Begrijp Ik. Maar toch heeft Suarez dit Seizoen laten zien wat hij waard is. Hij is niet alleen zelf goed in scoren. Hij heeft dit seizoen meerdere malen assist gegeven op andere spelers. 10 doelpunten bij een Sub-topper in zijn debuutjaar is toch aardig. 5 Miljoen vind ik laag! 10+ zou realistich zijn!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.
Ik zou het eerder vergelijken met de transfer van Huntelaar die 9 miljoen heeft gekost. Naar mijn mening is Suarez nog niet van dezelfde klasse als Huntelaar toen was en dus niet meer dan 5 miljoen waard.
De vergelijking van Garudo is krom maar jouw vergelijking is net zo krom. Huntelaar en Suarez zijn twee totaal verschillende spelers. Huntelaar een man van de doelpunten, Suarez een man van de actie (in de kleine ruimte). Ik weet daarom niet waar jij de onzin vandaan haalt dat Suarez een klasse minder zou zijn dan Huntelaar destijds. Aantal doelpunten misschien? Suarez is jonger dan Huntelaar toen ie naar Ajax ging maar waarschijnlijk al net zo goed. Dan zou die 9 miljoen zelfs al belachelijk laag zijn met een contract tot 2010.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die vergelijking is natuurlijk erg krom. Iedereen weet dat 17 miljoen voor Babel veel te veel is.
Ik zou het eerder vergelijken met de transfer van Huntelaar die 9 miljoen heeft gekost. Naar mijn mening is Suarez nog niet van dezelfde klasse als Huntelaar toen was en dus niet meer dan 5 miljoen waard.
UIt het vet gedrukte artikel blijkt maar weer hoe arrigant die gasten uit Amsterdam zijn. Gewoon contact opnemen met de speler ondanks dat het ze verboden is door de club. Ze denken zeker dat iedere speler het een geweldige eer moet vinden om voor die club te spelen en een NEE accepteren gaat ze maar slecht af.quote:FC Groningen weigert met Ajax te onderhandelen over een directe overgang van Luis Suárez naar Amsterdam. De afgelopen dagen is er contact geweest tussen beide clubs waarbij Ajax een officieel bod heeft uitgebracht op de jonge Uruguayaanse spits.
FC Groningen heeft aan Ajax laten weten absoluut niet in een onderhandelingstraject te willen komen. De club wil publiekslieveling Suárez domweg niet kwijt. FC Groningen heeft dit inmiddels ook zwart op wit per fax bevestigd aan Ajax. De Amsterdammers hebben bij monde van technisch directeur Martin van Geel gemeld niettemin contact op te nemen met het management van Suárez om hun interesse in de speler kenbaar te maken. “Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland strijdvaardig.
Er loopt er nog één rond, misschien wordt ie nog wel beter.. marcel Roman..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daarnaast is Suarez naar Groningen gekomen als één van de grootste talenten van Uruguay.
En zelf zeiken als bijvoorbeeld Valencia zich meld bij Sneijder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Joagertje het volgende:
[..]
UIt het vet gedrukte artikel blijkt maar weer hoe arrigant die gasten uit Amsterdam zijn. Gewoon contact opnemen met de speler ondanks dat het ze verboden is door de club. Ze denken zeker dat iedere speler het een geweldige eer moet vinden om voor die club te spelen en een NEE accepteren gaat ze maar slecht af.
Ik bedoel ook niet dat het allebei dezelfde soort spelers zijn, maar doelde meer de overgang van een talentvolle aanvaller van een subtopper naar Ajax.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
De vergelijking van Garudo is krom maar jouw vergelijking is net zo krom. Huntelaar en Suarez zijn twee totaal verschillende spelers. Huntelaar een man van de doelpunten, Suarez een man van de actie (in de kleine ruimte). Ik weet daarom niet waar jij de onzin vandaan haalt dat Suarez een klasse minder zou zijn dan Huntelaar destijds. Aantal doelpunten misschien? Suarez is jonger dan Huntelaar toen ie naar Ajax ging maar waarschijnlijk al net zo goed. Dan zou die 9 miljoen zelfs al belachelijk laag zijn met een contract tot 2010.
Daarnaast is Suarez naar Groningen gekomen als één van de grootste talenten van Uruguay.
Bron?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef Garudo het volgende:
[..]
En zelf zeiken als bijvoorbeeld Valencia zich meld bij Sneijder.
Van Geel = Corrupt
quote:Komt dus naar AJAX!!!! Groningen doet nog even moeilijk om de prijs omhoog te krijgen,maar Suarez zal de opvolger worden van Babel.
Het lijkt mij zowel voor Groningen als voor Ajax beter dat Suarez bij Groningen blijft. Hopelijk beseft Van Geel dat ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Mocht Ajax wel zo gek zijn om een kapitaal uit te geven aan Suarez ben ik benieuwd wie ze als eventuele opvolger zien. Ook is het interessant om te zien hoeveel geld Groningen dan bereid is in een nieuwe spits te investeren.. Er is nog een potje van 5 miljoen, als ze bij Ajax bereid zijn om 10 miljoen voor hem neer te leggen dan loopt dat potje op tot 15 miljoen euro.
Lijkt me dat je daar wel wat mee kunt.
Maar suarez blijft natuurlijk gewoon..![]()
![]()
Mocht Suarez idd voor zoveel weggaan zou ik een spits rond de 20 kopen die qua talent net zover is als Suarez, Misschien wel hoger!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Mocht Ajax wel zo gek zijn om een kapitaal uit te geven aan Suarez ben ik benieuwd wie ze als eventuele opvolger zien. Ook is het interessant om te zien hoeveel geld Groningen dan bereid is in een nieuwe spits te investeren.. Er is nog een potje van 5 miljoen, als ze bij Ajax bereid zijn om 10 miljoen voor hem neer te leggen dan loopt dat potje op tot 15 miljoen euro.
Lijkt me dat je daar wel wat mee kunt.
Maar suarez blijft natuurlijk gewoon..![]()
![]()
Luitje wil blijkbaar wel.quote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax bevestigt de interesse in Suarez. „FC Groningen wil niet meewerken”, aldus Van Geel. „We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
quote:12/7/2007 - Van Geel: Suárez wil graag naar Ajax
Ajax technisch directeur Martin van Geel bevestigt op telegraaf de lezing van FC Groningen dat Ajax interesse heeft voor Suárez en dat FC Groningen weigert mee te werken (zie eerder bericht). „FC Groningen wil niet meewerken. We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
quote:Technisch directeur Martin van Geel van Ajax bevestigt de interesse in Suarez. „FC Groningen wil niet meewerken”, aldus Van Geel. „We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suarez praten. We hebben dat ook gedaan. We hoorden namelijk dat Suarez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suarez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.”
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lijkt mij zowel voor Groningen als voor Ajax beter dat Suarez bij Groningen blijft. Hopelijk beseft Van Geel dat ook.
Klopt, en dat is geheel logisch. Ik heb een hoge pet op van Van Geel, maar ik heb vaak het idee dat hij niet verder kijkt dan de eredivisie, en hierdoor vele miljoenen teveel uitgeeft. Een stapje eerder scouten, en je bent veel voordeliger uit. Zo hebben we ook bijvoorbeeld Zlatan, Chivu, Maxwell en Trabelsi binnengehaald. Dat beleid mis ik wel een beetje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.![]()
Maar V Geel moet ook beseffen dat uitspraken over buitenlandse topclubs die te weinig bieden voor spelers van Ajax ook andersom gaat gelden natuurlijk. ''kleinere'' clubs die financieel gezond zijn laten hun beste spelers ook alleen nog maar voor heel veel geld naar Ajax vertrekken. Spelletje gaat van beide kanten gespeeld worden nu..
Man Utd en Ajax zijn ook echt te vergelijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Garudo het volgende:
Van Geel zegt dat Luis Suarez wel iets ziet in Ajax maar ik zie in de 3 stukjes niet dat Luis aan het woord is. Ik geloof dat de Zakenwaarnemer van Luis geld in zijn ogen ziet. Jammer maar helaas![]()
Misschien kan Nevland wel wat advies geven aan Luis. Nevland heeft zelf ook de stap richting een topclub gemaakt (Man Utd) op jonge leeftijd en dat heeft niets geholpen!
Ik heb het niet over de clubs. Ik zeg dat jonge voetballers die naar een topclub gaan dat die meestal verkeerd uitlopen. Of je moet er klaar voor zijn en dat is Luis nog net niet! Suarez moet gewoon 1 jaar bij Groningen blijven en dan kan je pas beginnen over een transfer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:40 schreef Strooper het volgende:
[..]
Man Utd en Ajax zijn ook echt te vergelijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |