Nee hoor. In vieren snijden gaat in 2 keren. als je daarna de taart vanaf de ene zijkant naar de andere zijkant doormidden snijdt, dan heb je ook 8 stukkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo, in vieren snijden en dan qua hoogte halveren? Dan snij je toch vaker dan drie keer?
Ik heb er toch aandacht aan gegeven?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom krijgt een vraag over een taart meer aandacht dan mijn onderwerp?
Kun je dat even painten. 't Wil er niet echt in, geloof ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor. In vieren snijden gaat in 2 keren. als je daarna de taart vanaf de ene zijkant naar de andere zijkant doormidden snijdt, dan heb je ook 8 stukken![]()
Ah de slijmjurk is er ook weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er toch aandacht aan gegeven?![]()
Zo is het, lieverd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoezo, in vieren snijden en dan qua hoogte halveren? Dan snij je toch vaker dan drie keer? Gewoon in 2en, op elkaar, weer in 2en, op elkaar, weer in 2en. Taart in 16 stukken is dus nog een keer op elkaar en in 2en.
Ik wil je mijn paintkunsten niet aan doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kun je dat even painten. 't Wil er niet echt in, geloof ik.
True.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb er toch aandacht aan gegeven?![]()
Hoogte?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil je mijn paintkunsten niet aan doen.
Je snijdt namelijk een keer in de lengte, breedte en hoogte de taart doormidden![]()
Ja, das belachelijk. Dan krijgt de helft van de mensen alleen maar bodem, en de rest alleen appeltroep.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil je mijn paintkunsten niet aan doen.
Je snijdt namelijk een keer in de lengte, breedte en hoogte de taart doormidden![]()
Ja, maar het is wel de oplossing. Net alsof je dat gaat doen met een echte taart.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, das belachelijk. Dan krijgt de helft van de mensen alleen maar bodem, en de rest alleen appeltroep.
Dat is helemaal niet de oplossing, dat is een taart verneuken. De mijne, dat is de oplossing.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de oplossing. Net alsof je dat gaat doen met een echte taart.Dan snij je em in 4 stukken en kan je lekker veel taart eten.
![]()
Truste CZ.
Maar dat is niet wat peterselieman zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is heel simpel, Chipszak.
Je snijdt een taart doormidden. Daarna doe je dat nog eens, zodat je 4 gelijke stukken overhoudt.
Die 4 gelijke stukken stapel je op elkaar,
en die stapel snij je van boven naar beneden nog eens door midden.
Resultaat; 8 gelijke stukken.
Dat is niet de oplossing, want daarmee krijg je geen 8 gelijke stukken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de oplossing. Net alsof je dat gaat doen met een echte taart.Dan snij je em in 4 stukken en kan je lekker veel taart eten.
![]()
Truste CZ.
Die heeft het ook fout.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat peterselieman zegt.
De opwinding over de taart wordt me te veel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die is wel erg makkelijk, hoor.
En wat is gelijk dan volgens jou?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing, want daarmee krijg je geen 8 gelijke stukken.
Met evenveel bodem als appelprut. Niemand wil toch die stomme bodemstukken?quote:
Ah k. Ja dan klopt het wel ja. Bah slagroom op taart, verpest de hele boel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met evenveel bodem als appelprut. Niemand wil toch die stomme bodemstukken?
En ik mis de slagroom ook in het hele verhaal.
Er zijn 2 oplossingenquote:
Ja lieverd, maar dan zijn ze niet gelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn 2 oplossingen![]()
[afbeelding]
Beetje mislukt, maar misschien snap je het idee nu
Met een speciale wiskundige taart welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing, want daarmee krijg je geen 8 gelijke stukken.
Ja idd. Daar dacht ik ook al aan, maar nee ze moeten zonodig weer een echte taart hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een speciale wiskundige taart wel![]()
Die smaken nergens naar. We hebben het over een appeltaart met een dikke bodem, goedgevuld met appel en kaneel, en een boterzachte bovenkant. En die wil ik helemaal, niet alleen de bodem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een speciale wiskundige taart wel![]()
Jou oplossing had ik allang bedacht, maar ja af en toe wil ik nog wel iets anders bedenken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lezen is lastig, voor sommigen.
Wat dan? Geef ie geen liefde?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
Waarom heeft mijn kutcomputer geen gevoel, klereding....
Waarschijnlijk uit zelfpreventie. Gevoel hebben is niet altijd positief.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:43 schreef Grulez het volgende:
Waarom heeft mijn kutcomputer geen gevoel, klereding....
2 moeders en 2 dochters eten een heerlijke taart met een dikke bodem, verse appelstukjes, en veel slagroom.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nu heb ik honger, verdikke.
Ik een appel, omdat ik niks anders in huis heb, anders eet ik teveel en dat is slecht voor het budget.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de koekjes er maar bij gepakt..
Ik zou em het liefst door het raam gooien en een schop nageven, maar daar heb ik alleen mezelf mee.......quote:
Enorm. Viel 't nog niet op?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef Grulez het volgende:
Zijn jullie ook zo chaga?
Ik neem zo meteen wel een stroopwafel. Dat is zo ongeveer het enige nog wat ik hier heb liggen qua eetbaar ietsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de koekjes er maar bij gepakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |