Oh sorry, overheen gelezen danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer verteld, toen heb je het nog eens gevraagd en heb ik het nog een keer verteld. Dus ja, ik heb 'm terug, en nee, ik heb 'm niet gehaald.
Trouwens Tangarine, heb Vroeg-Amerikaans wel gehaald!.
Past goed bij mn anders cijfers voor dit AV-vak: 4 daarna een 5 en nu dus weer een 4quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja of vieren in het bijzonder. Is dit een mooie, voor je collectie?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Past goed bij mn anders cijfers voor dit AV-vak: 4 daarna een 5 en nu dus weer een 4![]()
de 4'en waren met 2 dagen leren, de 5 een weekje in de zomer...
en hoe lang nog?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ruik eten![]()
HONGER!
even vragen hoe lang het nog duurt.
Eet smakelijk, Hare Tofheid!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Kay.
Ik ga vast in de woonkamert zitten!
Totstraks mijn engeltjes!![]()
feliquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer verteld, toen heb je het nog eens gevraagd en heb ik het nog een keer verteld. Dus ja, ik heb 'm terug, en nee, ik heb 'm niet gehaald.
Trouwens Tangarine, heb Vroeg-Amerikaans wel gehaald!.
Lijkt me een beetje raar, reageren op je fotoboek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
Waarom reageer je niet op je fotoboek?.
Ja ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje raar, reageren op je fotoboek.
Mje, als het fotoboek nou terug kon reageren..
Dat kon allemaal mee, omdat Freecell een rugzak meehad, waar een deel in kon en de rest in de hand gehouden werd tijdens het fietsen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kon dat allemaal wel mee op de fiets?.
Je kunt bij de ander reagerenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje raar, reageren op je fotoboek.
Mje, als het fotoboek nou terug kon reageren..
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef MaxMark het volgende:
Is dit het Groningen-topic?
Nee, je hebt een afslag te vroeg genomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef MaxMark het volgende:
Daarom gebruik ik ze weinigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
stomme punten.
Haren?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, je hebt een afslag te vroeg genomen.
Nee, dat lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef MaxMark het volgende:
Ah! vandaar!quote:
Zekertsquote:
Yoghurt + suiker Zuur?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
AAAAH ZUUR.
Zolder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar was Alex eigs ineens heen omgwtf?
+ besjes.quote:
Wat moettie daar?quote:
nog lekkerder zonder yoghurtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Lekker zeg. Yoghurt + suikers + besjes.
Jaquote:
Wippenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog lekkerder zonder yoghurt.
Kersen zijn ook lekker.
Tangarine heeft rode bessen gehaald op de markt, dus straks maar ff langswippen.
hihi, ik zei wippen![]()
.
Ik ga even door de zure bes bijten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je er iets aan doen![]()
Waarnaar?quote:
Ah het komt door de bes en niet door de yoghurtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga even door de zure bes bijten.
Omdat dat ze zijn en de zin in mijn sign nogal over hun moord gaat, dus mjehquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef MaxMark het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, mijn waarde CZ. Waarom heb je die foto in je sig staan
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah het komt door de bes en niet door de yoghurt
Daar kom je vroeg achter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah het komt door de bes en niet door de yoghurt
oh ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat dat ze zijn en de zin in mijn sign nogal over hun moord gaat, dus mjeh![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit was ik vandaag in al mijn tofheid.
[afbeelding].
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ik zie het nu pas.
Christ....
Heb jij die soms ook als wallpaper?
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ik zie het nu pas.
Christ....
Heb jij die soms ook als wallpaper?
mwhehequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wel.
Zo heb ik een screensaverslideshow met allemaal plaatjes van rotten dot com.
Als ik trouwens alleen ben heb ik die screensaver af, hij is alleen om visite en zulks te choqueren.quote:
Nou zegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik trouwens alleen ben heb ik die screensaver af, hij is alleen om visite en zulks te choqueren.
sick sick mindquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wel.
Zo heb ik een screensaverslideshow met allemaal plaatjes van rotten dot com.
Okeuj, ik herformuleerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat dat ze zijn en de zin in mijn sign nogal over hun moord gaat, dus mjeh![]()
Hiep hiep...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoppa.
OMG HET HOOGKERK TOPICquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, je hebt een afslag te vroeg genomen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat je daar geil van wordt ofzo?.
zolder, zoeken naar telefoon en afstandbediening DVD speler en naar huis, zat eerst bij mn oudersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar was Alex eigs ineens heen omgwtf?
Omdat dat zowat een hele conclusie is over hun gedachten ed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Okeuj, ik herformuleer
Waarom heb je die zin over de moord in je sig?
stelletje aandachtstrekkers dus. Kan er niet meer warm of koud van worden, hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat dat zowat een hele conclusie is over hun gedachten ed.
Dat is wat ze wouden, roem, faam. Iedereen zou hun kennen. Ze waren origineel vonden ze. Er zouden films gemaakt worden. Ze waren al bezig met bedenken wie volgens hun er een film over zou mogen maken. En nog meer.
Typisch Gronings schijnt die fout te zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stelletje aandachtstrekkers dus. Kan er niet meer warm of koud van worden, hoor.
Oh ja, regenwouden?.
Geweldig ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:33 schreef Grulez het volgende:
Lekker weer trouwens.
Nou, missen is een groot woord. Maar ik zou haar maar wat graag weer zien.quote:
Gewoon doen, doe ik 't ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik heb zin om mn kleren uit te trekken. Maar dan meppen de katten de luxaflex voor mn ramen vandaan en zit ik te pronk.
Ik ga sowieso een keer naar Ciske de Rat, de Musical, maar wanneer precies weet ik nog nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er nog mensen die dit theaterseizoen in de Oosterpoort/Stadsschouwburg toffe dingen gepland hebben staan om naartoe te gaan, trouwens?
meebrullen is ook OKquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan de muziek, erg veel van hun muziek valt niet echt mee te zingen..![]()
Er zijn ineens wat kwartjes op hun plek gevallen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben echt totally shocked. Bij zo'n beetje alles nu.
Maar ik houd lekker voor me waarom![]()
Ik wou alleen dat even mededelen.
dus. einde mededeling in zicht.
.. einde.
Vertelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben echt totally shocked. Bij zo'n beetje alles nu.
Maar ik houd lekker voor me waarom![]()
Ik wou alleen dat even mededelen.
dus. einde mededeling in zicht.
.. einde.
quote:
Iddquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij slowchatten we met voor 95% van de lezer onbegrijpelijk gedinges
Meld het eens!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb van alles te melden.
En hoe heet het nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[afbeelding]
Dit was de meeuwerderweg gisteravond
Nog steeds hetzelfde, al zullen de mensen daar na de wateroverlast van gisteravond wel anders over denken.quote:
Ik moest zelf eigenlijk wel heel hard lachen om m'n opmerking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, al zullen de mensen daar na de wateroverlast van gisteravond wel anders over denken.
Ik heb de slappe lach intussen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen ik er dieper over nadacht moest ik ook lachen hoor Tineke.
Ik vond het een goede grap, het had eentje van mij kunnen zijn. Dus, naja, dan weet je het wel he. Puike grap enzo 14.gifquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest zelf eigenlijk wel heel hard lachen om m'n opmerking.. Toch nog iemand, hè.
Dat ik dat compliment nog eens mag krijgen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vond het een goede grap, het had eentje van mij kunnen zijn. Dus, naja, dan weet je het wel he. Puike grap enzo 14.gif
Nu moet ik daar om lachenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb de slappe lach intussen..
Ik ben allang blij dat je doorhebt dat het een compliment was... Ik ben daar niet zo goed in, meestalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ik dat compliment nog eens mag krijgen....
That's me, ik laat mensen lachen. Beginnend bij mezelf.quote:
Mag ik 't zeggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of, wanneer je niet van muziek houdt:
Hoe verdeel je een taart in acht gelijke stukken, wanneer je maar 3 keer mag snijden.
Aan mij zijn wiskundige vragen niet besteed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe verdeel je een taart in acht gelijke stukken, wanneer je maar 3 keer mag snijden.
Makjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die vraag hing over de stoel van de persoon voor ons in het blijkbaar door Jumbo gesponsorde vliegtuig. Ik wist 'm ook niet, en daar heeft Do2 zich flink mee zitten amuseren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aan mij zijn wiskundige vragen niet besteed.
Tsja. Het is een prachtig land, maar de tegenstellingen zijn o zo groot.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier. Iets om over na te denken op de late dinsdagavond.
Yep. De praktische oplossing kan ook zijn stapelen en dan gaan snijdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef teigan het volgende:
in vieren snijden, en dan qua hoogte halveren zeker
Nee hoor. In vieren snijden gaat in 2 keren. als je daarna de taart vanaf de ene zijkant naar de andere zijkant doormidden snijdt, dan heb je ook 8 stukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo, in vieren snijden en dan qua hoogte halveren? Dan snij je toch vaker dan drie keer?
Ik heb er toch aandacht aan gegeven?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom krijgt een vraag over een taart meer aandacht dan mijn onderwerp?
Kun je dat even painten. 't Wil er niet echt in, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor. In vieren snijden gaat in 2 keren. als je daarna de taart vanaf de ene zijkant naar de andere zijkant doormidden snijdt, dan heb je ook 8 stukken![]()
Ah de slijmjurk is er ook weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er toch aandacht aan gegeven?![]()
Zo is het, lieverd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo, in vieren snijden en dan qua hoogte halveren? Dan snij je toch vaker dan drie keer? Gewoon in 2en, op elkaar, weer in 2en, op elkaar, weer in 2en. Taart in 16 stukken is dus nog een keer op elkaar en in 2en.
Ik wil je mijn paintkunsten niet aan doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dat even painten. 't Wil er niet echt in, geloof ik.
True.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er toch aandacht aan gegeven?![]()
Hoogte?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil je mijn paintkunsten niet aan doen.
Je snijdt namelijk een keer in de lengte, breedte en hoogte de taart doormidden![]()
Ja, das belachelijk. Dan krijgt de helft van de mensen alleen maar bodem, en de rest alleen appeltroep.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil je mijn paintkunsten niet aan doen.
Je snijdt namelijk een keer in de lengte, breedte en hoogte de taart doormidden![]()
Ja, maar het is wel de oplossing. Net alsof je dat gaat doen met een echte taart.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, das belachelijk. Dan krijgt de helft van de mensen alleen maar bodem, en de rest alleen appeltroep.
Dat is helemaal niet de oplossing, dat is een taart verneuken. De mijne, dat is de oplossing.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de oplossing. Net alsof je dat gaat doen met een echte taart.Dan snij je em in 4 stukken en kan je lekker veel taart eten.
![]()
Truste CZ.
Maar dat is niet wat peterselieman zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is heel simpel, Chipszak.
Je snijdt een taart doormidden. Daarna doe je dat nog eens, zodat je 4 gelijke stukken overhoudt.
Die 4 gelijke stukken stapel je op elkaar,
en die stapel snij je van boven naar beneden nog eens door midden.
Resultaat; 8 gelijke stukken.
Dat is niet de oplossing, want daarmee krijg je geen 8 gelijke stukken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de oplossing. Net alsof je dat gaat doen met een echte taart.Dan snij je em in 4 stukken en kan je lekker veel taart eten.
![]()
Truste CZ.
Die heeft het ook fout.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat peterselieman zegt.
De opwinding over de taart wordt me te veel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die is wel erg makkelijk, hoor.
En wat is gelijk dan volgens jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing, want daarmee krijg je geen 8 gelijke stukken.
Met evenveel bodem als appelprut. Niemand wil toch die stomme bodemstukken?quote:
Ah k. Ja dan klopt het wel ja. Bah slagroom op taart, verpest de hele boel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met evenveel bodem als appelprut. Niemand wil toch die stomme bodemstukken?
En ik mis de slagroom ook in het hele verhaal.
Er zijn 2 oplossingenquote:
Ja lieverd, maar dan zijn ze niet gelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn 2 oplossingen![]()
[afbeelding]
Beetje mislukt, maar misschien snap je het idee nu
Met een speciale wiskundige taart welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing, want daarmee krijg je geen 8 gelijke stukken.
Ja idd. Daar dacht ik ook al aan, maar nee ze moeten zonodig weer een echte taart hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een speciale wiskundige taart wel![]()
Die smaken nergens naar. We hebben het over een appeltaart met een dikke bodem, goedgevuld met appel en kaneel, en een boterzachte bovenkant. En die wil ik helemaal, niet alleen de bodem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een speciale wiskundige taart wel![]()
Jou oplossing had ik allang bedacht, maar ja af en toe wil ik nog wel iets anders bedenken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lezen is lastig, voor sommigen.
Wat dan? Geef ie geen liefde?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
Waarom heeft mijn kutcomputer geen gevoel, klereding....
Waarschijnlijk uit zelfpreventie. Gevoel hebben is niet altijd positief.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
Waarom heeft mijn kutcomputer geen gevoel, klereding....
2 moeders en 2 dochters eten een heerlijke taart met een dikke bodem, verse appelstukjes, en veel slagroom.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nu heb ik honger, verdikke.
Ik een appel, omdat ik niks anders in huis heb, anders eet ik teveel en dat is slecht voor het budget.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de koekjes er maar bij gepakt..
Ik zou em het liefst door het raam gooien en een schop nageven, maar daar heb ik alleen mezelf mee.......quote:
Enorm. Viel 't nog niet op?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef Grulez het volgende:
Zijn jullie ook zo chaga?
Ik neem zo meteen wel een stroopwafel. Dat is zo ongeveer het enige nog wat ik hier heb liggen qua eetbaar ietsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de koekjes er maar bij gepakt..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 is al subtiel aan het informeren of ik niet enorm ongesteld ben..
Neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef Grulez het volgende:
Zijn jullie ook zo chaga?
Ow ik had het eigenlijk alleen over mezelf..........quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Enorm. Viel 't nog niet op?
Do2 is al subtiel aan het informeren of ik niet enorm ongesteld ben..
he bedankt... precies een pijnlijke plek. Behalve dan dat mijn gemiste mastervak mij een half jaar heeft gekost..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien een beetje dan, omdat ik een tentamen van een mastervak niet gehaald heb. Maar dat zie ik volgend jaar wel weer
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe geen mastervakken. Daarin schuilt mijn geluk.
Ik doe geen mastervakken. Daarin schuilt mijn ongeluk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe geen mastervakken. Daarin schuilt mijn geluk.
edit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gooi 't eruit G.! Gooi 't eruit!
Ja, dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe geen mastervakken. Daarin schuilt mijn ongeluk.
Ik snapte 'm pas na je edit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vingermatig?
Maar ik ben helemaal niet misselijk...
Mij levert het geen studievertraging op. Alleen zorgt het er voor dat ik iets beter moet plannen. Ik moet eerst mijn bachelor nog maar zien binnen te slepen. Moet nog 5 ECTS.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
he bedankt... precies een pijnlijke plek. Behalve dan dat mijn gemiste mastervak mij een half jaar heeft gekost..
Klopt. Alles, zo'n beetje. Je hebt een mislukkende vriendin, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dan doe je toch iets verkeerd.
Ik ben er zielsgelukkig mee. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klopt. Alles, zo'n beetje. Je hebt een mislukkende vriendin, wen er maar aan.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben er zielsgelukkig mee. Wen er maar aan.
Ja, dacht zij er ook maar zo over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Neuh je had gewoon gelijk. Mss zelfs wel voor God.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb ik je beldedigd, Grulez?
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Neuh je had gewoon gelijk. Mss zelfs wel voor God.
Nee die periode ligt achter mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dat trouwens? Overgeven door je vinger in je keel te steken? Ik heb het eens geprobeerd, maar na 7 keer was het me nog niet gelukt.
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dacht zij er ook maar zo over.
Pas je op? De stad in als je je slecht voelt heeft mij nog nooit veel goeds gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef Grulez het volgende:
Ik ben ff de stad in...
Echt? Heb je dat gedaan? Ik had eens een hele ovenschotel in m'n eentje opgegeten, toen bad ik dat het me zou lukken.quote:
Ownee ik dacht die ziekte, maar nee. Kotsen a la maar dan op de mannelijke manierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt? Heb je dat gedaan? Ik had eens een hele ovenschotel in m'n eentje opgegeten, toen bad ik dat het me zou lukken.
Dan volgt bij mij nu normaal altijd het verhaal over die ene keer ooit dat ik heb gekotst van de drank en de volgende dag ineens een vriendje bleek te hebben. Hij is nog 2,5 jaar gebleven ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ownee ik dacht die ziekte, maar nee. Kotsen a la maar dan op de mannelijke manier![]()
Ik verstond je niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
IK HOU VAN DAD!
Maar das tussen ons, he.
Dus mondje dicht.
Welke dagploeg? En:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
We krijgen morgen onvermijdelijk gedonder met de dagploeg, lieverd.
Dat kun je helemaal niet wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom op psm, ik weet dat je het wilt zeggen.
Als ik je zie ga ik je nog steeds knuffelen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef nietzman het volgende:
Ik vond DaD veel leuker toen ze mij nog wou knuffelen..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij vlagen ben ik enorm grappig.
psm: je bent een humorloze trut.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom op psm, ik weet dat je het wilt zeggen.
Newbie? Mweh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:28 schreef Jesse_ het volgende:
maar nu wordt het gewoon weer verneukt door zo'n kut newbie
Ik lach in een deuk ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:30 schreef Jesse_ het volgende:
De newbie lacht
Dat kan nooit je kloon zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:30 schreef Jesse_ het volgende:
gelukkig heb ik nog een kloon
Newbie lacht. Ik lach in een deuk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:32 schreef Jesse_ het volgende:
hij 'lach' in een deuk
Mweh, verzuivering?quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:34 schreef Jesse_ het volgende:
ik las laatst dat het best een nare ziekte is
Die mogen ook wat anders pakken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:35 schreef Jesse_ het volgende:
gelukkig hopen de britten over tien jaar een werkend medicijn te pakken te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |