quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, al voorbij.
Hoezo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, al voorbij.
Wat dan? Zeggen ze dat Pathe vanavond weer gaat instorten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen afraden om nu TV Noord aan te zetten.
I know. Daarom bedankte ik haar, gepast er voor.quote:
Zaal 8 was het de vorige keer toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:48 schreef maok het volgende:
[..]
Wat dan? Zeggen ze dat Pathe vanavond weer gaat instorten?
Of dat andere plaatje, met die opensperde anus.quote:
Nou veel niveau heeft dat programma dat daar nu draait niet in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan iedereen afraden om nu TV Noord aan te zetten.
Die opengesperde anus noemt men goatse.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Of dat andere plaatje, met die opensperde anus.![]()
.
Mên, gisteren was weer iemand die ergens een hotlink deed en dus dat plaatje + tubgirl te zien kreeg.
Mên, goor!
Je ziet een soppig hoofd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ineens allemaal geluiden tegen mn raam ed.
Kijk ik om.
Zie ik daar in een x een hoofd + sop
Ja, sla je badjas dan dicht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Glazenwasser dus.
Maar OMG ik schrok me de tering.
Ik zit hier nog in mijn badjasje
En nu kannie naar binnen kijken.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Die heb ik ook dichtgeslagen gek.
wtf denk je wel niet![]()
Maar hij wil niet helemaal tot boven dicht, dat vind ik iets minder![]()
Ha, tóch doen hè!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou veel niveau heeft dat programma dat daar nu draait niet in ieder geval niet.![]()
Ben mijn kamer aan het opruimen, dus af en toe wil je even een verzetje hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |