Kut, betraptquote:
Oewquote:Maar jij liep dus tegen hetzelfde "probleem" aan als ik
(ik voel een, emotionele?, band![]()
)
Sta je met je ene been uit de kast en met je andere been nog in de kastquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
OewZijn we dan nu samen homo of bi? Ik weet het niet meer, ik zit met mezelf in de knoop
Wat zo'n test al niet met je kan doen zeg.
Mag ik je donderdag dan uit de knoop halen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Kut, betrapt
[..]
OewZijn we dan nu samen homo of bi? Ik weet het niet meer, ik zit met mezelf in de knoop
Wat zo'n test al niet met je kan doen zeg.
Kan je ook op een tandem mee doen aan het tourspel, dan wil ik wel met Postman op de tandemquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
fuck man ik heb nog steeds geen mailtje voor de poule
Eindelijk iets waar ik een kans maak, omdat jullie echt geen kennis hebben, wordt ik geboycot
Ik heb je weer uitgenodigdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
fuck man ik heb nog steeds geen mailtje voor de poule
Eindelijk iets waar ik een kans maak, omdat jullie echt geen kennis hebben, wordt ik geboycot
Ze hadden zeker vloeistoffen in z'n koffer gevondenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:59 schreef BattleLies het volgende:
en mijn ventje is in Londen ... zucht .....
http://www.nu.nl/news/113(...)athrow_ontruimd.html
Vandaar dat hij zijn koffer nog niet terugheeftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze hadden zeker vloeistoffen in z'n koffer gevonden
Dan moet enlarge niet verder groeien anders past hij nooit meer in je Tom Tomquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:10 schreef FJD het volgende:
Ik heb een neger in m'n Tomtom![]()
We zijn er, maar je gaat me toch niet alleen laten in deze buurt?![]()
Er zit ook nog een expansieslot opquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:21 schreef Cardinal_NL het volgende:
Dan moet enlarge niet verder groeien anders past hij nooit meer in je Tom Tom![]()
![]()
Gelukkig dan maar, dacht even dat jij bij de Tom Tom ook een betonschaar erbij kreegquote:
Jp belde net dat het vliegveld Stansted vandaag ook de hele dag dicht was en dat is de luchthaven waarvandaan hij morgen naar huis vliegt ..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:09 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zijn koffer nog niet terugheeft![]()
Ach vlieg ook wel eens Londen maar neem liever een van de kleinere vluchthavens net iets buiten Londen
Scheelt dat ze nu in ieder geval zijn koffer hebben gevondenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:59 schreef BattleLies het volgende:
en mijn ventje is in Londen ... zucht .....
http://www.nu.nl/news/113(...)athrow_ontruimd.html
Ooh.. is dat het..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook werken op je werk en niet fokken
Ik F5 helemaal niks. Ben gewoon blij dat ze weg is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet ff F5-en doen voortaan..
Maarreh, nu kan Frank eindelijk voor blauw gaan..
Zullen we een Frank lobby starten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef ursel het volgende:
Maarreh, nu kan Frank eindelijk voor blauw gaan..
Ik ben er nog ,met een score van 3.1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef Mr_Baus het volgende:
ijsmeis stopt op GAM.
Toch niet door ons? Ik hoop het niet
![]()
![]()
Vond haar wel een leuke modNu maar hopen dat we er niets wat engs voor terug krijgen
![]()
Jij bent eng maar wel liefquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben er nog ,met een score van 3.1
Alleen Frank zou een MOD kunnen worden, de rest zou er een zooitje van makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent eng maar wel lief![]()
![]()
Ik hoop alleen niet dat er nu een heel rare nieuwe mod komt waar we het hele BoF gebeuren weer tegen moeten verantwoorden en duidelijk maken bla bla etcetera.
Snap es vous? Dat is kut..
Ik zeg cq stel voor; Maak 1 van de Boffers met de meeste online time op Fok! een mod.. zullen er vast wel een paar tussen zitten die elke dag praktisch de hele tijd zitten te F5'en![]()
Gasten met tijd te veel, je weet wel, ambtenaren enzo..
![]()
Oh dat zal voorlopig, met of zonder nieuwe mod, sowieso niet gebeuren. Men weet nu hoe de A's tegen BoF aankijken dus daar zou ik mij nou niet echt al teveel zorgen over makenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent eng maar wel lief![]()
![]()
Ik hoop alleen niet dat er nu een heel rare nieuwe mod komt waar we het hele BoF gebeuren weer tegen moeten verantwoorden en duidelijk maken bla bla etcetera.
Snap es vous? Dat is kut..
Yvonne is onze peetmoederquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh dat zal voorlopig, met of zonder nieuwe mod, sowieso niet gebeuren. Men weet nu hoe de A's tegen BoF aankijken dus daar zou ik mij nou niet echt al teveel zorgen over maken
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh dat zal voorlopig, met of zonder nieuwe mod, sowieso niet gebeuren. Men weet nu hoe de A's tegen BoF aankijken dus daar zou ik mij nou niet echt al teveel zorgen over maken
Net alsof ze dat nog kunnen achterhalen als de database server kapot isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Niet dat ie straks een stukje moet verwijderen uit een post en dat dan het hele topic pleitte is ofzo?![]()
![]()
![]()
Dat wordt jij als Stormvogels Telstar kampioen wordtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:06 schreef Silver_Shark het volgende:
Anders maken ze mij wel Blauw ;p
Mja, laten we het dan maar niet doen, wil namelijk fok sport zo af en toe ook nog wel kunnen lezen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Net alsof ze dat nog kunnen achterhalen als de database server kapot is
Zoek je extra supporters voor je clubbie..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat wordt jij als Stormvogels Telstar kampioen wordt![]()
Weekend boodschappen vergeten = overwerkenquote:
waarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Sickert het volgende:
hihi
eindelijk van die baterijen af met de wii
zo'n docking gekocht
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:01 schreef Mr_Baus het volgende:
ijsmeis stopt op GAM.
Toch niet door ons? Ik hoop het niet
![]()
![]()
Vond haar wel een leuke modNu maar hopen dat we er niets wat engs voor terug krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:30 schreef staticdata het volgende:
[..]en ze zij nog wel dat ze het langer dan een half jaar vol wilt houden
Wat doet dekkered achter jouw PCquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef ursel het volgende:![]()
Ze heb zich niet aan der wordt gehouden, dus dat betekend gebak (op haar kosten dus..)..
![]()
![]()
![]()
V&Dquote:
Baus was der waarschijnlijk aan het stalken..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef staticdata het volgende:
hmmm krijg het vermoeden dat er bijna meer aan de hand is. Pm is in 1x uitgeschakeld, fotoboek kan je niet meer reageren....vreemd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |