Ook nog eens naar ADOquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:23 schreef Grunner het volgende:
Yuri weg. Geen aderlating, maar hij heeft een aantal mooie en belangrijke goals voor ons gemaakt. Denk alleen al aan PSV-thuis en Twente-uit in het seizoen 2005/2006. Maar missen zal ik hem niet.
Zegt meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pfff... Je hebt echt torren in je hoofd.
Maarja dat is simpelweg een utopie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:56 schreef Garudo het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mij![]()
Ik zeg alleen maar dat ik het toevallig vind dat Yuri gisteren naar ADO ging en dat op dezelfde dat Sterchele een bod afwijst van Heerenveen. Ook zeg ik dat het een echte naaistreek zou zijn als Sterchele toch naar Groningen gaat![]()
Maar een forum is er ook om te speculerenquote:
Als van Geel zulke bedragen kan vragen voor een speler als Babel dan kan er met Suarez wel het dubbele gevraagd wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:24 schreef venomsnake het volgende:
Als we nu Suarez eens aan een Engelse club verkopen voor 21 miljoen, dan kopen we er 2 spitsen van 5 miljoen per stuk voor terug en hebben we nog 11 miljoen voor een leuke verdediger..
Puik plan, ofnie..![]()
quote:Voetbal International brengt groot sfeerverhaal FC
In de nieuwste editie van Voetbal International is een vier pagina’s groot sfeerverhaal te lezen over FC Groningen. Onder de kop ‘Het is alsof ik een paradijs ben beland’ beschrijft het weekblad de verrichtingen van de Trots van het Noorden bij de start van het nieuwe seizoen.
Verslaggever David de Vries was vorige week bij een aantal trainingen van FC Groningen en sprak bij die gelegenheden onder anderen met de nieuwkomers Fredrik Stenman en Luciano da Silva én met hoofdtrainer Ron Jans. Bovendien bevond de reporter van VI zich onder de ruim tweeduizend bezoekers die vrijdagavond in Eext de hevige en langdurige regenval trotseerden om groen-wit aan het werk te zien in de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen.
De Vries noemt in zijn sfeerreportage FC Groningen ‘de rijzende ster van het noorden’ en schrijft over de verwachtingen voor het nieuwe seizoen: ‘De club die drie jaar geleden nog tot degradatiekandidaat werd gebombardeerd, mķét zich nu wel kwalificeren voor de play-offs. Het neemt wat druk met zich mee, maar aangezien de manschappen van Ron Jans én de trainer zelf zeer relaxed toeleven naar de seizoenstart, lijkt niemand gebukt te gaan onder die last. Na de schitterende slotdag ademt Groningen vooral ontspanning uit.’
In het artikel komen Stenman en Luciano aan het woord. De Zweedse linkervleugelverdediger zegt onder meer: “De belangrijkste reden dat ik voor Groningen heb gekozen, is misschien nog wel dat ze me écht al jaren kennen. Bovendien moet de sfeer hier geweldig zijn. Rasmus Lindgren en Erik Nevland hebben me genoeg verteld. Alles is positief, het lijkt wel dat ik in een soort paradijs ben beland.”
Doelman Luciano spreekt zich onder meer uit over zijn ambities: “Uiteindelijk wil ik het hoogste, maar dat moet wel geleidelijk gaan. In dat licht is FC Groningen de ideale stap. Vriendelijke mensen, een zeer gretige ploeg en ik mag hier werken met keeperstrainer Ruud Hesp. Vroeger keek ik naar FC Barcelona en zag ik hem in het doel staan. Wat wil ik nou nog meer?”
Voetbal International, nummer 28, ligt vanaf woensdag bij elke supermarkt en tijdschriftenhandel in de winkel.
Bron: FC Groningen
Gewoon V Geel praktijken toepassen, alleen laten gaan voor een absurde hoofdprijs.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als van Geel zulke bedragen kan vragen voor een speler als Babel dan kan er met Suarez wel het dubbele gevraagd worden.
Bron: ElfVoetbalquote:Robben op weg naar Real
Door: Jeroen de Laat
10/07/2007 11:56
Real Madrid heeft zich officieel gemeld voor Arjen Robben. De Nederlander moet de eerste grote aankoop worden in het team dat aan de hand van Schuster moet worden verjongd.
Volgens het AD was Ton Smit, de adviseur van Robben, maandag in Madrid voor een oriënterend gesprek met Reals technisch directeur Predrag Mijatovic. De linkspoot en zijn vader, die zijn zaakwaarnemer is, waren er niet bij. Robben is met Chelsea op trainingskamp in Los Angeles.
De transfer van de Oranje-international naar de Spaanse hoofdstad lijkt vrijwel onafwendbaar. Niet alleen wil De Koninklijke ver voor hem gaan, Chelsea verzekerde zich maandag ook van de diensten van linksbuiten Florent Malouda. Bovendien zijn de contractonderhandelingen tussen Robben en Chelsea in een impasse beland.
De transferbedrag weet ik zelf niet. Maar Groningen krijgt een deel van het geld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Hoeveel gaat Madrid betalen dan?
Geruchten gaan dat ie zo'n 20 miljoen moet gaan kosten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Groningen krijgt 2,5% bij een tweede verkoop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Aub geen janssen zeg.. Dat vind ik wel zo'n mietje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:51 schreef Grulez het volgende:
. Zul je zien, wordt het een Tim Jansen oid.
quote:“Het programma in de voorbereiding kende nog één witte vlek. Die is inmiddels ingevuld. FC Groningen reist daarvoor naar Spanje. Op vrijdag 3 augustus wordt in Valencia een oefenwedstrijd gespeeld tegen Levante. Deze club eindigde afgelopen seizoen als 15e in de Primera Division. Aardig detail is dat Johan Cruijff ooit ook een korte periode voor Levante speelde.”
“Tot slot nog opvallend sponsornieuws. Na Ameland is er een tweede Friese gemeente die als relatie instapt bij FC Groningen. De gemeente Smallingerland, waaronder Drachten valt, heeft voor komend seizoen vier businessseats afgenomen. De uit Groningen afkomstige burgemeester Bert Middel heeft in deze deal een belangrijk aandeel gehad.”
bron fc groningen
Zou mooi zijn, maar waarom krijgt hij geen kans dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:57 schreef The_Verve het volgende:
Ik hoop op Gonzalo Garcia-Garcia van Heerenveen. Die krijgt onder Verbeek toch geen kans meer en denk dat hij het zelf daar ook wel heeft gezien. Wat dat betreft is het jammer dat die Sterchele niet naar Heerenveen gaat.
Heerenveen leest blijkbaar mee in dit topicquote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef Grulez het volgende:
Stilte voor de storm?
Is Sibon trouwens niks voor de FC? Ze willen tenslotte nog een spits aantrekken en met zijn lengte heb je dan ook een extra wapen in huis.
Wheh, hij trainde daar al een week mee, zat er een beetje aan te komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heerenveen leest blijkbaar mee in dit topic![]()
Die heeft een stadionverbod gekregenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:48 schreef DarkShine het volgende:
Ik kwam kijken in welk vak SCH zit, maar hij ontbreekt nog in de OP.
Seizoenskaarten zijn uitverkocht. Maar volgende zomer worden de tribunes naar beneden doorgetrokken. Dan kan ie in z'n slaapzakje voor de deur gaan liggen voor een kaartquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:48 schreef DarkShine het volgende:
Ik kwam kijken in welk vak SCH zit, maar hij ontbreekt nog in de OP.
Is dat al zeker dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef Grunner het volgende:
[..]
Maar volgende zomer worden de tribunes naar beneden doorgetrokken.
Dat is eng!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:30 schreef SCH het volgende:
Mag ik naast jou zitten Noca
Ja, dat hebben zowel Nijland als een gemeenteraadslid (kan even niet op de naam komen) een tijdje geleden aangegeven. Dit jaar was er te weinig tijd door het EK.quote:
En dan was ik nog mild, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:35 schreef SCH het volgende:
Maar die fascist van een venomsnake stond er op
Mild? Je houd de beste man aan zijn woordquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dan was ik nog mild, moet je nagaan.![]()
Ik had niks beloofd over een avatar, zie mijn signaturequote:Op woensdag 11 juli 2007 02:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mild? Je houd de beste man aan zijn woord
Toch alleen bij de eerste transfer?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:45 schreef Art_Core het volgende:
Bij vv Bedum zal de penningmeester ook wel weer in de handjes wrijven. Die delen toch ook mee bij een transfer van Robben?
Mekkels woar want hou wast werrevalquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:04 schreef venomsnake het volgende:
Moi SCH, hou wordt?
wazeggie?quote:
quote:Suárez vannacht op Eurosport2
De achtste finale op het WK onder-20 in Canada tussen Uruguay en Verenigde Staten is vannacht live te zien op Eurosport2. Ook zal de wedstrijd rechtstreeks worden uitgezonden via internet op www.fifa.com/u20worldcup. Het duel begint om 1.45 uur.
Op de website van de FIFA blikt Luis Suárez vooruit op het duel: "We speelden niet goed in onze laatste groepswedstrijd tegen Zambia, maar wisten dat we de volgende ronde toch al gehaald hadden. Tegen de Verenigde Staten zullen we zeker een betere wedstrijd spelen. Het is vanaf nu knock-out voetbal en dus moeten we ook een stukje slimmer spelen. Het is een sterk elftal, maar wij hebben ook een aantal zeer goede spelers in ons team. Wij willen allemaal bewijzen dat we beter kunnen dan in de afgelopen wedstrijd. Als Uruguayanen een wedstrijd verloren hebben, willen we laten zien wat we waard zijn en gelukkig komt de kans om dit te bewijzen al snel!"
quote:FC ook in Zuidbroek naar dubbele cijfers
FC Groningen heeft vanavond bij ZNC in Zuidbroek voor de derde keer dubbele cijfers behaald. Na een 0-10 stand bij rust werd het 0-15. Serdar Ozturk scoorde zesmaal. Fredrik Stenman maakte zijn debuut.
Scoreverloop: 2' Ozturk 0-1, 4' Matthijs 0-2, 8' Ozturk 0-3, 18' Nijland 0-4, 21' Lovre 0-5, 28' Meerdink 0-6, 33' Ozturk 0-7, 34' Ozturk 0-8, 42' Meerdink 0-9, 44' Nijland 0-10; 56' Fledderus 0-11, 58' Ozturk 0-12, 62' Ramic 0-13, 79' Ozturk 0-14, 86' Ramic 0-15.
Opstelling FC Groningen: Koopmans; Silva (46' Pellegriti; 59' Silva), Sankoh, Svejdik (46' Metaj), Stenman; Matthijs (46' Lindgren), Meerdink (46' Rozema), Levchenko (46' Fledderus), Lovre (46' Ramic); Ozturk, Nijland.
Scheidsrechter: Haverkort
Toeschouwers: 2.000
kopen? 17,5 miljoen.!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die Ozturk scoort wel veel. Is dat zo'n groot talent?
hehe nee..quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Is 1,2 miljoen ook goed? Als dat niet goed is maken we er gewoon 1,8 miljoen van.
Als je die komma's weghaalt valt er te praten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Is 1,2 miljoen ook goed? Als dat niet goed is maken we er gewoon 1,8 miljoen van.
hij doet het aardig tegen deze bierteams inderdaad, als hij er tegen Emmen weer 7 maakt begin ik echt onder de indruk te raken.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hij doet het aardig tegen deze bierteams inderdaad, als hij er tegen Emmen weer 7 maakt begin ik echt onder de indruk te raken.![]()
Zie mijn signaturequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Ja hijs terug, zie ik. Ik SCHrok drvan SCHat. How come?
El Idrissi scoorde ook aan de lopende band in de voorbereiding. Zucht, wat een topper was dat toch...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef Magno het volgende:
hij heeft nu 14 uit 3 wedstrijden. Toppertje in spé, zei het na de wedstrijden tegen noordster al![]()
![]()
El Idrissiquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:39 schreef The_Verve het volgende:
[..]
El Idrissi scoorde ook aan de lopende band in de voorbereiding. Zucht, wat een topper was dat toch...![]()
quote:Groningen meldt zich voor Franįois Sterchele
Ook FC Groningen heeft zich gemeld bij Germinal Beerschot. Eerder probeerde SC Heerenveen Franįois Sterchele over te halen om naar Friesland te vertrekken. De leiding besloot echter niet langer te wachten op Sterchele, die maar moeilijk een keuze kan maken. Slechts een vertrek bij GBA lijkt momenteel zeker.
Groningen nam overigens nog geen contact op met Sterchele zelf. Die staat ook in de belangstelling van een Duitse en een Franse club. "We nemen nu even de tijd om na te denken, maar in het weekend hakken we de knoop door", aldus de zaakwaarnemer van de spits. 'Momenteel heb ik weet van drie serieuze pistes." Club Brugge is er daar één van.
bron
quote:Groningen meldt zich voor Franįois Sterchele
12-07-2007 om 12:36 | Door: pieter
Ook FC Groningen heeft zich gemeld bij Germinal Beerschot. Eerder probeerde SC Heerenveen Franįois Sterchele over te halen om naar Friesland te vertrekken. De leiding besloot echter niet langer te wachten op Sterchele, die maar moeilijk een keuze kan maken. Slechts een vertrek bij GBA lijkt momenteel zeker.
Groningen nam overigens nog geen contact op met Sterchele zelf. Die staat ook in de belangstelling van een Duitse en een Franse club. "We nemen nu even de tijd om na te denken, maar in het weekend hakken we de knoop door", aldus de zaakwaarnemer van de spits. 'Momenteel heb ik weet van drie serieuze pistes." Club Brugge is er daar één van.
Weet ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:41 schreef venomsnake het volgende:
Die bron is natuurlijk vrij dubieus he, v-bal.nl![]()
quote:FC loot ADO’20 of IJsselmeervogels uit
FC Groningen speelt in de tweede ronde van de KNVB-beker een uitwedstrijd tegen de winnaar van ADO ’20 uit Heemskerk of IJsselmeervogels uit Spakenburg. Beide clubs nemen het op 25 augustus tegen elkaar op. Het duel in de tweede ronde wordt gespeeld op woensdag 26 of donderdag 27 september 2007.
IJsselmeervogels is geen onbekende voor FC Groningen. In 1974 zorgden de ‘Vogels’ voor een daverende verrassing door FC Groningen uit te schakelen in het bekertoernooi: 2-1. Drie jaar later nam de FC revanche door in Spakenburg met 3-1 te winnen.
IJsselmeervogels won afgelopen seizoen de zaterdag Hoofdklasse B en sleepte vervolgens ook de zaterdagtitel in de wacht. In de strijd om de algehele amateurtitel was Argon uit Mijdrecht te sterk. ADO'20 eindigde vorig jaar als derde in de zondag Hoofdklasse C.
betwijfel het... als er vandaag nog staat dat er nog gesproken moet worden met hem zelf...quote:
Of Roman..quote:
Denk het ook niet, hij zal nog eerder naar Club Brugge gaan denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:54 schreef Magno het volgende:
[..]
betwijfel het... als er vandaag nog staat dat er nog gesproken moet worden met hem zelf...
ik wacht rustig af tot 7 uur
quote:En het lullige is, tis 5 voor 7 en ik moet nu weg! Dus dan weet ik nog niks verdomme!
Als Luis naar Ajax gaat dan voor MINSTENS 15 miljoen. Anders breek ik de boel af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of Roman..![]()
Staks vertrekt Suarez ..![]()
Dat was ik, blijkbaar verwijderd door de beheerder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef Magno het volgende:
opvallend... komt berichtje op forum van FCGForum
heul niks ja,
goede grap of verkeerd geinformeerd
paar seconden later is hij verwijderd? :/
Ik heb niet het idee dat ze een grapje maken....quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:04 schreef Magno het volgende:
vraag ik me toch af waarom
Ze verwijderen elk bericht nu. Blijkbaar moet er echt iets komen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze een grapje maken....
of toch stiekum wel...
mwah,,, opnieuw een bericht verwijderd waarin wordt gesteld dat het een grap is...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze een grapje maken....
of toch stiekum wel...
het lijkt me alleen zo vreemd... Tammo is iemand die normaal gesproken wel betrouwbaar is volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef venomsnake het volgende:
Als het een grap is, ie ie geslaagd..![]()
Klopt en Jansen zal natuurlijk niet voor de lol alles verwijderen. Want de grap is nu wel heel erg afgezaagd als het al een grap is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef Magno het volgende:
[..]
het lijkt me alleen zo vreemd... Tammo is iemand die normaal gesproken wel betrouwbaar is volgens mij![]()
quote:Excuses voor de onrust. Er was me verteld dat er om 19:00 uur goed nieuws op de site zou staan. Ik rekende een beetje op een transfer gezien de geruchten rondom die spits, maar het is wat anders. Geen transfer, wel goed nieuws en komt overigens om 20:00 uur pas op de site te staan. Genoeg dan ook wel hierover in dit topic, straks meer in 'onze jongens'.
ja idd... maar ja, nu ben ik zenuwachtig tot 8 uur.. wat wordt het...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef venomsnake het volgende:
Was wel spannend, moeten ze vaker doen..![]()
hehe, daar gaan ze geen nieuwsbericht voor uitschrijven...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Suarez blijft.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef Prosac het volgende:
Werder heeft Kruiswijk gekocht voor 7,5 miljoen
Naja, met zijn management he... maar toch is dat een stukje ego van die flikkers van een van Geel enzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef detulp050 het volgende:
Leuk ook dat Ajax toch met Suarez contact opneemt ook al mag dat niet. Kutclub is het ook
boete.. belachelijk om "toch even contact met het management op te nemen" terwijl Groningen het bod weigert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef Magno het volgende:
[..]
Naja, met zijn management he... maar toch is dat een stukje ego van die flikkers van een van Geel enzo
Inderdaad een belachelijk bod.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef Garudo het volgende:
Volgens FCUpdate zou Ajax 5 Miljoen euro hebben geboden op Suarez![]()
![]()
Nou ja, we zien wel..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:58 schreef detulp050 het volgende:
Voor hetzelfde geld doet Nijland Suárez voor veel geld alsnog van de hand en is dit alleen maar een tactiek om hem te kunnen verkopen. We zullen het zien. Ik geloof pas dat Suarez het hele seizoen blijft als het 1 februari 2008 is
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad een belachelijk bod.
Belachelijk hoog.
Weet je wat ook hoog is? Die ego van jou! Te hoogquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad een belachelijk bod.
Belachelijk hoog.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef detulp050 het volgende:
Leuk ook dat Ajax toch met Suarez contact opneemt ook al mag dat niet. Kutclub is het ook
Suárez moet nog een jaar blijven!
Suarez heeft een contract tot 2011, Heeft in zijn debuutjaar bij FC Groningen meer dan 10 keer het net gevonden, Heeft dit seizoen zijn debuut gemaakt in het Nationale Team van Uruguay en een prima toernooi gespeeld met het Onder-20 van Uruguay. Heeft meerdere assist gegeven en is nog maar 20 jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef BB-boy het volgende:
Hoeveel is hij dan waard volgens jullie?
Van Geel is een heldquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef Magno het volgende:
[..]
Naja, met zijn management he... maar toch is dat een stukje ego van die flikkers van een van Geel enzo
Verlicht me, wat is er mis met Van Geel?quote:
maak er maar 10+ van, Groningen wil hem gewoon absoluut niet kwijt. Ook gezien de ambities van de club. Groningen is Financieel gezond, hoeft dus niet verkocht te worden. Het is graag of niet..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Luis zal toch wel minsten 7 a 8 miljoen kosten neem ik aan. De Mul leverde al bekant 5 miljoen op.
Niet aan Ajax nee...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef BB-boy het volgende:
10+ hehe
Daar krijg je hem inderdaad niet voor verkocht nee.
Babel heeft 5 doelpunten maar gescoord dit seizoen in de competitie! De seizoen daarvoor slechts 2! En hij vertrekt voor 17+ naar Liverpool.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef BB-boy het volgende:
10+ hehe
En dat is nou net de bedoeling..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef BB-boy het volgende:
10+ hehe
Zucht je hebt er echt weinig verstand van hequote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef Garudo het volgende:
[..]
Babel heeft 5 doelpunten maar gescoord dit seizoen in de competitie! De seizoen daarvoor slechts 2! En hij vertrekt voor 17+ naar Liverpool.![]()
Suarez is ongeveer even oud als Babel dus als Babel 17 Mil is dan Suarez 18 of 19![]()
Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef Garudo het volgende:
[..]
Babel heeft 5 doelpunten maar gescoord dit seizoen in de competitie! De seizoen daarvoor slechts 2! En hij vertrekt voor 17+ naar Liverpool.![]()
Suarez is ongeveer even oud als Babel dus als Babel 17 Mil is dan Suarez 18 of 19![]()
van Geel ook zo blijktquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zucht je hebt er echt weinig verstand van he
Begrijp Ik. Maar toch heeft Suarez dit Seizoen laten zien wat hij waard is. Hij is niet alleen zelf goed in scoren. Hij heeft dit seizoen meerdere malen assist gegeven op andere spelers. 10 doelpunten bij een Sub-topper in zijn debuutjaar is toch aardig. 5 Miljoen vind ik laag! 10+ zou realistich zijn!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.
Ik zou het eerder vergelijken met de transfer van Huntelaar die 9 miljoen heeft gekost. Naar mijn mening is Suarez nog niet van dezelfde klasse als Huntelaar toen was en dus niet meer dan 5 miljoen waard.
De vergelijking van Garudo is krom maar jouw vergelijking is net zo krom. Huntelaar en Suarez zijn twee totaal verschillende spelers. Huntelaar een man van de doelpunten, Suarez een man van de actie (in de kleine ruimte). Ik weet daarom niet waar jij de onzin vandaan haalt dat Suarez een klasse minder zou zijn dan Huntelaar destijds. Aantal doelpunten misschien? Suarez is jonger dan Huntelaar toen ie naar Ajax ging maar waarschijnlijk al net zo goed. Dan zou die 9 miljoen zelfs al belachelijk laag zijn met een contract tot 2010.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.
Ik zou het eerder vergelijken met de transfer van Huntelaar die 9 miljoen heeft gekost. Naar mijn mening is Suarez nog niet van dezelfde klasse als Huntelaar toen was en dus niet meer dan 5 miljoen waard.
UIt het vet gedrukte artikel blijkt maar weer hoe arrigant die gasten uit Amsterdam zijn. Gewoon contact opnemen met de speler ondanks dat het ze verboden is door de club. Ze denken zeker dat iedere speler het een geweldige eer moet vinden om voor die club te spelen en een NEE accepteren gaat ze maar slecht af.quote:FC Groningen weigert met Ajax te onderhandelen over een directe overgang van Luis Suárez naar Amsterdam. De afgelopen dagen is er contact geweest tussen beide clubs waarbij Ajax een officieel bod heeft uitgebracht op de jonge Uruguayaanse spits.
FC Groningen heeft aan Ajax laten weten absoluut niet in een onderhandelingstraject te willen komen. De club wil publiekslieveling Suárez domweg niet kwijt. FC Groningen heeft dit inmiddels ook zwart op wit per fax bevestigd aan Ajax. De Amsterdammers hebben bij monde van technisch directeur Martin van Geel gemeld niettemin contact op te nemen met het management van Suárez om hun interesse in de speler kenbaar te maken. “Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland strijdvaardig.
Er loopt er nog één rond, misschien wordt ie nog wel beter.. marcel Roman..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daarnaast is Suarez naar Groningen gekomen als één van de grootste talenten van Uruguay.
En zelf zeiken als bijvoorbeeld Valencia zich meld bij Sneijder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Joagertje het volgende:
[..]
UIt het vet gedrukte artikel blijkt maar weer hoe arrigant die gasten uit Amsterdam zijn. Gewoon contact opnemen met de speler ondanks dat het ze verboden is door de club. Ze denken zeker dat iedere speler het een geweldige eer moet vinden om voor die club te spelen en een NEE accepteren gaat ze maar slecht af.
Ik bedoel ook niet dat het allebei dezelfde soort spelers zijn, maar doelde meer de overgang van een talentvolle aanvaller van een subtopper naar Ajax.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De vergelijking van Garudo is krom maar jouw vergelijking is net zo krom. Huntelaar en Suarez zijn twee totaal verschillende spelers. Huntelaar een man van de doelpunten, Suarez een man van de actie (in de kleine ruimte). Ik weet daarom niet waar jij de onzin vandaan haalt dat Suarez een klasse minder zou zijn dan Huntelaar destijds. Aantal doelpunten misschien? Suarez is jonger dan Huntelaar toen ie naar Ajax ging maar waarschijnlijk al net zo goed. Dan zou die 9 miljoen zelfs al belachelijk laag zijn met een contract tot 2010.
Daarnaast is Suarez naar Groningen gekomen als één van de grootste talenten van Uruguay.
Bron?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef Garudo het volgende:
[..]
En zelf zeiken als bijvoorbeeld Valencia zich meld bij Sneijder.
Van Geel = Corrupt
quote:Komt dus naar AJAX!!!! Groningen doet nog even moeilijk om de prijs omhoog te krijgen,maar Suarez zal de opvolger worden van Babel.
Het lijkt mij zowel voor Groningen als voor Ajax beter dat Suarez bij Groningen blijft. Hopelijk beseft Van Geel dat ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Mocht Ajax wel zo gek zijn om een kapitaal uit te geven aan Suarez ben ik benieuwd wie ze als eventuele opvolger zien. Ook is het interessant om te zien hoeveel geld Groningen dan bereid is in een nieuwe spits te investeren.. Er is nog een potje van 5 miljoen, als ze bij Ajax bereid zijn om 10 miljoen voor hem neer te leggen dan loopt dat potje op tot 15 miljoen euro.
Lijkt me dat je daar wel wat mee kunt.
Maar suarez blijft natuurlijk gewoon..![]()
![]()
Mocht Suarez idd voor zoveel weggaan zou ik een spits rond de 20 kopen die qua talent net zover is als Suarez, Misschien wel hoger!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Mocht Ajax wel zo gek zijn om een kapitaal uit te geven aan Suarez ben ik benieuwd wie ze als eventuele opvolger zien. Ook is het interessant om te zien hoeveel geld Groningen dan bereid is in een nieuwe spits te investeren.. Er is nog een potje van 5 miljoen, als ze bij Ajax bereid zijn om 10 miljoen voor hem neer te leggen dan loopt dat potje op tot 15 miljoen euro.
Lijkt me dat je daar wel wat mee kunt.
Maar suarez blijft natuurlijk gewoon..![]()
![]()
Luitje wil blijkbaar wel.quote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax bevestigt de interesse in Suarez. „FC Groningen wil niet meewerken”, aldus Van Geel. „We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
quote:12/7/2007 - Van Geel: Suárez wil graag naar Ajax
Ajax technisch directeur Martin van Geel bevestigt op telegraaf de lezing van FC Groningen dat Ajax interesse heeft voor Suárez en dat FC Groningen weigert mee te werken (zie eerder bericht). „FC Groningen wil niet meewerken. We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
quote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax bevestigt de interesse in Suarez. „FC Groningen wil niet meewerken”, aldus Van Geel. „We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lijkt mij zowel voor Groningen als voor Ajax beter dat Suarez bij Groningen blijft. Hopelijk beseft Van Geel dat ook.
Klopt, en dat is geheel logisch. Ik heb een hoge pet op van Van Geel, maar ik heb vaak het idee dat hij niet verder kijkt dan de eredivisie, en hierdoor vele miljoenen teveel uitgeeft. Een stapje eerder scouten, en je bent veel voordeliger uit. Zo hebben we ook bijvoorbeeld Zlatan, Chivu, Maxwell en Trabelsi binnengehaald. Dat beleid mis ik wel een beetje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.![]()
Maar V Geel moet ook beseffen dat uitspraken over buitenlandse topclubs die te weinig bieden voor spelers van Ajax ook andersom gaat gelden natuurlijk. ''kleinere'' clubs die financieel gezond zijn laten hun beste spelers ook alleen nog maar voor heel veel geld naar Ajax vertrekken. Spelletje gaat van beide kanten gespeeld worden nu..
Man Utd en Ajax zijn ook echt te vergelijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Garudo het volgende:
Van Geel zegt dat Luis Suarez wel iets ziet in Ajax maar ik zie in de 3 stukjes niet dat Luis aan het woord is. Ik geloof dat de Zakenwaarnemer van Luis geld in zijn ogen ziet. Jammer maar helaas![]()
Misschien kan Nevland wel wat advies geven aan Luis. Nevland heeft zelf ook de stap richting een topclub gemaakt (Man Utd) op jonge leeftijd en dat heeft niets geholpen!
Ik heb het niet over de clubs. Ik zeg dat jonge voetballers die naar een topclub gaan dat die meestal verkeerd uitlopen. Of je moet er klaar voor zijn en dat is Luis nog net niet! Suarez moet gewoon 1 jaar bij Groningen blijven en dan kan je pas beginnen over een transfer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef Strooper het volgende:
[..]
Man Utd en Ajax zijn ook echt te vergelijken![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef venomsnake het volgende:
haha, de kop van VI: FC Groningen verklaart Ajax oorlog om Suárez
![]()
"We willen dat Luis Suarez naar Ajax wil"quote:Van Geel is overtuigd: 'Suárez wil naar Ajax'
12/7/2007 21:44
Ajax trekt zich niets aan van de stevige taal van FC Groningen. 'We willen dat Luis Suárez naar Ajax wil.'
Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageert via De Telegraaf op het relaas van FC Groningens algemeen directeur Hans Nijland, die heeft laten weten dat de Groningers niet van plan zijn Suárez aan de Amsterdamse club te verkopen en zelfs niet eens open staan voor onderhandelingen over de Uruguayaanse aanvaller.
'FC Groningen wil niet meewerken', bevestigt Van Geel. 'We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suárez praten. We hebben dat ook gedaan.'
'We hoorden namelijk dat Suárez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suárez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.'
Ajax is op zoek naar versterking van de voorhoede aangezien de club binnen een week Tom De Mul (Sevilla), Kenneth Perez (PSV) en Ryan Babel (Liverpool) zag vertrekken.
Jij noemt het smerig, ik noem het "op z'n PSV's"quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef cultheld het volgende:
Van Geel speelt het erg smerig ja. Kwalletje is het.
psv heeft juist een poeslieve TDquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jij noemt het smerig, ik noem het "op z'n PSV's"![]()
Van Geel is niet te begrijpen. Verzint zijn eigen regels als het hem goed uitkomt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef Prosac het volgende:
dus je mag 3x een belachelijk bod uitbrengen op een speler om vervolgens met de zaakwaarnemer te kunnen kletsen, als ik van Geel goed begrijp
Je bedoelt te weinig bieden voor een speler en vervolgens met lege handen komen te staanquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jij noemt het smerig, ik noem het "op z'n PSV's"![]()
Dat hoop ik in dezequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt te weinig bieden voor een speler en vervolgens met lege handen komen te staan?
En vervolgens begint desbetreffende speler een arbitrage zaak omdat het positieverbetering is?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef Prosac het volgende:
dus je mag 3x een belachelijk bod uitbrengen op een speler om vervolgens met de zaakwaarnemer te kunnen kletsen, als ik van Geel goed begrijp
Nijland kan het ook vies gaan spelen natuurlijk: Suarez de kop gek maken met interesse van buitenlandse clubs en hem aan alle kapitaalkrachtige clubs in Europa aanbieden voor de prijs die Ajax er voor wil betalen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:09 schreef venomsnake het volgende:
Als Suarez naar Ajax wil, en Ajax met een hoop centen gaat komen dat wordt het voor Groningen een lastig verhaal..
Goede testcase voor Nijland dit. Ben benieuwd of hij zijn poot stijf weet te houden..
Kut is het wel die interesse van 020.![]()
Die is echt niet te vertrouwen inderdaad.. Dat is de grootste geldwolf van uruguay..quote:
Goh wat verassendquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef venomsnake het volgende:
Op radio1 was te horen dat AZ ook interesse heeft..
Dirk Scheringa heeft vast wel 15/20 Miljoen overquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef venomsnake het volgende:
Nou, lekker tegen elkaar op laten bieden..![]()
Hahaha Scheringa wil Van Geel lekker dwarszitten natuurlijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:26 schreef venomsnake het volgende:
Nou, lekker tegen elkaar op laten bieden..![]()
Misschien dat ze net zoals met Lazovic hoe dan ook meer biedenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Hahaha Scheringa wil Van Geel lekker dwarszitten natuurlijk![]()
En dan is Groningen de lachende derde.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef Urquhart het volgende:
Het is natuurlijk hopen dat Scheringa weer met de melding komt elk bod te overtreffen. En dan moet Ajax vervolgens gewoon een bedrag van 20 miljoen gaan bieden.
Pek en veren!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef Grunner het volgende:
Zal allemaal wel loslopen dit. Maar mocht hij toch vertrekken is het een vuile huichelaar en hoeft hij nooit meer op aplaus te rekenen in de Euroborg. Dat hij uberhaupt al zou aangeven wel oren te hebben in Ajax gaat me al te ver![]()
Het zijn van Geel's woorden dat Luis interesse heeft. Als Luis aangeeft dat er helemaal geen contact was heeft Van Geel een probleemquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef Grunner het volgende:
Zal allemaal wel loslopen dit. Maar mocht hij toch vertrekken is het een vuile huichelaar en hoeft hij nooit meer op aplaus te rekenen in de Euroborg. Dat hij uberhaupt al zou aangeven wel oren te hebben in Ajax gaat me al te ver![]()
Heb liever dat ie blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan is Groningen de lachende derde.
Dan 20 miljoen?quote:
Ja. Ik geniet enorm van hem.quote:
Van 20 miljoen euro zou FC Groningen natuurlijk wel een stuk sterker worden, al begrijp ik goed dat je de publiekslieveling liever niet al na een seizoen ziet vertrekken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja. Ik geniet enorm van hem.
Schitterend om hem aan het werk te zien.
Als dat nog een jaartje zou mogen om hem volgend seizoen voor 11 miljoen ofzo te verkopen ben ik ook tevreden.
Hoewel 20 miljoen wel heel erg veel is natuurlijk, kan je ook wel wat leuks voor kopen.
Maar Suarez is gewoon echt fijn om in je ploeg te hebben.
Vind hem ook niet bij Ajax passen, van de Nederlandse topclubs past ie het meest bij PSV denk ik.
Dat moest er even uit..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Vieze gore kutclub en mensen ook daar, dat Ajaks. Ik kots werkelijk op die club.
Blijf met je poten van Suarez af. Nijland zet die van Geel voor aap. Arrogante kwast.
Zo, er is eindelijk weer wat te doen rondom de FC.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Vieze gore kutclub en mensen ook daar, dat Ajaks. Ik kots werkelijk op die club.
Dat moest er even uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]!
Welja, nu is het feestje compleet.
Beetje gefrustreerd of niet, doe normaalquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Blijf met je poten van Suarez af. Nijland zet die van Geel voor aap. Arrogante kwast.
Buijs heeft Fok! ondekt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Neuh, valt mee hoor. Moi!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd of niet, doe normaal![]()
Nou ten eerste ik zeg toch ook geen kut Groningen, blijkbaar zit het je diep. En ten tweede wat heeft van Geel jullie aangedaan? En trouwens Van Geel kan je niet voor aap zetten hij heeft al laten zien dat hij een baas is. Ook al gaat het niet door, dan zal hij heus niet voor aap worden gezet door Groningenquote:
Wat ben jij voor een vrouwelijke hooliganquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:03 schreef clauwheee het volgende:
HAP!
Ze heeft groot gelijk. Van Geel is een judas met zijn jodenstreken en hij past prima bij de rest van de clubquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd of niet, doe normaal![]()
ROFLquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een vrouwelijke hooligan![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nou ten eerste ik zeg toch ook geen kut Groningen, blijkbaar zit het je diep. En ten tweede wat heeft van Geel jullie aangedaan?
Inderdaadquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef clauwheee het volgende:
O en beter een 'vrouwelijke hooligan'![]()
dan een Jood, denk ik dan maar.
Flikker op man doe normaal, we doen toch ook normaalquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef clauwheee het volgende:
O en beter een 'vrouwelijke hooligan'![]()
dan een Jood, denk ik dan maar.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man doe normaal, we doen toch ook normaal![]()
![]()
![]()
Nou, ten eerste heeft Clau volkomen gelijk. En ten tweede: pleur lekker op naar het jodentopic als je er niet tegen kan, vreselijke moraalridder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nou ten eerste ik zeg toch ook geen kut Groningen, blijkbaar zit het je diep. En ten tweede wat heeft van Geel jullie aangedaan? En trouwens Van Geel kan je niet voor aap zetten hij heeft al laten zien dat hij een baas is. Ook al gaat het niet door, dan zal hij heus niet voor aap worden gezet door Groningen
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Shit, moet ik ook nog regelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Oe trouwens, ik heb akkoord gekregen van m'n baas, ik ga mee Europa in![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een vrouwelijke hooligan![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Jezus , last van de warmte of zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ze heeft groot gelijk. Van Geel is een judas met zijn jodenstreken en hij past prima bij de rest van de club
Ik weet zeker dat Suarez niet bij Ajax past. Suarez is het best in 4-4-2 en Ajax speelt nu eenmaal in de 'heilige' 4-3-3!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jezus , last van de warmte of zo![]()
Wacht het nou maar gewoon af , als Groningen nee zegt , dan zal hij wel gewoon blijven.
Ik weet ook niet echt of hij wel bij Ajx past![]()
Dat hoop ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef W2O het volgende:
Suarez blijft wel.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:18 schreef MaxPower het volgende:
Waar wil je die extra 10 miljoen vandaan halen?
Van Geel heeft een abo op Tele2quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk zelf wel een scoutingapparaat?
Neenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk zelf wel een scoutingapparaat?
Ja, want die heeft bewezen in de top mee te kunnen ....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef venomsnake het volgende:
Zal je net zien dat ze Lovre ook nog willen hebben...!
Die hebben daar nog niet de kans voor gehad. Lovre is mijns inziens gewoon mislukt in Brussel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Delorge, Bakircioglu, Suarez wel dan?
Maar je moet me vooral heel serieus nemen.
Kan ook aan Brussel liggen, ik denk dat die jongen er nog wel komt. behoorlijk belangrijk geweest voor Groningen, aantal zeer belangrijke goals gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die hebben daar nog niet de kans voor gehad. Lovre is mijns inziens gewoon mislukt in Brussel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |