alpha mannetje he, altijd ff kontsnuffelen bij nieuwelingenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
overigens zag ik je veer dr kont nog checken
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:59 schreef Sickert het volgende:
[..]![]()
overigens zag ik je veer dr kont nog checken
[afbeelding]
ik vind die kraai zo een vreselijk lelijk wijfquote:Op maandag 2 juli 2007 21:15 schreef FJD het volgende:
Krajicek![]()
Onze beste hoop op een nieuwe Grand Slam titel. Ze heeft echt goed staan tennisen
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik vind die kraai zo een vreselijk lelijk wijf![]()
![]()
jij zou toch ook niet 6 uur voor dr in de trein gaan zittenquote:
met lang haar was ze nog leukquote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik vind die kraai zo een vreselijk lelijk wijf![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jij zou toch ook niet 6 uur voor dr in de trein gaan zitten![]()
nouja, alles beter iig dan richard kraai, dat vind ik wel zo een levensloze sukkelquote:Op maandag 2 juli 2007 21:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
met lang haar was ze nog leuk
nu is het een 3 in dozijn geworden
http://www.youtube.com/watch?v=z2RA-Aob5mUquote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Nee dat niet... tenzij ze zo kreunt in bed als op de tennisbaan of doet ze dat niet ?
Ballen!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Doe mij maar gewoon Anna!
240.000 euro tekort om mn meesterwissel uit te voerenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:42 schreef ursel het volgende:
Mr_Baus BVD 253
IJsmuts 217
escape_nl 203
Silver_Shark 202
Godlike02 200
-Raffie- 194
ursel 176
FJD 176
staticdata 173
JMPoSTMaN 170
BugWorks 161
Sumera 156
dekkered 115
quote:
gaan we ook tourpoule doenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:50 schreef FJD het volgende:
Wacht maar weer op de voetbalpoule, dan kom ik t weer even voor doen
Goh!quote:
Die is pas lelijkquote:Op maandag 2 juli 2007 21:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
Doe mij maar gewoon Anna!
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Goh!![]()
![]()
![]()
Nu ff een nieuwe coureur kopen, opbokken met die RosbiefKutnoob
![]()
van team?quote:
echt kerel, wat jij aan transferkosten uit geeft, daar kan je goddomme een weeshuis op laten draaienquote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Goh!![]()
![]()
![]()
Nu ff een nieuwe coureur kopen, opbokken met die RosbiefKutnoob
![]()
halloquote:
Yep. Modder viel gelukkig mee! Ben zelfs verbrand in m'n gezicht!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hallomodder alweer uit de bilnaad gewassen?
Hehehhehee.. maar het werkt wel!quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
echt kerel, wat jij aan transferkosten uit geeft, daar kan je goddomme een weeshuis op laten draaien![]()
Vergeten je cremepje op te doen?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yep. Modder viel gelukkig mee! Ben zelfs verbrand in m'n gezicht!
Nee maar wel te laat zonnebrand gaan smerenquote:
daar heb ik nu dus 240k te weinig voor. zit te denken om dan voor 1 race kubica te kopen, alleen weet ik niet wattie goed maakt aan transferkosten op rosbief.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:01 schreef Mr_Baus het volgende:
Dus nu heb ik Hammie, Heidfeld, SA chassis, SA motor + wat knaken en ga ik rustig aan weer wat opsparen![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
mn Cola wat doe je!!
zo flauw frankie pesten![]()
Ik ken geen leukere tennisster dan anna maar dat kan ook komen omdat ik het niet volg. Sharapova vind ik nou ook niet alles.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die is pas lelijk
Oh, hallo allemaal
Rukzequote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb nu kubica, hopelijk pwnd die heidfeld volgende week![]()
nu ben ik moe en ga ik pitten, de mzzl![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik heb nu kubica, hopelijk pwnd die heidfeld volgende week![]()
nu ben ik moe en ga ik pitten, de mzzl![]()
December..quote:Op maandag 2 juli 2007 22:42 schreef FJD het volgende:
In de Kamer discussieren of het koffierondje blijft of dat men naar een keukentje moet lopen om koffie in te schenken![]()
In December komt de uiteindelijke beslissing
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gaan we ook tourpoule doen![]()
Ga je gang! Ben benieuwdquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef jpjedi het volgende:
Met mijn maten doen wij altijd rondemaster bij Rabobank...
Zullen we zoiets opzetten?
Klinkt leukquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef jpjedi het volgende:
Met mijn maten doen wij altijd rondemaster bij Rabobank...
Zullen we zoiets opzetten?
You fix?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef FJD het volgende:
DoneEmail adressen van mensen die graag mee willen doen even hier posten dan stuur ik je de uitnodiging
Rondetour van BoF. Ik heb er de ballen verstand van maar goed ')
ik doe ook mee. Je weet me email welquote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef FJD het volgende:
DoneEmail adressen van mensen die graag mee willen doen even hier posten dan stuur ik je de uitnodiging
als jij 1 asperine inneemt tegen de hoofdpijn zit je ook al aan hun dopingnorm.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef Stefan740 het volgende:
Ik ga me niet voor die dopingslikkers inzetten, vond het vroeger wel tof![]()
Het is ook niet de balletjestrui, maar de bolletjestruiquote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef FJD het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
lekkere kut avatar heb je weerdoet het goed op je werk
![]()
Laat me raden, tijdens de GIRO toen bleek dat alle espresso's niet meer mochtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:03 schreef staticdata het volgende:
cafeine is pas vanaf 2004 van de lijst afgehaald....
maar je weekend was leukquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:11 schreef Keltie het volgende:
Jeuj, ziekerig.
Was hier om 7.15 en om 7.30 had ik al 2 plee's ondergescheten.
Nu heb ik het warm en koud tegelijk (icm zere strot) maar geen last meer van m'n "buikje"..
Ziekmelden of niet, twijfel twijfel
Beetje zuikers naar binnen werken en gewoon doorwerkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:11 schreef Keltie het volgende:
Jeuj, ziekerig.
Was hier om 7.15 en om 7.30 had ik al 2 plee's ondergescheten.
Nu heb ik het warm en koud tegelijk (icm zere strot) maar geen last meer van m'n "buikje"..
Ziekmelden of niet, twijfel twijfel
Of een asperine slikken, maar dan wel zorgen dat je niet voor de dopingcontrole hoeftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Beetje zuikers naar binnen werken en gewoon doorwerken
Je bent een bikkel of niet...
Gewoon doorwerken gaat niet lukken, aangezien ik mij al had voorgenomen om vanmiddag naar huis te gaan (compenseren van uren gister)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Beetje zuikers naar binnen werken en gewoon doorwerken
Je bent een bikkel of niet...
Asperine is kutquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:24 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Of een asperine slikken, maar dan wel zorgen dat je niet voor de dopingcontrole hoeft
Daar wil de gemiddelde HOMO hier ook niet aan likkenquote:
En weer zo'n gefaalde pogingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Daar wil de gemiddelde HOMO hier ook niet aan likken![]()
Smaken verschillenquote:
Nee dan zeg je: "aangezien je zo enthousiast bent maar vast wel wat beters te doen hebt dan een poultje aanmaken zal ik wel even helpen!"quote:
Je moet z'n gevoel voor humor delen denk ik. Ik deel het ook niet. Aan de andere kant zal drie kwart van de BOFers geen show van Bert Visscher uit kunnen kijken terwijl ik elke keer weer dubbel lig om z'n bloemschikkenquote:
Deze kon ik nog wel enigszins om glimlachenquote:
Ik kan erg om hem lachen, maar om een gegeven moment ben ik hem gewoon zat. Dan moet ik even rust hebben en daarna kan ik weer om hem lachenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je moet z'n gevoel voor humor delen denk ik. Ik deel het ook niet. Aan de andere kant zal drie kwart van de BOFers geen show van Bert Visscher uit kunnen kijken terwijl ik elke keer weer dubbel lig om z'n bloemschikken![]()
![]()
Smaken verschillen toch
Tis maar net wat je leuk vind inderdaadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan erg om hem lachen, maar om een gegeven moment ben ik hem gewoon zat. Dan moet ik even rust hebben en daarna kan ik weer om hem lachen
Hoe zit het dan voor de hetro's onder ons die alleen op mannen vallenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
http://www.hoebibenjij.nl/
Jongens, allemaal even invullen en de score posten graag. Bij teveel hetero wordt je verwijderd uit BoF
De vrouwen binnen BoF zijn aanhangels van leden die nog niet uit de kast zijn gekomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef Cardinal_NL het volgende:
Hoe zit het dan voor de hetro's onder ons die alleen op mannen vallen![]()
Ik ben aan de lijn en accepteer dus geen cookies, dus dan doet hij het nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
Jongens, allemaal even invullen en de score posten graag. Bij teveel hetero wordt je verwijderd uit BoF
Misschien moet je die cookies gewoon op eten en het bier laten staanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben aan de lijn en accepteer dus geen cookies, dus dan doet hij het niet![]()
Zeg nu moet je uitkijken he, anders verklaar ik je vogelvrij en gaat heel BoF op je jagen. Keltie vooropquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien moet je die cookies gewoon op eten en het bier laten staan![]()
Gemaakt, maar vind het nu al een kuttest.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
Heb dus aangegeven dat ik met beide sekses een "emotionele relatie" kan hebben, omdat ik dat omschrijf als een sterke vriendschap, maar dat betekent niet dat ik graag een piemel in m'n kont/ mond (en zeker niet in die volgordequote:Jouw score is: 1.6
Gemiddeld 1.6 - 2.5:
Je ziet jezelf misschien als hetero, maar je voelt je wel degelijk aangetrokken tot personen van je eigen geslacht. Je bent op z'n minst bi-curious en misschien zelfs wel een beetje bi!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef Cardinal_NL het volgende:
Misschien moet je die cookies gewoon op eten en het bier laten staan![]()
Komt'ie donderdag ook naar Rotterdam?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg nu moet je uitkijken he, anders verklaar ik je vogelvrij en gaat heel BoF op je jagen. Keltie voorop![]()
Wat is jouw uitslag dan???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef FJD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd blijven lachen!!
Ik ben iets meer homo dan Keltie, ik zit op 2.2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef BattleLies het volgende:
Wat is jouw uitslag dan???
Ik denk dat dit eerder de doorslag gafquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben iets meer homo dan Keltie, ik zit op 2.2
Tis echt een kansloze testOveral vul je vol hetero in maar vervolgens heb je een emotionele band met mensen van je eigen sekse (like duh) en dan ben je opeens een beetje bi
![]()
Het zou juist andersom moeten zijn. Als je als man de beste emotionele band met een vrouw hebt (je partner excl.) dan is de kans vrij groot dat je homo bent
Ga maar na, een groot deel van de homo's heeft geen beste vriend maar een beste vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |