abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51405674
Leuke bekerloting voor jullie. ADO '20 of IJsselmeervogels. Lijkt me die laatste. Mooi om eens op dat terrein te zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51405775
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef Garudo het volgende:
Volgens FCUpdate zou Ajax 5 Miljoen euro hebben geboden op Suarez
Inderdaad een belachelijk bod.

Belachelijk hoog.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51405816
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:58 schreef detulp050 het volgende:
Voor hetzelfde geld doet Nijland Suárez voor veel geld alsnog van de hand en is dit alleen maar een tactiek om hem te kunnen verkopen. We zullen het zien. Ik geloof pas dat Suarez het hele seizoen blijft als het 1 februari 2008 is
Nou ja, we zien wel..
best weer kut dat Ajax achter hem aanzit, dat nare voorgevoel had ik al.
Hopelijk wil Suarez ook gewoon blijven.
Maar het is wel duidelijk dat er flink betaald moet worden voor hem.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:15:52 #154
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_51405825
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Belachelijk hoog.
pi_51405890
Hoeveel is hij dan waard volgens jullie?
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:17:34 #156
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51405893
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Belachelijk hoog.
Weet je wat ook hoog is? Die ego van jou! Te hoog
pi_51406024
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:45 schreef detulp050 het volgende:
Leuk ook dat Ajax toch met Suarez contact opneemt ook al mag dat niet. Kutclub is het ook

Suárez moet nog een jaar blijven!

Er is alleen contact opgenomen met het management om de interesse kenbaar te maken.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:21:00 #158
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51406031
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef BB-boy het volgende:
Hoeveel is hij dan waard volgens jullie?
Suarez heeft een contract tot 2011, Heeft in zijn debuutjaar bij FC Groningen meer dan 10 keer het net gevonden, Heeft dit seizoen zijn debuut gemaakt in het Nationale Team van Uruguay en een prima toernooi gespeeld met het Onder-20 van Uruguay. Heeft meerdere assist gegeven en is nog maar 20 jaar.

Voor 5 Miljoen krijg je nog niet eens een pluk van zijn haar.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:21:20 #159
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51406039
5 miljoen..

Als Babel 17 waard is, Luis minstens 20
pi_51406095
Luis echt geen 20 miljoen, hij heeft maar 1 seizoen gespeeld man
AFC AJAX
pi_51406168
Luis zal toch wel minsten 7 a 8 miljoen kosten neem ik aan. De Mul leverde al bekant 5 miljoen op.
pi_51406236
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:49 schreef Magno het volgende:

[..]

Naja, met zijn management he... maar toch is dat een stukje ego van die flikkers van een van Geel enzo
Van Geel is een held
AFC AJAX
pi_51406284
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Van Geel is een held
Geindoctrineerd?
Hoi.
pi_51406308
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:29 schreef pekel het volgende:

[..]

Geindoctrineerd?
Verlicht me, wat is er mis met Van Geel?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51406391
leuke soap, die zal dus wel vertrekken op 31 augustus,
pi_51406395
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Luis zal toch wel minsten 7 a 8 miljoen kosten neem ik aan. De Mul leverde al bekant 5 miljoen op.
maak er maar 10+ van, Groningen wil hem gewoon absoluut niet kwijt. Ook gezien de ambities van de club. Groningen is Financieel gezond, hoeft dus niet verkocht te worden. Het is graag of niet..
Al ligt het er een beetje aan wat Suarez wil..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51406641
10+ hehe

Daar krijg je hem inderdaad niet voor verkocht nee.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:40:14 #168
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51406692
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef BB-boy het volgende:
10+ hehe

Niet aan Ajax nee...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_51406764
Ajax heeft genoeg geld, maar we besteden het liever aan andere spelers.
AFC AJAX
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:44:03 #170
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51406829
quote:
10+ hehe

Babel heeft 5 doelpunten maar gescoord dit seizoen in de competitie! De seizoen daarvoor slechts 2! En hij vertrekt voor 17+ naar Liverpool.
Suarez is ongeveer even oud als Babel dus als Babel 17 Mil is dan Suarez 18 of 19
pi_51406855
quote:
10+ hehe

En dat is nou net de bedoeling..
Vorig jaar was zijn eerste jaar bij Groningen, moest nog wennen en speelde niet eens alle wedstrijden.
Als hij komend seizoen wel alle wedstrijden speelt, een goed duo met Nevland vormt en presteert, dan is hij volgend jaar nog meer waard..
Groningen probeert hem gewoon te houden, of je zult behoorlijk moeten betalen. terecht lijkt me.
pi_51407005
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef Garudo het volgende:

[..]

Babel heeft 5 doelpunten maar gescoord dit seizoen in de competitie! De seizoen daarvoor slechts 2! En hij vertrekt voor 17+ naar Liverpool.
Suarez is ongeveer even oud als Babel dus als Babel 17 Mil is dan Suarez 18 of 19
Zucht je hebt er echt weinig verstand van he
AFC AJAX
pi_51407046
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef Garudo het volgende:

[..]

Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.

Ik zou het eerder vergelijken met de transfer van Huntelaar die 9 miljoen heeft gekost. Naar mijn mening is Suarez nog niet van dezelfde klasse als Huntelaar toen was en dus niet meer dan 5 miljoen waard.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:52:53 #174
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51407169
liever voor 5 miljoen naar PSV dan voor 10 naar Ajax.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:53:35 #175
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51407188
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:48 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Zucht je hebt er echt weinig verstand van he
van Geel ook zo blijkt
pi_51407237
Het is gewoon heel simpel. Groningen wil hem niet kwijt, net als Ajax Sneijder niet kwijt wil. Beide zijn enorm belangrijk voor hun ploeg.
Nu is de vraag wat Suarez wil, ziet hij een overgang naar Ajax wel zitten dan zal er flink betaald moeten worden, anders laat Groningen hem niet gaan..
Hoe hoog dat bedrag is, geen idee.. Ik gok zo rond de 10 miljoen.
5 miljoen krijg je hem iig niet voor.

Het mooiste zou zijn als Nijland gewoon besluit hem niet te verkopen, wat Ajax ook biedt.
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:55:40 #177
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51407272
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.

Ik zou het eerder vergelijken met de transfer van Huntelaar die 9 miljoen heeft gekost. Naar mijn mening is Suarez nog niet van dezelfde klasse als Huntelaar toen was en dus niet meer dan 5 miljoen waard.
Begrijp Ik. Maar toch heeft Suarez dit Seizoen laten zien wat hij waard is. Hij is niet alleen zelf goed in scoren. Hij heeft dit seizoen meerdere malen assist gegeven op andere spelers. 10 doelpunten bij een Sub-topper in zijn debuutjaar is toch aardig. 5 Miljoen vind ik laag! 10+ zou realistich zijn!

Maar ik vind dat Suarez minimaal 1 jaar moet blijven in Groningen! Is beter voor hem en Groningen!
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:00:53 #178
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51407464
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:

[..]

De vergelijking van Garudo is krom maar jouw vergelijking is net zo krom. Huntelaar en Suarez zijn twee totaal verschillende spelers. Huntelaar een man van de doelpunten, Suarez een man van de actie (in de kleine ruimte). Ik weet daarom niet waar jij de onzin vandaan haalt dat Suarez een klasse minder zou zijn dan Huntelaar destijds. Aantal doelpunten misschien? Suarez is jonger dan Huntelaar toen ie naar Ajax ging maar waarschijnlijk al net zo goed. Dan zou die 9 miljoen zelfs al belachelijk laag zijn met een contract tot 2010.

Daarnaast is Suarez naar Groningen gekomen als één van de grootste talenten van Uruguay.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_51407807
quote:
FC Groningen weigert met Ajax te onderhandelen over een directe overgang van Luis Suárez naar Amsterdam. De afgelopen dagen is er contact geweest tussen beide clubs waarbij Ajax een officieel bod heeft uitgebracht op de jonge Uruguayaanse spits.

FC Groningen heeft aan Ajax laten weten absoluut niet in een onderhandelingstraject te willen komen. De club wil publiekslieveling Suárez domweg niet kwijt. FC Groningen heeft dit inmiddels ook zwart op wit per fax bevestigd aan Ajax. De Amsterdammers hebben bij monde van technisch directeur Martin van Geel gemeld niettemin contact op te nemen met het management van Suárez om hun interesse in de speler kenbaar te maken. “Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland strijdvaardig.
UIt het vet gedrukte artikel blijkt maar weer hoe arrigant die gasten uit Amsterdam zijn. Gewoon contact opnemen met de speler ondanks dat het ze verboden is door de club. Ze denken zeker dat iedere speler het een geweldige eer moet vinden om voor die club te spelen en een NEE accepteren gaat ze maar slecht af.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_51407814
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Daarnaast is Suarez naar Groningen gekomen als één van de grootste talenten van Uruguay.
Er loopt er nog één rond, misschien wordt ie nog wel beter.. marcel Roman..
Lees je mee meneer Nijland.?
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:12:53 #181
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51407863
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Joagertje het volgende:

[..]

UIt het vet gedrukte artikel blijkt maar weer hoe arrigant die gasten uit Amsterdam zijn. Gewoon contact opnemen met de speler ondanks dat het ze verboden is door de club. Ze denken zeker dat iedere speler het een geweldige eer moet vinden om voor die club te spelen en een NEE accepteren gaat ze maar slecht af.
En zelf zeiken als bijvoorbeeld Valencia zich meld bij Sneijder.
Van Geel = Corrupt
pi_51407916
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef The_Verve het volgende:

[..]

De vergelijking van Garudo is krom maar jouw vergelijking is net zo krom. Huntelaar en Suarez zijn twee totaal verschillende spelers. Huntelaar een man van de doelpunten, Suarez een man van de actie (in de kleine ruimte). Ik weet daarom niet waar jij de onzin vandaan haalt dat Suarez een klasse minder zou zijn dan Huntelaar destijds. Aantal doelpunten misschien? Suarez is jonger dan Huntelaar toen ie naar Ajax ging maar waarschijnlijk al net zo goed. Dan zou die 9 miljoen zelfs al belachelijk laag zijn met een contract tot 2010.

Ik bedoel ook niet dat het allebei dezelfde soort spelers zijn, maar doelde meer de overgang van een talentvolle aanvaller van een subtopper naar Ajax.
pi_51407936
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef Garudo het volgende:

[..]

En zelf zeiken als bijvoorbeeld Valencia zich meld bij Sneijder.
Van Geel = Corrupt
Bron?
pi_51407969
Ik dacht. laat ik eens even kijken op die Ajax Netwerk forums.. Zie ik dat ze een topic over hem hebben geopend.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2396.php

Voor de mening van de andere kant zullen we maar zeggen dan..
quote:
Komt dus naar AJAX!!!! Groningen doet nog even moeilijk om de prijs omhoog te krijgen,maar Suarez zal de opvolger worden van Babel.
!
pi_51408327
Tja zegt weinig he venomsnake
AFC AJAX
pi_51408363
Mocht Ajax wel zo gek zijn om een kapitaal uit te geven aan Suarez ben ik benieuwd wie ze als eventuele opvolger zien. Ook is het interessant om te zien hoeveel geld Groningen dan bereid is in een nieuwe spits te investeren.. Er is nog een potje van 5 miljoen, als ze bij Ajax bereid zijn om 10 miljoen voor hem neer te leggen dan loopt dat potje op tot 15 miljoen euro.
Lijkt me dat je daar wel wat mee kunt.

Maar suarez blijft natuurlijk gewoon..
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:26:31 #187
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51408371
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bron?
VI
pi_51408437
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Mocht Ajax wel zo gek zijn om een kapitaal uit te geven aan Suarez ben ik benieuwd wie ze als eventuele opvolger zien. Ook is het interessant om te zien hoeveel geld Groningen dan bereid is in een nieuwe spits te investeren.. Er is nog een potje van 5 miljoen, als ze bij Ajax bereid zijn om 10 miljoen voor hem neer te leggen dan loopt dat potje op tot 15 miljoen euro.

Het lijkt mij zowel voor Groningen als voor Ajax beter dat Suarez bij Groningen blijft. Hopelijk beseft Van Geel dat ook.
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:29:24 #189
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51408493
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:

Mocht Suarez idd voor zoveel weggaan zou ik een spits rond de 20 kopen die qua talent net zover is als Suarez, Misschien wel hoger! Misschien Marcel Roman en dan nog een goede speler xtra
pi_51408586
quote:
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax bevestigt de interesse in Suarez. „FC Groningen wil niet meewerken”, aldus Van Geel. „We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
Luitje wil blijkbaar wel.
pi_51408595
quote:
12/7/2007 - Van Geel: Suárez wil graag naar Ajax

Ajax technisch directeur Martin van Geel bevestigt op telegraaf de lezing van FC Groningen dat Ajax interesse heeft voor Suárez en dat FC Groningen weigert mee te werken (zie eerder bericht). „FC Groningen wil niet meewerken. We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:32:57 #192
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51408636
telegraaf:
quote:
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax bevestigt de interesse in Suarez. „FC Groningen wil niet meewerken”, aldus Van Geel. „We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
pi_51408679
3x !

Nou, het is afwachten op de werkweigering van Suarez. Dat is vrij in de mode bij profvoetballers.
Hoi.
pi_51408731
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het lijkt mij zowel voor Groningen als voor Ajax beter dat Suarez bij Groningen blijft. Hopelijk beseft Van Geel dat ook.
Ben ik helemaal met je eens.

Maar V Geel moet ook beseffen dat uitspraken over buitenlandse topclubs die te weinig bieden voor spelers van Ajax ook andersom gaat gelden natuurlijk. ''kleinere'' clubs die financieel gezond zijn laten hun beste spelers ook alleen nog maar voor heel veel geld naar Ajax vertrekken. Spelletje gaat van beide kanten gespeeld worden nu..
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:37:31 #195
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51408806
Van Geel zegt dat Luis Suarez wel iets ziet in Ajax maar ik zie in de 3 stukjes niet dat Luis aan het woord is. Ik geloof dat de Zakenwaarnemer van Luis geld in zijn ogen ziet. Jammer maar helaas

Misschien kan Nevland wel wat advies geven aan Luis. Nevland heeft zelf ook de stap richting een topclub gemaakt (Man Utd) op jonge leeftijd en dat heeft niets geholpen!
pi_51408813
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens.

Maar V Geel moet ook beseffen dat uitspraken over buitenlandse topclubs die te weinig bieden voor spelers van Ajax ook andersom gaat gelden natuurlijk. ''kleinere'' clubs die financieel gezond zijn laten hun beste spelers ook alleen nog maar voor heel veel geld naar Ajax vertrekken. Spelletje gaat van beide kanten gespeeld worden nu..
Klopt, en dat is geheel logisch. Ik heb een hoge pet op van Van Geel, maar ik heb vaak het idee dat hij niet verder kijkt dan de eredivisie, en hierdoor vele miljoenen teveel uitgeeft. Een stapje eerder scouten, en je bent veel voordeliger uit. Zo hebben we ook bijvoorbeeld Zlatan, Chivu, Maxwell en Trabelsi binnengehaald. Dat beleid mis ik wel een beetje.
pi_51408824
Gewoon 20 miljoen vragen jongens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51408835
Kan Suárez potten breken in de CL?
pi_51408902
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Garudo het volgende:
Van Geel zegt dat Luis Suarez wel iets ziet in Ajax maar ik zie in de 3 stukjes niet dat Luis aan het woord is. Ik geloof dat de Zakenwaarnemer van Luis geld in zijn ogen ziet. Jammer maar helaas

Misschien kan Nevland wel wat advies geven aan Luis. Nevland heeft zelf ook de stap richting een topclub gemaakt (Man Utd) op jonge leeftijd en dat heeft niets geholpen!
Man Utd en Ajax zijn ook echt te vergelijken
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  donderdag 12 juli 2007 @ 21:43:25 #200
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51409018
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef Strooper het volgende:

[..]

Man Utd en Ajax zijn ook echt te vergelijken
Ik heb het niet over de clubs. Ik zeg dat jonge voetballers die naar een topclub gaan dat die meestal verkeerd uitlopen. Of je moet er klaar voor zijn en dat is Luis nog net niet! Suarez moet gewoon 1 jaar bij Groningen blijven en dan kan je pas beginnen over een transfer.

Suarez heeft een contract tot medio 2010/2011 dus Groningen kan gewoon vraagprijs van rond de 15 miljoen vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')