Alvast neuksafe maken?quote:
Hé! We wonen nu vlakbij jou om de hoekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef DarkSamba het volgende:
Goede middag allemaal,
Daar ben ik weer na een lange tijd. Erg druk gehad (nogsteeds eigenlijk maargoed).
JD en Kuukske gefeliciteerd met jullie huisje
PS: hoe is het leven hier allemaal?
Je kan het op z'n minst proberen. Dan kom je ook vast in de stemming.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Frazz het volgende:
Dat kan niet in een studentenhuis een week van te voren, dat kan maximaal 2 uur van te voren
Oh ja, welke straat danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé! We wonen nu vlakbij jou om de hoek.
Dat pleur ik hier niet neer. Hoe is hetquote:
Dan stuur je het in een PMquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat pleur ik hier niet neer. Hoe is het.
Done!quote:
Ja, dat wel.. Ik verlaat Breda niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
Blijf je wel in Breda?
You've got Mail!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
Welke kant ga je op?
Oh ja, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Ritchie het volgende:
Ja zeg.. wij willen dat ook wel weten hoor!
Gefeliciteerd!.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik over 6. Lekker puh.
Ja, vind het erg goed uitzien.. Maar wel warm in die kleine kamertjes daarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Toffe stek hè?
Werd ook wel tijd.quote:
Wanneer was je er?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:53 schreef DarkSamba het volgende:
Ja, vind het erg goed uitzien.. Maar wel warm in die kleine kamertjes daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |