.
"Ga zoeken! Snel!". CZ. zou niet misstaan als hoge pief in het leger!.
Ik ga dit weekend m'n kamer weer opruimen en dan kom ik hem vast wel tegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar wel met smeekbede poppetjes erom heen.
En niet van 'Ga zoeken!
Snel
![]()
'
Wil je dan ajb gaan zoeken
![]()
![]()
Kay.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend m'n kamer weer opruimen en dan kom ik hem vast wel tegen.
jawel.quote:
Nou, 't wordt hier dit weekend lekker ook 30 graden.quote:
Daaaar is 30 graad niet lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, 't wordt hier dit weekend lekker ook 30 graden..
Ahaha.quote:
Dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jawel.
Ik zit in dit kut Groningen.
Ik ga nog eens naar Zuid-Frankrijk emigreren.
Caravan, minihotelquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:44 schreef Viking84 het volgende:
Zit je in een hotel of een tentje, Rene?
Veel plezier op je vakantie!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Zo en weer terug. Nog bedankt voor het succes wensen, misschien heeft het geholpen.
Uitslag duurt nog wel een tijdje en ik ga toch eerst op vakantie.
wtf zit je me woorden in mn mond te leggen.quote:
Vertrek woensdag pas. Maar kan niet wachten om eindelijk in een wat exotischer klimaat te vertoeven dan dit 20 graden gezeik.quote:
Nouja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vertrek woensdag pas. Maar kan niet wachten om eindelijk in een wat exotischer klimaat te vertoeven dan dit 20 graden gezeik.
Dangel is mn ik-kan-of-wil-niet-modden-kloontje. En soms kan ik er mee baggeren, wat met deze account minder gewaardeerd word, goed voorbeeld en zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef Luco het volgende:
Zucht... Die topics gaan ook veel te hard tegenwoordig... Maar goed, er komt dus een meet aan vanavond?
En Dangel/Alex, is dat Alexxxx?
t enige wat je moet weten is dit;quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
zou ik tijd hebben om bij te lezen?denk het niet.... was weer extreem druk op t werk
Ga toch maar bij lezen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
zou ik tijd hebben om bij te lezen?denk het niet.... was weer extreem druk op t werk
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Glazenwasser dus.
vandaag ga ik niet veel foto's maken denk ik. Zaterdag daarentegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
Hey alex?
nee hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Viking84 het volgende:
Mn kleine prutscameratje maar ik heb geen batterijen geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alex neemt vast wel zijn foto toestel mee.
Ik sta zlef ook in mn blote kont op t net, dus ik heb mn maniertjes welquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neh neh neh.
op alexmiedema.com wat mn plaatjeshost is mag ik geen nakate mensen zetten, preutse amerikanen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen host, buzzybeeforum.nl
En anders ik wel.
Maar, hoezo?
ga je er meteen vanuit dat je naaktpics op het internet belanden dan?
Ik denk dat alex ze eerst probeerd te verkopen aan de internationale roddelpers.
Je hebt (uiteraard) gelijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga toch maar bij lezen.
Is wel leuk.
Mwehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bestaan ook in Groningen wel hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar ik vblief alleen gouen witte kat batterijen
ik kan ze in Stiens en Leeuwarden al niet vinden, laat staanin Groningenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die bestaan ook in Groningen wel hoor.![]()
Wat nu.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een avond.
Begin er dan ook niet over?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat kan ik niet gaan rondspreiden hier.
Het heeft met dat ene te maken enzoot.
Waar jij als semi-insider bij zit![]()
Ik vond het kunnen om te zeggen 'wat een avond. 'quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over?.
Well, excuse me hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vond het kunnen om te zeggen 'wat een avond. '
Ik verander dan die ene post wel even.
Ohnee heeft al geen zin meer, je hebt m al gequote.
Nou; Voor al die haat-reacties die gaan komen; ja ja sorry en al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |