Misschien dat ze net zoals met Lazovic hoe dan ook meer biedenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:27 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Hahaha Scheringa wil Van Geel lekker dwarszitten natuurlijk![]()
En dan is Groningen de lachende derde.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef Urquhart het volgende:
Het is natuurlijk hopen dat Scheringa weer met de melding komt elk bod te overtreffen. En dan moet Ajax vervolgens gewoon een bedrag van 20 miljoen gaan bieden.
Pek en veren!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef Grunner het volgende:
Zal allemaal wel loslopen dit. Maar mocht hij toch vertrekken is het een vuile huichelaar en hoeft hij nooit meer op aplaus te rekenen in de Euroborg. Dat hij uberhaupt al zou aangeven wel oren te hebben in Ajax gaat me al te ver![]()
Het zijn van Geel's woorden dat Luis interesse heeft. Als Luis aangeeft dat er helemaal geen contact was heeft Van Geel een probleemquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef Grunner het volgende:
Zal allemaal wel loslopen dit. Maar mocht hij toch vertrekken is het een vuile huichelaar en hoeft hij nooit meer op aplaus te rekenen in de Euroborg. Dat hij uberhaupt al zou aangeven wel oren te hebben in Ajax gaat me al te ver![]()
Heb liever dat ie blijft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan is Groningen de lachende derde.
Dan 20 miljoen?quote:
Ja. Ik geniet enorm van hem.quote:
Van 20 miljoen euro zou FC Groningen natuurlijk wel een stuk sterker worden, al begrijp ik goed dat je de publiekslieveling liever niet al na een seizoen ziet vertrekken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja. Ik geniet enorm van hem.
Schitterend om hem aan het werk te zien.
Als dat nog een jaartje zou mogen om hem volgend seizoen voor 11 miljoen ofzo te verkopen ben ik ook tevreden.
Hoewel 20 miljoen wel heel erg veel is natuurlijk, kan je ook wel wat leuks voor kopen.
Maar Suarez is gewoon echt fijn om in je ploeg te hebben.
Vind hem ook niet bij Ajax passen, van de Nederlandse topclubs past ie het meest bij PSV denk ik.
Dat moest er even uit..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Vieze gore kutclub en mensen ook daar, dat Ajaks. Ik kots werkelijk op die club.
Blijf met je poten van Suarez af. Nijland zet die van Geel voor aap. Arrogante kwast.
Zo, er is eindelijk weer wat te doen rondom de FC.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Vieze gore kutclub en mensen ook daar, dat Ajaks. Ik kots werkelijk op die club.
Dat moest er even uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]!
Welja, nu is het feestje compleet.
Beetje gefrustreerd of niet, doe normaalquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Blijf met je poten van Suarez af. Nijland zet die van Geel voor aap. Arrogante kwast.
Buijs heeft Fok! ondekt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:39 schreef clauwheee het volgende:
Neuh, valt mee hoor. Moi!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd of niet, doe normaal![]()
Nou ten eerste ik zeg toch ook geen kut Groningen, blijkbaar zit het je diep. En ten tweede wat heeft van Geel jullie aangedaan? En trouwens Van Geel kan je niet voor aap zetten hij heeft al laten zien dat hij een baas is. Ook al gaat het niet door, dan zal hij heus niet voor aap worden gezet door Groningenquote:
Wat ben jij voor een vrouwelijke hooliganquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:03 schreef clauwheee het volgende:
HAP!
Ze heeft groot gelijk. Van Geel is een judas met zijn jodenstreken en hij past prima bij de rest van de clubquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd of niet, doe normaal![]()
ROFLquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een vrouwelijke hooligan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |