quote:Op maandag 9 juli 2007 20:44 schreef FJD het volgende:
Wel jammer dat Baus morgen niet mee kan schieten. Z'n laatste poging om geld te verdienen is jammerlijk mislukt.
topic over NS en gelijk komen de controleurs eraanquote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP
Op de spelcomputer zeker of met eigen gemaakte tennisracketsquote:Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Wel op de scouting..
Toen zijn we ook eens wezen tennisse. Telt dat ook??
gelukkig dat jer er nog een keertje zet, anders begonnen we ons al zorgen te makenquote:Als iemand tijd heeft, mag die een nieuw topic aanmaken.. Ik ben voor de verandering eens een keertje druk..![]()
![]()
![]()
camping badmintonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Op de spelcomputer zeker of met eigen gemaakte tennisrackets![]()
[..]
stil maandje.....quote:
ik dacht al bij de GAM meet wat stinkt ie uit zijn bekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vandaag ff tandenborstel kopen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dacht al bij de GAM meet wat stinkt ie uit zijn bek![]()
![]()
quote:
try mequote:
Wat voor nieuwe speeltjes heb jij dan voor EYPquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Wat voor nieuwe speeltjes heb jij dan voor EYP![]()
![]()
wat is EYP? edit ik al begrijp, hehehequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
Wat voor nieuwe speeltjes heb jij dan voor EYP![]()
![]()
Die kan zeker nog wat pillen gebruikenquote:
Jij hebt vast nog wel een stuk oud stokbrood overquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja, en over alles kunnen hebben.. dacht ik dus zo van ontstoken stuitjes enzo![]()
omfg hoe vet johquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:04 schreef Mr_Baus het volgende:
IJS!!! CHECK DIT!!! WIJ MOETEN OOK DEZE PAKJES!!!Gaan we vet ownen met Airsoft enzo
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=akNJ6S2UqsE
BRILJANT!!
eismijs is nog maar net weg of je heult weer met een andere modquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:39 schreef jpjedi het volgende:
He Ijs..die mod hier in dit topic is een maatje van je man! Check zijn post geschiedenis.![]()
Sorry maar kan je niet volgen... wat zijn die screenshots en wat heeft het met paaseieren te maken?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:46 schreef Viro het volgende:
Google Easter eggs![]()
Zie hier easter egg 1 :
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07282/Google_easter_egg_gothic.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Resultaat van easter egg 1 :
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07282/google_resultaat.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
tevens verkapte tvp
als je op google gothic zoekt krijg je een google met een gothic skinquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry maar kan je niet volgen... wat zijn die screenshots en wat heeft het met paaseieren te maken?![]()
Het was al duidelijk dat je geen computer nerd bent maar je blijft het maar bevestigen hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:50 schreef jpjedi het volgende:
Sorry maar kan je niet volgen... wat zijn die screenshots en wat heeft het met paaseieren te maken?![]()
Volgens wikipedia : "Een easter egg of paasei is een grap of een verborgen boodschap die in een computerprogramma, een film, een website, een game, een dvd, een cd of een boek verwerkt is. Net als bij echte paaseieren zitten deze snufjes verborgen en moet ernaar gezocht worden."quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat je geen computer nerd bent maar je blijft het maar bevestigen he
Wanneer gaan we tennissen Arie?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer gaan we tennissen Arie?Ik heb vroeger op tennis gezeten
(Kom er maar in Cardinal, met je flauwe woordgrap)
Met of zonder slang?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:38 schreef staticdata het volgende:
daar gaat albers....helaas....
Weet die eindelijk wat laagvliegen isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:38 schreef staticdata het volgende:
Helaasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:38 schreef staticdata het volgende:
Someone missing, in the house againquote:
Volgens mij is het gewoon een smoes om geen deuk in Albers z'n enorme ego te veroorzaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef staticdata het volgende:
Tuurlijk helaas, gaat weer om geld he......
Zou Naief zijn om te denken dat de Formule 1 een liefdadigheidsinstelling isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
albers is in de F1 terecht gekomen door een mooi sponserpakket. dattie nu weer optieft is niet meer dan logisch, die gast is zo rukquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die fout in magny cours heeft ie volledig op zich genomen hoor. wat dat betreft is hij wel andersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een smoes om geen deuk in Albers z'n enorme ego te veroorzaken.
Op de een of andere manier mag ik die Albers niet zo. Doet me een beetje denken aan Verstappen. Het ligt altijd aan iets of iemand anders maar vervolgens wordt ie er het hele seizoen uitgereden door z'n teamgenoot.
Je moet ook wel wat kunnen om in de F1 te komen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
albers is in de F1 terecht gekomen door een mooi sponserpakket. dattie nu weer optieft is niet meer dan logisch, die gast is zo ruk![]()
Hij had toen ook niet echt veel optiesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef staticdata het volgende:
Die fout in magny cours heeft ie volledig op zich genomen hoor. wat dat betreft is hij wel anders
mee eens, albers kan natuurlijk ook prima sturen, maar is fewoon niet goed genoeg voor de F1. maar voor rijders die geen toptalent zijn, maar wel een beste zak geld hebben is er best een kans bij de flutteamsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:08 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je moet ook wel wat kunnen om in de F1 te komen hoor
Wilde net tikken..daar kon hij echt niet onderuit. Maar zoals kwallebal Tom Coronel in dat tv programma al meldde: 'Christian staat nou niet echt bekend om zijn eigen fouten toe te geven, en het zijn er ondertussen al heel wat'.quote:
Had hijniet de schuld kunnen geven aan het sluitingsstuk van de slang. Dat bij beweging van de auto de brandstof afgesloten wordt en het sluitstuk ontkoppeld wordtquote:
Wat mij betreft zeer binnenkort. Ik heb een aantal jaar op Tafeltennis gezeten en ben benieuwd hoe ik Tennis zal vinden. Waar gaan we dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Wanneer gaan we tennissen Arie?Ik heb vroeger op tennis gezeten
(Kom er maar in Cardinal, met je flauwe woordgrap)
Nu tennis ik af en toe nog wat met m'n vriendin. Leuk om te doen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Viro: klinkt grappig dat passei maar had er inderdaad nooit van gehoord. Hardware is wel mijn ding maar de zahte delen.....
En IJs waarom heb je Rasmussen in je team staanquote:Etappe 3 - dinsdag 10 juli
Vertrekpunt: Waregem - Compičgne
Afstand: 236 km
Vijf minuten voor 12.00 uur vertrekken de deelnemers uit de Belgische stad Waregem. Deze etappe van 236 km is de langste van deze Tour. Op de weg liggen er weer drie tussensprints, de tweede na 104 ligt in het dorp Fontaine-au-Bois, de woonplaats van oud-Tourdirecteur Jean-Marie Leblanc. In deze rit rijden de renners over de wegen van Parijs-Roubaix. De kasseistroken uit die wedstrijd staan wel niet op het programma. Op ruim 30 km van de aankomst ligt nog een beklimming van vierde categorie. Zowel aanvallers als sprinters maken kans op ritwinst.
ik wissel mn team niet, heb dus gewoon een team voor de hele tourquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En IJs waarom heb je Rasmussen in je team staan
Voor de heuvels van de 4e categorie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En IJs waarom heb je Rasmussen in je team staan
30min voorsprong en tourwinnaar wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:23 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Voor de heuvels van de 4e categorie.![]()
Misschien dat hij dan heuvel op weg rijdt en een gat slaat en alleen bij de finish aankomt![]()
Zou goed kunnen, heb alleen buiten chavanel om gerekendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:23 schreef jpjedi het volgende:
Dit zijn kanshebbers voor vandaag naast alle gerenomeerde namen:
Robert Förster
Filippo Pozzato
Romain Feillu
Sébastien Chavanel
Wedje leggen?![]()
Net of tom coronel het zou doen. beetje pot verwijt de ketel gevalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wilde net tikken..daar kon hij echt niet onderuit. Maar zoals kwallebal Tom Coronel in dat tv programma al meldde: 'Christian staat nou niet echt bekend om zijn eigen fouten toe te geven, en het zijn er ondertussen al heel wat'.![]()
@Viro: klinkt grappig dat passei maar had er inderdaad nooit van gehoord. Hardware is wel mijn ding maar de zahte delen.....
Wie is dan de pot en wie is dan de ketelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Net of tom coronel het zou doen. beetje pot verwijt de ketel geval
Dat is ook waar... Ook zo`n eeuwige prutser .. Hij rijdt Seat toch nu in een of andere tour compo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Net of tom coronel het zou doen. beetje pot verwijt de ketel geval
Beste grap in 200 topics BoFquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef jpjedi het volgende:
Hardware is wel mijn ding maar de zahte delen.....
Zaterdag overdag? In Schiedam zijn goedkope banen te huurquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat mij betreft zeer binnenkort. Ik heb een aantal jaar op Tafeltennis gezeten en ben benieuwd hoe ik Tennis zal vinden. Waar gaan we dan?
ja in het WTCC, ooit een veelbelovend coureur in de F3 van japan, dacht dat ie helemaal binnen was toen hij de arrows test mocht doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is ook waar... Ook zo`n eeuwige prutser .. Hij rijdt Seat toch nu in een of andere tour compo?
Wel in de middag dan, moet in Bibelot werken vrijdagavond...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Beste grap in 200 topics BoF![]()
[..]
Zaterdag overdag? In Schiedam zijn goedkope banen te huur
Tussen 12:00 en 17:00.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel in de middag dan, moet in Bibelot werken vrijdagavond...
Iets waarin je je kan bewegen. Korte broek + tshirt zijn aan te raden, ivm wisselvallig weer ga ik eerst voor een binnenbaan en daar is t wel warm. Sportschoenen die beetje schoon zijn ivm binnenbanen en sportschoenen die vuil mogen worden als er op buitenbaan wordt gespeeld (gravel). Racket krijg je daar. Ballen neem ik mee.quote:Hoe zit het met kleding? Nog iets speciaals nodig? Racket, of kun je die daar huren?
Topquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Tussen 12:00 en 17:00.
2 uur lang.
Ik probeer van 14:00 tot 16:00 (als het druk is zouden we dus kunnen shiften naar 12:00-14:00 of 13:00-15:00 of van 15:00-17:00.
Zoiets? Of wil je liever een uurtje, kan ook natuurlijk.
[..]
Iets waarin je je kan bewegen. Korte broek + tshirt zijn aan te raden, ivm wisselvallig weer ga ik eerst voor een binnenbaan en daar is t wel warm. Sportschoenen die beetje schoon zijn ivm binnenbanen en sportschoenen die vuil mogen worden als er op buitenbaan wordt gespeeld (gravel). Racket krijg je daar. Ballen neem ik mee.
Spuit 11!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C2C5F5BE23D6.html
Albers op Non actief
quote:
Baan in t weekend kost geloof ik iets van 13,- p/u dus 13,- p.p. aan kosten.. Zwart is ook goed, zo moeilijk zijn ze echt niet maar tis een beetje lullig als je met modderschoenen daar de binnenbaan vuil maaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Top2 uur is best hoor! Wat zijn de kosten?
BInnenschoenen? Moeten die dan perse wit zijn aan de onderkant of is zwart ook goed?Korte broek + T-shirt moet lukken
Precieze tijd spreken we vanavond wel ff af via MSN?
Had graag mee willen doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
Spreek je vanavond welOok even GRAW2 of BF2 spelen?
No shit sherlockquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:57 schreef Cardinal_NL het volgende:
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C2C5F5BE23D6.html
Albers op Non actief
onder mijn parapluquote:
ik mag lekker op me werk etenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:25 schreef Sickert het volgende:
gaat letterlijk stuk hier van de Jp en de Hardware grap
zo nu weer aan het werk
bevalt me nu al dat tussen de middag thuis eten principe
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:25 schreef Sickert het volgende:
bevalt me nu al dat tussen de middag thuis eten principe
is dat nu?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef jpjedi het volgende:
* Ding *
Tourflits!![]()
1. Nicolas Vogondy
2. Matthieu Ladagnous
3. Peloton 11:15
Rookie en veteraan zijn weggereden van het peleton..
Helaas kunnen ploegleiders met de huidige communicatie binnen de ploegen gewoon op de halve minuut nauwkeurig regiseren wanneer het peleton ze terug pakt. Toen dat er nog niet was kon je nog eens hebben dat iemand dacht eerste te liggen maar niet wist dat er nog 2 voor hem uit reden..![]()
Uitzending op tv begint meestal pas tegen een uur of half vier. Meestak x kilometer voor de meet. Volg gewoon radio tour de france veel leuker om te volgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:06 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
is dat nu?
ik kan nou niks vinden over de tour op tv op ned1
Was dat niet twee jaar terug, dat een kopgroep stiekum wat langzamer ging rijden toen het peleton voor het eerst aanzette. Toen het tijdverschil snel terugliep ging het peleton ook rustig aan doen om ze niet te snel terug te pakken. Maar doordat de kopgroep nog energie overhad zijn ze alsnog keihard gaan knallen waardoor uiteindelijk het peleton zich alsnog verrekendequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef jpjedi het volgende:
* Ding *
Tourflits!![]()
1. Nicolas Vogondy
2. Matthieu Ladagnous
3. Peloton 11:15
Rookie en veteraan zijn weggereden van het peleton..
Helaas kunnen ploegleiders met de huidige communicatie binnen de ploegen gewoon op de halve minuut nauwkeurig regiseren wanneer het peleton ze terug pakt. Toen dat er nog niet was kon je nog eens hebben dat iemand dacht eerste te liggen maar niet wist dat er nog 2 voor hem uit reden..![]()
Inderdaad is tijdje geleden ook gebeurd inderdaad! Geweldig zijn zulke momenten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Was dat niet twee jaar terug, dat een kopgroep stiekum wat langzamer ging rijden toen het peleton voor het eerst aanzette. Toen het tijdverschil snel terugliep ging het peleton ook rustig aan doen om ze niet te snel terug te pakken. Maar doordat de kopgroep nog energie overhad zijn ze alsnog keihard gaan knallen waardoor uiteindelijk het peleton zich alsnog verrekende![]()
Prachtige actie was dat. Zo zie je zelden de laatste jaren.Het kan dus nog wel ondanks de communicatie.
quote:
Ferdi heb je ons wat te vertellenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/news/114(...)en_van_bierfust.html
Welke BoF-er
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Stiekem een ander de schuld geven hé!![]()
Maar jij ziet er ook volwassen uit voor je leeftijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh ik ben niet 24 maar 19,
ursel die moet over een paar maanden met een rollator lopen zo oud is die al![]()
De enige BoF-er in den haag is dan Ferdi![]()
Oh ja Ferdi is ook Hagenees nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef Viro het volgende:
[..]
ursel die moet over een paar maanden met een rollator lopen zo oud is die al![]()
De enige BoF-er die overblijft in den haag is dan Ferdi![]()
Shit heb ik voor niks vandaag staan scherenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Maar jij ziet er ook volwassen uit voor je leeftijd![]()
Daarnaast loop je misschien door je gevalletje stokbrood nog wat ongemakkelijk, ook een teken van ouderdom![]()
Blijf een van het bier af, je kan nu al merken dat jij niet meer nuchter bentquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Blijf een van het bier af, je kan nu al merken dat jij niet meer nuchter bent![]()
Straks ga je weer je pc OC'en tot dat ie niet meer wil booten![]()
![]()
Je moet wel het vertrouwen in ze uitspreken hoor, anders presteren ze bijvoorbaat niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut kan me ploeg nu niet aanpassen
Dat wordt helemaal niks meer met mijn ploeg
Jezus zeg, ik heb clowns met minder make-up gezienquote:
ik wou dat ik haar n00btube wassquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
[nerd]
Zo, ik zou ook weleens op haar knoppen willen drukken!
[/nerd]
Zal wel tijdens een optreden of fotoshoot zijn...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Jezus zeg, ik heb clowns met minder make-up gezien
Kijk met rudy kan ik tenminste praten over rihannaquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik wou dat ik haar n00btube wass![]()
En naar mijn bescheiden mening nog een redelijk lekkere ook.quote:
kijk dan wat een lelijke poten ze heeft !!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
En naar mijn bescheiden mening nog een redelijk lekkere ook.
Mits met lang krullerig haar ipv het steile wat ze nu heeft.
Dan nog, meer make-up maakt je niet mooier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:59 schreef RudyCarell het volgende:
Zal wel tijdens een optreden of fotoshoot zijn...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7853985933945036481![]()
Zeker zeker, ik wou vandaag eens tegen wat FOK!ers spelenquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeker zeker, ik wou vandaag eens tegen wat FOK!ers spelen![]()
![]()
Wat is je BF2 nickname ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeker zeker, ik wou vandaag eens tegen wat FOK!ers spelen![]()
![]()
Doe eens een wilde gokquote:
Surveillance-Fiets it isquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik had ooit een andere normale nick maar daar was ik het password van kwijt ofzoNieuwe gemaakt en dan maar dit
![]()
hoe oud is je zusje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef FJD het volgende:
Ik ga van 19:00 tot 20:00 tennisen met m'n zusje. Ik wil alvast wat ervaring op doen voor als ik straks tegen Frank moet
Dan ben ik rond 21:00 terug en dan kom ik mee doen
Ja dat zal je nodig hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:54 schreef FJD het volgende:
Ik ga van 19:00 tot 20:00 tennisen met m'n zusje. Ik wil alvast wat ervaring op doen voor als ik straks tegen Frank moet
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef Viro het volgende:
[..]
De enige BoF-er die overblijft in den haag is dan Ferdi![]()
Waarom niet eerder?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik ben er vanavond ook! 2100uur incl TS ??
misschien eerderquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zo krijgen we de hele dag door files als iedereen maar tussen de middag thuis gaat eten.
![]()
ongeloofelijk zeg..dat ze die niet konden halen op die laatste 500 meter. Hij is geen bedreiging voor de groene trui, denk dat het dat geweest is.quote:
Man das toch een wijven showquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:19 schreef Viro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aQej27tSpY0
![]()
![]()
![]()
Waarom stoppen ze alle goede tv shows, dit was en is nog steeds 1 van de beste shows ooit![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef Sickert het volgende:
laat in het rondje en ijs nog even ingehaald met een achterstand van 50 punten
ik roel
heerlijke teamplay met reviven en suply'n
Baus
Fjd
Puni![]()
over en uit zou ik bijna zeggen, dan maar andere servers gaan rapen. kan ook door de vakantie periode komen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef FJD het volgende:
Server kregen we maar niet fatsoenlijk omhoog helaas
geweldig stukje iddquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:01 schreef staticdata het volgende:
sorry voor mijn score
![]()
teamplay ging goed op een moment ja....
ook wel leuk...
Sickert zegt: C4
Ik: spring gewoon over heen, 1 tel later boem, ander gassie door de lucht![]()
Pascal fijne vakantie dude!
Ach ja, over op Crysis oid dan maar tochquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef staticdata het volgende:
over en uit zou ik bijna zeggen, dan maar andere servers gaan rapen. kan ook door de vakantie periode komen....
90 euro evenredig teruggeven aan de donoren, of anders als bof zijnde storten aan een goed doelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Uhm ik wil de pret niet drukken, maar wat gaan we doen met de server. Over 4 weken moet ik weer geld betalen aan de serverboer.
We hebben momenteel 90 euro in kas, dus we moeten dan nog een kleine 140 euro.
goede doelen doen we niet aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
90 euro evenredig teruggeven aan de donoren, of anders als bof zijnde storten aan een goed doel
ik betwijfel of we nog een periode gaan halen...
Tis een matige periode ey .. Zomer enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef staticdata het volgende:
nou het geld zal neit het probleem zijn, eerder het vullen en vol krijgen van de server
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef staticdata het volgende:
nou het geld zal neit het probleem zijn, eerder het vullen en vol krijgen van de server
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef staticdata het volgende:
dan maar een animo check
WIe wilt er nog geld storten voor een volgende periode?
-Sicki (al 20,- gelapt)
- Puni
We hoeven JT niet eens te vullen, die vult zichzelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat is waar :S is de laatste maanden echt een ramp
just tits zit die wel veel vol?
nadeel is dat daar steeds dalian draait![]()
en ik vind de stedelijke maps wel wat leuker om lekker te hoeren
ach zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
We hoeven JT niet eens te vullen, die vult zichzelf![]()
We doen ook requests je moet dan wel even een JT admin aanspreken.
Dat zijn : Stefan, escape, baus, chiel, sumera en ik![]()
Hoelang was zo'n periode? Rekening gegevens?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef staticdata het volgende:
dan maar een animo check
- Puni
- Keltie (kan vast nog wel ergens een geeltje vinden)
3 maandenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoelang was zo'n periode? Rekening gegevens?
Maar eens kijken wat dit isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
We hoeven JT niet eens te vullen, die vult zichzelf![]()
We doen ook requests je moet dan wel even een JT admin aanspreken.
Dat zijn : Stefan, escape, baus, chiel, sumera en ik![]()
btw : een spel die we helemaal zijn vergeten is : CellfactorFull versie van de game is gratis te downloaden. Download is maar 850 mb.
Download link
ik ben het ook van het net aan het trekkenquote:
Je hebt zelf deze keuze gemaakt, je hoefde niet naar Zeeland toe..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:49 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ben het ook van het net aan het trekken
gaat alleen niet erg snel
120 kbs
Zeelandnet
kreeg je er een Koelkast bij?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef Keltie het volgende:
Hatsee, laptop betaling gedaan. Klap met geld, maargoed.. Het is ook een aardig apparaatje
17" Dell Inspiron 1720
Intel Core 2 Duo T7100 (1,80 GHz)
2 GB
240 GB Dual SATA HD's (2x 120 GB)
nVidia GeForce Go 8600M GS met 256 mb (toegewezen)
8x DVD +/- RW combistation
Bluetooth en Wireless
En nog veel meer van die nerdtermen![]()
Zullen ze wel uitgedokterd hebben bij Dellquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
kreeg je er een Koelkast bij?
zal godver een partij heet worden
denk t ook welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zullen ze wel uitgedokterd hebben bij Dell
Daarnaast 3 jaar garantie erbij dus we zullen zien
Weten ze al zeker dat die brandjes ontstonden bij de accu's dan??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zullen ze wel uitgedokterd hebben bij Dell
Daarnaast 3 jaar garantie erbij dus we zullen zien
thats the spiritquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
Ik betaal net zo lang tot er niemand meer wil betalen. Schrijf mij maar weer op voor 15,-.
Jij speelt ook leuk!quote:
Mjah, ik ga 'em wrs niet misbruiken voor games (wrs alleen Football Managerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
denk t ook wel
vind t toch wel knap
mijn sys (4400+ 7800 GTX)
word best warm tijdens het gamen en dat met de dikste koelers die er op kunnen
jij gaat een stapje hoger in een plat kastje
psies!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:34 schreef Keltie het volgende:
Vind quake zelf minder, onrealistische shit enzo....
Ben ook bereid om weer bij te dragen, geen probleemquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef staticdata het volgende:
dan maar een animo check
- Puni
jij ook kerelquote:
CoD4 ziet er ook wel ubergeil uit jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Crysis is wel te doen denk ik.. als ik naar Farcry MP kijk...
hoe zit het eigenlijk met BF3? is daar al info over?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
psies!!!
Crysis is wel te doen denk ik.. als ik naar Farcry MP kijk...
Maar BF3 of die nieuwe CoD zijn ook opties
laat es zienquote:
merciquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Prettige vakantie Penis, geniet van Canada, ik zou graag weer gaan
potverdikkie, dat ziet er mooi uit! als je me vertelde dat dit BF3 zou zijn zou ik het ook gelovenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/21256.html
Heel erg lame om me zelf te quotenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef Viro het volgende:
btw : een spel die we helemaal zijn vergeten is : CellfactorFull versie van de game is gratis te downloaden. Download is maar 850 mb.
Download link
download staat aan, 11,5 minuutjesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Heel erg lame om me zelf te quotenmaar het moet even wil je Cellfactor spelen
![]()
Ik ben 2 problemen tegengekomen![]()
1. je moet de laatste versie van DirectX9 hebben == > hier klikken
2. Tijdens installeren van Cellfactor vraagt de installer of je PhysX (ofzo) wil installeren. Die moet je aanvinken anders kan je het spel niet opstarten.
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij anders ook
je was SL?
kon steeds bij je spawnen
Ben ik wel van plan jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij speelt ook leuk!![]()
Doe maar lekker vaker langs komen
![]()
![]()
![]()
Mij ook....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
Ik betaal net zo lang tot er niemand meer wil betalen. Schrijf mij maar weer op voor 15,-.
OMG Cellfactor is tha bombquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
download staat aan, 11,5 minuutjes![]()
heb bijna een jaar niet betaald en gespeeld.bovendien ist mn eerste pc gamequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
doe mn best!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef Stefan740 het volgende:
Geld gaat dus wel lukken...., nu actieve spelers nog om server te vullen?
Battlefield 2quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef BereNDD het volgende:
welk spel?
gister avond ook nog ff gespeeld, spel loopt echt voor geen meter op mn systeemquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
OMG Cellfactor is tha bombEcht alles kan kapot
![]()
Psi powers zijn te cool, je kan gewoon je enemy verpletteren met je psi power![]()
Je moet echter wel een super systeem hebben![]()
Ik speel op 1024 * 768, HDR aan en alles op High ==> maximale fps dat ik dan haal is 35![]()
zet ik alles op meduim en hdr uit () ==> 40 fps
maar met hdr uit ziet het spel er niet uit.
hej harde werkerquote:
thanks bibberquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:12 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
@ijs veel plezier,maar kijk uit voor die houthakkers,want ze hebben het niet zo op homos...
zaterdag 28juni ben ik weer terug, 2,5 weekje dus maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef staticdata het volgende:
hoelang ga je nou weg?
Noemen ze dat nieuws? Doen ze volgens mij al jaren in die streek (lees: Azië)? Flikkeren ze zelfs nog levend voor de helft de frituurpan inquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:08 schreef staticdata het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/16285
waar zou dit goed voor moeten zijn
van horen zeggen, of in die landen zelf meegemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Noemen ze dat nieuws? Doen ze volgens mij al jaren in die streek (lees: Azië)? Flikkeren ze zelfs nog levend voor de helft de frituurpan in
Is al eerder op het nieuws geweest + van horen zeggen + op docu's gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
van horen zeggen, of in die landen zelf meegemaakt
Tja, als je de druk van de top niet aankunt....quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:49 schreef staticdata het volgende:
flipper is helemaal een zielig verhaal
die heeft zelfmoord gepleegd
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, als je de druk van de top niet aankunt....
Welke van de 5 ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:09 schreef staticdata het volgende:
[..]was het zomaar gegaan.
Tv serie liep niet meer, dus Flipper werd gedump in een klein zwembad. niemand keek meer naar hem om. Toen kwam zijn oude verzorger nog keer langs waar die wel een band mee had, heeft nog 1x ingeademd en heeft zichzelf toen verdronken.
Op zich ook wel een kunst jezelf verdrinken
Had ie ook al een gespleten persoonlijkheid?quote:
Heb er vroeger op de basisschool een spreekbeurt over gehouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Had ie ook al een gespleten persoonlijkheid?
Die Flipper had ze niet echt op een rijtje he
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
thanks bibberga je deze weken ff mn spam plek innemen??
![]()
Hij is wel errug vet! Ik zit alleen vast man, je staat dan met 2 groepen en een mule... Dan moet je de stad in om snipers uit te schakelen... alleen haal ik het niet alle ghosts levend te houden en ik wil natuurlijk wel een A-rating!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, als je de druk van de top niet aankunt....
Wie doet er vanavond mee met GRAW2?Ik heb een hekel aan de SP omdat je dan andere soldaten orders moet geven
Tattoo is idd een tegenvaller maar nog steeds een lekker wijfquote:
moet jij zegenquote:
Het liefst zou ik hem doorzetten naar beneden (Full Sleeve), maar ik denk dat ik dan zeker niet meer met korte mauwtjes naar m'n werk magquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
vooral die mensen die zo'n overdreven groten op hun boven arm nemen
Deze wel, een wijf zoals dit moet gewoon een halve (of hele) sleeve nemenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tattoo is idd een tegenvaller maar nog steeds een lekker wijfVooral in de film
net of je werk er onder zal lijdenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het liefst zou ik hem doorzetten naar beneden (Full Sleeve), maar ik denk dat ik dan zeker niet meer met korte mauwtjes naar m'n werk mag
Nopes, maar toch heerst er een taboe opquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
net of je werk er onder zal lijden
yup i know. op zich kan ik het wel begrijpen hoor als je hele gezicht vol met plakplaatjes zit dat je iemand niet als verkoper de deur uit stuurtquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes, maar toch heerst er een taboe op
Mjah, vreemd is dat mensen zeggen dat ze het normaal vinden als je word afgewezen voor een baan door een tattoo maar als je zegt dat dit gebeurde omdat je zwart bent spreken ze er schande van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
yup i know. op zich kan ik het wel begrijpen hoor als je hele gezicht vol met plakplaatjes zit dat je iemand niet als verkoper de deur uit stuurt
ik dacht die mensen zichzelf zwart hadden getatoeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, vreemd is dat mensen zeggen dat ze het normaal vinden als je word afgewezen voor een baan door een tattoo maar als je zegt dat dit gebeurde omdat je zwart bent spreken ze er schande van.
Neequote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dacht die mensen zichzelf zwart hadden getatoeerd
Inderdaad zeg! Wat een onzin allemaal! Zo hop ik ook van her naar der alleen maar omdat ik graag met varens op mijn knar loop.. En dan zegge ze wel van; "vind je het gek dat je geen vaste baan kan vinden", maar ik vind het gewoon discriminatie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef Keltie het volgende:
Mjah, vreemd is dat mensen zeggen dat ze het normaal vinden als je word afgewezen voor een baan door een tattoo maar als je zegt dat dit gebeurde omdat je zwart bent spreken ze er schande van.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Wat een onzin allemaal! Zo hop ik ook van her naar der alleen maar omdat ik graag met varens op mijn knar loop.. En dan zegge ze wel van; "vind je het gek dat je geen vaste baan kan vinden", maar ik vind het gewoon discriminatie!
Power to the Varen!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef Keltie het volgende:
Het grensdebieltje uit Ijmuiden is ook weer gearriveerd
Tis zomer ey ... Wanneer ben jij er?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wanneer mag ik u nu eindelijk eens ontmoeten op het gevechtsveld deel 2?
Ik ben er vanavond misschien ook wel om 2100 uur (waarschijnlijk wel eerder)quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef Keltie het volgende:
Tis zomer ey ... Wanneer ben jij er?
Ik in ieder geval morgenavond en misschien vanavond vanaf een uurtje of 21.00 ...
Vrijdagavond wrs niet omdat ik vanaf 22.00 moet overwerken
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets is er ook vanavond![]()
Ja, maar ik lul niet meequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook TeamSpeak?
![]()
En euh. ALLE BOFFERS VERZAMELEN!! LEKKER KNALLEN!!! SPONTANE FIGHTNIGHT INCL FOK! MOD![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo alvast heel erg idle de server vullen![]()
Die van jou mag er anders ook wel wezen... geil man, al die blaadjes zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
@baus lekker kontje!
je lijkt c7prix welquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Stefan740 het volgende:
jep vol zelfs
Is er een spel als bf2, lekker veelzijdig met of juist zonder voertuigen zonder glitches?
En graw vind ik niks dat rainbow six idee bah![]()
Raakt ernstig gefrustreerd door dit tiefus ea spel op het moment
Nee dat deden die andere mongolen allemaalquote:
unreal 04quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Stefan740 het volgende:
jep vol zelfs
Is er een spel als bf2, lekker veelzijdig met of juist zonder voertuigen zonder glitches?
En graw vind ik niks dat rainbow six idee bah![]()
Raakt ernstig gefrustreerd door dit tiefus ea spel op het moment
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dat deden die andere mongolen allemaal![]()
Stervende hoeren kankerkachal mocht niet![]()
Frustraties het wou niet zoals het moest![]()
Dan weet je t bij dezequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stervende hoeren kankerkachal mocht niet![]()
Uiteraard een hele goeie beslissing om dergelijke woorden niet toe te staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan weet je t bij deze
Sommigen nemen er aanstoot aan, anderen niet maar er is besloten om het woord kanker niet toe te staan op de server. Bewuste pogingen om er omheen te werken (k4nker of wat dan ook) worden niet automatisch gedetecteerd maar wordt je gezien dan blijf je zeker weten op de banlist
Ik ga je even van de banlist halen als je er nog op staat.
Je ban is verwijderdquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Uiteraard een hele goeie beslissing om dergelijke woorden niet toe te staan![]()
Volgende ban komt er nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je ban is verwijderd
Nu weet je het iig, de volgende keer zal het verwijderen van een ban lastiger wordenIk ga nu even douchen en dan speel ik nog een uurtje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |