OMG Cellfactor is tha bombquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
download staat aan, 11,5 minuutjes![]()
heb bijna een jaar niet betaald en gespeeld.bovendien ist mn eerste pc gamequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef FJD het volgende:
Ik betaal net zo lang tot er niemand meer wil betalen. Schrijf mij maar weer op voor 15,-.
doe mn best!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef Stefan740 het volgende:
Geld gaat dus wel lukken...., nu actieve spelers nog om server te vullen?
Battlefield 2quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef BereNDD het volgende:
welk spel?
gister avond ook nog ff gespeeld, spel loopt echt voor geen meter op mn systeemquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:47 schreef Viro het volgende:
[..]
OMG Cellfactor is tha bombEcht alles kan kapot
![]()
Psi powers zijn te cool, je kan gewoon je enemy verpletteren met je psi power![]()
Je moet echter wel een super systeem hebben![]()
Ik speel op 1024 * 768, HDR aan en alles op High ==> maximale fps dat ik dan haal is 35![]()
zet ik alles op meduim en hdr uit () ==> 40 fps
maar met hdr uit ziet het spel er niet uit.
hej harde werkerquote:
thanks bibberquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:12 schreef Dr.Bibber1974 het volgende:
@ijs veel plezier,maar kijk uit voor die houthakkers,want ze hebben het niet zo op homos...
zaterdag 28juni ben ik weer terug, 2,5 weekje dus maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef staticdata het volgende:
hoelang ga je nou weg?
Noemen ze dat nieuws? Doen ze volgens mij al jaren in die streek (lees: Azië)? Flikkeren ze zelfs nog levend voor de helft de frituurpan inquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:08 schreef staticdata het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/16285
waar zou dit goed voor moeten zijn
van horen zeggen, of in die landen zelf meegemaaktquote:Op woensdag 11 juli 2007 08:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Noemen ze dat nieuws? Doen ze volgens mij al jaren in die streek (lees: Azië)? Flikkeren ze zelfs nog levend voor de helft de frituurpan in
Is al eerder op het nieuws geweest + van horen zeggen + op docu's gezien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
van horen zeggen, of in die landen zelf meegemaakt
Tja, als je de druk van de top niet aankunt....quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:49 schreef staticdata het volgende:
flipper is helemaal een zielig verhaal
die heeft zelfmoord gepleegd
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, als je de druk van de top niet aankunt....
Welke van de 5 ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:09 schreef staticdata het volgende:
[..]was het zomaar gegaan.
Tv serie liep niet meer, dus Flipper werd gedump in een klein zwembad. niemand keek meer naar hem om. Toen kwam zijn oude verzorger nog keer langs waar die wel een band mee had, heeft nog 1x ingeademd en heeft zichzelf toen verdronken.
Op zich ook wel een kunst jezelf verdrinken
Had ie ook al een gespleten persoonlijkheid?quote:
Heb er vroeger op de basisschool een spreekbeurt over gehouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Had ie ook al een gespleten persoonlijkheid?
Die Flipper had ze niet echt op een rijtje he
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:42 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
thanks bibberga je deze weken ff mn spam plek innemen??
![]()
Hij is wel errug vet! Ik zit alleen vast man, je staat dan met 2 groepen en een mule... Dan moet je de stad in om snipers uit te schakelen... alleen haal ik het niet alle ghosts levend te houden en ik wil natuurlijk wel een A-rating!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, als je de druk van de top niet aankunt....
Wie doet er vanavond mee met GRAW2?Ik heb een hekel aan de SP omdat je dan andere soldaten orders moet geven
Tattoo is idd een tegenvaller maar nog steeds een lekker wijfquote:
moet jij zegenquote:
Het liefst zou ik hem doorzetten naar beneden (Full Sleeve), maar ik denk dat ik dan zeker niet meer met korte mauwtjes naar m'n werk magquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
vooral die mensen die zo'n overdreven groten op hun boven arm nemen
Deze wel, een wijf zoals dit moet gewoon een halve (of hele) sleeve nemenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tattoo is idd een tegenvaller maar nog steeds een lekker wijfVooral in de film
net of je werk er onder zal lijdenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het liefst zou ik hem doorzetten naar beneden (Full Sleeve), maar ik denk dat ik dan zeker niet meer met korte mauwtjes naar m'n werk mag
Nopes, maar toch heerst er een taboe opquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
net of je werk er onder zal lijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |