Nou, ten eerste heeft Clau volkomen gelijk. En ten tweede: pleur lekker op naar het jodentopic als je er niet tegen kan, vreselijke moraalridder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nou ten eerste ik zeg toch ook geen kut Groningen, blijkbaar zit het je diep. En ten tweede wat heeft van Geel jullie aangedaan? En trouwens Van Geel kan je niet voor aap zetten hij heeft al laten zien dat hij een baas is. Ook al gaat het niet door, dan zal hij heus niet voor aap worden gezet door Groningen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op man doe normaal, we doen toch ook normaal![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Shit, moet ik ook nog regelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Oe trouwens, ik heb akkoord gekregen van m'n baas, ik ga mee Europa in![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een vrouwelijke hooligan![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Jezus , last van de warmte of zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:07 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ze heeft groot gelijk. Van Geel is een judas met zijn jodenstreken en hij past prima bij de rest van de club
Ik weet zeker dat Suarez niet bij Ajax past. Suarez is het best in 4-4-2 en Ajax speelt nu eenmaal in de 'heilige' 4-3-3!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jezus , last van de warmte of zo![]()
Wacht het nou maar gewoon af , als Groningen nee zegt , dan zal hij wel gewoon blijven.
Ik weet ook niet echt of hij wel bij Ajx past![]()
Dat hoop ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:43 schreef W2O het volgende:
Suarez blijft wel.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:18 schreef MaxPower het volgende:
Waar wil je die extra 10 miljoen vandaan halen?
Van Geel heeft een abo op Tele2quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk zelf wel een scoutingapparaat?
Neenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk zelf wel een scoutingapparaat?
Ja, want die heeft bewezen in de top mee te kunnen ....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef venomsnake het volgende:
Zal je net zien dat ze Lovre ook nog willen hebben...!
Die hebben daar nog niet de kans voor gehad. Lovre is mijns inziens gewoon mislukt in Brussel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:34 schreef venomsnake het volgende:
Delorge, Bakircioglu, Suarez wel dan?
Maar je moet me vooral heel serieus nemen.
Kan ook aan Brussel liggen, ik denk dat die jongen er nog wel komt. behoorlijk belangrijk geweest voor Groningen, aantal zeer belangrijke goals gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die hebben daar nog niet de kans voor gehad. Lovre is mijns inziens gewoon mislukt in Brussel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |