t enige wat je moet weten is dit;quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
zou ik tijd hebben om bij te lezen?denk het niet.... was weer extreem druk op t werk
Ga toch maar bij lezen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
zou ik tijd hebben om bij te lezen?denk het niet.... was weer extreem druk op t werk
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Glazenwasser dus.
Maar OMG ik schrok me de tering.
Ik zit hier nog in mijn badjasje
En nu kannie naar binnen kijken.
vandaag ga ik niet veel foto's maken denk ik. Zaterdag daarentegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
Hey alex?
Ik verwacht ernstig veel pics van Chipszak. he, zeker met de outfit die ze gaat dragen.![]()
nee hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Viking84 het volgende:
he, de mensen komen voor HP5 hoor, CZ., niet voor jou.
Mn kleine prutscameratje maar ik heb geen batterijen geloof ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alex neemt vast wel zijn foto toestel mee.
Ik sta zlef ook in mn blote kont op t net, dus ik heb mn maniertjes welquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
schiet je niks mee op, want ik meen me te herinneren dat de site waar hij zijn foto's host geen naaktfoto's toe staat.
Neh neh neh.
op alexmiedema.com wat mn plaatjeshost is mag ik geen nakate mensen zetten, preutse amerikanen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen host, buzzybeeforum.nl
En anders ik wel.
Maar, hoezo?
ga je er meteen vanuit dat je naaktpics op het internet belanden dan?
Ik denk dat alex ze eerst probeerd te verkopen aan de internationale roddelpers.
Je hebt (uiteraard) gelijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ga toch maar bij lezen.
Is wel leuk.
Mwehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bestaan ook in Groningen wel hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar ik vblief alleen gouen witte kat batterijen
ik kan ze in Stiens en Leeuwarden al niet vinden, laat staanin Groningenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die bestaan ook in Groningen wel hoor.![]()
Wat nu.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een avond.
Begin er dan ook niet over?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat kan ik niet gaan rondspreiden hier.
Het heeft met dat ene te maken enzoot.
Waar jij als semi-insider bij zit![]()
Ik vond het kunnen om te zeggen 'wat een avond. 'quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over?.
Well, excuse me hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vond het kunnen om te zeggen 'wat een avond. '
Ik verander dan die ene post wel even.
Ohnee heeft al geen zin meer, je hebt m al gequote.
Nou; Voor al die haat-reacties die gaan komen; ja ja sorry en al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |