Inderdaad een belachelijk bod.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef Garudo het volgende:
Volgens FCUpdate zou Ajax 5 Miljoen euro hebben geboden op Suarez![]()
![]()
Nou ja, we zien wel..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:58 schreef detulp050 het volgende:
Voor hetzelfde geld doet Nijland Suárez voor veel geld alsnog van de hand en is dit alleen maar een tactiek om hem te kunnen verkopen. We zullen het zien. Ik geloof pas dat Suarez het hele seizoen blijft als het 1 februari 2008 is
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad een belachelijk bod.
Belachelijk hoog.
Weet je wat ook hoog is? Die ego van jou! Te hoogquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad een belachelijk bod.
Belachelijk hoog.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef detulp050 het volgende:
Leuk ook dat Ajax toch met Suarez contact opneemt ook al mag dat niet. Kutclub is het ook
Suárez moet nog een jaar blijven!
Suarez heeft een contract tot 2011, Heeft in zijn debuutjaar bij FC Groningen meer dan 10 keer het net gevonden, Heeft dit seizoen zijn debuut gemaakt in het Nationale Team van Uruguay en een prima toernooi gespeeld met het Onder-20 van Uruguay. Heeft meerdere assist gegeven en is nog maar 20 jaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef BB-boy het volgende:
Hoeveel is hij dan waard volgens jullie?
Van Geel is een heldquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef Magno het volgende:
[..]
Naja, met zijn management he... maar toch is dat een stukje ego van die flikkers van een van Geel enzo
Verlicht me, wat is er mis met Van Geel?quote:
maak er maar 10+ van, Groningen wil hem gewoon absoluut niet kwijt. Ook gezien de ambities van de club. Groningen is Financieel gezond, hoeft dus niet verkocht te worden. Het is graag of niet..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Luis zal toch wel minsten 7 a 8 miljoen kosten neem ik aan. De Mul leverde al bekant 5 miljoen op.
Niet aan Ajax nee...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef BB-boy het volgende:
10+ hehe
Daar krijg je hem inderdaad niet voor verkocht nee.
Babel heeft 5 doelpunten maar gescoord dit seizoen in de competitie! De seizoen daarvoor slechts 2! En hij vertrekt voor 17+ naar Liverpool.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef BB-boy het volgende:
10+ hehe
En dat is nou net de bedoeling..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef BB-boy het volgende:
10+ hehe
Zucht je hebt er echt weinig verstand van hequote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef Garudo het volgende:
[..]
Babel heeft 5 doelpunten maar gescoord dit seizoen in de competitie! De seizoen daarvoor slechts 2! En hij vertrekt voor 17+ naar Liverpool.![]()
Suarez is ongeveer even oud als Babel dus als Babel 17 Mil is dan Suarez 18 of 19![]()
Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef Garudo het volgende:
[..]
Babel heeft 5 doelpunten maar gescoord dit seizoen in de competitie! De seizoen daarvoor slechts 2! En hij vertrekt voor 17+ naar Liverpool.![]()
Suarez is ongeveer even oud als Babel dus als Babel 17 Mil is dan Suarez 18 of 19![]()
van Geel ook zo blijktquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:48 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Zucht je hebt er echt weinig verstand van he
Begrijp Ik. Maar toch heeft Suarez dit Seizoen laten zien wat hij waard is. Hij is niet alleen zelf goed in scoren. Hij heeft dit seizoen meerdere malen assist gegeven op andere spelers. 10 doelpunten bij een Sub-topper in zijn debuutjaar is toch aardig. 5 Miljoen vind ik laag! 10+ zou realistich zijn!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.
Ik zou het eerder vergelijken met de transfer van Huntelaar die 9 miljoen heeft gekost. Naar mijn mening is Suarez nog niet van dezelfde klasse als Huntelaar toen was en dus niet meer dan 5 miljoen waard.
De vergelijking van Garudo is krom maar jouw vergelijking is net zo krom. Huntelaar en Suarez zijn twee totaal verschillende spelers. Huntelaar een man van de doelpunten, Suarez een man van de actie (in de kleine ruimte). Ik weet daarom niet waar jij de onzin vandaan haalt dat Suarez een klasse minder zou zijn dan Huntelaar destijds. Aantal doelpunten misschien? Suarez is jonger dan Huntelaar toen ie naar Ajax ging maar waarschijnlijk al net zo goed. Dan zou die 9 miljoen zelfs al belachelijk laag zijn met een contract tot 2010.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.
Ik zou het eerder vergelijken met de transfer van Huntelaar die 9 miljoen heeft gekost. Naar mijn mening is Suarez nog niet van dezelfde klasse als Huntelaar toen was en dus niet meer dan 5 miljoen waard.
UIt het vet gedrukte artikel blijkt maar weer hoe arrigant die gasten uit Amsterdam zijn. Gewoon contact opnemen met de speler ondanks dat het ze verboden is door de club. Ze denken zeker dat iedere speler het een geweldige eer moet vinden om voor die club te spelen en een NEE accepteren gaat ze maar slecht af.quote:FC Groningen weigert met Ajax te onderhandelen over een directe overgang van Luis Suárez naar Amsterdam. De afgelopen dagen is er contact geweest tussen beide clubs waarbij Ajax een officieel bod heeft uitgebracht op de jonge Uruguayaanse spits.
FC Groningen heeft aan Ajax laten weten absoluut niet in een onderhandelingstraject te willen komen. De club wil publiekslieveling Suárez domweg niet kwijt. FC Groningen heeft dit inmiddels ook zwart op wit per fax bevestigd aan Ajax. De Amsterdammers hebben bij monde van technisch directeur Martin van Geel gemeld niettemin contact op te nemen met het management van Suárez om hun interesse in de speler kenbaar te maken. “Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland strijdvaardig.
Er loopt er nog één rond, misschien wordt ie nog wel beter.. marcel Roman..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daarnaast is Suarez naar Groningen gekomen als één van de grootste talenten van Uruguay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |