yup i know. op zich kan ik het wel begrijpen hoor als je hele gezicht vol met plakplaatjes zit dat je iemand niet als verkoper de deur uit stuurtquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes, maar toch heerst er een taboe op
Mjah, vreemd is dat mensen zeggen dat ze het normaal vinden als je word afgewezen voor een baan door een tattoo maar als je zegt dat dit gebeurde omdat je zwart bent spreken ze er schande van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
yup i know. op zich kan ik het wel begrijpen hoor als je hele gezicht vol met plakplaatjes zit dat je iemand niet als verkoper de deur uit stuurt
ik dacht die mensen zichzelf zwart hadden getatoeerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, vreemd is dat mensen zeggen dat ze het normaal vinden als je word afgewezen voor een baan door een tattoo maar als je zegt dat dit gebeurde omdat je zwart bent spreken ze er schande van.
Neequote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik dacht die mensen zichzelf zwart hadden getatoeerd
Inderdaad zeg! Wat een onzin allemaal! Zo hop ik ook van her naar der alleen maar omdat ik graag met varens op mijn knar loop.. En dan zegge ze wel van; "vind je het gek dat je geen vaste baan kan vinden", maar ik vind het gewoon discriminatie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef Keltie het volgende:
Mjah, vreemd is dat mensen zeggen dat ze het normaal vinden als je word afgewezen voor een baan door een tattoo maar als je zegt dat dit gebeurde omdat je zwart bent spreken ze er schande van.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Wat een onzin allemaal! Zo hop ik ook van her naar der alleen maar omdat ik graag met varens op mijn knar loop.. En dan zegge ze wel van; "vind je het gek dat je geen vaste baan kan vinden", maar ik vind het gewoon discriminatie!
Power to the Varen!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef Keltie het volgende:
Het grensdebieltje uit Ijmuiden is ook weer gearriveerd
Tis zomer ey ... Wanneer ben jij er?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wanneer mag ik u nu eindelijk eens ontmoeten op het gevechtsveld deel 2?
Ik ben er vanavond misschien ook wel om 2100 uur (waarschijnlijk wel eerder)quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:57 schreef Keltie het volgende:
Tis zomer ey ... Wanneer ben jij er?
Ik in ieder geval morgenavond en misschien vanavond vanaf een uurtje of 21.00 ...
Vrijdagavond wrs niet omdat ik vanaf 22.00 moet overwerken
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets is er ook vanavond![]()
Ja, maar ik lul niet meequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook TeamSpeak?
![]()
En euh. ALLE BOFFERS VERZAMELEN!! LEKKER KNALLEN!!! SPONTANE FIGHTNIGHT INCL FOK! MOD![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo alvast heel erg idle de server vullen![]()
Die van jou mag er anders ook wel wezen... geil man, al die blaadjes zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
@baus lekker kontje!
je lijkt c7prix welquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Stefan740 het volgende:
jep vol zelfs
Is er een spel als bf2, lekker veelzijdig met of juist zonder voertuigen zonder glitches?
En graw vind ik niks dat rainbow six idee bah![]()
Raakt ernstig gefrustreerd door dit tiefus ea spel op het moment
Nee dat deden die andere mongolen allemaalquote:
unreal 04quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Stefan740 het volgende:
jep vol zelfs
Is er een spel als bf2, lekker veelzijdig met of juist zonder voertuigen zonder glitches?
En graw vind ik niks dat rainbow six idee bah![]()
Raakt ernstig gefrustreerd door dit tiefus ea spel op het moment
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee dat deden die andere mongolen allemaal![]()
Stervende hoeren kankerkachal mocht niet![]()
Frustraties het wou niet zoals het moest![]()
Dan weet je t bij dezequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stervende hoeren kankerkachal mocht niet![]()
Uiteraard een hele goeie beslissing om dergelijke woorden niet toe te staanquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan weet je t bij deze
Sommigen nemen er aanstoot aan, anderen niet maar er is besloten om het woord kanker niet toe te staan op de server. Bewuste pogingen om er omheen te werken (k4nker of wat dan ook) worden niet automatisch gedetecteerd maar wordt je gezien dan blijf je zeker weten op de banlist
Ik ga je even van de banlist halen als je er nog op staat.
Je ban is verwijderdquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Uiteraard een hele goeie beslissing om dergelijke woorden niet toe te staan![]()
Volgende ban komt er nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Je ban is verwijderd
Nu weet je het iig, de volgende keer zal het verwijderen van een ban lastiger wordenIk ga nu even douchen en dan speel ik nog een uurtje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |