No hard feelings.quote:
Even zien, heb vanavond eerst wat overwerkquote:Op maandag 2 juli 2007 09:59 schreef FJD het volgende:
Doe je vanavond ook mee Keltie? Zullen we de server weer eens een schopje geven
Je moet ook wel spelenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn punten komen er al twee weken niet bij![]()
Ik heb gespeeldquote:Op maandag 2 juli 2007 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je moet ook wel spelen![]()
Maar alle punten zijn geregistreerd, maar ze moeten nog verwerkt worden, over een weekje is alles weer normaal(volgens EA standaarden)
Vreemd, op dit moment worden de punten volgens mij wel weer geupdatequote:Op maandag 2 juli 2007 10:05 schreef Godlike02 het volgende:
Mijn punten komen er al twee weken niet bij![]()
BOF is toch nog ranked?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Vreemd, op dit moment worden de punten volgens mij wel weer geupdate![]()
mompelt iets over ranked servers
Ze komen wel, alleen de duurt het nog even de buffers worden op het moment geflushed.quote:
Waarop de reply?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze komen wel, alleen de duurt het nog even de buffers worden op het moment geflushed.
Kreeg net een mailtje van mijn manager met onder andere deze regel:
"Om dit ook allemaal te kunnen realiseren, hebben we aan de normale 40 urige werkweek niet voldoende."
Preciesquote:Op maandag 2 juli 2007 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
"Om dit ook allemaal te kunnen compenseren, hebben we aan de normale 100% niet voldoende."
Deadline vandaag van project dus alleen als ik het red?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies
Bedrijven die je vragen 70 uur te werken tegen 40 uur salaris![]()
Put your money where your mouth is
Doe je vanavond trouwens ook mee? Keltie is er ook, ik ook.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze komen wel, alleen de duurt het nog even de buffers worden op het moment geflushed.
Kreeg net een mailtje van mijn manager met onder andere deze regel:
"Om dit ook allemaal te kunnen realiseren, hebben we aan de normale 40 urige werkweek niet voldoende."
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En erg aktief ben ik nog niet vanochtend![]()
Mijn baas denkt daar aan het einde van de dag vast anders over.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:20 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, tel zo ong. 15 posts waarvan er 5 van jou, dat is 1/3.
Maakt jou erg actief![]()
Machtig topic dat. De reden waarom ik in R&P komquote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Heb ik het verkloot?
Keltie, check de update in dit topicIk heb dubbel gelegen
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarop de reply?
"Om dit ook allemaal te kunnen compenseren, hebben we aan de normale 100% niet voldoende."
Ik krijg voor elk uurtje overwerk een vrij uurtje terug + 25% uitbetaling. Oftewel, ik ben bezig om mijn vakantie bij elkaar te sparen inclusief zakgeld voor elke dagquote:Op maandag 2 juli 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Precies
Bedrijven die je vragen 70 uur te werken tegen 40 uur salaris![]()
Put your money where your mouth is
Doe je vanavond trouwens ook mee? Keltie is er ook, ik ook.
Nee tafel is ook nog niet af, ik sta midden op het kritieke pad, met beide projectenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:17 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
maw niet zoveel achter die voetbaltafel van jullie staan. Werken met die handel
![]()
ps. is die tafel al af trouwens![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn baas denkt daar aan het einde van de dag vast anders over.![]()
Ik vond het eerst gewoon grappig maar toen ik las dat die gozer rauwe kip had gegeten maar bij z'n schoonouders de alcohol de schuld had gegeven kwam ik niet meer bijquote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef Keltie het volgende:
Machtig topic dat. De reden waarom ik in R&P kom
Mwah, vond die quote van mij ook wel meesterlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond het eerst gewoon grappig maar toen ik las dat die gozer rauwe kip had gegeten maar bij z'n schoonouders de alcohol de schuld had gegeven kwam ik niet meer bij![]()
Beetje sneu als die vriendin het hierom uitmaaktquote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Heb ik het verkloot?
Je bent anderhalve maand samen met je vriendin en vervolgens kots je de bank onder bij je schoonfamiliequote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hij heeft gewoon klassieke fouten gemaakt:
Niet goed gegeten
Vanalles door elkaar gedronken
Te veel gedronken (voor zijn doen)
Hoe een lichaam reageert, verschil per lichaam en per keer. Al zitten er wel veel overeenkomsten in.
De 1 die kotst alles onder, de ander gaat van zijn stokkie en weer een ander combineert die dingen gewoon.
Kotsen bij het eerste bezoekquote:Op maandag 2 juli 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent anderhalve maand samen met je vriendin en vervolgens kots je de bank onder bij je schoonfamilieEr zijn betere binnenkomers hoor
![]()
Als ie slim had tie gewoon gezegt dat die de vogelgriep hadquote:Op maandag 2 juli 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
Dat het een keer gebeurt is nog tot daar aan toe maar dit is niet het standaard kots verhaal. Z'n vriendin blijft natuurlijk een zeikerdmaar die gozer is ook een eikel. Rauwe kip eten en bij het kotsen de alcohol de schuld geven, iedereen met een beetje hersens gooit het natuurlijk direct op de kip. Daar kom je eenvoudig mee weg.
Tuurlijk slim is andersquote:Op maandag 2 juli 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent anderhalve maand samen met je vriendin en vervolgens kots je de bank onder bij je schoonfamilieEr zijn betere binnenkomers hoor
![]()
Sorry hoor, maar het is heel dom om een excuus te zoeken, binnen zo'n korte tijd wordt je niet ziek van een stukje rauw vlees (anders was ik allang dood geweestquote:Dat het een keer gebeurt is nog tot daar aan toe maar dit is niet het standaard kots verhaal. Z'n vriendin blijft natuurlijk een zeikerdmaar die gozer is ook een eikel. Rauwe kip eten en bij het kotsen de alcohol de schuld geven, iedereen met een beetje hersens gooit het natuurlijk direct op de kip. Daar kom je eenvoudig mee weg.
Jah... Zeggen dat de meid in kwestie graag aan anale sex doet omdat stront er makkelijker vanaf gaat dan lippenstiftquote:Op maandag 2 juli 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.quote:Dat het een keer gebeurt is nog tot daar aan toe maar dit is niet het standaard kots verhaal. Z'n vriendin blijft natuurlijk een zeikerdmaar die gozer is ook een eikel. Rauwe kip eten en bij het kotsen de alcohol de schuld geven, iedereen met een beetje hersens gooit het natuurlijk direct op de kip. Daar kom je eenvoudig mee weg.
Jij bent aangenomen als spammert. Gooi dan eens een balletje op voor een interessante discussiequote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef BattleLies het volgende:
Ja he?! en er wordt zoveel intressants besproken ..
Pff .. ik zit met mijn hoofd zo diep in de emigratie .. waar moet ik het over hebben ... pfff .. eeh .. denk denk ..quote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij bent aangenomen als spammert. Gooi dan eens een balletje op voor een interessante discussie
Wel klagen maar vervolgens geen verbeteringen aandragenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef BattleLies het volgende:
Pff .. ik zit met mijn hoofd zo diep in de emigratie .. waar moet ik het over hebben ... pfff .. eeh .. denk denk ..
De amsterdam admiralsquote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Pff .. ik zit met mijn hoofd zo diep in de emigratie .. waar moet ik het over hebben ... pfff .. eeh .. denk denk ..
Sja ... als je het klagen wilt noemen ... Was meer een observatiequote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel klagen maar vervolgens geen verbeteringen aandragen![]()
Knetters, da's een flinke klapquote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef staticdata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ASM74TUKFUM
GP2 fly away
aan het einde zie je hem gewoon uitstappenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Knetters, da's een flinke klap![]()
Leuke eerste ronde zo
Is hij het een beetje goed vanaf gekomen? Volgens mij gleed hij bijna met zijn hoofd over die muur![]()
je ziet aan het einde ook gewoon die gast uitstappen hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef FJD het volgende:
Dat is de andere coureur gekkie. Wel het commentaar luisteren he.
Je hebt zeker geen geluid op je werk. Dat is namelijk niet degene die door de lucht vloog, maar degene die als schans diende.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
aan het einde zie je hem gewoon uitstappen
En heb je die laffe diesel van je al om een boom gevouwen?quote:
wwarom denk je dat ie niet meer postquote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En heb je die laffe diesel van je al om een boom gevouwen?
sorryquote:Op maandag 2 juli 2007 16:57 schreef staticdata het volgende:
wohooo goed gedaan van de belastingdienst. ik hoor 1500 euro terug te krijgen en krijg....*roffel......* 60 euro![]()
![]()
Jongens de server loopt weer bijna af! Allemaal snel betalen!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef staticdata het volgende:
nu kan ik niet mee met de bof admin vakantie
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Sickert het volgende:
pvt
Dit nivo hebben we de hele dag niet gehaald, jammer eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
daar heb je sickert!sickert!
![]()
hij is geweeeeeeeeeldig!!![]()
![]()
wat ee-huun knul!![]()
nu met zeelandse lul!!![]()
![]()
sickert!!![]()
![]()
![]()
geniaalquote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
daar heb je sickert!sickert!
![]()
hij is geweeeeeeeeeldig!!![]()
![]()
wat ee-huun knul!![]()
nu met zeelandse lul!!![]()
![]()
sickert!!![]()
![]()
![]()
vera de mijnequote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo, ik ga mn geweer maar eens uit het vet halen![]()
Too much informationquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
vera de mijne![]()
maar wij komen vanavond samen knallen![]()
JMPostquote:
dat wordt gezellig boef!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik wip over een uurtje ook wel even langs denk ik
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En heb je die laffe diesel van je al om een boom gevouwen?
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
JMPostJMPost
![]()
Met zijn bier lest hij de dorst!![]()
in zn zwarte waaagen!![]()
blagen, dagen zagen![]()
K zal ook na een lange tijd weer eens helpen met vullen van Bof serverquote:Op maandag 2 juli 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
Kom op boefjes, server vullenIk ben er over 4 minuutjes.
bausje fiderausje zetje PKM int vetquote:
ik over een uurtjequote:Op maandag 2 juli 2007 18:23 schreef FJD het volgende:
Kom op boefjes, server vullenIk ben er over 4 minuutjes.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef staticdata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ASM74TUKFUM
GP2 fly away
En dat kom je hier vertellen zonder dat je foto's kan tonen waar je tot aan je oksels in het water staat??quote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Suikermais het volgende:
OMG...vette wolkbreuk hier boven Hengelo.
Moet mijn headset weer eens opzoeken, met TS is toch altijd wel gezelligquote:
Hier misschien het vervolg (uitkomst) met overige topic delen die jullie misschien gemist hebbenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
Heb ik het verkloot?
Ik ben erquote:Op maandag 2 juli 2007 19:58 schreef Stefan740 het volgende:
geen ts dus
dat 2e rondje was slecht jah, met onze SL die lekker op het dak lag te zonnenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef Sickert het volgende:
eindelijk boven de voor mij magische grens van 200
zat er in de begin dagen een keer dichtbij met 198
maar nu eindelijk 204
waren 2 zeer leuke rondes
de 1e verloren maar wel zeer goede teamplay
de 2e gewonnen maar echt suck ass teamplay?
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef Sickert het volgende:
eindelijk boven de voor mij magische grens van 200
zat er in de begin dagen een keer dichtbij met 198
maar nu eindelijk 204
waren 2 zeer leuke rondes
de 1e verloren maar wel zeer goede teamplay
de 2e gewonnen maar echt suck ass teamplay?
en jij (net als ik)quote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat 2e rondje was slecht jah, met onze SL die lekker op het dak lag te zonnen![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
en jij (net als ik)
een nade tegen dat kastje gooide en zo een mooie tk maakte
en bij hotel dat ik je vol in je bek blafte omdat ik dacht dat we nog Us waren maar inmiddels al geswitcht waren:')
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
wheheheh oja, die domme TK's, wel lachuh zijn die altijd
![]()
die laatste heb ik ook wel eens vaker![]()
alpha mannetje he, altijd ff kontsnuffelen bij nieuwelingenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
overigens zag ik je veer dr kont nog checken
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
overigens zag ik je veer dr kont nog checken
[afbeelding]
ik vind die kraai zo een vreselijk lelijk wijfquote:Op maandag 2 juli 2007 21:15 schreef FJD het volgende:
Krajicek![]()
Onze beste hoop op een nieuwe Grand Slam titel. Ze heeft echt goed staan tennisen
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik vind die kraai zo een vreselijk lelijk wijf![]()
![]()
jij zou toch ook niet 6 uur voor dr in de trein gaan zittenquote:
met lang haar was ze nog leukquote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik vind die kraai zo een vreselijk lelijk wijf![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij zou toch ook niet 6 uur voor dr in de trein gaan zitten![]()
nouja, alles beter iig dan richard kraai, dat vind ik wel zo een levensloze sukkelquote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
met lang haar was ze nog leuk
nu is het een 3 in dozijn geworden
http://www.youtube.com/watch?v=z2RA-Aob5mUquote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Nee dat niet... tenzij ze zo kreunt in bed als op de tennisbaan of doet ze dat niet ?
Ballen!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Doe mij maar gewoon Anna!
240.000 euro tekort om mn meesterwissel uit te voerenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:42 schreef ursel het volgende:
Mr_Baus BVD 253
IJsmuts 217
escape_nl 203
Silver_Shark 202
Godlike02 200
-Raffie- 194
ursel 176
FJD 176
staticdata 173
JMPoSTMaN 170
BugWorks 161
Sumera 156
dekkered 115
quote:
gaan we ook tourpoule doenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef FJD het volgende:
Wacht maar weer op de voetbalpoule, dan kom ik t weer even voor doen
Goh!quote:
Die is pas lelijkquote:Op maandag 2 juli 2007 21:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Doe mij maar gewoon Anna!
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Goh!![]()
![]()
![]()
Nu ff een nieuwe coureur kopen, opbokken met die RosbiefKutnoob
![]()
van team?quote:
echt kerel, wat jij aan transferkosten uit geeft, daar kan je goddomme een weeshuis op laten draaienquote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Goh!![]()
![]()
![]()
Nu ff een nieuwe coureur kopen, opbokken met die RosbiefKutnoob
![]()
halloquote:
Yep. Modder viel gelukkig mee! Ben zelfs verbrand in m'n gezicht!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hallomodder alweer uit de bilnaad gewassen?
Hehehhehee.. maar het werkt wel!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
echt kerel, wat jij aan transferkosten uit geeft, daar kan je goddomme een weeshuis op laten draaien![]()
Vergeten je cremepje op te doen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yep. Modder viel gelukkig mee! Ben zelfs verbrand in m'n gezicht!
Nee maar wel te laat zonnebrand gaan smerenquote:
daar heb ik nu dus 240k te weinig voor. zit te denken om dan voor 1 race kubica te kopen, alleen weet ik niet wattie goed maakt aan transferkosten op rosbief.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Dus nu heb ik Hammie, Heidfeld, SA chassis, SA motor + wat knaken en ga ik rustig aan weer wat opsparen![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
mn Cola wat doe je!!
zo flauw frankie pesten![]()
Ik ken geen leukere tennisster dan anna maar dat kan ook komen omdat ik het niet volg. Sharapova vind ik nou ook niet alles.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is pas lelijk
Oh, hallo allemaal
Rukzequote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb nu kubica, hopelijk pwnd die heidfeld volgende week![]()
nu ben ik moe en ga ik pitten, de mzzl![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb nu kubica, hopelijk pwnd die heidfeld volgende week![]()
nu ben ik moe en ga ik pitten, de mzzl![]()
December..quote:Op maandag 2 juli 2007 22:42 schreef FJD het volgende:
In de Kamer discussieren of het koffierondje blijft of dat men naar een keukentje moet lopen om koffie in te schenken![]()
In December komt de uiteindelijke beslissing
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gaan we ook tourpoule doen![]()
Ga je gang! Ben benieuwdquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef jpjedi het volgende:
Met mijn maten doen wij altijd rondemaster bij Rabobank...
Zullen we zoiets opzetten?
Klinkt leukquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef jpjedi het volgende:
Met mijn maten doen wij altijd rondemaster bij Rabobank...
Zullen we zoiets opzetten?
You fix?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef FJD het volgende:
DoneEmail adressen van mensen die graag mee willen doen even hier posten dan stuur ik je de uitnodiging
Rondetour van BoF. Ik heb er de ballen verstand van maar goed ')
ik doe ook mee. Je weet me email welquote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef FJD het volgende:
DoneEmail adressen van mensen die graag mee willen doen even hier posten dan stuur ik je de uitnodiging
als jij 1 asperine inneemt tegen de hoofdpijn zit je ook al aan hun dopingnorm.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef Stefan740 het volgende:
Ik ga me niet voor die dopingslikkers inzetten, vond het vroeger wel tof![]()
Het is ook niet de balletjestrui, maar de bolletjestruiquote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef FJD het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
lekkere kut avatar heb je weerdoet het goed op je werk
![]()
Laat me raden, tijdens de GIRO toen bleek dat alle espresso's niet meer mochtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:03 schreef staticdata het volgende:
cafeine is pas vanaf 2004 van de lijst afgehaald....
maar je weekend was leukquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:11 schreef Keltie het volgende:
Jeuj, ziekerig.
Was hier om 7.15 en om 7.30 had ik al 2 plee's ondergescheten.
Nu heb ik het warm en koud tegelijk (icm zere strot) maar geen last meer van m'n "buikje"..
Ziekmelden of niet, twijfel twijfel
Beetje zuikers naar binnen werken en gewoon doorwerkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:11 schreef Keltie het volgende:
Jeuj, ziekerig.
Was hier om 7.15 en om 7.30 had ik al 2 plee's ondergescheten.
Nu heb ik het warm en koud tegelijk (icm zere strot) maar geen last meer van m'n "buikje"..
Ziekmelden of niet, twijfel twijfel
Of een asperine slikken, maar dan wel zorgen dat je niet voor de dopingcontrole hoeftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Beetje zuikers naar binnen werken en gewoon doorwerken
Je bent een bikkel of niet...
Gewoon doorwerken gaat niet lukken, aangezien ik mij al had voorgenomen om vanmiddag naar huis te gaan (compenseren van uren gister)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Beetje zuikers naar binnen werken en gewoon doorwerken
Je bent een bikkel of niet...
Asperine is kutquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:24 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Of een asperine slikken, maar dan wel zorgen dat je niet voor de dopingcontrole hoeft
Daar wil de gemiddelde HOMO hier ook niet aan likkenquote:
En weer zo'n gefaalde pogingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daar wil de gemiddelde HOMO hier ook niet aan likken![]()
Smaken verschillenquote:
Nee dan zeg je: "aangezien je zo enthousiast bent maar vast wel wat beters te doen hebt dan een poultje aanmaken zal ik wel even helpen!"quote:
Je moet z'n gevoel voor humor delen denk ik. Ik deel het ook niet. Aan de andere kant zal drie kwart van de BOFers geen show van Bert Visscher uit kunnen kijken terwijl ik elke keer weer dubbel lig om z'n bloemschikkenquote:
Deze kon ik nog wel enigszins om glimlachenquote:
Ik kan erg om hem lachen, maar om een gegeven moment ben ik hem gewoon zat. Dan moet ik even rust hebben en daarna kan ik weer om hem lachenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je moet z'n gevoel voor humor delen denk ik. Ik deel het ook niet. Aan de andere kant zal drie kwart van de BOFers geen show van Bert Visscher uit kunnen kijken terwijl ik elke keer weer dubbel lig om z'n bloemschikken![]()
![]()
Smaken verschillen toch
Tis maar net wat je leuk vind inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan erg om hem lachen, maar om een gegeven moment ben ik hem gewoon zat. Dan moet ik even rust hebben en daarna kan ik weer om hem lachen
Hoe zit het dan voor de hetro's onder ons die alleen op mannen vallenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
http://www.hoebibenjij.nl/
Jongens, allemaal even invullen en de score posten graag. Bij teveel hetero wordt je verwijderd uit BoF
De vrouwen binnen BoF zijn aanhangels van leden die nog niet uit de kast zijn gekomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe zit het dan voor de hetro's onder ons die alleen op mannen vallen![]()
Ik ben aan de lijn en accepteer dus geen cookies, dus dan doet hij het nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
Jongens, allemaal even invullen en de score posten graag. Bij teveel hetero wordt je verwijderd uit BoF
Misschien moet je die cookies gewoon op eten en het bier laten staanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben aan de lijn en accepteer dus geen cookies, dus dan doet hij het niet![]()
Zeg nu moet je uitkijken he, anders verklaar ik je vogelvrij en gaat heel BoF op je jagen. Keltie vooropquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien moet je die cookies gewoon op eten en het bier laten staan![]()
Gemaakt, maar vind het nu al een kuttest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
Heb dus aangegeven dat ik met beide sekses een "emotionele relatie" kan hebben, omdat ik dat omschrijf als een sterke vriendschap, maar dat betekent niet dat ik graag een piemel in m'n kont/ mond (en zeker niet in die volgordequote:Jouw score is: 1.6
Gemiddeld 1.6 - 2.5:
Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
Misschien moet je die cookies gewoon op eten en het bier laten staan![]()
Komt'ie donderdag ook naar Rotterdam?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg nu moet je uitkijken he, anders verklaar ik je vogelvrij en gaat heel BoF op je jagen. Keltie voorop![]()
Wat is jouw uitslag dan???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd blijven lachen!!
Ik ben iets meer homo dan Keltie, ik zit op 2.2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef BattleLies het volgende:
Wat is jouw uitslag dan???
Ik denk dat dit eerder de doorslag gafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben iets meer homo dan Keltie, ik zit op 2.2
Tis echt een kansloze testOveral vul je vol hetero in maar vervolgens heb je een emotionele band met mensen van je eigen sekse (like duh) en dan ben je opeens een beetje bi
![]()
Het zou juist andersom moeten zijn. Als je als man de beste emotionele band met een vrouw hebt (je partner excl.) dan is de kans vrij groot dat je homo bent
Ga maar na, een groot deel van de homo's heeft geen beste vriend maar een beste vriendin.
Kut, betraptquote:
Oewquote:Maar jij liep dus tegen hetzelfde "probleem" aan als ik
(ik voel een, emotionele?, band![]()
)
Sta je met je ene been uit de kast en met je andere been nog in de kastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
OewZijn we dan nu samen homo of bi? Ik weet het niet meer, ik zit met mezelf in de knoop
Wat zo'n test al niet met je kan doen zeg.
Mag ik je donderdag dan uit de knoop halen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut, betrapt
[..]
OewZijn we dan nu samen homo of bi? Ik weet het niet meer, ik zit met mezelf in de knoop
Wat zo'n test al niet met je kan doen zeg.
Kan je ook op een tandem mee doen aan het tourspel, dan wil ik wel met Postman op de tandemquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
fuck man ik heb nog steeds geen mailtje voor de poule
Eindelijk iets waar ik een kans maak, omdat jullie echt geen kennis hebben, wordt ik geboycot
Ik heb je weer uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
fuck man ik heb nog steeds geen mailtje voor de poule
Eindelijk iets waar ik een kans maak, omdat jullie echt geen kennis hebben, wordt ik geboycot
Ze hadden zeker vloeistoffen in z'n koffer gevondenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:59 schreef BattleLies het volgende:
en mijn ventje is in Londen ... zucht .....
http://www.nu.nl/news/113(...)athrow_ontruimd.html
Vandaar dat hij zijn koffer nog niet terugheeftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze hadden zeker vloeistoffen in z'n koffer gevonden
Dan moet enlarge niet verder groeien anders past hij nooit meer in je Tom Tomquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:10 schreef FJD het volgende:
Ik heb een neger in m'n Tomtom![]()
We zijn er, maar je gaat me toch niet alleen laten in deze buurt?![]()
Er zit ook nog een expansieslot opquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dan moet enlarge niet verder groeien anders past hij nooit meer in je Tom Tom![]()
![]()
Gelukkig dan maar, dacht even dat jij bij de Tom Tom ook een betonschaar erbij kreegquote:
Jp belde net dat het vliegveld Stansted vandaag ook de hele dag dicht was en dat is de luchthaven waarvandaan hij morgen naar huis vliegt ..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zijn koffer nog niet terugheeft![]()
Ach vlieg ook wel eens Londen maar neem liever een van de kleinere vluchthavens net iets buiten Londen
Scheelt dat ze nu in ieder geval zijn koffer hebben gevondenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:59 schreef BattleLies het volgende:
en mijn ventje is in Londen ... zucht .....
http://www.nu.nl/news/113(...)athrow_ontruimd.html
Ooh.. is dat het..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook werken op je werk en niet fokken
Ik F5 helemaal niks. Ben gewoon blij dat ze weg is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet ff F5-en doen voortaan..
Maarreh, nu kan Frank eindelijk voor blauw gaan..
Zullen we een Frank lobby starten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef ursel het volgende:
Maarreh, nu kan Frank eindelijk voor blauw gaan..
Ik ben er nog ,met een score van 3.1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef Mr_Baus het volgende:
ijsmeis stopt op GAM.
Toch niet door ons? Ik hoop het niet
![]()
![]()
Vond haar wel een leuke modNu maar hopen dat we er niets wat engs voor terug krijgen
![]()
Jij bent eng maar wel liefquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er nog ,met een score van 3.1
Alleen Frank zou een MOD kunnen worden, de rest zou er een zooitje van makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent eng maar wel lief![]()
![]()
Ik hoop alleen niet dat er nu een heel rare nieuwe mod komt waar we het hele BoF gebeuren weer tegen moeten verantwoorden en duidelijk maken bla bla etcetera.
Snap es vous? Dat is kut..
Ik zeg cq stel voor; Maak 1 van de Boffers met de meeste online time op Fok! een mod.. zullen er vast wel een paar tussen zitten die elke dag praktisch de hele tijd zitten te F5'en![]()
Gasten met tijd te veel, je weet wel, ambtenaren enzo..
![]()
Oh dat zal voorlopig, met of zonder nieuwe mod, sowieso niet gebeuren. Men weet nu hoe de A's tegen BoF aankijken dus daar zou ik mij nou niet echt al teveel zorgen over makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent eng maar wel lief![]()
![]()
Ik hoop alleen niet dat er nu een heel rare nieuwe mod komt waar we het hele BoF gebeuren weer tegen moeten verantwoorden en duidelijk maken bla bla etcetera.
Snap es vous? Dat is kut..
Yvonne is onze peetmoederquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh dat zal voorlopig, met of zonder nieuwe mod, sowieso niet gebeuren. Men weet nu hoe de A's tegen BoF aankijken dus daar zou ik mij nou niet echt al teveel zorgen over maken
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh dat zal voorlopig, met of zonder nieuwe mod, sowieso niet gebeuren. Men weet nu hoe de A's tegen BoF aankijken dus daar zou ik mij nou niet echt al teveel zorgen over maken
Net alsof ze dat nog kunnen achterhalen als de database server kapot isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Niet dat ie straks een stukje moet verwijderen uit een post en dat dan het hele topic pleitte is ofzo?![]()
![]()
![]()
Dat wordt jij als Stormvogels Telstar kampioen wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:06 schreef Silver_Shark het volgende:
Anders maken ze mij wel Blauw ;p
Mja, laten we het dan maar niet doen, wil namelijk fok sport zo af en toe ook nog wel kunnen lezen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Net alsof ze dat nog kunnen achterhalen als de database server kapot is
Zoek je extra supporters voor je clubbie..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat wordt jij als Stormvogels Telstar kampioen wordt![]()
Weekend boodschappen vergeten = overwerkenquote:
waarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Sickert het volgende:
hihi
eindelijk van die baterijen af met de wii
zo'n docking gekocht
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef Mr_Baus het volgende:
ijsmeis stopt op GAM.
Toch niet door ons? Ik hoop het niet
![]()
![]()
Vond haar wel een leuke modNu maar hopen dat we er niets wat engs voor terug krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:30 schreef staticdata het volgende:
[..]en ze zij nog wel dat ze het langer dan een half jaar vol wilt houden
Wat doet dekkered achter jouw PCquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef ursel het volgende:![]()
Ze heb zich niet aan der wordt gehouden, dus dat betekend gebak (op haar kosten dus..)..
![]()
![]()
![]()
V&Dquote:
Baus was der waarschijnlijk aan het stalken..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef staticdata het volgende:
hmmm krijg het vermoeden dat er bijna meer aan de hand is. Pm is in 1x uitgeschakeld, fotoboek kan je niet meer reageren....vreemd....
Hij zit overal als ik het zo lees ...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:30 schreef staticdata het volgende:
[..]en ze zij nog wel dat ze het langer dan een half jaar vol wilt houden
ik vanmiddag ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:11 schreef staticdata het volgende:
kloptheb hem naar buiten getrapt, oprotten moet ie
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef ursel het volgende:
Baus was der waarschijnlijk aan het stalken..
quote:
Kunnen jullie hem hier weer op kunnen halen aub..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:11 schreef staticdata het volgende:
kloptheb hem naar buiten getrapt, oprotten moet ie
pro aan het werkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef staticdata het volgende:
![]()
![]()
![]()
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07272/EYPCAMERA.jpg]afbeelding][/url]
psss ursel als je dit leest: dekkered typt nu een mailtje alsof jij het typt, maar eigenlijk is het dus dekkered...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie hem hier weer op kunnen halen aub..![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef ursel het volgende:
hoi dekkered hierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
psss ursel als je dit leest: dekkered typt nu een mailtje alsof jij het typt, maar eigenlijk is het dus dekkered...
tja windows mobilequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
leuke streep ook door de foto![]()
Zit hij ook al in jou koelkastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef ursel het volgende:
het is Zeiken hoor <-- Typt Sickertquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
het is Zeiken hoor <-- Typt Sickert
Typt ik ---> Sickert is vervelend ik mag niet achter zn komputer
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
ijsmeis is weg dus alleen smileys mogen weer
Spam!quote:
Scherpquote:
Zie je er dan geen geil wijf met dikke tieten en een glas bier in?quote:
Spam!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
ijsmeis stopt op GAM.
![]()
nu je het zegt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zie je er dan geen geil wijf met dikke tieten en een glas bier in?![]()
Teken het eens uit dan..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Zie je er dan geen geil wijf met dikke tieten en een glas bier in?![]()
Ik kan niet tekenen.. Zie je het echt niet? Vraag maar aan Foxie, hij ziet het wel..quote:
Best wel spannendquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef Mr_Baus het volgende:
oooh? topic vol gooien? ok.. live vanuit area 1337
Ik heb net een windje gelaten
"cheaten voor gevorderden"quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef Silver_Shark het volgende:
Pulsen?
Ik heb de Zelda Theme ringtone in 8 bit bliep bliep soundquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:21 schreef staticdata het volgende:
ik heb trouwens de bacardi mohito track als ringtone, erg cool
oooo dat.. dat is easy.. ik heb de pulse for Hardly N00bisch Tubequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |