Nog anderhalf uur, tot mijn vrijheid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:43 schreef JDude het volgende:
Is het al bijna vijf uur?
Die fase heeft mij dochtertje op de een of andere manier overgeslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
zagen, zagen zagen ... jan komt thuis om een boterham te vragen....
Grijp in nu het nog kan!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef Dalamar het volgende:
K3 is al vanaf ze 1 jaar is helemaal dé shit! Net als de betere dance muziek trouwens.
Ze is gek op dansen... Suggesties?quote:
+ 2 dagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Nog 23 minuten.
Die getalletjes nog gecheckt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:45 schreef Kuukske het volgende:
Internet is weer werkende.
Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:21 schreef veldmuis het volgende:
Die getalletjes nog gecheckt?
Hier ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:45 schreef Kuukske het volgende:
Internet is weer werkende.
Netjes tussen de dingesses die ik zei dus? Goedzo!quote:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
NAC heeft gewonnen hè! 7-0 ofzoiets, dacht ik!
Mooiquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:48 schreef bassieVL het volgende:
Denemarken is voor de afwisseling een keer voor mijn plezier.
Ik. Met JD. (duh). Op het Ginnekenmarktje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef Dalamar het volgende:
En uiteraard aan allen een goede morgen
Wie gaan er allemaal een terrasje pakken komend weekend?
Van de Baronie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef veldmuis het volgende:
NAC heeft gewonnen hè! 7-0 ofzoiets, dacht ik!
Hmm, daar kom ik nooit meer eigenlijk, terwijl dat eigenlijk altijd wel gezellig is. Vroeger wel in de Bavelselaan gewoond, maar toen mocht ik nog geen bier drinkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik. Met JD. (duh). Op het Ginnekenmarktje.
Waarom?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef veldmuis het volgende:
Haal JDuukske maar uit de kast!
Je doet je naam eer aan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef travelman het volgende:
en weer terug in Breda; morgen naar de Gentse feesten!!!![]()
een paar jaar geleden zocht ik via FOK! wat info voor een reis (en ging er niet vanuit, dat ik er vaker gebruik van zou maken); vandaar mijn naam. Anders zou ik wel wat creativer geweest zijnquote:
Mooi zo.quote:
Ehm, Dal?quote:
Is te merken, fok jongetjes op hun billetjes slaan. Leuk werk heb jequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik bén toch aan het werk. Verdulle.
Dat verwacht je niet van een vrouw!quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Dude, ik kan alt-tabben.
The same.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Een beetje grijs buiten. Verder wel rustig hoor. En daar in het verre 013?
Opwindend. Ik ben al thuis.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef JDude het volgende:
The same.
Ik vouw 80 brieven en doe ze in enveloppen en voel me even secretaresse.
Ja we hebben zin in het weekendquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:11 schreef Kuukske het volgende:
Eigenlijk ben ik iedere dag wel lekker.
*Wink, wink. Het is vrijdagmiddag. Bijna.quote:
Zég. Doe eens niet zo stom.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef Frazz het volgende:
Is het al maandag?
Ik wil dat het maandag is. Punt. Dan zie ik haar. Daarom kan ik niet wachten tot maandag. Normaal heb ik ook een hekel aan maandagen maar niet aan deze en die er op volgt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég. Doe eens niet zo stom.
"Is het al maandag". Tfooehoehoehoe.
Tijd voor de vrijdagmiddagseks ofzo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Wink, wink. Het is vrijdagmiddag. Bijna.
Wat ben ik blij dat ik gewoon met mijn lief in één stad woonquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef Frazz het volgende:
Ik wil dat het maandag is. Punt. Dan zie ik haar. Daarom kan ik niet wachten tot maandag. Normaal heb ik ook een hekel aan maandagen maar niet aan deze en die er op volgt.
Neegij met je maandagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
Mijn god jullie doen het toch niet op vastgestelde tijden he
1 huis zal je bedoelen. En niet iedereen heeft die luxe ja. Bovendien is dit speciaal als je elkaar dan zietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik gewoon met mijn lief in één stad woon.
Nog geen kalender gemaakt voor de komende maanden?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Frazz het volgende:
[..]
Njah misschien doe ik het maandag wel, of niet
Sorry hoor, maar ik vind het nog steeds leuk en speciaal om JD thuis te horen komen en te zien. En 's morgens naast wakker te worden endergelijke.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef Frazz het volgende:
1 huis zal je bedoelen. En niet iedereen heeft die luxe ja. Bovendien is dit speciaal als je elkaar dan ziet
Dat doe ik nog niet eens en ik ben al 8 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Tijd voor de vrijdagmiddagseks ofzo?
Mijn god jullie doen het toch niet op vastgestelde tijden he
Ik voel een nieuwe TT aankomen...quote:
True, ik heb er ook erg goede herinneringen aan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef Frazz het volgende:
[..]
1 huis zal je bedoelen. En niet iedereen heeft die luxe ja. Bovendien is dit speciaal als je elkaar dan ziet
De TT of de kalendersex?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Vertel.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Ohh een naamtopic.. Maar die mag ik zelf niet maken.
Wie zegt dat ik niet naast haar wakker kan worden? Zover ik weet staat er voor over 3 weken een date op de planning waarbij ze bij mij blijft slapenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind het nog steeds leuk en speciaal om JD thuis te horen komen en te zien. En 's morgens naast wakker te worden endergelijke.
Dat wordt neuken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef Frazz het volgende:
Wie zegt dat ik niet naast haar wakker kan worden? Zover ik weet staat er voor over 3 weken een date op de planning waarbij ze bij mij blijft slapen. Ik bedoel alleen dat het speciaal is omdat je naar elke ontmoeting helemaal naar toe leeft.
Leuke TT in combinatie met het nummer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Dalamar het volgende:
"Breda #69: Waar Kuukske en JD iets speciaals hebben"
Hmm, dat is het niet helemaal. Maar iets wat daar op lijkt dus
Die PI was meer omdat ze niet online wasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
Prima gebruik van PI's.
Alvast neuksafe maken?quote:
Hé! We wonen nu vlakbij jou om de hoekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef DarkSamba het volgende:
Goede middag allemaal,
Daar ben ik weer na een lange tijd. Erg druk gehad (nogsteeds eigenlijk maargoed).
JD en Kuukske gefeliciteerd met jullie huisje
PS: hoe is het leven hier allemaal?
Je kan het op z'n minst proberen. Dan kom je ook vast in de stemming.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Frazz het volgende:
Dat kan niet in een studentenhuis een week van te voren, dat kan maximaal 2 uur van te voren
Oh ja, welke straat danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé! We wonen nu vlakbij jou om de hoek.
Dat pleur ik hier niet neer. Hoe is hetquote:
Dan stuur je het in een PMquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat pleur ik hier niet neer. Hoe is het.
Done!quote:
Ja, dat wel.. Ik verlaat Breda niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Blijf je wel in Breda?
You've got Mail!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
Welke kant ga je op?
Oh ja, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Ritchie het volgende:
Ja zeg.. wij willen dat ook wel weten hoor!
Gefeliciteerd!.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik over 6. Lekker puh.
Ja, vind het erg goed uitzien.. Maar wel warm in die kleine kamertjes daarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Toffe stek hè?
Werd ook wel tijd.quote:
Wanneer was je er?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:53 schreef DarkSamba het volgende:
Ja, vind het erg goed uitzien.. Maar wel warm in die kleine kamertjes daar
Nope.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
Hebben jullie deze TT eerder gehad ofzo?
Volgens mij ken ik hem al.
Ik ga het even voor je nakijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
Hier alles lekker rustig. Zijn gangetje. De laatste zooitjes zo af en toe eens opruimen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef Clauw het volgende:
Jij bent snel!
Ja hoor alleen nog wennen met vroeg opstaan en reizen etc.
En ben nu dus wel moe![]()
en met jou / jullie?
misschien dat Met bier gedeeltequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb liever thee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
Kuukske drinkt graag koffie om alert te blijven.
wel lekker hoor samen nieuw huisjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier alles lekker rustig. Zijn gangetje. De laatste zooitjes zo af en toe eens opruimen.
Uhhuh. Kom snel maar 'ns kijken.quote:
quote:
Wij Groningers zijn niet zo van het baggeren, wij hebben enkel kwaliteits posts.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:04 schreef JDude het volgende:
Neen. Nieuwe TT. Maar goed, jullie moeten toch al niet zeiken met je 100+ delige baggerreeks..
Hetzelfde als jij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
Argh, wat doe je dan in het koffie topic.
Ach, Koffie
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
Argh, wat doe je dan in het koffie topic.
Ach, Koffie topic
En het begin van een nieuwe!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:04 schreef JDude het volgende:
[..].
Vandaag sleutels van m'n studentenkamer ingeleverd. Einde van een tijdperk.
Nah, de studentenpopulatie valt mee hierquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:05 schreef Sebasser het volgende:
Mja, heel breda vol met drankverslaafden..
Ik post er af en toe nog yawn en hoe zeer ik me verveel op werk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:06 schreef Sebasser het volgende:
Om de zoveel tijd Hai. en Koffieroepen?
Mha, jij post er wel meer.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mja, heel breda vol met drankverslaafden..
quote:
Was?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:06 schreef Sebasser het volgende:
Kijk maar uit, straks springt ie naar beneden.
In je nek ofzo.
Koffietopic was altijd wel tof.
De eerste 10 delen inderdaadquote:
Ik doelde op je "Koffie was altijd wel tof".quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:07 schreef Sebasser het volgende:
Zijn ava.
Mah, iets meer wel.quote:
Koffietopic.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik doelde op je "Koffie was altijd wel tof".
Bij ons ook, 1 keer per maand ofzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:09 schreef Kuukske het volgende:
Mwoah, het gaat nog wel eens over de binnenstad. En de activiteiten in de stad. Enzo.
ik ken iedereen hier via Fok!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mah, iets meer wel.
Maar idd, het begin was wel het tofst.
Groningen-topic beginnen ze nu te zeiken dat we te veel offtopic gaan.
Dat krijg je he, als iedereen elkaar irl kent.
Hier niet zulke problemen?
Wij hebben gemeet. Enzulcks.quote:
Ohh. Zo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:11 schreef Clauw het volgende:
ja via fok
Dat zegt ze toch nietquote:
Neuh, door de bagger valt het gewoon niet meer op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:11 schreef Clauw het volgende:
[..]
Heeft Breda meer leukere activiteiten?![]()
Nou wie weet. Als ik eens in Groningen ben.quote:
Ik vraag het toch alleen maar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch niet. Is iedereen daar in het Noorden zo traag van begrip?
Tof. Hier hebben we bier op de Grote Markt vanwege dat warme weer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:12 schreef Sebasser het volgende:
Neuh, door de bagger valt het gewoon niet meer op.
Vanavond hebben ze hier Friday fun skate.
25 kilometer skaten door de hele stad.
Verkleed, ivm vrijdag de 13de.
Ik heb de koffie vast klaarstaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou wie weet. Als ik eens in Groningen ben.
Wow, wij hebben geen bier op de grote markt hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof. Hier hebben we bier op de Grote Markt vanwege dat warme weer.
Ah, dan is ie tegen die tijd vast niet meer te zuipen. Maar goed. Bedankt voor het lieve gebaar Sasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb de koffie vast klaarstaan.
Mja, geeft toch niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dan is ie tegen die tijd vast niet meer te zuipen. Maar goed. Bedankt voor het lieve gebaar Sas.
Neen, met Carnaval ben ik naar Parijs gevlucht met Kuukskequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
Lekker koud, dan is het ook wel nodig ja.
Heb je ook meegedaan?
Och, zo af en toe.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:15 schreef Sebasser het volgende:
Mja, geeft toch niet.
Je drinkt het immers niet.
Veel leuker inderdaadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, met Carnaval ben ik naar Parijs gevlucht met Kuukske.
Ga je nog op vakantie?quote:
Alsof je het daar beter hebt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, dan zet ik wel nieuwe.quote:
Zucht, ik reageer wel gewoon niet meer op je, hmmkay?quote:
Ameland is veul goedkoper, en daar heb je ook geen carnaval.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Zucht, ik reageer wel gewoon niet meer op je, hmmkay?
Wat vind je hier leuk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Groningen is ansich wel een leuke stad. Jammer dat het zo'n tyfus eind weg is.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar je gaat nog wel ergens heen?
Of verder nog geen plannen?
Wel ontopic blijven he.
Ow ja, met die carnavalswinkel daarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet.quote:
Ja, maak jij of Dal die ene met die toffe TT.quote:
Moet lukkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maak jij of Dal die ene met die toffe TT.
dat is dan Dal!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maak jij of Dal die ene met die toffe TT.
Scherp.quote:
Ja, maar jij bent immer op Fok!quote:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ben je er al klaar voor Dal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |