quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Do2 is al subtiel aan het informeren of ik niet enorm ongesteld ben..

Neequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef Grulez het volgende:
Zijn jullie ook zo chaga?

Ow ik had het eigenlijk alleen over mezelf..........quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Enorm. Viel 't nog niet op?
Do2 is al subtiel aan het informeren of ik niet enorm ongesteld ben..

he bedankt... precies een pijnlijke plek. Behalve dan dat mijn gemiste mastervak mij een half jaar heeft gekost..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien een beetje dan, omdat ik een tentamen van een mastervak niet gehaald heb. Maar dat zie ik volgend jaar wel weer

Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe geen mastervakken. Daarin schuilt mijn geluk.

Ik doe geen mastervakken. Daarin schuilt mijn ongeluk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe geen mastervakken. Daarin schuilt mijn geluk.

edit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gooi 't eruit G.! Gooi 't eruit!

Ja, dan doe je toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe geen mastervakken. Daarin schuilt mijn ongeluk.

Ik snapte 'm pas na je edit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vingermatig?
Maar ik ben helemaal niet misselijk...

Mij levert het geen studievertraging op. Alleen zorgt het er voor dat ik iets beter moet plannen. Ik moet eerst mijn bachelor nog maar zien binnen te slepen. Moet nog 5 ECTS.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
he bedankt... precies een pijnlijke plek. Behalve dan dat mijn gemiste mastervak mij een half jaar heeft gekost..

Klopt. Alles, zo'n beetje. Je hebt een mislukkende vriendin, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dan doe je toch iets verkeerd.

Ik ben er zielsgelukkig mee. Wen er maar aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klopt. Alles, zo'n beetje. Je hebt een mislukkende vriendin, wen er maar aan.

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben er zielsgelukkig mee. Wen er maar aan.

Ja, dacht zij er ook maar zo over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()

Neuh je had gewoon gelijk. Mss zelfs wel voor God.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb ik je beldedigd, Grulez?

Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Neuh je had gewoon gelijk. Mss zelfs wel voor God.

Nee die periode ligt achter mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dat trouwens? Overgeven door je vinger in je keel te steken? Ik heb het eens geprobeerd, maar na 7 keer was het me nog niet gelukt.

Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dacht zij er ook maar zo over.

Pas je op? De stad in als je je slecht voelt heeft mij nog nooit veel goeds gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef Grulez het volgende:
Ik ben ff de stad in...

Echt? Heb je dat gedaan? Ik had eens een hele ovenschotel in m'n eentje opgegeten, toen bad ik dat het me zou lukken.quote:

Ownee ik dacht die ziekte, maar nee. Kotsen a la maar dan op de mannelijke manierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt? Heb je dat gedaan? Ik had eens een hele ovenschotel in m'n eentje opgegeten, toen bad ik dat het me zou lukken.

Dan volgt bij mij nu normaal altijd het verhaal over die ene keer ooit dat ik heb gekotst van de drank en de volgende dag ineens een vriendje bleek te hebben. Hij is nog 2,5 jaar gebleven ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ownee ik dacht die ziekte, maar nee. Kotsen a la maar dan op de mannelijke manier![]()

Ik verstond je niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
IK HOU VAN DAD!
Maar das tussen ons, he.
Dus mondje dicht.

Welke dagploeg? En:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
We krijgen morgen onvermijdelijk gedonder met de dagploeg, lieverd.

Dat kun je helemaal niet wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom op psm, ik weet dat je het wilt zeggen.

Als ik je zie ga ik je nog steeds knuffelen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:08 schreef nietzman het volgende:
Ik vond DaD veel leuker toen ze mij nog wou knuffelen..

quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij vlagen ben ik enorm grappig.
psm: je bent een humorloze trut.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kom op psm, ik weet dat je het wilt zeggen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |