Ik ga even door de zure bes bijten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je er iets aan doen![]()
Waarnaar?quote:
Ah het komt door de bes en niet door de yoghurtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga even door de zure bes bijten.
Omdat dat ze zijn en de zin in mijn sign nogal over hun moord gaat, dus mjehquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef MaxMark het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, mijn waarde CZ. Waarom heb je die foto in je sig staan
Ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah het komt door de bes en niet door de yoghurt
Daar kom je vroeg achter.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah het komt door de bes en niet door de yoghurt
oh ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat dat ze zijn en de zin in mijn sign nogal over hun moord gaat, dus mjeh![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit was ik vandaag in al mijn tofheid.
[afbeelding].
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ik zie het nu pas.
Christ....
Heb jij die soms ook als wallpaper?
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh ik zie het nu pas.
Christ....
Heb jij die soms ook als wallpaper?
mwhehequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wel.
Zo heb ik een screensaverslideshow met allemaal plaatjes van rotten dot com.
Als ik trouwens alleen ben heb ik die screensaver af, hij is alleen om visite en zulks te choqueren.quote:
Nou zegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik trouwens alleen ben heb ik die screensaver af, hij is alleen om visite en zulks te choqueren.
sick sick mindquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wel.
Zo heb ik een screensaverslideshow met allemaal plaatjes van rotten dot com.
Okeuj, ik herformuleerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat dat ze zijn en de zin in mijn sign nogal over hun moord gaat, dus mjeh![]()
Hiep hiep...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoppa.
OMG HET HOOGKERK TOPICquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, je hebt een afslag te vroeg genomen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat je daar geil van wordt ofzo?.
zolder, zoeken naar telefoon en afstandbediening DVD speler en naar huis, zat eerst bij mn oudersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar was Alex eigs ineens heen omgwtf?
Omdat dat zowat een hele conclusie is over hun gedachten ed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Okeuj, ik herformuleer
Waarom heb je die zin over de moord in je sig?
stelletje aandachtstrekkers dus. Kan er niet meer warm of koud van worden, hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat dat zowat een hele conclusie is over hun gedachten ed.
Dat is wat ze wouden, roem, faam. Iedereen zou hun kennen. Ze waren origineel vonden ze. Er zouden films gemaakt worden. Ze waren al bezig met bedenken wie volgens hun er een film over zou mogen maken. En nog meer.
Typisch Gronings schijnt die fout te zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
stelletje aandachtstrekkers dus. Kan er niet meer warm of koud van worden, hoor.
Oh ja, regenwouden?.
Geweldig ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:33 schreef Grulez het volgende:
Lekker weer trouwens.
Nou, missen is een groot woord. Maar ik zou haar maar wat graag weer zien.quote:
Gewoon doen, doe ik 't ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik heb zin om mn kleren uit te trekken. Maar dan meppen de katten de luxaflex voor mn ramen vandaan en zit ik te pronk.
Ik ga sowieso een keer naar Ciske de Rat, de Musical, maar wanneer precies weet ik nog nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er nog mensen die dit theaterseizoen in de Oosterpoort/Stadsschouwburg toffe dingen gepland hebben staan om naartoe te gaan, trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |