Nou nee.. geen padvinderquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Is dat zo? Ben je een padvinder? Kun je ChipsZak. helpen?
Chipszak. heeft bij mij mijn posts roze ingesteld, en ik durf het niet terug te veranderen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:32 schreef Mauro het volgende:
En verdomme, een wit plaatje op een groene achtergrond
Wel godverdomme.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef Mauro het volgende:
Oh en nee Sebasser.
Zaterdag ben ik nog niet in Groningen
Maak hem dan doorzichtig zoals een aantal van die snaailies dat hebben 14.gifquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Chipszak. heeft bij mij mijn posts roze ingesteld, en ik durf het niet terug te veranderen.
En hij is niet wit btw, hij is gewoon de kleur van fok dinges.
Mja, dat had ik idd beter kunnen doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maak hem dan doorzichtig zoals een aantal van die snaailies dat hebben 14.gif
Volgens mij is die op vakantie ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de statistieken van de 100 delen
Heeft iemand al een PM naar Jera gestuurd?
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gok zomaar dat ik wel niet meer op 1 zal staan.
Hoe wat waar?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
Hey alex?
Ik verwacht ernstig veel pics van Chipszak. he, zeker met de outfit die ze gaat dragen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |