meebrullen is ook OKquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ligt aan de muziek, erg veel van hun muziek valt niet echt mee te zingen..![]()
Er zijn ineens wat kwartjes op hun plek gevallen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben echt totally shocked. Bij zo'n beetje alles nu.
Maar ik houd lekker voor me waarom![]()
Ik wou alleen dat even mededelen.
dus. einde mededeling in zicht.
.. einde.
Vertelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben echt totally shocked. Bij zo'n beetje alles nu.
Maar ik houd lekker voor me waarom![]()
Ik wou alleen dat even mededelen.
dus. einde mededeling in zicht.
.. einde.
quote:
Iddquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij slowchatten we met voor 95% van de lezer onbegrijpelijk gedinges
Meld het eens!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb van alles te melden.
En hoe heet het nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[afbeelding]
Dit was de meeuwerderweg gisteravond
Nog steeds hetzelfde, al zullen de mensen daar na de wateroverlast van gisteravond wel anders over denken.quote:
Ik moest zelf eigenlijk wel heel hard lachen om m'n opmerking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, al zullen de mensen daar na de wateroverlast van gisteravond wel anders over denken.
Ik heb de slappe lach intussen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Toen ik er dieper over nadacht moest ik ook lachen hoor Tineke.
Ik vond het een goede grap, het had eentje van mij kunnen zijn. Dus, naja, dan weet je het wel he. Puike grap enzo 14.gifquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moest zelf eigenlijk wel heel hard lachen om m'n opmerking.. Toch nog iemand, hè.
Dat ik dat compliment nog eens mag krijgen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vond het een goede grap, het had eentje van mij kunnen zijn. Dus, naja, dan weet je het wel he. Puike grap enzo 14.gif
Nu moet ik daar om lachenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb de slappe lach intussen..
Ik ben allang blij dat je doorhebt dat het een compliment was... Ik ben daar niet zo goed in, meestalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ik dat compliment nog eens mag krijgen....
That's me, ik laat mensen lachen. Beginnend bij mezelf.quote:
Mag ik 't zeggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of, wanneer je niet van muziek houdt:
Hoe verdeel je een taart in acht gelijke stukken, wanneer je maar 3 keer mag snijden.
Aan mij zijn wiskundige vragen niet besteed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe verdeel je een taart in acht gelijke stukken, wanneer je maar 3 keer mag snijden.
Makjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die vraag hing over de stoel van de persoon voor ons in het blijkbaar door Jumbo gesponsorde vliegtuig. Ik wist 'm ook niet, en daar heeft Do2 zich flink mee zitten amuseren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aan mij zijn wiskundige vragen niet besteed.
Tsja. Het is een prachtig land, maar de tegenstellingen zijn o zo groot.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier. Iets om over na te denken op de late dinsdagavond.
Yep. De praktische oplossing kan ook zijn stapelen en dan gaan snijdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef teigan het volgende:
in vieren snijden, en dan qua hoogte halveren zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |