Gewoon heengaan. Fautoows maken en postenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vanaaf bios ja, daar gaan een aantal mensen heen.
waaronder chipszak, in een ubersexy outfit.
Alleen, ik heb geen kaartje, dus ik kan niet mee.
Het heeft iets te maken met kousen, netpanty's (grote gaten ipv kleine) kousenbandjes & high heels.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gewoon heengaan. Fautoows maken en posten
Neuh, morgen komt ze hier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gewoon heengaan. Fautoows maken en posten
Sebasser..quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met kousen, netpanty's (grote gaten ipv kleine) kousenbandjes & high heels.![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Viking84 het volgende:
he, de mensen komen voor HP5 hoor, CZ., niet voor jou.
Denk je dat ik afgelopen zaterdag die marathon heb gekeken voor HP?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Viking84 het volgende:
he, de mensen komen voor HP5 hoor, CZ., niet voor jou.
je hoeft het kennelijk niet te zeggen om het toch zo te laten zijn (zie reactie van Sebasser)quote:
Ja, maar dat ligt dus niet aan mij, maar aan Sebassers denkpatroonquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hoeft het kennelijk niet te zeggen om het toch zo te laten zijn (zie reactie van Sebasser).
Niet schieten, hoor!.
oh, dus als ik in m'n nakie naar de film ga en iedereen kijkt naar mij, ligt dat niet aan mij maar aan het denkpatroon van die anderen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar dat ligt dus niet aan mij, maar aan Sebassers denkpatroon
Ik draag zulks wel vaker dus meh.
Ja maar ik ga niet naakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, dus als ik in m'n nakie naar de film ga en iedereen kijkt naar mij, ligt dat niet aan mij maar aan het denkpatroon van die anderen?.
Ik stel voor dit proefondervindelijk te onderzoeken...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, dus als ik in m'n nakie naar de film ga en iedereen kijkt naar mij, ligt dat niet aan mij maar aan het denkpatroon van die anderen?.
Ja, want wie wil er nou vrijwillig naar jou kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel bijnaquote:
ja, topic changequote:Bovendien hadden we het niet over kijken, maar over heen gaan voor.
Kan nu nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
PfftGa es de pa uithangen ofzo
![]()
Alsof jij vroegah nooit een keer troep had.
Nee, maag niet. Gewoon me even volgestopt![]()
Een schizofreen, is nooit alleen!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
Zal zo de laatste spullen pakken en dan ben ik voor een paar weekjes lekker offline![]()
Lekker rustig
hij wijkt wel iets af hoor, die kleur.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chipszak. heeft bij mij mijn posts roze ingesteld, en ik durf het niet terug te veranderen.
En hij is niet wit btw, hij is gewoon de kleur van fok dinges.
ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
Hey alex?
Ik verwacht ernstig veel pics van Chipszak. he, zeker met de outfit die ze gaat dragen.![]()
Ik heb ook geen kaartje, kan ook niet, want ik moet thuis blijven met de kids. Dinnetje gaat uit eten met haar zusje en zus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vanaaf bios ja, daar gaan een aantal mensen heen.
waaronder chipszak, in een ubersexy outfit.
Alleen, ik heb geen kaartje, dus ik kan niet mee.
daar heb jij niks aan, aangezien je niet mee gaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:59 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ik stel voor dit proefondervindelijk te onderzoeken...![]()
Er voor overheen gaan?!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet naakt.
Bovendien hadden we het niet over kijken, maar over heen gaan voor.
Alex neemt vast wel zijn foto toestel mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb jij niks aan, aangezien je niet mee gaat.
Tuurlijk niet bijnaquote:
schiet je niks mee op, want ik meen me te herinneren dat de site waar hij zijn foto's host geen naaktfoto's toe staatquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alex neemt vast wel zijn foto toestel mee.
you go girl!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef ChipsZak. het volgende:Nee maar srsly.
Ik houd van mn kleding
En ik draag het lekker zo als ik het wil
Ooh jawel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schiet je niks mee op, want ik meen me te herinneren dat de site waar hij zijn foto's host geen naaktfoto's toe staat.
Neh neh neh.
Nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
you go girl!!.
(en lekker wél bijna naakt)
.
Wrijf het er nog maar eens in..quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar heb jij niks aan, aangezien je niet mee gaat.
Hij heeft zijn eigen host, buzzybeeforum.nlquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schiet je niks mee op, want ik meen me te herinneren dat de site waar hij zijn foto's host geen naaktfoto's toe staat.
Neh neh neh.
Och germquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in..![]()
je wil alleen maar vriendjes zijn omdat je anders die cd-rom niet meer krijgtquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet
Geeft niet hoor
Zullen we weer vriendjes zijn?
gelukkig gaat het nergens over, dus hoef je niks bij te lezen. He, dat scheelt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef freecell het volgende:
Gaat wel weer heeeeel erg hard hier
Ik zit achter mn computer de hele dag en zelfs ik houd het niet meer bij
Daar had ik niet eens nog aangedacht eigsquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je wil alleen maar vriendjes zijn omdat je anders die cd-rom niet meer krijgt. Ik ben hem kwijt trouwens
.
I COMMAND YOU!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens nog aangedacht eigs! OMGOHNOEZ!
Het was een belofte, ga zoeken!
Snel
![]()
Ja, maar wel met smeekbede poppetjes erom heen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef Viking84 het volgende:
Er zit wel een bevel in de zin.
"Ga zoeken! Snel!". CZ. zou niet misstaan als hoge pief in het leger!.
Ik ga dit weekend m'n kamer weer opruimen en dan kom ik hem vast wel tegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar wel met smeekbede poppetjes erom heen.
En niet van 'Ga zoeken!
Snel
![]()
'
Wil je dan ajb gaan zoeken
![]()
![]()
Kay.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend m'n kamer weer opruimen en dan kom ik hem vast wel tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |