Gedaan en?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga maar eens op die foto staan met je muis.
Ik zie dat niet ofwa?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Dan zie je een beschrijving van die foto en daarbij staat 'viva paintball' (oid). Zie daar de verklaring van de rotzooi op z'n wang.
dat ligt dan aan jou, want ik zie het (en Sebasser kan het ook zien, aangezien hij ook de beschrijving van mijn foto's kan zien door er met z'n muis op te gaan staan).quote:
ja, wist ik veel over welk fobo het ging.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ligt dan aan jou, want ik zie het (en Sebasser kan het ook zien, aangezien hij ook de beschrijving van mijn foto's kan zien door er met z'n muis op te gaan staan)..
Aaahww, wat cutequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben zijn geluk, smst ie..
.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:21 schreef Luco het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga maar eens op die foto staan met je muis.
Dat is de naam van het plaatje, niet de omschrijving ^^.quote:
Viva Paintball.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef Viking84 het volgende:
Dan zie je een beschrijving van die foto en daarbij staat 'viva paintball' (oid). Zie daar de verklaring van de rotzooi op z'n wang.
Werkt alleen bij het kleine plaatje. Je moet hem dus niet eerst aanklikkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ligt dan aan jou, want ik zie het (en Sebasser kan het ook zien, aangezien hij ook de beschrijving van mijn foto's kan zien door er met z'n muis op te gaan staan)..
Dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Zou kunnen. Of het komt doordat je een andere Fok! template gebruikt. Ws hebben de meesten van jullie Fok!_silver, de standaard. Ik heb een andere.
Ik heb default. En zijn er meer templates voor het Fotoboek dan?!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Zou kunnen. Of het komt doordat je een andere Fok! template gebruikt. Ws hebben de meesten van jullie Fok!_silver, de standaard. Ik heb een andere.
Eh ja, die nieuwe layout voor 't fobo is echt kut.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb default. En zijn er meer templates voor het Fotoboek dan?!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik erop ga staan met m'n muis komt er 'userphoto' te staan. Geen omschrijving..
Dat zegt DaD net.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Ok, met IE7, verschijnt alleen "userphoto"
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik erop ga staan met m'n muis komt er 'userphoto' te staan. Geen omschrijving..
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, al voorbij.
Hoezo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, al voorbij.
Wat dan? Zeggen ze dat Pathe vanavond weer gaat instorten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen afraden om nu TV Noord aan te zetten.
I know. Daarom bedankte ik haar, gepast er voor.quote:
Zaal 8 was het de vorige keer toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:48 schreef maok het volgende:
[..]
Wat dan? Zeggen ze dat Pathe vanavond weer gaat instorten?
Of dat andere plaatje, met die opensperde anus.quote:
Nou veel niveau heeft dat programma dat daar nu draait niet in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen afraden om nu TV Noord aan te zetten.
Die opengesperde anus noemt men goatse.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Of dat andere plaatje, met die opensperde anus.![]()
.
Mên, gisteren was weer iemand die ergens een hotlink deed en dus dat plaatje + tubgirl te zien kreeg.
Mên, goor!
Je ziet een soppig hoofd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ineens allemaal geluiden tegen mn raam ed.
Kijk ik om.
Zie ik daar in een x een hoofd + sop
Ja, sla je badjas dan dicht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Glazenwasser dus.
Maar OMG ik schrok me de tering.
Ik zit hier nog in mijn badjasje
En nu kannie naar binnen kijken.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Die heb ik ook dichtgeslagen gek.
wtf denk je wel niet![]()
Maar hij wil niet helemaal tot boven dicht, dat vind ik iets minder![]()
Ha, tóch doen hè!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou veel niveau heeft dat programma dat daar nu draait niet in ieder geval niet.![]()
Ben mijn kamer aan het opruimen, dus af en toe wil je even een verzetje hequote:
Ah, thanks. Was niet zo bekend met die smerige troepquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die opengesperde anus noemt men goatse.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Glazenwasser dus.
Maar OMG ik schrok me de tering.
Ik zit hier nog in mijn badjasje
En nu kannie naar binnen kijken.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Die heb ik ook dichtgeslagen gek.
wtf denk je wel niet![]()
Maar hij wil niet helemaal tot boven dicht, dat vind ik iets minder![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
@ j0olz
Nouja, niet helemaal open.
Maar die knoop blijft nooit goed zitten.En dan zakt het zoeen beetje uit en dan hangt het zo half en dus in dat geval vond ik die man niet zo tof.
.
Ik het idd niet helemaal goed opvatte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh volgens mij heeft iedereen 'en nu kannie naar binnen kijken' verkeerd begrepen
binnen, naar dit huis dus whaha.
Wahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat omdat:
[..]
Ik het idd niet helemaal goed opvatte.
nu moet ik trouwens nòg een highlight instellen... J0oLz.
.
Si seniorita.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga even eten.
Totstraks mijn rebell.;rebe;
Godverdomme.Wat is het meervoud van rebel
Rebellen?
Het meerendeel van den Nederlandsche taal klinkt achterlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh.
Mooi.
Totstraks mijn rebellen!Klinkt echt heel erg achterlijk maar oke
Er zijn ook knopen die wel blijven zittenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
@ j0olz
Nouja, niet helemaal open.
Maar die knoop blijft nooit goed zitten.En dan zakt het zoeen beetje uit en dan hangt het zo half en dus in dat geval vond ik die man niet zo tof.
.
quote:
Trust me, je hebt niets gemist. Tenzij, natuurlijk, je van achteruiteten houdt.quote:
Is dat zo? Ben je een padvinder? Kun je ChipsZak. helpen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:39 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Er zijn ook knopen die wel blijven zitten![]()
quote:
Ik ben niet zo goed in spaans, sowwy.quote:
Ach... Waarom maak je dan troep, in the first plaats...?quote:
Nou nee.. geen padvinderquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dat zo? Ben je een padvinder? Kun je ChipsZak. helpen?
Chipszak. heeft bij mij mijn posts roze ingesteld, en ik durf het niet terug te veranderen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef Mauro het volgende:
En verdomme, een wit plaatje op een groene achtergrond
Wel godverdomme.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef Mauro het volgende:
Oh en nee Sebasser.
Zaterdag ben ik nog niet in Groningen
Maak hem dan doorzichtig zoals een aantal van die snaailies dat hebben 14.gifquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chipszak. heeft bij mij mijn posts roze ingesteld, en ik durf het niet terug te veranderen.
En hij is niet wit btw, hij is gewoon de kleur van fok dinges.
Mja, dat had ik idd beter kunnen doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maak hem dan doorzichtig zoals een aantal van die snaailies dat hebben 14.gif
Volgens mij is die op vakantie ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de statistieken van de 100 delen
Heeft iemand al een PM naar Jera gestuurd?
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gok zomaar dat ik wel niet meer op 1 zal staan.
Hoe wat waar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
Hey alex?
Ik verwacht ernstig veel pics van Chipszak. he, zeker met de outfit die ze gaat dragen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |