het lijkt me alleen zo vreemd... Tammo is iemand die normaal gesproken wel betrouwbaar is volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef venomsnake het volgende:
Als het een grap is, ie ie geslaagd..![]()
Klopt en Jansen zal natuurlijk niet voor de lol alles verwijderen. Want de grap is nu wel heel erg afgezaagd als het al een grap is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef Magno het volgende:
[..]
het lijkt me alleen zo vreemd... Tammo is iemand die normaal gesproken wel betrouwbaar is volgens mij![]()
quote:Excuses voor de onrust. Er was me verteld dat er om 19:00 uur goed nieuws op de site zou staan. Ik rekende een beetje op een transfer gezien de geruchten rondom die spits, maar het is wat anders. Geen transfer, wel goed nieuws en komt overigens om 20:00 uur pas op de site te staan. Genoeg dan ook wel hierover in dit topic, straks meer in 'onze jongens'.
ja idd... maar ja, nu ben ik zenuwachtig tot 8 uur.. wat wordt het...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef venomsnake het volgende:
Was wel spannend, moeten ze vaker doen..![]()
hehe, daar gaan ze geen nieuwsbericht voor uitschrijven...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Suarez blijft.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef Prosac het volgende:
Werder heeft Kruiswijk gekocht voor 7,5 miljoen
Naja, met zijn management he... maar toch is dat een stukje ego van die flikkers van een van Geel enzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef detulp050 het volgende:
Leuk ook dat Ajax toch met Suarez contact opneemt ook al mag dat niet. Kutclub is het ook
boete.. belachelijk om "toch even contact met het management op te nemen" terwijl Groningen het bod weigert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef Magno het volgende:
[..]
Naja, met zijn management he... maar toch is dat een stukje ego van die flikkers van een van Geel enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |